• رها فهیمی
    نویسنده: رها فهیمی

بسیاری از کاربران برای داشتن یک ساعت هوشمند خوب، اپل واچ را مدنظر قرار می‌دهند، اما باید بدانید که سامسونگ هم در این زمینه عملکرد موفقی داشته و محصولات خوبی را در بازار دارد. اگر از ما بپرسید که بهترین ساعت هوشمند سامسونگ کدام مدل است، ما گلکسی واچ ۳ را به شما معرفی می‌کنیم.

این ساعت هوشمند با داشتن یک طراحی زیبا و ارائه ویژگی‌های جدیدی مانند سیستم تشخیص سقوط، می‌تواند دستاوردهای مدل‌های قبلی را نیز برای‌تان داشته باشد. این ساعت به راحتی می‌تواند جایگاه اول را در بین ساعت‌های این برند کره‌ای کسب کرده و مهم‌ترین اولویت خرید کاربران باشد. البته تعدادی از ساعت‌های هوشمند دیگر سامسونگ هم وجود دارد که شایسته حضور در لیست ما هستند.

سامسونگ تولید کننده یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند است و بنابراین دیدن این تعداد از گزینه‌های خوب در بازار، اصلا اتفاقی نیست. این کمپانی عملکرد تحسین برانگیزی در بازار داشته و توانسته است که محصولاتش را قابل رقابت با اپل واچ ۶، گارمین فنیکس ۶ و همچنین فیت بیت سنس روانه بازار کند.

این شرکت از سال ۲۰۱۳ وارد بازار ساعت‌های هوشمند شده و از آن زمان تاکنون، قدم به قدم و کاملا قدرتمند در راستای این فناوری حرکت کرده است. هم اکنون ساعت‌های هوشمند این کمپانی استانداردهای روز را درنوردیده و محصولاتی مانند گلکسی Gear را نیز در بازار دارد. در طی شش سال گذشته، شاهد تکرار مدل‌های این ساعت‌ها بوده و دیدیم که چه طراحی‌های زیبایی هم برای آن‌ها ارائه شده است.

از آن زمان تاکنون، جدیدترین ساعت‌های هوشمند سامسونگ معمولا زیر برند Galaxy روانه بازار شده و تشابه آن را با گوشی‌های هوشمند سامسونگ هم می‌توانیم مشاهده کنیم. انتظار می‌رود که تا اواخر امسال، سامسونگ گلکسی واچ ۴ خود را روانه بازار کرده و ویژگی‌های نابی را همراه با آن ارائه کند.

بیشتر بخوانید: بهترین ساعت هوشمند شیائومی؛ رقابت نزدیک مدل های مشهور بازار!

این شایعات نشان می‌دهد که گلکسی واچ بر مبنای Wear OS جدید ارائه خواهد شد و دیگر خبری از سیستم‌عامل نرم افزار اختصاصی سامسونگ یا همان تایزن نخواهد بود. گلکسی واچ اکیتو ۴ هم یکی دیگر از محصولات این کمپانی است که گویا همراه با مدل اصلی روانه بازار خواهد شد.

این خبر امیدوارکننده‌ای است، چرا که علیرغم عملکرد خوب سیستم عامل تایزن، پشتیبانی از برنامه‌های سوم شخص در ساعت‌های سامسونگ نسبت به سایر گزینه‌ها محدود تر شده است و سیستم عامل عمومی‌تر Wear OS می‌تواند این مشکل را برطرف سازد.

بسیاری از برنامه‌های بزرگی مانند فیس بوک، واتساپ و اسپاتیفای هنوز هم در این دستگاه‌ها ارائه می‌شود و سیستم عامل جدید می‌تواند پشتیبانی خوبی از آن‌ها داشته باشد. هر اتفاقی که در این زمینه بیفتد، ساعت‌های هوشمند سامسونگ با دستگاه‌های اندرویدی و همچنین آیفون‌ها کار می‌کنند و به علاوه، در کنار انبوهی از ویژگی‌های جدید و سطح بالا، عمر باتری بسیار خوبی هم دارند.

می‌توانید در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با برخی از بهترین ساعت‌های هوشمند سامسونگ آشنا کرده و بگوییم که در حال حاضر چه گزینه‌هایی می‌تواند اولویت شما برای خرید باشند.

این لیست شامل ساعت‌های هوشمندی مانند گلکسی واچ و ساعت اسپرت واچ اکتیو ۲ بوده و در ارزیابی‌هایی که صورت گرفته است، بهترین کارایی را برای تمام زمینه‌ها ارائه می‌دهند. از ساعت‌های هوشمند سامسونگ می‌توانند برای تناسب اندام و سلامتی استفاده کرده و در کنار آن، به طراحی زیبا، قیمت و دیگر فاکتورها نیز توجه کنید.

مطمئنا، قبل از هر کاری، بهتر است که نیازهای خود را مشخص کرده و ببینید که چه میزان بودجه برای خرید ساعت هوشمند سامسونگ کنار گذاشته‌اید. این دو امر مهم می‌تواند تکلیف شما را روشن کرده و گزینه‌های اولویت‌دار را برای‌تان تعیین کند.

در رویدادهای ویژه هم می‌تواند ساعت‌های هوشمند برتر سامسونگ را با تخفیف از استورهای مهم تهیه کنید. این روند زمانی حقیقت پیدا می‌کند که ساعت‌های هوشمند جدید روانه بازار شده و مدل‌های قبلی با کاهش قیمت روبرو شوند. در ادامه در مورد این موارد بیشتر صحبت خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین ساعت‌های هوشمند ۲۰۲۰

فهرست مطالب

لیست بهترین ساعت‌ هوشمند سامسونگ + معرفی 13 مدل برتر

  1. Samsung Galaxy Watch 3
  2. Samsung Galaxy Watch Active 2
  3. Samsung Gear Sport
  4. Samsung Galaxy Fit2
  5. Samsung Galaxy Fit
  6. Samsung Gear S3 Classic
  7. Samsung Galaxy Watch
  8. Samsung Galaxy Watch Active
  9. Samsung Gear S3 Frontier
  10. Galaxy Watch 4 Classic
  11. Galaxy Watch 4
  12. Galaxy Watch 3
  13. Galaxy Gear S
  14. Galaxy Watch 5 Pro 45mm
  15. Galaxy Watch 5 44mm
  16. Galaxy Watch 5 40mm
  17. Galaxy Watch4 Classic 46mm
  18. Galaxy Watch4 Classic 42mm
  19. Galaxy Watch4 44mm
  20. Galaxy Watch4 40mm

1) Samsung Galaxy Watch 3

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ تاکنون

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ؛ شیک، ساده و همه پسند!

سامسونگ گلکسی واچ ۳ برای مدت زمان طولانی به عنوان بهترین ساعت هوشمند برند سامسونگ محسوب می‌شود و نشان داده است که ارزش انتظار کشیدن را داشته است. این ساعت از چند لحاظ بهتر از مدل قبلی بوده و می‌تواند دلایل بسیار زیادی برای خرید توسط کاربران داشته باشد.

این ساعت هوشمند طراحی زیبایی داشته و به‌صورت سبک و همه جانبه در اختیار شما قرار می‌گیرد. ظاهر آن نسبت به گذشته بهتر شده است، اما هنوز هم به نظر می‌رسد که سامسونگ کمی می‌توانست در زمینه زیبایی و طراحی بهتر عمل کند.

ساعت هوشمند گلکسی واچ ۳ به اندازه کافی برای جالب‌ترین کارها ساخته شده است و می‌تواند برای تمرینات ورزشی شما عالی باشد. چندین حالت تمرینی برای ساعت تعیین شده و بسیاری از آن‌ها را می‌توانید به‌صورت خودکار فعال کنید.

به علاوه، قابلیت‌هایی مانند GPS، مانیتور ضربان قلب، کنترل میزان Vo2، سیستم ردیابی خواب و استرس، تشخیص سقوط و مقاومت در برابر آب نیز در این ساعت هوشمند وجود دارد و هیچ کم و کسری نسبت به ساعت‌های دیگر نخواهید داشت.

بیشتر بخوانید: بررسی و تحلیل ۱۴ مدل از به روزترین و بهترین ساعت های هوشمند بازار

گلکسی واچ ۳ را می‌توانید به عنوان یک دستگاه الکتروکاردیوگرام و سنجش فشار خون نیز مورد استفاده قرار دهید. اگرچه این قابلیت‌ها ممکن است که در یکسری از مناطق در دسترس نباشند، اما به هر حال در مشخصات فنی دستگاه آورده شده است و می‌تواند جالب توجه باشد. گلکسی واچ ۳ دارای صفحه نمایش همیشه روشن بوده و وضوح بسیار بالایی هم دارد.

صفحه آن چرخشی بوده و همین کمک زیادی به راحتی استفاده از آن خواهد کرد. این صفحه در هر تابشی نور به راحتی خوانا است و مشکلی از بابت حاشیه چرخان آن هم نخواهید داشت. پیمایش در این ساعت بسیار ساده بوده و روان بودن آن را حس خواهید کرد.

گلکسی واچ ۳ علیرغم داشتن نکات خوب بسیار، هنوز هم دارای ایراداتی است. اولین ایراد مربوط به قیمت بالای آن است و عمر باتری نیز می‌توانست بهتر باشد. اما هیچ کدام سبب نمی‌شود که این ساعت در برابر اپل واچ کم بیاورد و یک رقیب اصلی برای ساعت هوشمند اپل محسوب می‌شود.

مشخصات فنی

سیستم‌عامل

Tizen OS

سازگار با

Android, iOS

صفحه نمایش

1.2″ or 1.4″ 360 x 360 Super AMOLED

پردازنده

Dual-core 1.15GHz

اندازه بند

22mm or 20mm

حافظه ذخیره سازی

8GB

عمر باتری

3 days on 45mm / less on 41mm

روش شارژ

Wireless

گواهی ضد آب

IP68

سیستم اتصال

Wi-Fi, Bluetooth, LTE (for extra)

نقاط قوت

  • + طراحی حرفه‌ای و جذاب
  • + صفحه چرخشی مفید

نقاط ضعف

  • – عمر باتری نه چندان خوب
  • – قیمت بالا

مشاهده قیمت این محصول در فروشگاه


2) Samsung Galaxy Watch Active 2

محصولی شگرف برای ورزشکاران

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ

سامسونگ گلکسی واچ اکتیو ۲ تنها نیم سال بعد از نسخه قبلی این سری روانه بازار شده و شامل چند ویژگی جذاب و مورد علاقه طرفداران بود.

اگرچه خیلی‌ها فکر می‌کردند که دلیل فاصله کم میان این دو نسخه، تغییرات هم کم خواهد بود، اما سامسونگ همه را غافلگیر کرده و محصول شگرفی را روانه بازار کرد. این ویژگی‌ها در گلکسی واچ اکتیو اوریجینال وجود نداشته و همین این نسخه را جذاب‌تر می‌کند.

