• رها فهیمی
    نویسنده: رها فهیمی

اگر بخواهیم به فاکتورهای بهترین صندلی گیمینگ اشاره کنیم، تنها زیبایی در آن مهم‌ترین نقش را ایفا نمی‌کند. بازیکنان حرفه‌ای کنسول یا PC و حتی گیمرهای معمولی، نیاز به یک صندلی مخصوص بازی دارند که تجربه راحتی را برای‌شان فراهم کند و می‌توان گفت که این موضوع واقعا یک مسئله مهم و ضروری است.

اگر شما هنگام بازی حس راحتی نداشته باشید، نمی‌توانید تمرکز خود را به بازی معطوف کرده و بهترین عملکرد خود را نشان دهید. این موضوع برای گیمرهای حرفه‌ای بیشتر حقیقت پیدا می‌کند، چرا که با گذشت زمان، صندلی بد یا نامناسب، می‌تواند انواع دردها را در پشت گردن و کمر برای افراد ایجاد کند.

این دردها در ابتدا به سلامتی فرد آسیب زده و در مرحله دوم، اجازه نمی‌دهد که بهترین عملکرد خود را در بازی موردنظر به نمایش گذارد. بنابراین، اگر از این دردها خسته‌ شده‌اید و دوست دارید که صندلی خود را تعویض کنید، ما در این مقاله قصد داریم که بهترین صندلی مخصوص بازی را به شما معرفی کرده و از ویژگی‌های هر کدام به صورت مفصل برای شما صحبت کنیم.

بیشتر بخوانید: بهترین لپ تاپ گیمینگ؛ بررسی تخصصی ۱۳ مدل بدون محدودیت بودجه!

توصیه‌هایی هم برای کاهش کمردرد شما خواهیم داشت که هنگام تجربه طولانی مدت یک بازی و نشستن روی صندلی، یقینا به دردتان خواهد خورد. البته، هیچ دو گیمری شبیه به هم نیستند و با شناختی که از خودتان دارید، می‌توانید این روش‌ها را شخصی سازی کنید.

بهترین صندلی گیمینگ

به همین دلیل، ما این راهنما را متناسب با اکثر گیمرهای جهان تهیه کرده‌ایم و سن، نوع بدن، اندازه بدن و همچنین عوامل محیطی در آن تاثیرگذار بوده‌اند. شاید بگویید، منظورمان از عوامل محیطی چیست؟ به طور مثال، یک نور RGB در گوشه‌ای از اتاق شما، ممکن است که روی نحوه دید شما از مانیتور تاثیر گذاشته و مجبور به نشستن در حالت متفاوتی روی صندلی باشید.

همین نکته‌های کوچک هم می‌تواند تجربه همراه درد را هنگام نشستن روی صندلی برای شما ایجاد کنند. بنابراین، با حذف عوامل مزاحم و ناسازگار، می‌توانید راحتی بیشتری روی صندلی خود داشته باشید.

درست مانند بهترین صندلی‌های اداری؛ صندلی مخصوص بازی نیز تنها در یک ابعاد خاص تولید نمی‌شوند و شما باید برحسب فرم بدن و اندازه آن، یک انتخاب عالی داشته باشید. شاید برای شما جالب باشد که یک صندلی ارزان، لزوما به معنای بد بودن آن نیست.

بیشتر بخوانید: معرفی ۸ سیستم گیمینگ ارزان ؛ انتخاب کاربران از سر تا سر جهان

ممکن است بسته به همین فاکتورهایی که گفتیم، انتخاب‌های شما محدود به گزینه‌های ارزان قیمت باشد و این شانس و اقبال شما را می‌رساند و با همین هزینه پایین، می‌توانید بیشترین راحتی را روی صندلی خود تجربه کنید. مگر چیزی جز این از یک صندلی گیمینگ انتظار داریم؟

بهترین صندلی‌های مخصوص بازی، تنها محلی برای نشستن شما هنگام بازی نیستند. این صندلی‌ها می‌توانند توانایی‌های شما را در انجام بازی بالا ببرند. می‌توانند کمردرد شما را کاهش داده و به شما کمک کنند که صدمات کششی تکراری و ترسناکی که باعث اذیت شدن بدن‌تان می‌شوند را نداشته باشید.

بهترین صندلی گیمینگ

همیشه این نکته را در نظر داشته باشید که صندلی بد برای آینده شما هم خطرناک است و ممکن است حتی در گرفتن کنترلر بازی هم با مشکل روبرو شوید. صندلی‌های مخصوص بازی، طیف وسیعی از ویژگی‌های مختلف را فراهم کرده و شما بسته به اولویت شخصی خود، می‌توانید به آن‌ها توجه کنید. در واقع، یک صندلی نمی‌تواند برای همه مناسب باشد و شما می‌بایست صندلی مخصوص خود را در بازار پیدا کنید.

ما در این مطلب، سعی کرده‌ایم که بهترین صندلی‌های بازار در زمینه گیمینگ را از بین برندهای معتبر انتخاب کرده و از نظر راحتی ارگونومیکی، آن‌ها را به شما معرفی کنیم. از بین این برندها، می‌توانیم به Nobelchairs، GTOMega، Vertagear و Secretlab در میان دیگر گزینه‌ها اشاره کنیم.

بیشتر بخوانید: بهترین هدست گیمینگ؛ بررسی غول های بازار 2021

معیار انتخاب ما، پیدا کردن گران‌ترین صندلی‌های گیمینگ بازار نبوده است و صرفا بنا به طول، اندازه و مشخصات فنی آن‌ها، دست به انتخاب زده‌ایم. مهم نیست که چه صندلی را انتخاب می‌کنید. مهم‌ترین نکته این است که هنگام بازی، احساس خوبی داشته باشید و حتی نشستن طولانی مدت روی صندلی، حس بدی به شما انتقال ندهد.

شما باید بتوانید به راحتی صندلی خود را تنظیم کرده و متناسب با بدن خودتان، روی آن بنشینید. سبک نشستن ترجیحی خود را پیدا کرده و سعی نکنید که با انتخاب یک صندلی نامرغوب، تجربه بازی‌ها را برای خودتان خراب کنید. گیمرها پول زیادی را برای مانیتور گیمینگ، لپ تاپ گیمینگ و حتی هدست گیمینگ خرج می‌کنند و با خرید یک بازی AAA گران قیمت، این مجموعه را تکمیل می‌سازند.

اما نکته مهم دیگری که معمولا به آن توجه نمی‌شود، صندلی گیمینگ است و یقینا با نداشتن یک گزینه مناسب، همه این خرج‌های شما فایده‌ای نخواهد داشت و با یک حس بد، بازی مدنظر خود را تجربه خواهید کرد.

بهترین صندلی گیمینگ

راحتی هنگام بازی واقعا اهمیت بالایی دارد و ممکن است که روی همه موارد دیگر هم تاثیرگذار باشد. شما باید به هر قسمت از فاکتورهای گیمینگ خود، به عنوان عضوی از یک تیم نگاه کنید. اگر یکی از اعضای تیم، توانایی لازم را نداشته باشد، تاثیر اعضای دیگر تیم هم با اختلال روبرو خواهد شد.

در نتیجه، شما باید در کنار توجه به خرید بهترین ماوس گیمینگ، نگاهی به صندلی گیمینگ خود هم داشته باشید تا استفاده راحتی از همان ماوس داشته باشید. اگر چنین نباشد، پولی که برای ماوس خرج کرده‌اید، ارزش خود را از دست خواهد داد.

