• مهدی محمدی
    نویسنده: مهدی محمدی


سامسونگ با عرضه مانیتورهای هوشمند در بازار، غریبه نیست. مانند Space Monitor که سال گذشته عرضه شد که مانند دسکتاپ Microsoft Surface Studio بود.

برای اواخر سال 2020 ، این شرکت، Smart Monitor را منتشر می‌کند. سامسونگ ادعا می‌کند اولین مانیتوری است که خدمات رسانه‌ای. اتصال تلفن همراه و قابلیت‌های PC از راه دور را ارائه می‌کند.

سامسونگ نسخه M5 را در اندازه 27 اینچی. و با قیمت 230 دلار و 32 اینچی با قیمت 280 دلار را وارد بازار می‌کند. یک مانیتور 32 اینچی 4K به نام M7 نیز در دسترس است که قیمت آن 400 دلار خواهد بود.

پیشنهاد مطالعه: ویژگی جدید Gmail: پین کردن پیام‌ها امکانپذیر شد.

شاید اندازه Space Monitor فوق العاده چشم‌نواز نباشد. اما با داشتن ویژگی‌های منحصر به فرد، سامسونگ، این نقص را جبران می‌کند.

این مانیتور مانند تلویزیون‌های سامسونگ ، نرم‌افزار Tizen OS را اجرا می‌کند. و می‌تواند به شبکه Wi-Fi شما متصل شود و محتوای HDR10 را از برنامه هایی مانند Hulu .Netflix ، Apple TV ، YouTube. و موارد دیگر بدون نیاز به سخت‌افزار اضافی متصل کند.

می‌توانید برنامه های دیگری را از فروشگاه برنامه جاسازی شده نصب کنید ، مانند برنامه Samsung’s Health.

این نمایشگرها را می توان از طریق پایه‌های 100 * 100 Vesa به دیواره یا بازوی مانیتور نصب کرد.

هندرفری جدید Nubia Red Magic Cyberpods TWS وارد بازار شد

هر کدام از این مانیتورهای سامسونگ دارای دو بلندگوی 5 وات داخلی است. و شامل یک کنترل از راه دور با پشتیبانی دستیار صوتی از Bixby 2.0 ، Alexa و Google Assistant است.

آنها حتی با AirPlay 2 سازگار هستند و به راحتی می‌توان از دستگاه های Apple استفاده کرد. که بسیار شبیه به یک تلویزیون هوشمند است.
چند هفته دیگر مدل های مانیتور هوشمند سامسونگ M5 عرضه می‌شوند. و در حال حاضر M7 قرار است در اوایل دسامبر عرضه شود.

شما می توانید آنها را از طریق سایت Samsung.com یا خرده فروشان دیگر خریداری کنید.