خط تولید فعلی این سری باریک‌تر از گلکسی واچ بوده و طراحی خاصی دارد. بنابراین کسانی که می‌خواهند از ساعت هوشمند خود برای فعالیت‌های ورزشی استفاده کنند، می‌توانند خرید این نسخه را مدنظر قرار دهند. این دستگاه لاغرتر بوده و وزن پایین‌تری هم دارد.

حاشیه چرخشی آن در گلکسی واچ هم به کار رفته شده و تغییرات چندانی را در آن نمی‌بینیم. این شرکت، در کنار تمام قابلیت‌ها، یک حاشیه چرخشی دیجیتالی در نظر گرفته است که می‌توانید با انگشت خود آن را چرخانده و ویژگی‌های ساعت را تغییر دهید. این بخش حاشیه‌ای، صفحه لمسی ندارد، اما ویژگی‌های خوبی دارد که می‌توانید از آن استفاده کنید.

حتما بخوانید: تفاوت می بند ۵ و امیزفیت بند ۵

اگر به دنبال یک ساعت هوشمند اسپرت هستید و می‌خواهید که آن را از برند سامسونگ خریداری کنید، این ساعت را یقینا دوست خواهید داشت. این ساعت هنگام تمرین عملکرد بسیار خوبی داشته و با داشتن سیستم مانیتور ضربان قلب، می‌تواند به‌صورت خودکار تمرینات شما را ردیابی کند. ساعت دارای یک GPS داخلی بوده و فضای ذخیره سازی آن نیز کمک می‌کند که برخی از برنامه‌ها را روی آن نصب کنید.

می‌توانید آهنگ‌های مختلف را نیز در ساعت خود جای داده و هنگام تمرین به آن‌ها گوش دهید. از طریق ساعت می‌توانید به هدفون خود وصل شده و به صورت بلوتوثی به آهنگ‌های دلخواه خود گوش دهید. اگر قصد دارید که کار خود را حرفه‌ای تر جلو ببرید، می‌توانید از برنامه اسپاتیفای در سیستم‌ عامل تایزن استفاده کنید.

این ساعت دارای یک نمایشگر ۱.۲ اینچی بوده و در ابعاد ۳۶۰ در ۳۶۰ در اختیار شما قرار می‌گیرد. این ابعاد ممکن است روی کاغذ کوچک به نظر برسد، اما هنگام استفاده متوجه خواهید شد که بسیار بزرگ بوده و می‌توانید با آن تعامل خوبی بگیرید. برنامه‌ها در این صفحه نمایش به خوبی دیده شده و هیچ کم و کسری حس نخواهید کرد.

قیمت این ساعت هوشمند نکته منفی آن است که بیشتر به سری گران قیمت اپل واچ نزدیک شده است. اکتیو ۲ هنوز هم از گران قیمت‌ترین ساعت‌های هوشمند موجود در بازار، مقرون به صرفه‌تر است، اما بازهم می‌توانستیم انتظار قیمت معقول‌تری از سامسونگ را داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: بهترین ساعت هوشمند زنانه

اگر به دنبال ساعت هوشمند کوچکی هستید که برای تمرینات روزانه مناسب باشد و در کنار آن برای کارهای خود نیز بتوانید از آن استفاده کنید، یقینا گلکسی واچ اکتیو ۲ یک انتخاب عالی برای شما خواهد بود.

مشخصات فنی

سیستم‌عامل

Tizen OS

سازگار با

Android, iOS

صفحه نمایش

1.2″ 360 x 360 Super AMOLED

پردازنده

Dual-core 1.15GHz

اندازه بند

20mm

حافظه ذخیره سازی

4GB

عمر باتری

Around 2 days

روش شارژ

Wireless

گواهی ضد آب

50m

سیستم اتصال

Wi-Fi, Bluetooth

نقاط قوت

  • + طراحی جذاب و حرفه‌ای
  • + سیستم شماره گیر دیجیتالی

نقط ضعف

  • – قیمت بالا
  • – ویژگی‌های محدود هنگام کار با سیستم‌عامل iOS

مشاهده قیمت این محصول در فروشگاه


3) Samsung Gear Sport

بهترین ساعت هوشمند ارزان قیمت سامسونگ

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ؛ شیک، ساده و همه پسند!

ساعت هوشمند Samsung Gear Sport با قیمت بسیار پایینی در اختیار شما قرار گرفته و می‌توانید برای تناسب اندام خود از آن استفاده کنید. این ساعت نسبت به مدل‌های شاخصی مانند گلکسی واچ ۳ یا گلکسی واچ اکتیو ۲، طراحی شیک‌تری داشته و می‌توانید برای فعالیت‌های ورزشی خود از آن استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین ساعت هوشمند تا یک میلیون

اگر بخواهیم ترکیبی از ظاهر اسپرت و ویژگی‌های آنالوگی را در یک محصول جمع کنیم، یقینا این همان اننخابی است که می‌توانید به سراغش بروید.

ساعت هوشمند Samsung Gear Sport از یک نمایشگر ۱.۲ اینچی با پنل Super AMOLED استفاده می‌کند و حاشیه آن هم چرخشی است. این حاشیه را می‌تاونید برای پیمایش سریع در بین برنامه‌ها استفاده کرده و به عنوان ویجت هم از آن استفاده کنید. اسن ساعت به طور کلی از گلکسی واچ کوچک‌تر است و وزن پایین‌تری هم دارد.

به همین دلیل استفاده از آن برای مچ‌های کوچک‌تر توصیه شده و اگر چنین شرایطی دارید، می‌توانید تناسب بهتری با این ساعت هوشمند داشته باشد. علیرغم قیمت پایینی که این محصول دارد، شما هنوز هم می‌توانید از ویژگی‌های پیشرفته بهره ببرید.

ساعت هوشمند Samsung Gear Sport سبک زندگی شیک‌تری را برای شما فراهم کرده و می‌توانید از جی پی اس داخلی و سیستم نظارت بر ضربان قلب استفاده کنید. می‌توانید میزان کالری سوزانده شده خود در فعالیت‌های ورزشی را ارزیابی کرده و گام‌های خود را هم در هنگام پیاده روی و دویدن بشمارید. این ساعت مقاومت بسیار بالایی در برابر آب داشته و در کنار آن، می‌توانید برای تمرینات ورزشی خود در زیر باران یا استخر هم استفاده کنید. می‌دانیم که استخرها عمق چندان زیادی ندارند، اما این ساعت هوشمند را می‌توانید تا عمق ۵۰ متری هم زیر آب ببرید.

حتما بخوانید: Redmi Watch با قیمت 45 دلار رسما معرفی شد.

گفتنی است که ساعت هوشمند Samsung Gear Sport در هنگام دوش گرفتن هم قابل استفاده است و می‌توانید از ویژگی‌های اتصال متنوع آن هم استفاده کنید. از بین این ویژگی‌ها می‌توانیم به Samsung Pay اشاره کنیم که پرداخت ساده‌تر و بی دردرسری را برای شما فراهم می‌کند. سیستم نظارت بر ضربان قلب برای سلامت شما کاربردی بوده و تنها استفاده آن در فعالیت‌های ورزشی نخواهد بود.

می‌توانید برای کنترل خانه هوشمند خود از این ساعت استفاده کرده و حتی امکان پاسخگویی به تماس‌ها و پیام‌های خود را هم خواهید داشت. می‌توانید از ویژگی‌های تبدیل مکالمه به متن استفاده کنید، البته این قابلیت تنها با گوشی‌های هوشمند سامسونگ در اختیار شما خواهد بود.

شما همچنین می‌توانید از ساعت هوشمند Samsung Gear Sport با ماندگاری باتری طولانی مدت استفاده کنید. این ساعت تا هفت روز با استفاده استاندارد نیازی به شارژ مجدد نخواهد داشت. این ساعت به طور مدام اقدام به اندازه گیری ضربان قلب نمی‌کند و اتصال LTE هم همیشه روشن نیست، به همین دلیل است که می‌توانید باتری کوچک آن را با ماندگاری بیشتری در اختیار داشته باشید.

خودتان هم می‌توانید کمی مصرف را کنترل کرده و بهره بیشتری از ساعت هوشمند خود ببرید. طراحی جذاب این ساعت سبب شده است که طرفداران زیادی خرید آن را در اولویت قرار دهند. ظاهر شیک و همه جانبه آن، درواقع قشر بیشتری از کاربران را جذب کرده و همین هم سبب می‌شود که وضعیت خوبی در بازار داشته باشد.

مشخصات فنی

اندازه صفحه نمایش

1.2 inches

وزن

67.1 G

سیستم اتصال

Bluetooth, Wi-Fi, GPS, NFC

عمر باتری

300mAh

مقاومت در برابر آب

Up to 50 meters (5ATM)

نقاط قوت

  • + قیمت ارزان
  • + مقاومت در برابر آب تا عمق ۵۰ متری
  • + دارای سیستم پرداخت NFC

نقاط ضعف

  • – ویژگی‌های محدود

مشاهده قیمت این محصول در فروشگاه


4) Samsung Galaxy Fit2

عمر باتری عالی گوشی هوشمند سامسونگ

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ

ساعت‌های هوشمند برتر سامسونگ، همواره استقامت بالایی در طول روز داشته و ماندگاری باتری عالی را در اختیار شما قرار می‌دهند. ساعت هوشمند Samsung Galaxy Fit2 دقیقا چنین شرایطی داشته و می‌تواند تا ۱۵ روز نیازی به شارژ مجدد نداشته باشد. این ویژگی جذاب، در یک قیمت مقرون به صرفه در اختیار شما قرار می‌گیرد و شما کمتر از ۲ میلیون تومان برای آن خرج خواهید کرد.

این ساعت نسبت به نسل اول خود یعنی گلکسی فیت، عملکرد مطلوبی داشته و می‌تواند در طول یک هفته و با فعال بودن قابلیت‌های متنوع آن، روشن بماند. این ساعت برای اینکه چنین ماندگاری را برای خود حفظ کند، نیازی به صرفه جویی در مصرف نداشته و می‌توانید به صورت فعال و در روز از آن استفاده کنید.

بدین ترتیب می‌توانید به صورت مدام از صفحه نمایش آن استفاده کرده و فعالیت‌هایی مانند ورود به سیستم را نیز در آن داشته باشید. همین روند نشان می‌دهد که این عمر باتری ارزش بیشتری نسبت به محصولات مشابه دارد.