بیشتر بخوانید: راهنمای جامع خرید بهترین موس گیمینگ + بررسی ۱۱ مدل موس مخصوص بازی

صندلی‌های گیمینگ موجود در بازار، آمادگی لازم برای تنظیم به شکل‌های مختلف را دارند. اگر روی رایانه شخصی خود بازی می‌کنید، یا اینکه یک لپ تاپ گیمینگ دارید، می‌توانید از این صندلی‌ها استفاده کنید. گیمرهای کنسول‌های پلی‌استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس، گوگل استادیا، نینتندو سوئیچ و حتی موبایل نیز می‌توانند از این صندلی‌ها استفاده کرده و برای هر نوع بازی، بهترین حس را داشته باشند.

هرکدام از این صندلی‌ها به خوبی تست شده‌اند و اطمینان داریم که می‌توانند سطح بازی شما را بالا نگه دارند. در کنار مرور مشخصات فنی این صندلی‌ها، مجموعه‌ای از نکات مهم و مفید را برای شما خواهیم داشت که با استفاده از آن‌ها، می‌توانید تصمیم گیری بهتری در انتخاب بهتری صندلی برای خود داشته باشید.

لیست بهترین صندلی گیمینگ + معرفی 16 مدل برتر

  1. SECRETLAB TITAN SOFTWEAVE FABRIC GAMING CHAIR
  2. NOBLECHAIRS EPIC SERIES REAL LEATHER
  3. Playseat PUMA Active Gaming Chair
  4. GTPLAYER GAMING CHAIR
  5. RAZER ISKUR
  6. DXRacer OH/CE120/NC/FT
  7. SECRETLAB OMEGA
  8. PLAY HAHA GAMING CHAIR
  9. VERTAGEAR SL5000
  10. ANDASEAT DARK DEMON
  11. DXRacer PS/COMBO/200
  12. GT OMEGA ELEMENT
  13. BRAZEN PHANTOM ELITE GAMING CHAIR
  14. CORSAIR T3 RUSH
  15. DXRacer CE120/NW
  16. SECRETLAB TITAN NAPA

1) SECRETLAB TITAN SOFTWEAVE FABRIC GAMING CHAIR

بهترین صندلی گیمینگ برای اکثر کاربران

بهترین صندلی گیمینگ

اولین و مهم‌ترین دلیلی که شما می‌توانید به سراغ این صندلی گیمینگ بروید، پارچه جذاب و بسیار راحت SoftWeave آن است که به اندازه کافی حرفه‌ای بوده و می‌تواند زیبایی ظاهری کاملا متفاوتی را به صندلی شما ارائه کند. این جنس از پارچه واقعا خیره کننده است و می‌توانید ظاهری بسیار جذاب همراه با کیفیت ساخت عالی را به همراه داشته باشید. مطابقت زیبایی و عملکرد در این صندلی عالی است و در کمتر گزینه‌ای می‌توانید چنین شرایطی را تجربه کنید.

این صندلی پشتیبانی خوبی از کل بدن شما خواهد داشت و به صورت کامل در آن جا می‌شوید. یک جعبه ابزار خوب هم در جعبه به شما ارائه می‌شود که امکان تنظیم صندلی را به شیوه‌های دلخواه فراهم می‌کند. کار با این جعبه ابزار بسیار ساده است و از دفترچه راهنمای آن هم می‌توانید کمک بگیرید. این صندلی به سادگی رتبه اول را در بین بهترین صندلی گیمینگ سال ۲۰۲۱ به خود اختصاص می‌دهد.

بیشتر بخوانید: بهترین لپ تاپ گیمینگ؛ بررسی تخصصی ۱۷ مدل بدون محدودیت بودجه!

این صندلی به قدری در بازار محبوب شده است که کمپانی SecretLab سفارشات زیادی را از آن دریافت کرده و نسخه‌های بیشتری را در بازار به فروش می‌رساند. شما با سرمایه گذاری روی این صندلی، ناامید نخواهید شد و می‌توانید از تناسب و زیبایی عالی آن برای گیمینگ استفاده کنید.

مشخصات فنی

ارتفاع

175 – 200cm

جنس داخلی

Fabric

نوع بازوها

4D

نوع هیدرولیک

Class 4

میزان خم شدن

85-165 degrees

ابعاد

85 x 71 x 37cm

گارانتی

5 years

نقاط قوت

  • + پارچه فوق العاده از جنس SoftWeave
  • + کیفیت ساخت استثنایی و همه جانبه
  • + پشتیبانی چشمگیر از پشتی مخصوص بازو و گردن

نقاط ضعف

  • – ندارد

2) NOBLECHAIRS EPIC SERIES REAL LEATHER

بهترین صندلی حرفه‌ای گیمینگ

بهترین صندلی گیمینگ

صندلی بازی مخصوص سری Epic که توسط برند Noblechairs ساخته شده است، در واقع ترکیبی از چرم لوکس همراه با بهترین کیفیت و در کلاسی کاملا متفاوت است که طرفداران صندلی‌های کلاسیک می‌توانند به سراغش بروند. این صندلی یادآور صندلی‌های اتومبیل‌های گران قیمت است و بنابراین، حس خوبی از نشستن روی آن خواهید داشت.

این انتخاب ساده‌ای برای علاقه مندانی است که به دنبال بهترین صندلی گیمینگ سال ۲۰۲۱ هستند. اگر بودجه مناسبی دارید و می‌خواهید که یک محصول حرفه‌ای خریداری کنید، حتما خرید این محصول را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

این صندلی، چرم بسیار راحتی دارد و به سادگی می‌توانید آن را تنظیم کنید. برای رسیدن به حداکثر میزان راحتی، شرکت سازنده از روکش همراه با کف فوم سرد استفاده کرده است که چگالی بالایی هم دارد. استحکام صندلی هم با چنین ترکیبی تا حد زیادی بالا رفته است و عمر آن بیشتر خواهد بود. پس از خرید این صندلی، می‌توانید برای سال‌های بیشتری از آن استفاده کنید. این صندلی ابعاد بزرگی دارد و بنابراین، مناسب فضاهای تنگ و اتاق‌های کوچک نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: بهترین مادربردهای گیمینگ از برندهای اینتل و AMD

به طور کلی، اگر به دنبال محصولی هستید که با دغدغه کمتری بتوانید آن را خریداری کنید، این محصول می‌تواند یکی از اولویت‌های اصلی شما باشد. این گزینه همراه با صندلی شماره یک، انتخاب‌های عالی بازار هستند و می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. ویژگی‌های اختصاصی زیادی هم توسط این صندلی در اختیار شما قرار می‌گیرد و می‌توانید بسته به بودجه خود، به سراغ‌شان بروید.

مشخصات فنی

ارتفاع

129.5 – 139.5cm

جنس داخلی

Real leather

نوع بازوها

4D

نوع هیدرولیک

Class 4

میزان خم شدن

90 to 135 degrees

ابعاد

Deformation resistant cold

گارانتی

2 years

نقاط قوت

  • + طراحی ساده همراه با کیفیت عالی
  • + راحتی کار
  • + گزینه‌های متنوع تنظیم

نقاط ضعف

  • – قیمت بالا

3) Playseat PUMA Active Gaming Chair

راحتی بی نهایت هنگام تجربه بازی

بهترین صندلی گیمینگ

این صندلی در ابعاد ۱۳۷ در ۳۷۷ در ۷۷۰ میلی متر ساخته شده است و اگر به دنبال محصول خاصی هستید که هنگام بازی از آن استفاده کنید، ما آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این صندلی گیمینگ تا وزن ۱۲۰ کیلوگرم را می‌تواند تحمل کند و بنابراین، افراد مشکلی هنگام استفاده از این محصول نخواهند داشت. این صندلی کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد و می‌توانید از تکنولوژی ActiFit Breat آن اطمینان خاطر داشته باشید.

با این صندلی می‌توانید موبایل و کنترلر را در کنار خود نگه داشته و جایگاه ویژه‌ای هم برای آن داشته باشید. صندلی دارای قابلیت‌های متنوعی است و می‌توانید به سادگی و سرعت آن را تنظیم کنید. بسته به بازی خود، می‌توانید حالت خاصی برای نشستن خود انتخاب کرده و کاملا راحت به بازی خود ادامه دهید.

صندلی تمام گزینه‌های ارگونومی را دارد و می‌توانید از نشستن روی آن لذت ببرید. گیمرهای کنسول و بازی‌های موبایل، می‌توانند از این صندلی استفاده کنند. باید بدانید که به دلیل فرم خاص ساخت آن، همه آن را دوست نخواهند داشت و برای افراد خاصی تدارک دیده شده است.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید کیبورد گیمینگ

حتی گیمرهای PC نمی‌توانند از آن استفاده کنند و صرفا برای بازی‌هایی که نیازی به ماوس و کیبورد ندارید، می‌توانید از آن استفاده کنید. این صندلی زیبایی خاصی به اتاق شما خواهد داد و یک محصول مدرن و خاص محسوب می‌شود. ساخت آن با طراحی خاصی همراه بوده است و خیلی راحت می‌توانید روی آن لم دهید و به بازی خود بپردازید.

نقاط قوت

  • + تکنولوژی ساخت با کیفیت
  • + قابل تنظیم با سرعت بالا
  • + جایگاه‌های ویژه‌ برای نگهداری موبایل و کنترلر

نقاط ضعف

  • – فرم خاص که ممکن است برای همه مناسب نباشد.

مشاهده قیمت این محصول در فروشگاه


4) GTPLAYER GAMING CHAIR

بهترین صندلی گیمینگ زیر ۷ میلیون تومان

بهترین صندلی گیمینگ

اگر به دنبال خرید یک صندلی گیمینگ با قیمت مناسب‌تر هستید، می‌توانید GTPlayer Gaming را به عنوان یک انتخاب خارق العاده در نظر داشته باشید. در مرحله اول، این صندلی قیمت بهتری نسبت به بقیه محصولات این لیست دارد و با ۳ یا ۴ برابر قیمت کمتر، می‌توانید یک صندلی گیمینگ برای خود داشته باشید. ارزش این صندلی هم قابل قبول است و با داشتن کیفیت ساختاری مناسب و مرغوب، استفاده راحتی را برای شما فراهم خواهد کرد.

این صندلی دارای طراحی شیک همراه با چرم بوده و بالش‌های مخصوص آن، سر و بدن شما در شرایط خوبی نگه می‌دارد. این صندلی به راحتی تنظیم شده و کنترل قطعات آن نیز ساده خواهد بود. این صندلی قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه کامل را داشته و می‌تواند بین ۹۰ الی ۱۵۰ درجه نیز خم شود.

بنابراین، شما می‌توانید آزادی عملی بیشتری را در حین بازی تجربه کرده و همان‌طور که راحت هستید، روی صندلی بنشینید. این صندلی مخصوص گیمینگ، در پنج رنگ سفید، آبی، سبز، خاکستری و قرمز رنگ به بازار عرضه شده است و می‌توانید طراحی شیک و جالبی را از آن انتظار داشته باشید.

این محصول، تنظیم و راه اندازی بسیار ساده‌ای هم دارد و نیازی به دانش قبلی نخواهید داشت. به طور کلی، می‌توانیم بگوییم که این یک صندلی گیمینگ ارزان قیمت است که با توجه به قیمتش، ارزش خرید بالایی را به شما خواهد داد.

مشخصات فنی

ابعاد

70 x 50 x 136.5 cm

میزان خم شدن صندلی

90 – 150 degrees

جنس داخلی

Leather

جنس کف

Cold-cure memory

میزان چرخش

360 degrees

گارانتی

2 years

نقاط قوت

  • + امکان تنظیم در حالت ۹۰ الی ۱۵۰ درجه
  • + دارای بالش‌های اضافی پشت و گردن
  • + فوق العاده مقرون به صرفه

نقاط ضعف

  • – طراحی نه چندان جذاب

5) RAZER ISKUR

یک صندلی گیمینگ حرفه‌ای

بهترین صندلی گیمینگ

صندلی گیمینگ RAZER ISKUR، به تازگی بازار چنین محصولاتی را داغ کرده است و می‌توانید با خرید آن، قابلیت‌های متنوعی هنگام بازی خود داشته باشید. این شرکت به دلیل طراحی هدست‌های مخصوص گیمینگ در بازار شناخته شده است و بنابراین، علاقه مندان می‌توانند به صندلی ساخته شده توسط این کمپانی هم اعتماد داشته باشند.

این شرکت سخت افزارهای مخصوص بازی قدرتمندی را به بازار ارائه می‌کند و در مرحله اول، می‌توانیم به شیک بودن آن اشاره کنیم که زیبایی را به اتاق گیمینگ شما اضافه خواهد کرد.

صندلی گیمینگ RAZER ISKUR دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی بوده و از المان‌های جذاب برای روکش و تودوزی آن استفاده کرده است. این محصول دارای خط استایل بسیار جذابی بوده و زیبایی را همراه با دوخت به شما ارائه خواهد کرد. کیفیت آن متناسب با دیگر اثاثیه منزل شما خواهد بود و کاملا با هر دکوراسیونی می‌تواند هماهنگ باشد.

کیفیت چرم استفاده شده در آن نرم و دلپذیر بوده و یقینا هنگام نشستن روی صندلی، آرام و آسوده خواهید بود. صندلی تنها در یک رنگ سیاه و سبز روانه بازار شده است و کاملا می‌توان لوگوی ریزر را در آن مشاهده کرد.

صندلی گیمینگ RAZER ISKUR دارای چرم PVC بوده و از رنگ مات مشکی در آن استفاده شده است. دوخت سبز رنگ هم در این طراحی دیده می‌شود تا امضای کمپانی را هم روی آن مشاهده کنیم. این محصول دارای ارزش خرید بسیار بالایی است و با این اوصاف، چندین سال می‌توانید از آن استفاده کنید.

بالشتک‌های این محصول بسیار محکم بوده و نقش و نگارهای خوبی روی صندلی ایجاد شده است. این صندلی قابلیت استفاده برای بازی‌های ریسینگ را هم دارد و می‌توانید آزادی عمل کاملی از هر طرف صندلی داشته باشید. گیمرها می‌توانند بدن خود را به صورت ثابت در صندلی نگه داشته و با تمرکز کامل به تجربه بازی خود بپردازند.

بنابراین، حتی اگر بدن بزرگی دارید، به راحتی در صندلی جا شده و می‌توانید با راحتی بیشتری به تجربه بازی خود بپردازید. ریزر عنوان کرده است که افراد دارای تناسب اندام هم مشکلی از بابت نشستن روی صندلی نخواهند داشت. این یک نکته قابل تامل برای این صندلی است و ریزر تلاش کرده است که افراد بیشتری بتوانند روی آن بنشینند و محدودیتی هم وجود نداشته باشد.

حداکثر وزن قابل تحمل توسط این صندلی ۱۳۰ کیلوگرم است. صندلی RAZER ISKUR علاوه بر اینکه به عنوان یک صندلی گیمینگ قابل استفاده است، می‌توانید از دست گیره‌های ۴ بعدی آن هم استفاده کرده و امکان تنظیم در حالت‌های متنوع را در محل کار خود داشته باشید.

بیشتر بخوانید: مقایسه پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4

این صندلی دارای قابلیت پشتیبانی از راحتی کمتر است و گردن شما را نیز با استفاده از یک بالشتک مخصوص، در شرایط ایده آل نگه خواهد داشت. این نکات ارگونومی، بسیار مهم هستند و مشکلات سلامتی که در آینده معمولا برای گیمرها ایجاد می‌شود را از شما دور می‌کنند.

