• حسین رازانی
    نویسنده: حسین رازانی

برخلاف سال‌های قبل، اپل در رویدادی که در ماه شهریور داشت گوشی موبایل پرچمدار خود را معرفی نکرد. و به معرفی چند گجت و آیپد و نرم افزار بسنده کرد! اما حالا با دعوت نامه جدید تاریخ رویداد رویداد “سلام ، سرعت” مشخص شده است.

در ساعت 10:00 صبح به وقت انگلستان و (1 بعدازظهر تهران) سه شنبه، 13 اکتبر، اپل در کمتر از یک ماه پس از رویداد قبلی که روی iPads و Apple Watch تمرکز داشت دومین رویداد زنده خود را برگزار می‌کند. که همه مطمئن هستیم در این رویداد این بار آیفون‌های جدید را معرفی می کند.

آنچه از رویداد “سلام ، سرعت” 13 اکتبر اپل انتظار می‌رود

این رویداد دارای عنوان “سلام، سرعت” است. که می تواند به هر چیزی اشاره داشته باشد: مودم های 5G در تلفن های جدید، تراشه سریعتر A14 که ماه گذشته معرفی شده بود. یا حتی Apple Silicon در اولین Mac غیر اینتل.
طی چند سال گذشته اپل اعلام کرده است که آیفون های جدید را در ماه سپتامبر منتشر می‌کند. اما به نظر می رسد که بیماری همه گیر کرونا بر برنامه‌های این شرکت نیز تأثیر گذاشته است. این رویداد را می‌توان یکی از رویدادهای مهم پاییز اعلام کرد.

طبق گزارش های مختلف، ما انتظار داریم چهار آیفون مختلف را برای معرفی در این رویداد داشته باشیم دو جانشین برای آیفون 11 و دو جانشین یکی برای آیفون 11 پرو و یکی برای ​​آیفون 11 پرو مکس. همچنین ممکن است اپل اعلام کند که کدام یک از محصولات Mac قرار است از افزایش چشمگیر سرعت پردازنده های Intel به تراشه های مبتنی بر ARM طراحی شده توسط Apple بهره ببرد.

سایر اطلاعیه های احتمالی شامل Apple TV 4K جدید، برچسب های موقعیت مکانی برای رقابت با Tile، هدفون‌های جدید با مارک AirPods، دستگاه HomePod و اطلاعات در دسترس نهایی برای macOS Big Sur  Apple One و Apple Fitness + است.

پیشنهاد ما:

بررسی مک بوک پرو 2019، مشخصات و قیمت

بررسی اپل واچ 6