ساعت هوشمند Samsung Galaxy Fit2 ساختار سبک‌تری نسبت به گذشته داشته و هم اکنون به شکل راحت‌تری می‌توانید با آن کار کنید. مکانیزم بند ساعت راحت‌تر شده است و صفحه نمایش بزرگ‌تری هم در آن می‌بینیم. این صفحه نمایش از وضوح بالای AMOLED استفاده می‌کند و تعامل با آن هم ساده‌تر شده است.

حتما بخوانید: بهترین گوشی میان رده 2021؛ بررسی خفن ترین گوشی های بازار

با توجه به کوچک بودن صفحه نمایش، وضوح آن بیشتر به چشم آمده و همواره از نگاه کردن به آن حس خوبی خواهید داشت. علیرغم اینکه طول عمر باتری و راحتی استفاده از این ساعت هوشمند بسیار عالی است، اما به اندازه مدل‌هایی مانند گلکسی واچ اکتیو ۲ یا گلکسی واچ ۳ عمل نمی‌کند و ویژگی‌های ساده‌تری دارد.

ساعت هوشمند Samsung Galaxy Fit2 انتخاب ساده‌ای در بازار ساعت‌های هوشمند است که می‌تواند نسبت به قیمتش، امکانات خوبی برای شما داشته باشد. ویجت‌های این ساعت شامل نظارت بر ضربان قلب بوده و همواره با سیستم آب و هوا و یادآوری تقویم در اختیار شما قرار می‌گیرد. اعلان‌ها عملکرد چندان مناسبی در این ساعت دارند.

شما می‌توانید به ردیابی خواب پرداخت و کیفیت خواب خود را هم با تحقیق بالا ببرید. می‌توانید اعلان‌های سیستمی را تنظیم کرده و از زمان بیدار باش گوشی هوشمند خود مطلع شوید. این ساعت با گوشی سامسونگ می‌تواند عملکرد بهتری داشته باشد.

ساعت هوشمند Samsung Galaxy Fit2 ردیابی خوبی در زمینه عملکرد داشته و برای تمرینات ورزشی شما مناسب است. می‌توانید کاملا به این ساعت اعتماد کرده و یک خرید عالی داشته باشید. از بهترین ویژگی‌های این محصول، کیفیت ساخت بالا و زیبایی خاصی است که از همان نگاه اول کاملا مشهود بوده و سامسونگ فارغ از قیمت، تلاش کرده است که دارندگان این ساعت حس بهتری از خرید خود داشته باشند.

مشخصات فنی

اندازه صفحه نمایش

1.1 inches

وزن

20.97 G

سیستم اتصال

Bluetooth

عمر باتری

159mAh

مقاومت در برابر آب

Up to 50 meters (5ATM)

نقاط قوت

  • + فرم فاکتور ساده همراه با روشنایی بالا
  • + عمر باتری بالا
  • + ارزان قیمت

نقاط ضعف

  • – ویژگی‌های هوشمند و ویجت‌های محدود
  • – عدم استفاده از GPS داخلی

5) Samsung Galaxy Fit

بهترین ساعت هوشمند مخصوص تناسب اندام

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ

ساعت هوشمند Samsung Galaxy Fit را می‌توانیم یک ردیاب تناسب اندام عادی بدانیم که به سادگی تمام ارائه شده و می‌تواند کارکردهای قابل قبولی نسبت به قیمتش داشته باشد. این ساعت در یک بسته جمع و جور به شما ارائه شده و تلاش می‌کند که تمرینات شما را با موفقیت ردیابی کند.

این ساعت همانند نسخه بعدی خود یعنی گلکسی فیت ۲ می‌تواند کارآمد باشد و بدنه باریکی هم دارد. صفحه نمیش آن ۰.۹۵ اینچی است و البته که به اندازه نسخه دوم نمی‌تواند در برابر سوایپ پاسخگو باشد.

صفحه نمایش ساعت هوشمند Samsung Galaxy Fit سادگی بیشتری نسبت به نسخه بعدی دارد و صرفا برای مشاهده کرند اطلاعات می‌توانید از آن استفاده کنید. این ساعت هوشمند فاقد جی پی اس داخلی است، اما به طور مداوم می‌تواند ضربان قلب شما را چک کند.

چک کردن ضربان قلب با دقت بالایی صورت گرفته و حتی به صورت ریل تایم در صفحه نمایش داده خواهد شد. صفحه نمایش این محصول زیبا و ساده است و شاید برای اولین انتخاب شما چندان هم عملکرد بدی از خود نشان نمی‌دهد.

ساعت هوشمند Samsung Galaxy Fit ماندگاری باتری ۱۵ روزه دارد و می‌توانید با فعال کردن برخی از ویژگی‌های آن، این میزان را به هشت روز کاهش دهید. همین میزان برای تمرینات ورزشی عالی است و با مشکل روبرو نخواهید شد. یکی دیگر از مواردی که ساعت هوشمند Samsung Galaxy Fit نسبت به نسخه دومش برتری دارد، ناهمواری بدنه آن است.

حتما بخوانید: بهترین گوشی ال جی؛ خوش دست، با کیفیت و اقتصادی!

این ناهمواری سبب می‌شود که نگهداری ساده‌تری داشته باشید و از دستتان سقوط نخواهد کرد. بدین ترتیب شما با استفاده از این ساعت در تمرینات ورزشی خود، خیال‌تان راحت‌تر خواهید بود. می‌توانید از ساعت خود در دوهای سرعت و شنا استفاده کرده و از مقاومت آن اطمینان کامل داشته باشید.

ساعت هوشمند Samsung Galaxy Fit بدنه انعطاف پذیری داشته و راحت‌تر استفاده خواهد شد. استحکام آن نسبت به ساعت‌های دیگر پایین است، اما بازهم می‌توانید آرامش بیشتری هنگام بستن آن به مچ دست خود داشته باشید. این ساعت اتصالات محکمی دارد و بند آن به راحتی در مچ دست شما محکم خواهد شد.

البته باید بگوییم که گواهی خاصی برای این ساعت تهیه نشده است و سامسونگ صرفا با المان‌های ساده فیزیکی تلاش کرده است که مقاومت آن در برابر ضربات بالا باشد. این ساعت عملکرد خوبی در هنگام ثبت و ضبط اطلاعات از خود نشان می‌دهد و احتمالا ورزشکاران مبتدی می‌توانند از آن استفاده کنند.

ساعت هوشمند Samsung Galaxy Fit گزینه جذابی برای افرادی است که خواهان عملکرد ساده در ساعت هوشمند خود هستند که اتفاقا تاکید بیشتری هم بر ورزش داشته باشد. شما پول زیادی برای آن صرف نخواهید کرد. اگر قصد دارید که حرفه‌ای‌تر عمل کرده و از ساعت خود برای باشگاه‌های بدنسازی استفاده کنید، احتمالا باید محصول دیگری را از بازار انتخاب کنید.

فعالیت‌های خواب و انواع مختلف اعلان‌ها را می‌توانید در این ساعت داشته و از داشتن آن حس بهتری داشته باشید. شاید این ساعت بتواند نقطه ورودی مناسبی برای خرید ساعت‌های هوشمند حرفه‌ای تر هم باشد.

مشخصات فنی

اندازه صفحه نمایش

0.95 inches

وزن

22.96 G

سیستم اتصال

Bluetooth

عمر باتری

120mAh

مقاومت در برابر آب

Up to 50 meters (5ATM)

نقاط قوت

  • + سبک وزن و کیفیت ساخت عالی
  • + سیستم ردیابی تمرین عالی
  • + عمر باتری طولانی

نقط ضعف

  • – عدم کارکرد سوایپ در تاچ اسکرین
  • – عملکرد سخت برخی ویژگی‌ها
  • – عدم وجود جی پی اس داخلی

6) Samsung Gear S3 Classic

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ با ظاهر کلاسیک

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ

اگر ترجیح می‌دهید از ساعت هوشمند استفاده کنید که همچنان ظاهر کلاسیک خود را حفظ کرده باشد و کسی هم متوجه نشود که شما چه فناوری را در محصول خود استفاده می‌کنید، می‌توانید به سراغ Samsung Gear S3 Classic بروید.

این ساعت از مواد با کیفیت مانند چرم و فولاد ضد زنگ ساخته شده است و می‌توانید همراه با دوام نظامی از آن استفاده کنید. بیشترین کاربرد آن را می‌توانید هنگام دوچرخه سواری بدانیم.

ساعت هوشمند Samsung Gear S3 Classic از طراحی کلاسیک بهره برده و ظاهری ناهموار را در اختیار شما قرار می‌دهد. این ساعت دارای قاب با قابلیت چرخشی بوده و یک صفحه نمایش ۱.۳ اینچی را در اختیار شما می‌گذارد. ابعاد آن در حد ۱.۸۱ اینچ در ۱.۹۳ اینچ است و برای افرادی که مچ دست بزرگی دارند بسیار مناسب خواهد بود. ساعت دیگری مانند سامسونگ Gear S3 Frontier هم چنین شرایطی داشته و می‌توانید آن را هم مدنظر خود داشته باشید.

کیفیت طراحی این ساعت هوشمند از نظر بسیاری از کارشناسان مطلوب بوده است، اما تنها همین نکته نیست که شما را می‌تواند برای خرید مجاب کند.

ساعت هوشمند Samsung Gear S3 Classic از ویژگی‌های هوشمند و ردیابی تناسب اندام برخوردار است و مانند یک ساعت تمام عیار می‌توانید از آن استفاده کنید. البته کیفیت و دقت ردیابی در زمینه تناسب اندام چندان بالا نیست و می‌تواند اطلاعات دور از واقعیت برای شما نشان دهد.

حتما بخوانید: بهترین گوشی هواوی؛ از انتظارات تلخ تا واقعیت‌های شیرین!

این دستگاه با داشتن جی پی اس داخلی برای تعیین مسافت و ردیابی ورزش‌های بیرون از منزل بسیار مناسب است. ساعت دارای قابلیت نظارت مستمر بر ضربان قلب بوده و می‌تواند تمرینات شما را به صورت خودکار ردیابی کند. حتی می‌توانید چندین فعالیت مختلف را به صورت همزمان انجام داده و اطلاعات آماری همه آن‌ها را ذخیره سازی کنید.

ساعت هوشمند Samsung Gear S3 Classic برای پیاده روی، دویدن و دوچرخه سواری مناسب است. عمر باتری آن برای حدودا سه روز کافی بوده و با کمی صرفه جویی، می‌توانید برای مدت زمان بیشتری از آن استفاده کنید. محل اتصال شارژ بی‌سیم آن بسیار مفید بوده و قابلیت انعطاف پذیری بسیار خوبی هم دارد. این ساعت از قابلیت‌های اتصال خوبی هم استفاده می‌کند که ما کم و کسری با ساعت‌های هوشمند رده بالای بازار نمی‌بینیم.