می‌توانید زاویه صندلی را نیز تغییر داده و تا ۱۳۹ درجه آن را خم کنید. این موضوع سبب می‌شود که مونتاژ صندلی نیز بسیار ساده بوده و هنگام جا به جایی به خانه‌ای دیگر، مشکلی از بابت حمل این صندلی بزرگ نداشته باشید. شما می‌توانید به فاکتورهای دیگری هم در ارتباط با این صندلی توجه کنید.

قیمت این صندلی به گونه‌ای است که نمی‌توان برچسب ارزان قیمت بودن را به آن بزنیم. بنابراین شما باید دقت بیشتری هنگام خرید داشته و تنها زمانی به سراغش بروید که به عنوان یک گیمر حرفه‌ای، قصد داشته باشید تا تمام لوازم جانبی خود را حرفه‌ای کنید. این صندلی از جانب یک برند معتبر طراحی و ساخته شده است و روشی عالی برای گسترش امکانات بازی است.

این صندلی را یقینا دوست خواهید داشت و می‌توانید از تجربه خرید موفق خود راضی و خشنود باشید. ذکر این نکته هم حائز اهمیت است که صندلی گیمینگ RAZER ISKUR، نسخه ویژه‌ای تحت عنوان RAZER ISKUR Black Edition هم داشته و یک رنگ‌بندی تمام مشکی را می‌توانید با آن داشته باشید. این صندلی تفاوتی با نسخه اصلی ندارد و صرفا رنگ بندی آن تناسب بیشتری با خواست مشتریان دارد.

اگر قصد دارید که با خرید یک صندلی گیمینگ حرفه‌ای، شرایط راحتی در اتاق گیمینگ یا سر کار خود داشته باشید، می‌توانید نگاه ویژه‌ای به RAZER ISKUR انداخته و ویژگی‌های تخصصی آن را بررسی کنید. این صندلی همه قابلیت‌های موردانتظار شما را دارد و در صورتی که مشکلی از بابت قیمت آن نداشته باشید، می‌تواند جزو اولویت‌های اصلی شما باشد.

مشخصات فنی

ارتفاع قابل تنظیم

174 cm to 181 cm

جنس داخلی

PVC Leather

بازوها

4D

کاستورها

6 cm Caster Wheel

جنس کف

High Density Molded Foam

میزان چرخش

139 Degrees

گارانتی

3 years

نقاط قوت

  • + کیفیت ساخت عالی
  • + خط استایل فوق العاده
  • + تودوزی با کیفیت

نقاط ضعف

  • – گران قیمت

مشاهده قیمت این محصول در فروشگاه


6) DXRacer OH/CE120/NC/FT

یک محصول شیک همراه با قابلیت‌های حرفه‌ای

بهترین صندلی گیمینگ

محصولی که برای شما معرفی می‌کنیم، از کمپانی محبوب دی ایکس ریسر انتخاب شده است که محبوبیت بالایی در کشور داشته و اکثر گیمرهای حرفه‌ای، از محصولات این کمپانی استفاده می‌کنند. این صندلی دارای یک جک تنظیم ارتفاع است و می‌توانید برحسب ارگونومی خاص بدن خود، آن را تنظیم کنید. شما می‌توانید مکانیزم حرکتی چندکاره را توسط این صندلی به همراه داشته و جا به جایی ساده‌ای در حین تجربه بازی داشته باشید.

صندلی گیمینگ DXRacer OH/CE120/NC/FT دارای دسته‌های قابل تنظیم در سه جهت مختلف بوده و بنابراین، در هر شرایطی که راحت بودید، می‌توانید آن‌ها را تنظیم کنید. از دیگر قابلیت‌های این صندلی می‌توانیم به قابلیت تاب خوردن و ریلکس کردن آن نیز اشاره کنیم که حالت پویایی را برای صندلی ایجاد کرده و دیگر نیازی نخواهید داشت که به صورت ثابت روی آن بنشینید.

این محصول از سازه فولادی ساخته شده است و گارانتی لایف تایم برای آن ارائه می‌شود. پایه چرخ هم از جنس آلومینیوم بوده و برای استحکام بیشتر، تقویت شده است.

بیشتر بخوانید: بهترین مانیتور گیمینگ همراه با معرفی ۹ مدل برتر + اصطلاحات رایج

می‌دانیم که گیمرها تکان‌های شدیدی در هنگام تجربه بازی به صندلی اعمال می‌کنند و همین مسئله سبب می‌شود که ماندگاری آن‌ها کاهش یابد. اما کمپانی سازنده این صندلی به آن توجه داشته است و سعی کرده است که کیفیت ساخت را تا حد امکان بالا برده و مقاومت بالایی را برای فشارهای مختلف توسط افراد به آن ایجاد کند.

روکش این صندلی از وینیل بوده و طرح چرم ضد تعریق برای آن در نظر گرفته شده است. این صندلی را می‌توانید با قابلیت ضد حساسیت هم تهیه کرده و بیشترین راحتی را هنگام استفاده از آن داشته باشید. این صندلی قابلیت خم شدن هم داشته و پشتی آن را تا ۱۳۵ درجه می‌توانید به پایین بیاورید.

صندلی گیمینگ DXRacer OH/CE120/NC/FT برای وزن‌های کمتر از ۱۳۶ کیلوگرم طراحی شده است و افراد تا قد ۱۹۰ سانتی می‌توانند روی آن نشسته و بیشترین راحتی را با ارگونومی مناسب داشته باشند. این محصول دارای دو سال گارانتی بوده و قطعات آن نیز قابل تعویض خواهند بود. فراموش نکنید که این محصول از بالشتک‌های اختصاصی برای پشت سر و پشت کمر استفاده می‌کند که البته بالشتک پشت سر آن قابلیت تنظیم ندارد.

طراحی این صندلی هم بسیار زیبا است و می‌توانید در رنگ طلایی اقدام به تهیه آن کنید. این رنگ بسیار زیبا بوده و برای اتاق گیمینگ شما یک محصول مدرن خواهد بود. می‌توانید آن را در شرایط مختلف تنظیم کرده و برای تجربه بازی‌های خود از آن استفاده کنید.

نقاط قوت

  • + امکان تنظیم به سوهای مختلف
  • کیفیت ساخت عالی
  • + وزن برای وزن‌های بالاتر

نقاط ضعف

  • – عدم امکان تنظیم بالشتک مخصوص سر

مشاهده قیمت این محصول در فروشگاه


7) SECRETLAB OMEGA

یکی از راحت‌ترین صندلی‌های گیمینگ در بازار

بهترین صندلی گیمینگ

هنگامی که نوبت به انتخاب بهترین صندلی مخصوص بازی در سال ۲۰۲۱ می‌رسد، شما می‌توانید به تعادل مناسب بین عملکرد و راحتی خود نگاه کنید. این فاکتورها بیشترین تاثیر را در یک انتخاب مناسب دارند و همیشه قرار نیست که گران‌ترین محصول بازار، بهترین انتخاب برای شما باشد. شما می‌توانید به کیفیت ساخت صندلی هم توجه کرده و ببینید که چقدر برای نحوه استفاده شما دوام خواهد شد. قیمت هم فاکتور بسیار مهمی است که باید تناسب خوبی با بودجه مدنظر شما داشته باشد.

صندلی گیمینگ SECRETLAB OMEGA تقریبا همه این فاکتورها را به بهترین شکل ممکن فراهم کرده و می‌توانید محصولی داشته باشید که از چرم با کیفیت ساخته شده و حتی قیمت مقرون به صرفه‌ای هم دارد. این صندلی به اندازه کافی مقاوم بوده و انعطاف پذیری بالایی هم دارد.

