• حسین رازانی
    نویسنده: حسین رازانی

 

وقتی صحبت از شیائومی Mi 9T Pro است. به سختی می‌توان به آن ایراد گرفت. طراحی و صفحه نمایش فوق العاده آن با مشخصات عالی در سطح جهانی تولید شده است. این که هنوز جک هدفون را داراست که خیلی‌ها را راضی خواهد کرد. اگرچه با توجه به قیمت گوشی شارژ بی سیم، مقاومت در برابر آب یا صدای استریو وجود ندارد. این محصول هنوز هم از نظر قیمت عالی است.

نکات مثبت

  • طراحی پیشرفته
  • عمر باتری عالی
  • مشخصات گل سرسبد

در برابر

  • ضد آب نیست
  • رابط کاربری برای همه مناسب نخواهد بود
  • بلندگوی مونو
تصاویر شیائومی 9تی پرو

تصاویر شیائومی 9تی پرو

 

اگر برای تهیه یک تلفن 5G کاملاً آماده نیستید و می خواهید یک محصول مقرون به صرفه تر از Samsung Galaxy Note 10 Plus یا Huawei P30 Pro تا زمانی که پوشش 5G بهتر شود کار شما را راه بی‌اندازد؛ Xiaomi Mi 9T Pro می تواند همان محصول مورد نظر شماست.

گوشی 2019 شیائومی با وجود هزینه‌ای که انتظار دارید برای یک میان رده بپردازید، مشخصات مشابه با یک گوشی سطح بالا ارائه می‌دهد. یک پیگیری در قالب Mi 10T Pro وجود دارد، اما یک گوشی گران قیمت است.

با صفحه نمایش 6.39 اینچی Full HD + Super AMOLED، از نظر اندازه، مشخصات و صفحه نمایش به تلفن های گران قیمت مانند Oppo Reno 10x Zoom شبیه است و به لطف چیپست اسنپدراگون 855 در قلب خود، بسیار قدرتمند است.

با این وجود Mi 9T Pro با حدود 480 دلار با دیدن مشخصات آن چیزی کمتر از یک پرچمدار فوق ارزان ندارد.

xiaomi-mi-9t-pro

قیمت و  زمان عرضه

شیائومی Mi 9T Pro در دو اندازه 64 یا 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی در دسترس است و می توان آن را در سراسر اروپا خریداری کرد. با قیمت 480 دلار فقط نسخه 128 گیگابایتی در انگلیس  می توان آن را با دو رنگ سیاه یا آبی تهیه کرد.

 

طراحی و کیفیت صفحه نمایش

  • خوش ساخت و محکم
  • صفحه نمایش 6.39 اینچی Super AMOLED
  • دوربین سلفی پاپ آپ

شیائومی Mi 9T Pro گوشی زیبایی به نظر می رسد. در بخش جلویی یک صفحه نمایش یک پارچه بدون ناچ و برش دوربین دارید که به لطف این واقعیت است که دوربین سلفی پاپ آپ از دید شما پنهان است. بدنه خمیده آن نرم و لطیف است.

قاب آلومینیومی با حالت نرم و صاف به پانل های شیشه ای جلو و عقب تلفن می پیوندد. و چند خط قرمز به زیبایی ظاهر می شوند. یکی در دکمه روشن / خاموش و دیگری به دور دوربین عقب.

در حالی که یک برآمدگی بسیار ناچیز دوربین وجود دارد، محیط اطراف دوربین Mi 9T Pro نسبت به OnePlus 7 یا Honor 20 به عنوان دو رقیب مستقیم، از برجستگی بسیار کمتری برخوردار است.

xiaomi mi9t pro

نمایشگر نیز با شکوه به نظر می‌رسد. رزولوشن 6.39 اینچ و رزولوشن 1080 در 2340 با فناوری Super AMOLED و بیش از 400 پیکسل در هر اینچ برای ارائه یک تجربه برتر با قیمت بسیار مناسب ارائه می شود.