ساعت هوشمند Samsung Gear S3 Classic از اسپیکر و میکروفون داخلی هم استفاده می‌کند و برای برقراری و رد تماس هم کاربرد دارد. سیستم Samsung Pay برای این محصول فراهم شده است و می‌توانید برای دریافت پیامک و اعلان شبکه‌های اجتماعی هم از آن استفاده کنید. این ساعت هوشمند از سیستم وای فای و بلوتوث هم استفاده می‌کند و می‌توانید همراه با فعالیت‌های ورزشی خود به آهنگ گوش کنید.

باتری آن ظرفیت ۳۸۰ میلی آمپر ساعتی دارد و نسبت به خیلی از ساعت‌های هوشمند میان رده بازار بسیار عالی است. این محصول از مقاومت خوبی در برابر آب برخوردار است و برای شنا در استخر و فعالیت‌های مربوط به آن بسیار مناسب خواهد بود. در نهایت می‌توانیم به بند آن اشاره کنیم که در فعالیت‌های پر فشار دچار تحلیل نشده و ساعت هیچگاه از دست شما پرت نخواهد شد.

مشخصات فنی

اندازه صفحه نمایش

1.3 inches

وزن

58.96 G

سیستم اتصال

Bluetooth, Wi-Fi

عمر باتری

380mAh

مقاومت در برابر آب

 IP68

نقاط قوت

  • + طراحی آنالوگ
  • + حاشیه قابل چرخش
  • + قابلیت‌های ردیابی هوشمند و دوست داشتنی

نقاط ضعف

  • – دقت پایین ردیابی در زمینه تناسب اندام
  • – عمر باتری کوتاه
  • – کیفیت ساخت پایین

مشاهده قیمت این محصول در فروشگاه


7) Samsung Galaxy Watch

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ برای آقایان

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ

می‌دانیم که سامسونگ ساعت‌های هوشمند بزرگ و همراه با قابلیت‌های متنوعی را روانه بازار کرده است و هرکدام، کاربران خاصی را هدف قرار داده‌اند. این ساعت‌ها تجهیزات متنوعی داشته و برخی از آن‌ها برای زمینه‌هایی مانند تناسب اندام و ورزش‌های خاص مناسب هستند.

ساعت هوشمند Samsung Galaxy Watch که از فولاد ضد زنگ ساخته شده است، وزن سنگینی داشته و بیشتر مناسب آقایان طراحی شده است. این ساعت از فیس ۴۶ میلی متری برخوردار است و محافظ آن هم از نوع Gorilla Glass DX+ است.

با این ساعت هوشمند می‌توانید از صفحه نمایش بزرگ ۱.۳ اینچی استفاده کنید. پنل آن Super AMOLED بوده و همراه با حاشیه چرخان در اختیار شما قرار می‌گیرد. همین عاملی خواهد شد که پیمایش در برنامه‌های مختلف ساده‌تر بوده و بتوانید از ظاهر عالی این ساعت لذت ببرید.

بنابراین اگر طرفدار ساعت‌های بزرگ و حجیم هستید، می‌توانید با Samsung Galaxy Watch به آرزوی خود دست یافته و یک محصول سنگین و مردانه داشته باشید. این ساعت ناهمواری خاصی داشته و مقاومت بسیار خوبی هم در برابر عوامل مزاحم خواهد داشت. از این بین می‌توانیم به گرد و غبار و آب اشاره کنیم که حتی تست‌های نظامی هم روی ساعت انجام گرفته است.

ساعت هوشمند Samsung Galaxy Watch از عمر چهار روزه در زمینه باتری برخوردار است که البته در برابر دیگر ساعت‌های سامسونگ، چندان جالب به نظر نمی‌رسد. این عمر باتری نسبت به نسخه بعدی، رقم بهتری است و اگر چنین فاکتوری برای‌تان از اولویت بیشتری برخوردار است، می‌توانید همین مدل قدیمی را خریداری کنید.

حتما بخوانید: Citizen CZ ساعت هوشمند با پلتفرم Wear OS معرفی شد

به علاوه، می‌توانیم به پایه شارژ بی سیم این محصول هم اشاره کنیم که سهولت شارژ را برای شما فراهم کرده و می‌توانید به صورت فوری و بدون دردسر از آن استفاده کنید.

ساعت هوشمند Samsung Galaxy Watch در قسمت جلویی خود هم ویژگی‌های جالبی دارد. این ویژگی‌ها کمک می‌کند که شما در طول روز فعال بوده و داده‌های فعالیت و سلامتی خود را در ساعت ثبت کنید. حسگرهای GPS، سنسور ضربان قلب، ژیروسکوپ و شتاب سنج، می‌توانند برای پیگیری تمرینات شما بسیار مناسب باشند.

این قابلیت‌ها می‌توانند معیارهای سلامتی را هم فراهم کرده و یک چکاب ساده تلقی شوند. می‌توانید از سیستم پرداخت NFC هم استفاده کنید که البته بیشتر در خارج از کشور کاربردی خواهد بود. این سیستم از طریق Samsung Pay برای شما تامین خواهد شد.

ساعت هوشمند Samsung Galaxy Watch دارای یک دستیار صوتی به نام بیکسبی است که اعلان‌های مختلف را در اختیار شما قرار می‌دهد. می‌توانید تماس‌های گوشی هوشمند خود را دریافت کرده و توانایی پاسخ دادن به آن را هم داشته باشید.

بنابراین این ساعت برای اقامت در هنگام سفر هم بسیار مناسب است و می‌توانید دردسر حمل کردن گوشی را با آن کاهش دهید. این ساعت هوشمند را می‌توانید تا ۵۰ متر زیر آب برده و برای فعالیت‌های ورزشی خود از آن استفاده کنید.

از سیستم‌های اتصال دیگر این محصول هم می‌توانیم به وای فای و LTE اشاره کنیم که مصرف باتری را کمی بیشتر خواهد کرد. عمر باتری این محصول با توجه به ظرفیت ۴۷۲ میلی آمپر ساعتی آن، باید بیشتر می‌بود و انتظار بیشتری از آن داشتیم.

مشخصات فنی

اندازه صفحه نمایش

1.3 inches

وزن

62.93 G

سیستم اتصال

Bluetooth, Wi-Fi, LTE, GPS, NFC

عمر باتری

472mAh

مقاومت در برابر آب

Up to 50 meters (5ATM)

نقاط قوت

  • + کیفیت ساخت بادوام و مناسب
  • + ظاهر آنالوگ جذاب و دوست داشتنی
  • + جی پی اس داخلی
  • + قاب قابل چرخش

نقاط ضعف

  • – عمر باتری کوتاه
  • – بندهای نه چندان محکم و شل بودن ساعت

8) Samsung Galaxy Watch Active

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ ارزان قیمت مخصوص تناسب اندام 

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ

نسل اول سامسونگ گلکسی واچ اکتیو سامسونگ، یک محصول اسپرت، سبک و مقرون به صرفه است که ویژگی‌های تناسب اندام را در اختیار شما قرار می‌دهد. این دستگاه نیز مانند نسخه بعدی خود، از ساختاری ساده استفاده می‌کند. مدلی که به شما معرفی می‌کنیم، همراه با بند لاستیکی ارائه شده و دارای کیف آلومینیومی است.

ساعت هوشمند Samsung Galaxy Watch Active از دوام نظامی برخوردار است و می‌توانید از سیستم‌های اتصال متنوع مانند بلوتوث و وای فای استفاده کنید. پیکربندی این ساعت همراه با تست‌های نظامی همراه بوده است و صفحه نمایش ۱.۱ اینچی آن هم از پنل سوپر آمولد تشکیل یافته است.

این صفحه نمایش نرخ پاسخ گویی بسیار سریعی دارد و می‌توانید از نگاه کردن به آن لذت ببرید. این ساعت وزن چندان زیادی هم ندارد و در تمرینات ورزشی خود می‌توانید از آن بهره ببرید. از دیگر امتیازات عالی این ساعت می‌توانید به سیستم پخش موسیقی حرفه‌ای آن اشاره کنیم که تا ۴۵ ساعت می‌تواند وظیفه پخش موسیقی در هنگام تمرینات ورزشی را داشته باشد.

ساعت هوشمند Samsung Galaxy Watch Active بدون نیاز به گوشی هوشمند، وظیفه پخش آهنگ را برعهده گرفته و یک پلیر اختصاصی در خودش دارد. طبق آزمایشاتی که صورت گرفته است، این ساعت سطح راحتی بالایی از نظر ارگونومیکی دارد و می‌توانید همه جا آن را به همراه داشته باشد.

معیارهای عملکردی این ساعت کمی با تناقص روبرو بوده و جزئیات چندان زیادی در آن وجود ندارد. چنین روندی برای سیستم ردیابی ورزش این ساعت اصلا قابل قبول نیست. در مقابل می‌تونیم به پشتیبانی از جی پی اس آنبورد در این محصول اشاره کنیم که شما را برای فعالیت‌های روزمره آماده می‌کند.

بیشتر بخوانید: بهترین ساعت هوشمند گارمین؛ انتخاب حرفه‌ای های جمع!

پروفایل تمرینی شما با ساعت Samsung Galaxy Watch Active نظم بهتری خواهد گرفت و می‌توانید از حرکات کششی ساده گرفته تا تمرینات با وزنه را با آن پیگری کنید. می‌توانید از سیستم ردیابی خواب استفاده کرده و ریکاوری بدن خود را کنترل کنید.

سیستم نظارت بر استرس هم کمک می‌کند که بر نفس خود کنترل بهتری داشته باشید. این ساعت از یکسری ویجت‌های تنفسی هم استفاده می‌کند که می‌توانند نقش مطلوبی در سلامت شما داشته باشند. این ساعت هوشمند یک همراه جذاب هنگام مراجعه به باشگاه‌های ورزشی است و در کنار آن، از ویژگی‌های ساده این محصول هم می‌توانید استفاده کنید.

ساعت هوشمند Samsung Galaxy Watch Active دارای ویژگی‌های اتصال متنوع مانند Samsung Pay بوده و اعلان‌های مربوط به پیامک‌های متنی و ایمیل‌ها را هم به همراه خواهد داشت. کاربران اندروید بیشترین بهره را از این قابلیت‌ها خواهند برد.

لیستی از تمرینات پشتیبانی شده ورزشی هم در این ساعت وجود دارد که احتمالا همه انتظارات یک ورزشکار ساده را برطرف خواهد کرد. این ساعت از باتری با ظرفیت ۲۳۰ میلی آمپر ساعتی برخوردار است و می‌تواند ماندگاری خوبی حتی با فعال بودن تمام امکاناتش داشته باشد. سیستم وای فای و بلوتوث این محصول همانند دیگر ساعت‌های سامسونگ است و کیفیت خوبی دارد.