آب روی آن تاثیر منفی نداشته و می‌توانید از بالشتک‌هایی بهره مند شوید که پشتیبانی عالی از سر و گردن شما خواهد داشت. این بالشتک‌ها می‌توانند زیر لایه بالایی مناسبی را فراهم کرده و برای نرمی بیشتر به صندلی کمک کنند. حتی می‌توانید از بالش مخملی آن برای ساعت‌ها دراز کشیدن روی صندلی هم استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: بررسی و معرفی ۱۰ مانیتور ارزان گیمینگ برای تمام بودجه ها

فراموش نکنید که صندلی گیمینگ SECRETLAB OMEGA، از نظر سبک بودن هم بسیار عالی عمل کرده و برای بازی‌های ریسینگ شما بهترین انتخاب خواهد بود. این صندلی تنها برا گیمرها طراحی شده و مناسب محیط‌های اداری نخواهد بود.

می‌توانید این صندلی را در رنگ‌های مشکی، سفید، نارنجی و آبی تهیه کنید. این رنگ‌ها برجسته هستند و زیبایی بیشتری به اتاق گیمینگ شما خواهند داد. حتی سایه روشن‌های سفید این صندلی هم بسیار ظریف بوده و شما از آن‌ها راضی خواهید بود.

می‌توانید در پشت سر و کمر خود، بالشتک‌های نرمی داشته و مشکلات فیزیکی را در آینده از خود دور کنید. نشستن طولانی مدت روی صندلی هیچ مشکلی را ایجاد نکرده و می‌توانید یک تجربه راحت با آن هنگام پخش استریم یا ضبط ویدیو داشته باشید. مکانیزم صندلی طوری است که حرکات متعدد شما به نرمی صورت گرفته و با چرم راحت آن، احساس خوبی خواهید داشت.

کمپانی سازنده، راحتی شما را در این صندلی تضمین کرده است و با در نظر گرفتن کیفیت، می‌توانید آن را با قیمتی استثنایی تهیه کنید.

مشخصات فنی

ارتفاع

160 – 180cm

جنس کف

Cold cure

جنس داخلی

PU leather

بازوها

4D

مکانیسم صندلی

Multi-tilt

هیدرولیک‌ها

Class 4

میزان چرخش

85-165 degrees

سایز جعبه

82 x 70 x 37cm

گارانتی

5 years

نقاط قوت

  • + کیفیت ساخت حرفه‌ای و عالی
  • + مکانیسم چندکاره
  • + ابعاد راحت برای همه کاربران

نقاط ضعف

  • – عدم تناسب برای گیمرهای بلند قد

 


8) PLAY HAHA GAMING CHAIR

بهترین صندلی گیمینگ زیر ۴ میلیون تومان

بهترین صندلی گیمینگ

 

اگر به دنبال یک صندلی گیمینگ ارزان قیمت هستید که امکانات خوبی هم داشته باشد، می‌توانید به PLAY HAHA GAMING CHAIR به عنوان یک گزینه عالی نگاه کنید.

این صندلی برخلاف اسمش، یک تجربه راحت و فوق العاده عالی را به شما خواهد داد و افراد تا وزن ۱۵۰ کیلوگرم، می‌توانند روی آن بنشینند. صندلی برای بازی و کار بسیار مناسب بوده و از قابلیت تنظیم خوبی هم برخوردار است.

شما می‌توانید این صندلی را مانند دیگر محصولات مشابه، تا ۳۶۰ درجه چرخش داده و از چرخ‌های چند جهته آن برای راحتی هنگام بازی استفاده کنید. این صندلی قابلیت تنظیم خوبی هم دارد و می‌توانید در چهار رنگ جذاب از آن استفاده کنید. رنگ‌های آن از مشکی، قرمز، آبی و بنفش تشکیل یافته است.

این صندلی دارای کیفیت ساخت بالایی است و چرم مصنوعی و بسیار نرم ساخته شده است.با لمس جنس این صندلی کاملا متوجه کیفیت بالای آن خواهید شد و هنگام نشستن روی آن، حس خوبی را تجربه می‌کند. با توجه به قیمت این صندلی، می‌توان انتظار داشت که افراد بیشتری بتوانند آن را خریداری کرده و برای محل کار یا بازی از آن استفاده کنند.

مشخصات فنی

ابعاد

69 x 29 x 56 centimetres

جنس داخلی

Faux leather

رنگ بندی

Black, blue, red, purple

جنس کف

High density

ارتفاع قابل تنظیم

104-114 cm

ارتفاع صندلی

46 – 56cm

میزان چرخش

360 degrees

گارانتی

12 months

نقاط قوت

  • + بسیار راحت
  • + چهار طرح رنگی

نقاط ضعف

  • – طراحی ساده

9) VERTAGEAR SL5000

بهترین صندلی گیمینگ برای وضعیت صحیح بدن

بهترین صندلی گیمینگ

صندلی مخصوص بازی VERTAGEAR SL5000 را می‌توانیم یکی از بهترین محصولاتی بدانیم که اطمینان ویژه‌ای به حفظ سلامتی شما از نظر نشستن روی صندلی خواهد داد و در آینده، دچار گردن درد و کمردرد نخواهید شد.

این صندلی با رعایت تمام نکات اصولی در زمینه ارگونومی روانه بازار شده است و در هنگام بازی، شرایط راحت و ایده‌آلی خواهید داشت. حالت بدنی شما در این صندلی کاملا فیت شده و از گردن و کمر شما پشتیبانی کامل به عمل خواهد آمد.

صندلی گیمینگ VERTAGEAR SL5000 را می‌توانید به صورت دلخواه تنظیم کرده و برحسب فرم بدن خود، پشتی گردن و کمر آن را صاف کنید. می‌توانید تا ۱۷۰ درجه این صندلی را خم کرده و ارتفاع و عرض آن را نیز کنترل کنید. می‌توانید بازوهای این صندلی را نیز جا به جا کرده و در شرایطی قرار دهید که برای شما اذیت کننده نباشند.

بنابراین، ارتفاع و فرم بدن شما هیچ محدودیتی برای نشستن روی این صندلی نخواهد داشت و می‌توانید به شیوه دلخواه خود، روی این صندلی بنشینید. ساختار صندلی کاملا ایده آل بوده و به عنوان یک محصول میان رده، قیمت قابل قبولی هم دارد.

این صندلی را می‌توانید از پوشش چرم بسیار نرم تهیه کرده و هنگام نشستن روی آن، حس خوبی داشته باشید. این صندلی مملو از ویژگی‌های جذاب و دوست داشتنی است که در کنار طراحی قابل قبول، می‌تواند دکوراسیون خانه شما را هم مدرن کند. اگر دوست دارید که مانند یک گیمر حرفه‌ای دیده شوید، این صندلی حتما به دردتان خواهد خورد.

مشخصات فنی

ارتفاع

123.5 – 133.5 cm

جنس داخلی

PUC leather

جنس کف

UPHR

بازوها

4D

هیدرولیک‌ها

Class 4

گارانتی

2 years

نقاط قوت

  • + پشتیبانی عالی از گردن و کمر
  • + امکان بسته بندی سریع و آسان
  • + ارائه شده در رنگ‌های متنوع

نقاط ضعف

  • – زیبایی در حد متوسط

10) ANDASEAT DARK DEMON

یک صندلی بسیار راحت همراه با نشیمن بزرگ

بهترین صندلی گیمینگ

صندلی مخصوص گیمینگ ANDASEAT DARK DEMON برای اتاق‌های بزرگ و افراد بلند قد مناسب است و فضای زیادی را از اتاق شما اشغال خواهد کرد. همین فضای بزرگ، نشان می‌دهد که جمع‌آوری و جابه‌جایی این صندلی هم چندان راحت نخواهد بود و حتما در کنار خود به یک نفر دیگر هم برای کمک نیاز پیدا می‌کنید.

این محصول یکی از صندلی‌های بزرگ لیست است، اما با این وجود، پایه جمع و جوری دارد و چرخش آسانی را همراه با این صندلی تجربه خواهید کرد.صندلی گیمینگ ANDASEAT DARK DEMON با داشتن یک چارچوب فولادی یک تکه، می‌تواند برای نشستن افراد تا ۲۰۰ کیلوگرم هم مناسب باشد. مقاومت این صندلی بسیار بالا است و به راحتی نمی‌توانید آن را با چالش وزنی روبرو کنید.

پوشش آن از چرم پی وی سی بوده و همین موضوع باعث چسبنده شدن آن در فصل تابستان می‌شود. اگرچه باید بگوییم که به جز فصل تابستان، این جنس سبب می‌شود که در بقیه فصل‌ها، بتوانید به سادگی آن را تمیز کنید.همراه با صندلی، بالش‌های پرتابل هم به شما داده می‌شود که شرایط مناسبی را برای گردن و کمرتان ایجاد خواهد کرد.

با استفاده از آن‌ها، می‌توانید به صورت طولانی مدت روی صندلی نشسته و شرایط بدی را تجربه نکنید. این صندلی تقریبا به صورت کامل باز می‌شود و می‌توانید به صورت صاف روی آن دراز بکشید. این صندلی برای گیمینگ بسیار مناسب بوده و در حد یک محصول میان رده می‌تواند برای شما مناسب باشد.

مشخصات فنی

وزن قابل تحمل

200kg

جنس داخلی

PVC leather

بازوها

4D

هیدرولیک‌ها

Class 4

میزان خم شدن صندلی

90°-160°

ابعاد جعبه

38 x 95 x 72cm

نقاط قوت

  • + امکان شستشوی آسان چرم PVC آن
  • + بالش گردن مناسب
  • + روش‌های متنوعی برای تنظیم

نقاط ضعف

  • – جمع آوری سخت و جا به جایی نه چندان ساده
  • – بالش کمر نه چندان مناسب

11) DXRacer PS/COMBO/200

یک صندلی ایده‌آل برای شبیه سازی رانندگی

بهترین صندلی گیمینگ

صندلی گیمینگ DXRacer PS/COMBO/200 را می‌توانیم محصول خاصی در این صنعت بدانیم که برای شبیه سازی رانندگی در نظر گرفته شده است و می‌توانید تجربه جذاب و ایده آلی را با آن داشته باشید. شما نهایت جذابیت و سرگرمی را توسط این صندلی خواهید داشت و می‌توانید ساعت‌ها با آن سرگرم شوید.

روکش آن از وینیل کربن و PU ساخته شده است و مقاومت بسیار خوبی در طول استفاده خواهد داشت. این محصول از بالشتک‌هایی تشکیل یافته است که قابل تنظیم بوده و کمر و پشت گردن شما را در شرایط کاملا عالی نگه می‌دارد.

صندلی گیمینگ DXRacer PS/COMBO/200 دارای چرخ‌های دو اینچی بوده و می‌توانید آن‌ها را تنظیم کنید. مکانیسم حرکتی آن بسیار خوب بوده و کاملا نرم در اختیار شما خواهد بود. این محصول دارای شاسی همراه با قابلیت تنظیم ابعاد طولی بوده و می‌توانید برحسب ابعاد بدن خود، آن را تنظیم کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین کنترلرهای بازی برای PC

محصول دارای کیفیت بسیار خوبی از نظر مقاومت است و می‌توانید تا مدت‌ها از آن استفاده کنید. این محصول قابلیت تغییر ارتفاع را هم دارد و می‌توانید تا ۴ اینچ آن را افزایش دهید.

صندلی گیمینگ DXRacer PS/COMBO/200 با استفاده از جدیدترین و دقیق‌ترین استانداردهای روز دنیا طراحی شده است و احساس راحتی بسیار بالایی خواهید داشت. کمپانی دی ایکس ریسر به عنوان برندی شناخته می‌شود که در کشور ما شناخته شده است و گیمرهای حرفه‌ای معمولا به سراغ آن می‌روند.

این محصولات از پشتی مرتفع همراه و بهینه تشکیل شده‌اند و قسمت‌های مختلف ستون فقرات شما را در حالت استاندارد نگه می‌دارد. بنابراین، می‌توانید سطح اتکای بسیار خوبی را برای بدن خود ایجاد کنید.

نقاط قوت

  • + دارای چرخ‌های قابل تنظیم
  • + مکانیزم پیشرفته
  • + امکان تنظیم ارتفاع

نقاط ضعف

  • – ابعاد بزرگ
  • – تک کاره

مشاهده قیمت این محصول در فروشگاه


12) GT OMEGA ELEMENT

راحت و بسیار ایده‌آل برای بازی‌های طولانی مدت

بهترین صندلی گیمینگ

صندلی گیمینگ GT OMEGA ELEMENT، نسخه جدیدی است که شرکت سازنده همراه با انواع بهینه سازی‌های مختلف، آن را روانه بازار کرده است. به راحتی می‌توانید روی این صندلی نشسته و از مواد اولیه با کیفیت و حرفه‌ای آن لذت ببرید.

این کیفیت بالا، حتی از نظر ظاهری هم مشخص خواهد بود و می‌توانید دکوراسیون خانه خود را با آن زیباتر کنید. این محصول از نشیمن گاه باز و دهنی استفاده می‌کند و می‌توانید به سادگی آن را تنظیم کنید.

صندلی گیمینگ GT OMEGA ELEMENT ویژگی‌های متنوعی برای تنظیم داشته و می‌توانید دقیقا متناسب با سبک نشستن خود، آن را تنظیم کنید. همین امر در مورد ارتفاع و شیب صندلی هم برقرار است و می‌توانید پشتی و شانه آن را نیز به خوبی تنظیم کنید.

تعادل خوبی بین پشتیبانی از حالت‌های متنوع نشستن و تنظیم صندلی برقرار است و تقریبا هیچ گونه محدودیتی در این زمینه نخواهید داشت. این صندلی دارای طراحی زیبا و مینیمالیستی است و ظرافت و زیبایی در آن دیده می‌شود. شکل ظاهری آن برای بسیاری از خریداران قابل قبول است و شیک پسندان را به سمت خود جذب می‌کند.

این صندلی از کوسن‌های اضافی برای سر و کمر شما هم استفاده کرده است و با یک قیمت مناسب در اختیار شما قرار می‌گیرد. با خرید این صندلی، حس اعتماد خواهید داشت و سال‌ها می‌توانید از آن استفاده کنید. شما ماجراجویی‌های خود با بازی‌های متنوعی را می‌توانید دنبال کرده و همچنان از این تجربه لذت ببرید.

این محصول تست‌های مختلف را رد کرده است و می‌توانید با اطمینان کامل آن را در اولویت خرید خود قرار دهید.

مشخصات فنی

ارتفاع

130 – 136cm

جنس داخلی

PVC Leather

جنس کف

Cold moulded

کاستورها

5

بالشتک پشت سر

Yes

مکانیسم قفل

Yes

متریال فریم

Steel

نقاط قوت

  • + گزینه‌های تنظیم متنوع
  • + کیفیت ساخت عالی
  • + طراحی مینیمال

نقاط ضعف

  • – نحوه نصب و راه اندازی پیچیده

13) BRAZEN PHANTOM ELITE GAMING CHAIR

یک صندلی گیمینگ عالی با قیمت مناسب

بهترین صندلی گیمینگ

صندلی گیمینگ BRAZEN PHANTOM ELITE GAMING CHAIR توسط یک شرکت بریتانیایی ساخته شده است و می‌توانید از کیفیت آن اطمینان داشته باشید. راحتی و تناسب را همراه با این صندلی خواهید داشت و می‌توانید از گزینه‌های رنگی متنوعی همراه با آن استفاده کنید.

