• مهدی محمدی
    نویسنده: مهدی محمدی

همانگونه که در گواهینامه 3C نشان داده است. گوشی تاشوی هواوی Mate X2 با پشتیبانی از شارژ سریع 66 وات وارد بازار خواهد شد.این یک دستگاه کاملاً جدید است و نسخه بروزرسانی شده Mate Xs با Mate X نیست.

با توجه به اینکه این گوشی هوشمند، گواهینامه 3C را دریافت کرده است. بنابر‌این معرفی Huawei Mate X2 قریب الوقوع به نظر می‌رسد.

تلفن هوشمند جدید و تاشو هوآوی با شماره مدل TET-AN00 / TET-AN10 در سایت صدور گواهینامه مشاهده شده است.

پرفروش‌ترین گوشی‌های هوآوی را اینجا مشاهده کنید

این لیست نشان می‌دهد که Huawei Mate X2 با تکنولوژی 5G خواهد بود. و از شارژ سریع Huawei 66W پشتیبانی می کند.

سری هواوی میت 40 که به تازگی معرفی شده نیز از شارژ سریع 66 وات پشتیبانی می کند.

انتظار می‌رود Huawei Mate X2 جانشین هواوی Mate X اصلی باشد که در سال 2019 به بازار عرضه شد. در حالی که این شرکت هنوز چیزی را تأیید نکرده است.

مدت‌ها است که طراحی و مشخصات این گوشی هوشمند فاش شده بود.

گوشی Huawei Mate X2 دارای صفحه نمایش دوتایی است. دقیقاً مانند Samsung Galaxy Z Fold2. گزارش شده است که این گوشی از یک طرح تاشو به داخل بهره می‌برد. و اندازه مناسب صفحه نمایش بیرونی بسیار مناسب و قابل توجه است.

گفته می‌شود این گوشی هوشمند از یک ماژول مستطیل شکل با چهار دوربین. متشکل از دو سنسور 40MP، بزرگنمایی نوری 3 برابر بهره می برد. شایعات دیگری هم از وجود یک قلم نوری حکایت دارد که هوآوی هنوز این شایعه را تایید نکرده است.

گلکسی Z Fold 3 سامسونگ با S Pen

سایر مشخصات Mate X2 ممکن است شامل یک صفحه نمایش 8.3 اینچی (در صورت باز بودن صفحه نمایش). با سرعت تازه سازی 120 هرتز باشد.

این تلفن هوشمند به احتمال زیاد به Kirin 9000 SoC مجهز خواهد شد. و طبق گواهی Wi-Fi ادعا شده که در این گوشی هوشمند. از چیپست Hi1105 و Wi-Fi 6 و بلوتوث 5.1 استفاده می‌شود.

شایعات دیگری نیز می‌گوید که تلفن هوشمند EMUI 11 مبتنی بر Android 10 اجرا می شود. این تمام اطلاعاتی است که در حال حاضر افشا شده و زمان عرضه و قیمت آن نیز هنوز مشخص نیست.