مشخصات فنی

اندازه صفحه نمایش

1.1 inches

وزن

24.94 G

سیستم اتصال

Bluetooth, Wi-Fi, GPS, NFC

عمر باتری

230mAh

مقاومت در برابر آب

Up to 50 meters (5ATM)

نقاط قوت

  • + طراحی سبک وزن و زیبا
  • + ردیابی تناسب اندام روزانه
  • + امکان پخش موزیک ۴۵ ساعته

نقاط ضعف

  • – سیستم اندازه گیری تناسب اندام محدود
  • – عدم وجود سیستم اتصال سلولار

9) Samsung Gear S3 Frontier

ساعت هوشمند با قابلیت‌های کنترلی بالا

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ

می‌دانیم که بیشتر ساعت‌های هوشمند دارای طراحی باریک و مدرنی هستند. این ساعت‌ها آینده نزدیک را هدف قرار داده‌اند و قصد دارند که نسل آینده این فناوری پوشیدنی را معرفی کنند. ساعت هوشمند Samsung Gear S3 Frontier دقیقا دارای چنین شرایطی است و می‌تواند ویژگی‌های جالبی داشته باشد.

ساعت هوشمند Samsung Gear S3 Frontier یک گزینه کلاسیک و مقاوم در برابر دیگر ساعت‌های هوشمند بازار است و همه چیز آن از رقبا متمایز می‌شود. کارشناسان طی بررسی‌های خود، متوجه شده‌اند که طراحی این ساعت مانند مدل‌های دیگر، ارگونومی خوبی داشته و روی مچ ثابت می‌شود. این ساعت در برابر آب، گرد و غبار و ضربه مقاومت خوبی خواهد داشت و می‌توانید از ظاهر جذاب و زیبای آن هم لذت ببرید.

البته بندها کمی برای دست‌های بزرگ‌تر می‌توانند مشکل ساز بوده و تنگ باشند. شما با استفاده رزوانه و زیر نور آفتاب، مشکی با این محصول نخواهید داشت و کلا حس خوبی از بستن آن به دست خود به دست خواهید آورد. دوام باتری این محصول چهار روزه است و سبب می‌شود که در بیرون از منزل، به مدت طولانی بتوانید از آن استفاده کنید.

ساعت هوشمند Samsung Gear S3 Frontier دارای کارایی بالایی بوده و از یک نمایشگر زیبای ۱.۳ اینچی برای نمایش اطلاعات استفاده می‌کند. این صفحه نمایش از پنل سوپر آمولد استفاده می‌کند و یک قاب چرخشی فولادی هم دور آن را احاطه کرده است.

این قاب چرخشی برای پیمایش بهتر بوده و رابط کاربری خوبی را برای گشت و گذار بین برنامه‌ها فراهم می‌کند. دسترسی به اعلان‌ها توسط این قاب به راحتی انجام شده و هیچ نیازی هم به صفحه لمسی کوچک ساعت‌های هوشمند دیگر نخواهید داشت. علاوه بر اعلان‌ها، این محصول قادر است که تماس‌ها و پیامک‌ها را هم دریافت کرده و امکان برقراری تماس تلفی را از طریق هندزفری فراهم کند.

بیشتر بخوانید: بهترین ساعت هوشمند هواوی؛ به صرفه‌های تو دل برو!

ساعت هوشمند Samsung Gear S3 Frontier را می‌توانید همراه با اسپیکر و میکروفون داخلی مورد استفاده قرار دهید. این محصول دارای ویژگی‌های تناسب اندام خوبی بوده و همراه با باشگاه و دیگر فعالیت‌های ورزشی خود، می‌توانید از سیستم ردیابی آن استفاده کنید. سیستم پرداخت Samsung Pay، سیستم مانیتورینگ ضربان قلب و گام شمار هم در این ساعت فراهم شده و می‌توانید کنترل بیشتری روی آمار و اطلاعات ثبت شده همراه با برنامه S Health داشته باشید.


این ساعت هوشمند کمی می‌تواند برای مچ دست شما بزرگ باشد و گوشی‌های غیر سامسونگ هم در زمینه سازگاری و اتصال به این ساعت کمی با مشکل روبرو می‌شوند. به طور کلی، می‌توان گفت که ساعت هوشمند Samsung Gear S3 Frontier یک انتخاب درجه یک برای هر کاربری است و با توجه به قیمت، می‌توان از برخی از نکات منفی آن هم عبور کرد.

مشخصات فنی

اندازه صفحه نمایش

1.3 inches

وزن

62.93 G

سیستم اتصال

Bluetooth, Wi-Fi, GPS, NFC

عمر باتری

380mAh

مقاومت در برابر آب

IP68

نقاط قوت

  • + ویژگی‌های متنوع
  • + قابلیت سفارشی سازی
  • + صفحه نمایش جذاب و واضح
  • + سنگین و ناهموار

نقاط ضعف

  • – بندهای کوچک و تنگ
  • – سازگاری محدود با دستگاه‌های غیر سامسونگ

مشاهده قیمت این محصول در فروشگاه


 10) Galaxy Watch 4 Classic

رویداد Unpacked سامسونگ که در ماه آگوست برگزار شد، با ارائه محصول Z Fold 3 توانست سر و صدای زیادی به پا کند و همچنین، محلی برای رونمایی از گلکسی واچ ۴ هم بود که برای اولین‌بار قرار بود با سیستم‌عامل Wear OS گوگل روانه بازار شود. این ساعت هوشمند به‌خوبی توانست نظر مثبت منتقدین را کسب کرده و به‌عنوان یک ساعت هوشمند ارزشمند روانه بازار شود.

از زمان ۲۰۱۴ که ساعت هوشمند Galaxy Gear Live ارائه شده است، هیچ کدام از محصولات پوشیدنی سامسونگ با پلتفرم گوگل ارائه نشدند و امسال می‌تواند نقطه عطفی برای این موضوع باشد. در این میان، شرکت کره‌ای با سیستم‌عامل تایزن خود پیشروی می‌کرد و پلتفرم گوگل تنها برای سازندگان کمتر شناخته شده‌ای بود که ساعت‌های خود را مبتنی بر آن ارائه می‌کردند.

به این ترتیب، گلکسی واچ سری ۴ این شرکت، تنها مربوط به مهارت سامسونگ در تولید ساعت‌های هوشمند نیست، بلکه توانایی این شرکت برای همکاری و تغییر شکل به یک پلتفرم جدید و البته رقیب دوست داشتنی را نیز نشان می‌دهد که یقینا کاربران نیز از آن استقبال خواهند کرد.

سامسونگ از زمان نامگذاری «Gear»، هیچ‌گاه از عنوان Classic استفاده نکرده بود. با این حال، سری چهارم ساعت هوشمند سامسونگ، دوباره این روند را به دو سبک متمایز تغییر داده است و ساعت‌های امسال با دو نام Galaxy Watch 4 و Galaxy Watch 4 Classic روانه بازار شده‌اند. ما تمرکز ویژه‌ای روی Galaxy Watch 4 Classic داریم و قصد داریم از امکانات و تفاوت‌های آن برای شما صحبت کنیم.

نام کلاسیک، نشان دهنده تاثیرات سنتی‌تر و طراحی سنتی این ساعت است. جایگزینی هندسه استانداردی که در نسخه اصلی می‌بینیم و همچنین بدنه جلویی شیشه‌ای تخت همراه با ساعتی که بیشتر روی زیبایی شناسایی تمرکز دارد؛ تا اینکه یک ساعت مکانیکی معمولی باشد، از خصوصیت‌های اصلی این ساعت هستند.

محل قرارگیری حسگر، دکمه‌ها و صفحه نمایش در هر دو سبک گلکسی واچ ۴، ثابت هستند و نسخه Classic دارای بدنه فولادی ضد زنگ قابل توجهی است. مهم‌تر از همه، یک قاب چرخان فیزیکی به جای جایگزین مبتنی بر لمس که در نسخه استاندارد دیده می‌شود، تفاوت دیگر بین این دو ساعت را رقم می‌زند.

مانند تاج دیجیتالی که در اپل واچ می‌بینیم، قاب فیزیکی به‌عنوان وسیله‌ای برای ورودی چرخشی عمل می‌کند و هر بار با چرخاندن آن، سبب خواهید شد که سطح لمسی لذت بخشی به شما اضافه شود که با فیدبک لمسی نمی‌توانید آن را دریافت کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی تا 4 میلیون + 13 مدل برتر بازار

این سبک فیزیکی جایگزینی برای گزینه لمسی در گلکسی واچ ۴ شده است. همانند گلکسی واچ ۳ که سال گذشته عرضه شده بود، نسخه کلاسیک را می‌توانید در دو اندازه بدنه ۴۲ و ۴۶ میلی‌متری در اختیار داشته باشید که هر دو به‌طور قابل توجهی سنگین‌تر و ضخیم‌تر از گلکسی واچ ۴ با بدنه آلومینیومی شیک‌تر هستند.

مدل استاندارد در چهار رنگ برای هر دو اندازه بدنه عرضه شده‌اند و این در حالی است که نسخه کلاسیک تنها دو رنگ مشکی و نقره‌ای را دارد و باز هم برای هر دو اندازه بدنه می‌توانید آن‌ها را داشته باشید.

گلکسی واچ ۴ کلاسیک ۴۲ میلی‌متر ضخامت بیشتری نسبت به گزینه بعدی دارد و بدنه ۱۱.۲ میلی‌متری آن، احتمالا برای خیلی از خریداران خوشایند خواهد بود. با این حال، وزن و ضخامت اضافه شده به آن، در مقایسه با نسخه‌های استاندارد، کاملا در شرایط ایده‌آلی قرار دارد.

هنوز هم شما می‌توانید یک ساعت هوشمند نسبتا راحت داشته باشید که در طول روز شما را اذیت نخواهد کرد و می‌توانید مدام آن را در مچ دست خود داشته باشید. تنها چیزی که می‌توان گفت، این است که مدل ۴۶ میلی‌متری، در مقایسه با اندازه بدنه کوچک‌تر مدل دیگر، برای مچ دست‌هایی مناسب است که نزدیک به ۱۷ سانتی‌متر پهنا دارد. بنابراین، با یک بررسی می‌توانید گزینه مناسب خود را خریداری کنید.

گلکسی واچ ۴ کلاسیک به‌طور پیش فرض با بند اسپرت Galaxy Watch 4 Ridge عرضه می‌شود. با این حال، در بازارهایی که استودیوی طراحی سامسونگ در دسترس است، خریداران می‌توانند نوع، اندازه و رنگ بند خود را نیز هنگام خرید انتخاب کنند و شامل موارد زیادی می‌شود.

گزینه‌های متنوعی از بندهای ورزشی، چرمی هیبریدی و بندهای اسپرت حرفه‌ای در آن‌ّا وجود دارد و حتی می‌توانید بندها را به‌صورت جداگانه خریداری کنید. بنابراین، کاربران بیشتر می‌توانند به ترکیب دلخواه خود دست یافته و ساعت را با سلیقه خودشان مطابقت دهند. شما محدود به بندهای سامسونگ نیستید و می‌توانید از برندهای سوم شخص تولید کننده بند ساعت‌های هوشمند سامسونگ هم استفاده کنید. در چنین مواردی، می‌توانید بندهای هلالی منحصربه‌فرد یا طرح‌های خاص‌تر را هم برای گلکسی واچ ۴ کلاسیک خود پیدا کنید.

همانند گلکسی واچ ۳، دو دکمه فیزیکی در سمت راست نسخه کلاسیک وجود دارد که برجسته‌تر بوده و شکل مستطیلی دارند. سخت‌افزار این ساعت هوشمند دارای گواهی IP68 بوده و در برابر گرد و غبار و آب مقاوم خواهد بود. ایت ساعت را می‌توانید برای مواقع شنا نیز مورد استفاده قرار داده و به واسطه گواهی MIL-STD-810G آن، می‌توانید در دماهای شدید، شوک و موارد مشابه به سادگی از ساعت خود بدون آسیب استفاده کنید.

خراش و ضربات سنگین نیز به‌طرز شگفت انگیزی توسط این ساعت هوشمند دفع می‌شوند. تنها مشکل اصلی طراحی نسخه کلاسیک، این است که گرد و غبار می‌تواند در نقطه‌ای جمع شود که قاب چرخشی در آن به صفحه نمایش می‌رسد و پاک کردن برخی از آن‌ها از سطح نوار اسپرت ریج آن کمی دشوار خواهد بود.

با این حال، ساعت هوشمند Galaxy Watch 4 Classic سامسونگ، کاملا راحت و شیک در اختیار شما خواهد بود و هنگام ورزش و قدم زدن در بیرون از منزل، حس خوبی با آن خواهید داشت. اگر به‌دنبال ساعت هوشمندی هستید که امکاناتی بیش از فناوری‌های رایج دستگاه‌های پوشیدنی را در اختیار شما گذارد، می‌توانید از نسخه Classic استفاده کنید. اگر هم فکر می‌کنید که از فناوری لمسی بیشتر خوشتان می‌آید، نسخه استاندارد برای‌تان بهتر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی تا 3 میلیون تومان + 28 مدل برتر بازار

اگرچه هر دو ساعت هوشمند امسال سامسونگ، فوق‌العاده ظاهر شده‌اند و هر انتخاب برای شما برد محسوب خواهد شد. پنل‌های Super AMOLED به کار رفته در هر کدام از این ساعت‌های هوشمند، تجربه‌ای غنی از دید را برای شما به همراه خواهند داشت و می‌توانید از کنتراست عالی همراه با رنگ‌های فوق‌العاده زنده بهره ببرید. در این شرایط دید برای شما حتی زیر نور خورشید هم تسهیل خواهد یافت.

فناوری لازم برای صفحه نمایش همیشه روشن هم در این ساعت‌ها فراهم شده است. این صفحه نمایش دارای ابعاد ۱.۱۹ اینچی بوده و رزولوشن ۳۹۶ در ۳۹۶ پیکسل را برای شما خواهد داشت. البته پنل نسخه ۴۶ میلی‌متری اندازه ۱.۳۶ اینچی داشته و وضوح آن هم به ۴۵۰ در ۴۵۰ پیکسل می‌رسد.


11) Galaxy Watch 4

گلکسی واچ ۴ حس و حال آشنایی نسبت به سال گذشته دارد، اما در عین حال هم متفاوت است. این نسخه به بهترین شکل ممکن توانسته است که ایرادات نسخه قبلی را برطرف کرده و یک ساعت هوشمند عالی باشد. سامسونگ این نسخه را با وسواس پیچیده‌ای طراحی کرده است و می‌توانید اطمینان کاملی به آن داشته باشید.

پلتفرم آن این‌بار روی Google Wear پیاده‌سازی شده است که کاملا دقیق بوده و مانند تایزن، می‌تواند نیازهای نرم‌افزاری آن را تامین کند. سامسونگ برند تجاری Active خود را برای جدیدترین ساعت‌های هوشمند خود در نظر گرفته است و تا زمانی که نسخه جدید آن روانه بازار شود، می‌توانید با گلکسی واچ ۴ هم به امکانات خوبی دست پیدا کنیم.

ساعت هوشمند امسال ظاهر اسپرت‌تری دارد و همراه با آن یک نسخه Classic هم وجود دارد که قاب چرخشی آن به‌صورت مکانیکی طراحی شده است. ویژگی‌های برتر گلکسی واچ ۳ در این ساعت وجود دارد و شاهد بهبود، ارتقا و همچنین اضافه شدن ویژگی‌های دیگر نیز هستیم. گلکسی واچ ۴ از سنسور سلامت ۳ در ۱ استفاده می‌کند که برای اندازه‌گیری ضربان قلب، نوار قلب و همچنین خواندن ترکیب بدن مناسب است.

این اولین ساعت هوشمند با ابعاد بزرگ است که تجزیه و تحلیل امپدانس بیوالکتریکی را ارائه می‌کند. بنابراین، همین موضوع ممکن است که اپل را برای استفاده از چنین امکان جدیدی برای ساعت هوشمند جدید خود دچار چالش کند.

شکی نیست که Galaxy Watch 4 بهترین ساعت هوشمندی که دارندگان گوشی‌های سامسونگ می‌توانند از آن استفاده کنند. هر دو نسخه گلکسی واچ ۴ از یک بدنه باز طراحی شده استفاده می‌کند که حالت یکپارچه از بدنه تا بندها را در آن می‌بینیم. این ساعت هوشمند مجموعه یکنواختی از دکمه‌های تاج را نیز به‌صورت مستطیلی شکل فراهم کرده است که به جای تاج گرد سال گذشته می‌توانید از آن بهره ببرید.

با وجود این تغییرات ظریف، گلکسی واچ ۴ به مدل‌های گلکسی واچ سال گذشته بسیار نزدیک است. گلکسی واچ ۴ کلاسیک دارای قاب چرخشی است که ابزاری مفید برای نویگیشن مناسب در ساعت خواهد بود و حتی می‌توانید به‌عنوان اسپینر خوب از آن استفاده کنید.

از آن‌جایی که ساعت هوشمند اصلی سامسونگ همراه با سیستم لمسی روانه بازار شده است، می‌توانیم این قاب چرخشی نسخه کلاسیک را همانند قلم S Pen بدانیم که اصلی‌ترین تفاوت بین سری S و Note گوشی‌های هوشمند این کمپانی را رقم می‌زند. همین تغییر در این دو ساعت هوشمند امسال، می‌تواند آغازی بر این جریان باشد. سیستم نرم‌افزاری Galaxy Watch 4 سامسونگ هم بهترین تجربه‌ای که تا به حال از Wear OS سراغ داشته‌اید را برای‌تان ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی تا ۵ میلیون تومان + معرفی 20 مدل برتر بازار

اگرچه، ساعت‌های هوشمند با سیستم‌عامل Wear قدیمی، نباید شما را فریب بدهند. گوگل برای ساعت هوشمند جدید سامسونگ، سیستم‌عامل خود را تا حد زیادی بهینه‌سازی کرده است و هیچ ایرادی در آن مشاهده نخواهید کرد.

گلکسی واچ ۴ از سیستم نرم‌افزاری مشابه تایزن استفاده می‌کند و خیلی سریع می‌توانید ریتم برنامه را یاد گرفته و با جابه‌جایی بین برنامه‌ها و منوها، با نحوه کار آن آشنا شوید. صفحات نیز به‌صورت کاملا یکپارچه باز می‌شوند و نگرانی از این بابت نخواهید داشت. شما به سادگی می‌توانید از سیستم‌های Samsung Pay و Samsung Health به شیوه گذشته استفاده کنید و هیچ‌گونه محدودیتی با پلتفرم گوگل حس نخواهید کرد.

در واقع، اولویت‌های اصلی سامسونگ برای نرم‌افزار این ساعت‌ها همچنان حفظ شده است و فراتر از آن، می‌توانید از اپلیکیشن جدید گوگل که شباهت بسیاری هم به watchOS اپل ددارد، بهترین استفاده را داشته باشید.

شما می‌توانید از نقشه گوگل در این سیستم‌عامل استفاده کرده و به راحتی با ساعت خود در شهر قدم بزنید. می‌توانید هنگام رانندگی هم از آن استفاده کرده و نیازی به باز کردن گوشی هوشمند خود نخواهید داشت. نکته‌ای که باعث می‌شود پلتفرم گوگل نزدیکی بیشتری به اکوسیستم سامسونگ داشته باشد، رابط کاربری One UI Watch این کمپانی است.

بدین ترتیب، تنظیمات و ابزارهای سامسونگ تماما در Wear OS پیاده‌سازی شده است و تم تایزن به‌صورت کامل روی آن پیاده‌سازی شده است. کتابخانه گسترده‌ای از واچ فیس‌ها هم در این سیستم‌عامل وجود دارد که همراه با مجموعه بزرگی از ادیت‌های اختصاصی توسعه دهندگان در اختیار شما خواهد بود. سیستم اعداد حبابی همراه با انیمیشن حیوانات و پیچش‌های مختلف هم وجود دارد که شما را بیشتر یاد اندروید ۱۲ خواهد انداخت.

سامسونگ از سنسور سلامت جدیدی برای مانیتورینگ ضربان قلب هم استفاده می‌کند که می‌توانید در کنار سنسور الکتروکاردیوگرام از آن استفاده کنید. قابلیت جدیدی برای آنالیز امپدانس بیوالکتریک هم در این ساعت هوشمند وجود دارد که همگی با استفاده از همین سنسور تکی در اختیار شما خواهد بود. حسگر سلامت این ساعت هوشمند سبب شده است که سلامت فردی خود را بهتر از هر زمان دیگری بتوانید تامین کنید.

آنالیز امپدانس بیوالکتریک، خبر بزرگی برای این ساعت هوشمند است و مانند ترازوهای هوشمند می‌توانید از آن استفاده کنید. در واقع BIA می‌تواند جریان الکتریکی ضعیفی را به بدن شما ارسال کند تا درصد چربی بدن، شاخص توده بدن، توده عضلانی، توده استخوان، درصد آب بدن و موارد دیگر مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد.

خواندن BIA توسط ساعت به سرعت انجام می‌شود، اما باید انگشتان خود را به مدت ۱۵ ثانیه روی دکمه‌های تاج نگه دارید و حین آن، انگشتان شما نباید پوسته کناری ساعت هوشمند را لمس کند. این روند ممکن است کمی ناخوشایند باشد، اما برای اندازه‌گیری ترکیب بدن شما بسیار مفید بوده و می‌توانید تناسب اندام و نحوه ورزش خود را نیز با چنین اطلاعاتی تغییر دهید.

در ابتدا فکر نمی‌کردیم که این قابلیت جدید برای سال اول مفید باشد، اما با دریافت جزئیات بیشتر و تست آن، متوجه شدیم که اندازه‌گیری‌ها کاملا با ترازوهای هوشمند حرفه‌ای تناسب دارد و می‌توانید با درصد خطای بسیار پایینی از این اطلاعات استفاده کنید.

از ساعت هوشمند سامسونگ می‌توانید برای ردیابی انواع تمرینات ورزشی خود در داخل و خارج از سالن استفاده کنید. انواع تمرینات بدن‌سازی در کنار دویدن، دوچرخه‌سواری و تمرینات حرفه‌ای‌تر توسط این ساعت هوشمند پشتیبانی شده است و علیرغم اینکه اپل واچ کمی گزینه‌های تمرینی بیشتری از Galaxy Watch 4 دارد، اما به‌عنوان یک کاربر متوسط، می‌توانید از این تمرینات به نحو احسن استفاده کنید.

ساعت هوشمند Galaxy Watch 4 سامسونگ انتخاب‌های خاص‌تری در اختیار شما گذاشته است و می‌توانید از برنامه Samsung Health هم در گوشی هوشمند خود استفاده کرده و لیستی از تنظیمات متنوع را در آن داشته باشید.


 12)Galaxy Watch 3

پنج سال پیش بود که اولین اپل واچ روانه بازار شد، اما Galaxy Gear سامسونگ سابقه بیشتری دارد و هفت سال پیش اولین ساعت هوشمند سامسونگ روانه بازار شد. همه ما می‌دانیم که یک ساعت هوشمند خوب باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد. علیرغم اینکه جایگزینی برای گوشی هوشمند نیست، اما عملکردهایی را در اختیار دارندگانش می‌گذارد که ارزش بالایی داشته و می‌توان دید متفاوتی نسبت به آن داشت.

شما می‌توانید برای ردیابی تناسب اندام و نمایش اعلان‌های گوشی خود از آن استفاده کرده و بدون دسترسی به گوشی هوشمند خود، به آن‌ها دسترسی داشته باشید. آخرین ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ ۴ نام دارد که در ماه آگوست توسط این کمپانی معرفی شد.

ساعت هوشمند سال گذشته که Galaxy Watch 3 نام دارد، با قیمت ۳۹۹ دلار در بازار جهانی وجود دارد و توانسته است که بسیاری از انتظارات خریداران را مرتفع کند. در واقع، تفاوت چندان زیادی بین گلکسی واچ ۳ و هر ساعت هوشمند دیگری که سال گذشته به بازار عرضه شده است، وجود ندارد و حداقل از نظر عملکرد اصلی می‌توانیم چنین حقیقتی را صحیح تلقی کنیم.

اگر در نیم دهه گذشته، ساعت هوشمندی خریداری نکرده‌اید، گلکسی واچ ۳ چندان موفق نمی‌شود که نظر شما را تغییر داده و یا محصولی باشد که نسبت به آن هیجان زده باشید. البته هیچ کدام از این موارد به این معنا نیست که گلکسی واچ ۳ یک ساعت هوشمند بد است.

Galaxy Watch 3 تعاریف و انتظاراتی که ما برای ساعت‌های هوشمند قبول داریم را به بهترین شکل ممکن محقق می‌کند. کارهایی که شما از یک ساعت هوشمند انتظار دارید، توسط آن فراهم شده و می‌توانید برای ردیابی فعالیت‌های ورزشی و دسترسی سریع‌تر به نوتیفکیشن‌های خود از آن استفاده کنید.

اگر صاحب یک گوشی اندرویدی یا بهتر از آن، صاحب گوشی سامسونگ هستید و قصد خرید یک ساعت هوشمند دارید، یقینا Galaxy Watch 3 یکی از بهترین انتخاب‌های شما در صورت عدم دسترسی به نسخه چهارم آن است. گلکسی واچ ۳ از سنت همیشگی سامسونگ پیروی کرده است و ساعتی شبیه به نسخه‌های سنتی را با بدنه کاملا گرد شاهد هستیم.

در واقع، طراحی آن شباهت زیادی به Gear S3 Classic دارد که در سال ۲۰۱۶ روانه بازار شد، دارد و یک بدنه گرد همراه با دو دکمه فشاری در این دستگاه می‌دیدیم که در کناره‌ها جای گرفته است و در مقایسه، گلکسی واچ ۳ هم دارای طراحی معمولی‌تر و البته شیک‌تری است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی تا ۱۰ میلیون تومان + معرفی ۱۷ مدل برتر بازار

این ساعت هوشمند در مقایسه با ساعت‌های مخصوص دویدن، برای استفاده روزمره مناسب‌تر است و اگر به دنبال محصولی حرفه‌ای برای فعالیت‌های ورزشی خود هستید، بهتر است که گزینه‌های دیگر را بررسی کنید. سامسونگ با Galaxy Watch 3 توانسته است که یک ساعت هوشمند کوچک‌تر و سبک‌تر را طراحی کند، اما نباید اشتباه کنید. این ساعت در کل بدنه کوچکی ندارد.

اگر نسخه ۴۵ میلی‌متری آن را خریداری کنید، متوجه می‌شود که برای مچ دست‌های متوسط، می‌تواند بزرگ و ضخیم باشد. کسانی هم که از مچ دوست کوچک‌تری برخوردار هستند، احتمالا باید نسخه ۴۱ میلی‌متری را خریداری کنند.

اگر به ساعت‌های بزرگ علاقه دارید، این ساعت مناسب شما است و اگر هم محصولی شیک‌تر و کوچک‌تر می‌خواهید، گلکسی واچ اکتیو ۲ انتخاب بهتری است. سامسونگ اندازه نمایشگر را در نسخه ۴۵ میلی‌متری به ۱.۴ اینچ افزایش داده است که در واقع بسیار بزرگ است و سبب می‌شود که ساعت در مچ دست، بزرگ‌تر به نظر برسد. نسخه ۴۱ میلی‌متری هم دارای صفحه نمایش ۱.۲ اینچی مشابه ساعت ۴۰ میلی‌متری واچ اکتیو ۲ و ساعت ۴۲ میلی‌متری گلکسی واچ است.

این صفحه نمایش روشن و رنگارنگ، دارای وضوح بالایی بوده و به راحتی در داخل و خارج از منزل می‌تواند قابل نمایش باشد. تنها مشکل آن، این است که دیدن آن با عینک آفتابی پلاریزه می‌تواند سخت باشد.

در این هنگام شما باید ساعت هوشمند خود را در موقعیتی قرار دهید که در سایه قرار گرفته و بتوانید به راحتی آن را مشاهده کنید. این ساعت هوشمند دارای یک عملکرد تمام رنگی همیشه روشن است و می‌توانید بدون دست زدن به ساعت یا تکان دادن بازوی خود، همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

می‌توانید این ساعت هوشمند را در نسخه‌های مجهز به بلوتوث یا LTE با ۵۰ دلار هزینه بیشتر هم خریداری کنید که کاملا معقول است. نسخه بلوتوثی هیچ مشکلی با اتصال به گوشی‌های هوشمند سامسونگ ندارد و این موضوع تست شده است. شاید بهترین مزیت واچ ۳ نسبت به سری Active این کمپانی، قاب فیزیکی آن است که می‌تواند برای پیمایش بهتر در رابط کاربری مناسب باشد.

این قاب بسیار رضایت بخش بوده و استفاده از آن آسان است. ساعت‌های هوشمندی که دارای چنین قابلیتی هستند، هرگز نتوانسته‌اند که کیفیت قاب دیجیتالی را مانند سری گلکسی واچ بهینه‌سازی کنند. با این حال، صفحه این محصول همانند مدل‌های اکتیو یکدست نبوده و قاب آن کمی بلند است که سبب می‌شود ساعت ضخیم‌تر از همیشه دیده شود.

گلکسی واچ ۳ به‌عنوان گران‌ترین ساعت هوشمند سامسونگ در سال گذشته، از مواد و کیفیت ساخت بهتری نسبت به سری Active برخوردار است. فولاد ضد زنگ به جای آلومینیوم در آن به کار رفته است و دکمه‌های فشاری فلزی هم به جای نسخه‌های پلاستیکی را در آن شاهد هستیم. شیشه گوریلا گلس DX هم سبب می‌شود که دوام بیشتری برای صفحه نمایش فراهم شود.

درجه دوام 810G این ساعت هم در کنار مقاومت آن در برابر آب قرار گرفته و می‌توانید اطمینان داشته باشید تا چند سال مشکلی از بابت امنیت و دوام آن نخواهید داشت. ساختار کلی این ساعت، مطابق با قیمتش در نظر گرفته شده است و با پرداخت هزینه بیشتر، می‌توانید مدل تیتانیومی آن را نیز خریداری کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی تا ۲۰ میلیون تومان + معرفی ۱۰ مدل برتر بازار

در جعبه محصول، یک بند چرمی به جای گزینه‌های پلاستیکی جای گرفته است و نشان می‌دهد که سامسونگ به خریداران بدنساز هم توجه ویژه‌ای داشته است. بند چرمی آن دارای کیفیت خاصی نیست، اما کاملا راحت خواهید بود. برای استفاده بهتر از آن، می‌توانید از بندهای دیگر که توسط برندهای سوم شخص تولید می‌شوند نیز استفاده کنید.

موضوعی که سامسونگ مطمئنا می‌تواند بیشتر روی آن کار کند، موتور ویبره است. برخلاف باقی قسمت‌ها که بسیار عالی عمل کرده‌اند، سیستم ارزشی این ساعت هوشمند حساب و کتاب خاصی ندارد و کاربر نمی‌تواند از تفاوت سیستم ویبره پی به نوع نوتیفیکیشن‌ها یا پیام‌های دیگر ببرد.

سامسونگ باید برای متمایز کردن پیام جدید یا تماس ورودی جدید، سیستم ویبره را با تفاوت آشکار به لرزش درآورد. گوشی‌های سامسونگ در سال‌های اخیر از فناوری لمسی بسیار بهتری برخوردار شده‌اند و این کمپانی کره‌ای باید همین فناوری برتر خود را برای ساعت‌های هوشمند خود نیز به همراه آورد. گلکسی واچ ۳ مانند نسل‌های گذشته ساعت‌های هوشمند سامسونگ، رابط کاربری سریعی هم دارد.