شش ترکیب رنگی برای این صندلی ارائه شده است و می‌توانید هنگام خرید خود، به آن توجه کنید. این صندلی حس نشستن روی مبل را به شما خواهد داد و می‌توانید ظرافت و زیبایی را در آن داشته باشید.

با صندلی گیمینگ BRAZEN PHANTOM ELITE GAMING CHAIR می‌توانید دکوراسیون اتاق گیمینگ خود را شیک کرده و از بالشتک‌های آن هم برای ایجاد شرایط مناسب برای گردن و کمر خود استفاده کنید. لوگوی شرکت سازنده روی صندلی حک شده است و گلدوزی جالبی را هم در بالشتک‌های گردن و کمر آن مشاهده می‌کنیم. این صندلی تفاوت چندان زیادی با بهترین محصولات بازار ندارد و مدام می‌توانید از آن استفاده کنید.

گفتنی است که این صندلی قیمت پایینی دارد و در حین حال، امکانات متنوعی را در اختیار شما خواهد گذاشت. این صندلی از چرم PU ساخته شده است و از طریق یک قاب فولادی پشتیبانی می‌شود. شما می‌توانید از بالشتک‌های فومی آن بهترین استفاده را کرده و هنگام بازی راحت باشید.

بیشتر بخوانید: راهنما خرید بهترین سیستم های رندرینگ و کار گرافیکی

بالشتک‌ها در این صندلی لحیم کاری شده‌اند و حس شل بودن نخواهند داشت. صندلی برای ساعت‌های طولانی نشستن عالی خواهد بود و می‌توانید طولانی‌ترین بازی‌های خود را با آن تجربه کنید. شما دچار گرفتگی گردن نشده و کمرتان هم در یک شرایط ایده آل خواهد بود.

راحتی یکی از ویژگی‌های اصلی هر صندلی است و این محصول آن را به شما خواهد داد. می‌توانید از این محصول به عنوان یک صندلی اداری هم استفاده کنید. بالابر این صندلی در کلاس ۴ بوده و می‌توانید آن را به صورت دلخواه تنظیم کنید.

کاستورهای نایلونی در کنار مکانیزم پروانه‌ای هم برای صندلی در نظر گرفته شده است و می‌توانید ارتفاع و شیب آن را تنظیم کنید. می‌توانید در حل نشسته، بازوهای آن را نیز تنظیم کرده و به شکل دلخواه خود درآورید. این بازوها را می‌توانید تقریبا به صورت کاملا خم درآورده و آن‌ها را طوری قرار دهید که برای‌تان ایجاد مزاحمت نداشته باشند.

مشخصات فنی

ارتفاع

110 – 120cm

جنس داخلی

Faux leather

بازوها

4D

هیدرولیک‌ها

Class 4

کاستورها

5 nylon non-slip

نقاط قوت

  • + چرخ‌های نرم و بی‌صدا
  • + گزینه‌های رنگی متنوع
  • + قابل تنظیم

نقاط ضعف

  • – اسمبل کردن نه چندان جالب در محل

14) CORSAIR T3 RUSH

یک صندلی گیمینگ عالی برای طرفداران جنس چرم

بهترین صندلی گیمینگ

اگر بودجه شما به خرید یک صندلی مناسب گیمینگ می‌رسد، می‌توانید CORSAIR T3 RUSH را انتخاب کید. این محصول ارزش بالایی داشته و با امکاناتی که نسبت به قیمتش ارائه می‌کند، نظر مثبت بسیاری از خریداران را به خود جلب خواهد کرد.

این محصول زیبایی و عملکرد عالی خود را نشان داده و از چرم ساخته شده است. این جنس سبب نشده است که قیمت آن چندان بالا برود و با هزینه کمتری در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

کمپانی سازنده تنها نگاهش را به ظاهر معطوف نکرده است و صندلی با الهام از صندلی ماشین‌های موتور اسپورت، راحتی عملکردی جالبی را برای شما فراهم می‌کند. با این صندلی می‌توانید از پشتی کانتور استفاده کرده وبالشتک‌های گردن و کمر را نیز داشته باشید.

البته پشتیبانی چندانی در این زمینه صورت نگرفته و تنها در شکل ساده، می‌توانید کمر و گردن خود را در شرایط خوبی نگه دارید. بازوهای چهاربعدی هم سبب می‌شود که امکان تغییر آن‌ها را در هر جهتی داشته باشید. گاهی اوقات، این صندلی برای کار هم استفاده شده و می‌توانید بازوهای مزاحم را به قسمت‌های دیگر بچرخانید.

صندلی گیمینگ CORSAIR T3 RUSH کیفیت ساخت خوبی دارد و یک فریم فولادی تعبیه شده در آن، کمک می‌کند که استحکام صندلی بالا رود. این صندلی تنظیمات متنوعی را برای شما فراهم کرده و می‌توانید زاویه نشستن خود را در حالت ۱۰۰ درجه و ۱۸۰ درجه تنظیم کنید.

مشخصات فنی

ارتفاع نشیمن‌گاه

44 – 54 cm

ابعاد جعبه

88.5cm x 69cm x 37.5cm

جنس داخلی

Fabric

جنس کف

Polyurethane cold

بازوها

4D

شیب

0-10 degrees

هیدرولیک‌ها

Class 4

گارانتی

2 years

  • نقاط قوت

  • + جنس چرم
  • + نشیمن گاه بزرگ
  • + بازوهای چهار بعدی

نقاط ضعف

  • – عدم استفاده زیاد از بالشتک

15) DXRacer CE120/NW

سادگی، زیبایی و کاربرد بالا

بهترین صندلی گیمینگ

محصولی که به شما معرفی می‌کنیم، از جانب یکی از سازندگان برتر صندلی‌های گیمینگ ارائه شده است و می‌توانید به آن اعتماد کنید. این صندلی دارای جک تنظیم ارتفاع بوده و می‌توانید بسته به شرایط میز خود، آن را تنظیم کنید.

مکانیزم حرکتی این صندلی چندکاره بوده و به شیوه‌های مختلفی می‌توانید آن را برای گیم یا کار تنظیم کنید. قابلیت تاب خوردن، از دیگر قابلیت‌های این صندلی است و می‌توانید روی آن ریلکس کنید. این حالت برای تماشای فیلم از طریق کامپیوتر هم استفاده می‌شود.

صندلی گیمینگ دی ایکس ریسر از یک سازه فولادی همراه با گارانتی لایف تایم ساخته شده است و می‌توانید از دسته‌های قابل تنظیم آن در سه جهت مختلف استفاده کنید. این محصول از روکش وینیل ساخته شده است که ضد تعریق بوده و کمک می‌کند که هنگام تجربه طولانی مدت یک بازی، حساسیتی هنگام نشستن روی صندلی نداشته باشید.

بیشتر بخوانید: برترین بازی ‌های 2020 : بخش اول (25-21)

این جنس وینیل از طرح چرم بوده و زیبایی را هم به صندلی شما اضافه خواهد کرد. این محصول دارای قابلیت خم شدن پشت صندلی هم بوده و تا زاویه ۱۳۵ درجه می‌توانید آن را پایین بیاورید.

این صندلی برای وزن‌های کمتر از ۱۳۶ کیلوگرم مناسب است و که تقریبا در اکثر صندلی‌های دی ایکس ریسر هم دیده می‌شود. می‌توانید آن را برای افرادی تا قد ۱۹۰ سانتی متر تهیه کرده و شرایط یکسانی را برای‌شان هنگام نشستن روی صندلی فراهم کنید.

این صندلی از بالشتک‌های خاصی برای پشت سر و کمر هم استفاده می‌کند که البته، تنها بالشتک کمر دارای قابلیت تنظیم است. صندلی در کنار تمام قابلیت‌های عملکردی خود، زیبایی هم دارد و متناسب با دکوراسیون خانه شما خواهد بود. شما می‌توانید بسته به اتاق خود، آن را در جهت‌های مختلف تنظیم کنید و از وجود آن در خانه لذت ببرید.