عمر باتری

  • باتری 4000 میلی آمپر ساعت
  • شارژر 18 وات 
  • نبود شارژ بی سیم

شیائومی Mi 9T Pro همان ظرفیت باتری Xiaomi Mi Mix 3 5G جدید، 4000 میلی آمپر ساعت را دارد که در مقایسه با سلول 3،300 میلی آمپری موجود در Mi 9 اصلی ظرفیت بالاتری دارد.

باتری Mi 9 بد نبود، اما Mi 9T Pro بسیار خوب است. از صبح تا شب با 20 درصد مانده به مخزن به راحتی عبور می کند و یک فیلم 90 دقیقه ای با کیفیت Full HD که با روشنایی کامل پخش می شود فقط 10 درصد از باتری را مصرف می‌کند.

Mi 9T Pro از شارژ سریع تا 27 وات پشتیبانی می کند، اگرچه با شارژر QuickWharge 3 با 18 وات ارائه می شود. نگذارید امیدهای شما برای سوخت رسانی سریع خیلی زود از بین برود. شارژر در 10 دقیقه شارژ 15٪ ، 30 دقیقه 48٪ آن را تأمین می کند و پس از گذشت بیش از یک ساعت باتری 100٪ پر می شود.

Xiaomi Mi 9T Pro

دوربین

  • دوربین عقب سه گانه
  • دوربین سلفی پاپ آپ 20MP
  • فیلم 4K با سرعت 60 فریم در ثانیه

Xiaomi Mi 9T Pro با داشتن سه دوربین در پشت، یک دوربین  با زاویه دید گسترده، فوق العاده گسترده و تله را بسته بندی می‌کند. این همان تنظیماتی است که در Sony Xperia 1 و LG V50 ThinQ یافت می شود و به سرعت به عادی جدید آرایه دوربین گوشی های هوشمند پرچمدار تبدیل شده است.

حالت های عکسبرداری بسیار زیاد است ، از اتوماتیک با تشخیص صحنه “AI” گرفته تا حالت Pro ، امکان کنترل دستی روی عکس های گرفته شده را فراهم می کند. اگرچه حالت های معمولی وجود ندارد ، اما ویژگی های مفید تلفن های شیائومی یک میانبر 48MP برای عکس های با وضوح کامل است که در صورت مناسب بودن نور می تواند جزئیات باورنکردنی را ضبط کند.

Xiaomi Mi 9T Pro تصاویر

نظر نهایی

اگر می خواهید یک تلفن عالی داشته باشید که مشخصات پرچمدار و قیمت میان رده را با هم ترکیب کند. واقعاً بین گوشی‌های شیائومی Mi 9T Pro یا Honor 20 مردد می‌شوید.

در حالی که تلفن آنر ممکن است حالت شب بهتر دوربین و رابط کاربری باب طبع‌تری داشته باشد. اما Mi 9T Pro هنگام طراحی، کیفیت صفحه نمایش، قدرت پردازنده برنده می شود و البته دارای جک هدفون نیز است.
شیائومی همچنین با اسکنر اثر انگشت روی صفحه. همچنین یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی یک قدم به جلو برداشته. این گوشی هوشمند با قیمت کمتر از 400 پوند را به بهترین انتخاب در میان هم رده‌های خود تبدیل کرده است.

این محصول مناسب چه کسانی است:

هر کسی که قدرت یک پرچمدار زیر 500 دلار را بخواهد، با Mi 9T Pro به خواست خود می‌رسد. دوربین آن بسیار خوب است.  دارای پردازنده اسنپدراگون 855 است که در OnePlus 7 و OnePlus 7 Pro یافت می‌شود. و یک باتری بزرگ و یک هدفون را در خود جای داده است.

اگر به یک گوشی ضد آب، شارژ بی سیم یا صدای استریو نیاز ندارید، می توانید Xiaomi Mi 9T Pro را با اطمینان خریداری کنید. این فقط یک تلفن مناسب از لحاظ قیمت نیست. بلکه به طور کلی یک تلفن عالی است، که با بسیاری از پرچمداران تقریباً با دو برابر قیمت خود رقابت می کند.

پیشنهاد ما: