• مهدی محمدی
    نویسنده: مهدی محمدی

موتورولا به زودی می‌تواند (Moto G Play (2021 را به نمایش بگذارد. این شرکت هیچ تأیید رسمی در مورد راه‌اندازی تلفن هوشمند انجام نداده‌است. با این حال، دستگاه در کنسول Google Play مشاهده شده است.

در این لیست مشخصات اصلی Moto G Play (2021) به نمایش در آمد. این تلفن هوشمند با تراشه Qualcomm SM4250 همراه خواهد‌بود که نام رمز پردازنده اسنپدراگون 460 است.

این لیست همچنین نشان می‌دهد که دستگاه با نمایشگر +HD همراه خواهد بود و از سیستم عامل Android 10 استفاده می‌کند.

نیکون تولید دوربین را پس از ۷۰ سال متوقف می کند!

انتظار می‌رود Motorola G Play (2021) خیلی زود به بازار عرضه شود. این گوشی هوشمند پیش از تأیید راه‌اندازی، در کنسول Google Play مشاهده شده است. این دستگاه با پردازنده Qualcomm Snapdragon 460 همراه خواهد بود. این چیپ‌ست با یک پردازنده گرافیکی Adreno 610 و 3 گیگابایت RAM جفت می‌شود. این احتمال وجود دارد که این شرکت بتواند گوشی هوشمند را با حافظه RAM و گزینه‌های ذخیره‌سازی بیشتری روانه بازار کند. که جزئیات واحد عملکرد آن نیز قبلاً در Geekbench مشاهده شده بود.

لیست کنسول Google Play بیشتر نشان می‌دهد که Moto G Play با رزولوشن 720 در 1600 خواهد بود. صفحه نمایش این گوشی دارای یک بریدگی کوچک قطره ای است که دوربین سلفی را در خود جای داده است. حسگر اثر انگشت نیز مانند مدل قبلی یعنی Moto G9 Play احتمالا در پشت گوشی تعبیه شده است. جزئیات بیشتری در خصوص اندازه صفحه و امکانات دوربین، فاش نشده است.

نصب macOS ۱۱ Big Sur ، آموزش و نحوه بارگیری

تصویر موجود در کنسول Google Play همچنین نشان می‌دهد که کلیدهای روشن و خاموش در لبه سمت راست قرار می گیرند. زمان معرفی و عرضه این گوشی هوشمند دقیقاً مشخص نیست اما انتظار م‌یرود موتورولا از این میان رده، در اوایل سال جدید میلادی رونمایی کند.