نقاط قوت

  • + قابلیت تنظیم بسیار بالا
  • + استحکام در ساخت
  • + مناسب وزن‌های معمولی تا سنگین

نقاط ضعف

  • – بالشتک غیرقابل تنظیم پشت سر

مشاهده قیمت این محصول در فروشگاه


16) SECRETLAB TITAN NAPA

بهترین صندلی گیمینگ با ویژگی‌های لوکس

بهترین صندلی گیمینگ

محصول جذاب و زیبایی که برای شما آماده کرده‌ایم، دارای طراحی لوکس و شیک بوده و برای دکوراسیون‌های مدرن بسیار مناسب خواهد بود. این صندلی از جنس بسیار خاصی به نام چرم ناپا ساخته شده است و شرایط کاملا متفاوتی با محصولات دیگر بازار برای آن ایجاد می‌کند.

این ماده فوق العاده نرم بوده و در اتومبیل‌های اسپرت و کیف‌های بوتیک استفاده می‌شود. استفاده از آن برای این صندلی، سبب شده است که قیمت بالا رفته و شاهد کیفیت بالای نشیمن گاه آن باشیم.

این صندلی را می‌توانید تا حد ممکن خم کرده و از دراز کشیدن روی آن لذت ببرید. می‌توانید از طریق آن به تماشای استریم‌های توئیچ پرداخته یا ویدیوهای گیمینگ را از یوتیوب دنبال کنید.

این صندلی یکی از بهترین محصولات مخصوص گیمرها است و می‌توانید در سال ۲۰۲۱، به فکر خرید آن باشید. قیمت بالای آن در کنار عملکرد کاملا متفاوتش قرار می‌گیرد و کاملا ارزش چنین خرجی را خواهد داشت.

مشخصات فنی

ارتفاع

175 – 200cm

جنس داخلی

Napa real leather

هیدرولیک‌ها

Class 4

بازوها

4D

ابعاد جعبه

85 x 71 x 37cm

جنس کف

Cold cure

مکانیسم

Multi-tilt

میزان خم شدن صندلی

85-165 degrees

گارانتی

5 years

نقاط قوت

  • + جنس حرفه‌ای و جذاب
  • + دارای طرح اختصاصی از طرف شرکت سازنده
  • + بسیار راحت

نقاط ضعف

  • – گران قیمت

فاکتورهای مهم انتخاب صندلی گیمینگ

برندهای معتبر بسیاری در تولید صندلی گیمینگ فعالیت می‌کنند و محصولات بسیار شیک و کاربردی را روانه بازار کرده‌اند. انتخاب یک صندلی مناسب بازی، به ویژگی‌های متنوعی بستگی دارد و هنگام انتخاب، باید به آن‌ها توجه داشته باشید. ما در این بخش قصد داریم که نگاهی به این ویژگی‌ها بیندازیم.

زمینه استفاده

اولین گام در انتخاب صندلی گیمینگ، این است که آن را مخصوص کدام پلتفرم خریداری می‌کنید. صندلی گیمینگ گیمرهای کنسولی با گیمرهای PC متفاوت است و حتما باید به اشکال ساخت آن توجه داشته باشید. تجربه گیم‌های کنسولی، بدون وجود میز، ماوس و کیبورد همراه بوده و باید به زاویه دید خود هم توجه داشته باشید.

زاویه دید شما هنگام بازی کنسولی، معمولا به سمت بالا است و باید سرتان را متمایل کنید. با یک صندلی مناسب، می‌توانید این نقص را برطرف کرده و سرتان را صاف بگیرید. این موضوع به عدم ایجاد گردن درد کمک کرده و از نظر ارگونومیکی نیز بسیار مهم است.

پلتفرم PC شرایط متفاوتی دارد و شما باید صندلی را متناسب با ارتفاع مانیتور خود خریداری کنید. خرید یک صندلی که قابلیت تنظیم داشته باشد، در این زمینه بسیار حیاتی است و همواره باید به کاستورهای آن هم توجه داشته باشید.

توجه به بازوها، تکیه گاه کمر و موارد دیگر هم در این زمینه اهمیت دارد. در حالت ایده آل، شما باید امکان حرکات بیشتر را داشته و بتوانید هنگام هیجانی شدن، از آزادی حرکت خود در صندلی استفاده کنید.

راحتی و ارگونومی

صندلی‌های مخصوص بازی همواره باید از نظر ارگونومی مناسب بوده و بتوانید از لوازم جانبی آن‌ها استفاده کنید. نگهدارنده فنجان و بازوهایی که به راحتی دست شما کمک کنند، از جمله فاکتورهای مهم در این زمینه هستند و می‌توانید به نیازهای اصلی ارگونومیک خود توجه کنید.

به طور باورنکردنی، صندلی‌هایی که بتوانند تحرک کمتری را برای بازیکن فراهم کرده و فیت بدن وی باشند، از نظر ارگونومی مناسب‌تر هستند و کمتر شما را خسته می‌کنند.

بنابراین، این موضوع اهمیت بالایی داشته و می‌توانید از قبل تصمیم‌گیری‌های لازم را داشته باشید. این موضوع برای گیمرهای دسکتاپ و کنسول‌ها یکسان است و می‌توانید از بروز مشکلات جدی بهداشتی برای خود جلوگیری کنید. این مشکلات در آینده برای شما مشکلات بیشتری ایجاد خواهند کرد و به همین دلیل باید توجه ویژه‌ای به این خصلت صندلی داشته باشید.

بیشتر بخوانید: بهترین مرورگر اندروید + معرفی 5 مورد از محبوب ترین مرورگرها

سبک بازی

اولین چیزی که شما باید به آن توجه کنید، شکل ظاهری صندلی است. حتی اگر به طور مرتب از صندلی استفاده نمی‌کنید، همیشه توجه به زیبایی اتاق و دکوراسیون آن اهمیت دارد. شما باید محصولی را انتخاب کنید که با میز کاری شما تناسب داشته و به دکوراسیون خانه خود نیز توجه داشته باشید.

سبکی را انتخاب کنید که جذابی بیشتری داشته باشد و بتوانید با آن ارتباط برقرار کنید. برندهای مختلف، دارای سبک‌های منحصربه‌فردی هستند و می‌توانید با مطالعه دقیق در این زمینه، آن‌ها را انتخاب کنید.

اگر از کاغذ دیواری در اتاق خود استفاده کرده‌اید، رنگ صندلی را با مطابق با آن انتخاب کنید تا با دکوراسیون اتاق شما یکدست باشد. در صورت استفاده از نورهای RGB، بازهم باید به آن‌ها توجه کنید.

بهترین صندلی گیمینگ از نگاه مقداد آی تی کدام است؟

SECRETLAB TITAN SOFTWEAVE FABRIC GAMING CHAIR, NOBLECHAIRS EPIC SERIES REAL LEATHER, GTPLAYER GAMING CHAIR, RAZER ISKUR, این صندلی ها به همراه چندین صندلی دیگر جزو بهترین صندلی های مخصوص بازی است که ما در این مقاله به شرح کلی مشخصات آن ها پرداخته ایم.

چرا باید صندلی گیمینگ بخریم؟

،جلوگیری از ایجاد مشکل در ناحیه گردن، کمر و پا جلوگیری از احساس درد و خستگی مفرط و افزایش کارایی و بهره وری

چند نوع صندلی گیمینگ در بازار وجود دارد؟

،صندلی بازی های مسابقه ای ،کنسولی ،کامپیوتری کیسه لوبیا یا راحتی و زمینی

شما میتوانید برای خرید صندلی گیمینگ و خواندن مطالب بیشتر به فروشگاه مقداد آی تی و مجله مقداد آی تی مراجعه کنید.