13) Gear S

ساعت هوشمند Gear S نسبت به هر محصول دیگری دارای ویژگی‌های بیشتری است و کمتر به گوشی هوشمند شما وابسته خواهد بود. برخلاف ساعت‌های هوشمند دیگر اندرویدی، مانند Moto 360 یا LG G Watch R، این محصول بیشتر شبیه به گوشی‌های هوشمند دیگر عمل می‌کند و این امکان را خواهید داشت که بدون اتصال به گوشی خود، تماس برقرار کرده، وبگردی کنید و حتی به موسیقی گوش دهید.

با این حال، قیمتی که این ساعت هوشمند دارد، ممکن است برای خیلی‌ها نا امید کننده باشد. علیرغم اینکه ساعت هوشمند Gear S برخی از بهترین ویژگی‌های ساعت‌های برتر را در اختیار شما می‌گذارد، اما بازهم نمی‌تواند به جذابیت ساعت‌های هوشمند برتر سامسونگ باشد.

از نظر طراحی، ساعت هوشمند Gear S از نوعی ظرافت بیشتر نسبت به ساعت‌های دیگر برخوردار است و افرادی که به طراحی بیشتر اهمیت می‌دهند، ممکن است که به آن توجه بیشتر نشان دهند. این ساعت به اندازه محصولات دیگر بزرگ و جسورانه ساخته شده است و به خاطر این کار باید اعتبار بیشتری به سری Gear سامسونگ بدهیم.

با هیچ تصوری، طراحی این ساعت با ساعت‌های سنتی و آنالوگ برابری نمی‌کند و با طرحی روبرو هستیم که آینده نگرانه بوده و کمی هم به ساعت‌های استفاده شده در فیلم‌های دهه هشتادی مشابهت دارد. این ساعت کاملا متفاوت بوده و یقینا توجه خریداران بسیاری را به خود جلب می‌کند. برخلاف Moto 360، این ساعت هوشمند دارای قاب بزرگی دارد و دارای یکی از پهن‌ترین قاب‌های نازکی است که می‌توانید در بازار دریافت کنید.

اگر قبلا از Gear Fit استفاده کرده‌اید، کاملا این‌طور حس خواهید کرد که Gear S در واقع دو Gear Fit به هم چسبیده است. البته این ساعت شیک‌تر از آن چیزی است که به نظر می‌رسد. ساعت هوشمند Gear S در مچ‌های باریک‌تر، کمی حجیم‌تر دیده می‌شود و اگر بتوانید با این سایز کنار بیایید، می‌توانید از استفاده روزمره بسیار سبک و راحت آن لذت ببرید.

این دستگاه در رنگ‌های سیاه و سفید روانه بازار شده است و از همان بدنه پلاستیکی عمدتا مشکی رنگ استفاده می‌کند. همان تزئینات کرومی جذاب و بدنه منحنی شکل را می‌بینیم که به‌طور طبیعی در اطراف مچ دست شما قرار می‌گیرد. خوشبختانه این ساعت دارای گواهی معتبر مقاومت در برابر آب است و می‌تواند ردیابی فعالیت مناسبی را در اختیار شما گذارد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی تا ۴۰ میلیون تومان + معرفی ۲۰ مدل برتر بازار

بنابراین، شما می‌توانید ساعت هوشمند خود را تا عمق یک متری زیر آب برده و حتی نیازی نخواهد بود که هنگام دوش گرفتن آن را از دست خود باز کنید. بدنه ساعت از همان پلاستیک مشکی رنگ استفاده می‌کند که ساعت‌ هوشمند Gear Live Android Wear نیز قبلا دیده بودیم.

بنابراین، متاسفانه همان مکانیسم گیره‌ای هم در این ساعت هوشمند استفاده شده است تا ساعت به‌طور محکم دور مچ دست شما قرار بگیرد. در واقع، می‌توانید بند را برداشته و آن را با تعداد محدودی از بندهای سامسونگ تعویض کنید. آن دسته از خریدارانی که بیشتر به سفارشی سازی ظاهر ساعت هوشمند خود اهمیت می‌دهند، می‌توانند از چنین قابلیت‌هایی استفاده کنند.

این ساعت دارای یک دکمه Home بوده و توسط دو حسگر که سنسورهای بسیار زیادی در آن قرار دارد، احاطه شده است. با این حال، در کنار پورت شارژ پنج پین آن، همان حسگر ضربان قلب را می‌بینیم که در ساعت‌های Gear قبلی هم وجود داشته است.

به علاوه، یک اسپیکر کوچک هم داریم که برای برقراری تماس و گوش دادن به موزیک مناسب خواهد بود. ویژگی‌ جدیدی که در این ساعت هوشمند وجود دارد، اسلات سیم کارت نانو است. دسترسی به این اسلات کمی سخت بود و سامسونگ برای اینکه بتواند قطعات داخلی را هنگام فرو رفتن ساعت در آب، ایمن نگه دارد، این طراحی سخت را برایش در نظر گرفته است. به هر حال شما از یک سیم کارت هم می‌توانید با دسترسی به پشت ساعت هوشمند، استفاده کنید.

جدا از طراحی بسیار عالی سامسونگ برای Gear S، نمایشگر این ساعت هوشمند هم بسیار چشم‌گیر ظاهر می‌شود و در اکثر ساعت‌های دیگر نخواهید یافت. این نمایشگر، نسخه بزرگ‌تری از صفحه نمایش خمیده سوپر آمولد است که پیش‌تر در Gear Fit دیده بودیم و اندازه آن هم ۲ اینچ است.

به لطف رزولوشن ۴۸۰ در ۳۶۰ پیکسل آن و تراکم پیکسلی ۳۰۰ پیکسل در هر اینج، متون و تصاویر به‌طور قابل توجهی واضح‌تر و با جنب و جوش بیشتری نمایش داده می‌شود و ساعت‌های رقیب نمی‌توانند چنین کیفیتی داشته باشند. شما به سادگی می‌توانید آن را با ساعت‌های دیگر اندرویدی مقایسه کرده و متوجه شوید که سامسونگ بدون هیچ گونه رقیبی به سادگی می‌تواند در رتبه اول قرار گیرد.

این صفحه نمایش روشن بوده و شهرت همیشگی سامسونگ را در این زمینه هم به نمایش می‌گذارد. این صفحه نمایش در نصف میزان روشنایی ماکسیمم هم دید خوبی دارد و می‌توانید از این ساعت در بیرون به بهترین شکل استفاده کنید. نرخ پاسخ گویی لمسی این ساعت هوشمند گاهی خوب عمل کرده و گاهی هم نمی‌تواند کاربردی باشد. گاهی اوقات باید چند بار محکم به آن ضربه بزنید تا عملکرد مورد نظر شما فعال شود و این موضوع کمی ممکن است که آزاردهنده باشد. البته این روند به حدی نیست که غیر قابل استفاده باشد.

از دیگر ویژگی‌های این ساعت هوشمند، می‌توانیم به پردازنده دو هسته‌ای ۱.۲ گیگاهرتزی و اسنپ دراگون ۴۰۰ آن اشاره کنیم که در کنار ۵۱۲ مگابایت رم و ۴ گیگابایت حافظه داخلی قرار گرفته است. برخلاف ساعت هوشمند Moto 360 یا LG Watch R، قطعات این ساعت هوشمند، در شرایط خوبی قرار دارند و سیستم‌عامل هم به‌خوبی می‌تواند از قدرت آن‌ها استفاده کند.

هنگامی که انگشت خود را روی صفحه کشیده و برنامه‌ها را اجرا می‌کنید، تاخیر قابل توجهی وجود خواهد داشت و نرخ پاسخ‌گویی برای برنامه‌های داخلی مانند S Voice هم کمی پایین است. در برخی مواقع، ممکن است که بیش از ۳۰ ثانیه صبر کنید تا چنین برنامه‌هایی باز شوند. البته، روی ساعت‌های هوشمند نمی‌توان از سنجش بنچمارک استفاده کرد، اما در حالت کلی می‌توانیم عملکرد نرم‌افزاری را مناسب و هم راستا با قیمت آن تلقی کنیم.

ساعت هوشمند Gear S دارای سنسورهای متنوعی بوده و بیش از سری‌های رقیب دیگر می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. می‌توانید از برنامه S Health هم استفاده و از داده‌های ثبت شده توسط سنسورها، در این برنامه استفاده کنید. سنسورهایی مانند شتاب سنج، ژیروسکوپ و قطب نما در بین این سنسورها هم وجود دارد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی سامسونگ؛ مناسب‌ترین گوشی از این برند برای شما کدام است؟

یک حسگر نور محیطی هم در این ساعت هوشمند وجود دارد که به حفظ بیشتر عمر باتری کمک می‌کند. شما می‌توانید از فشار سنج و سنسور UV هم برای مقاصد مختلف استفاده کرده و حتی شرایط آب و هوا را اندازه‌گیری کنید. این سنسورها نزدیکی بیشتری به ساعت‌های هوشمند رده بالا دارند و همین موضوع ممکن است که قیمت بالای آن را کمی توجیه کند.

در کل، می‌توان گفت که اگر به دنبال ساعت هوشمندی هستید که مشخصات فنی قدرتمندی را همراه با امکان برقراری تماس و پاسخ به پیام برای شما فراهم کند، ساعت هوشمند Gear S می‌تواند گزینه مناسبی برای خرید باشد و از هر نظر می‌توانیم این موضوع را تایید کنیم.

14) ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch 5 Pro 45mm

گلکسی واچ ۵ پرو یکی از جذاب‌ترین و زیباترین گزینه‌هایی است که دارندگان گوشی‌های اندرویدی و مخصوصا سامسوگن می‌توانند به سراغش بروند. این ساعت نسبت به نسل گذشته خود پیشرفت‌های زیادی را تجربه کرده و با بند مقاوم در اختیارتان قرار می‌گیرد. ساعت در ابعاد ۴۵.۴ در ۴۵.۴ در ۱۰.۵ میلی‌متر طراحی شده و تنها ۴۶.۵ گرم وزن دارد. وزن پایین ساعت هوشمند سبب می‌شود که در موقعیت‌های مختلف بتوانید طولانی مدت از آن استفاده کنید. کاربری آن به‌صورت رسمی و روزمره بوده و البته علاقه‌مندان فعالیت‌های ورزشی هم می‌توانند به سراغش بروند. قطر صفحه آن ۴۵ میلی‌متر بوده و استانداردهای لازم را به همراه دارد.

ساعت هوشمند گلکسی واچ ۵ پرو برای خانم‌ها و آقایان مناسب است و اگر علاقه‌مند به فرم صفحه دایره‌ای هستید، به جای اپل واچ می‌توانید به سراغش بروید. جنس بدنه آن هم تیتانیومی بوده و کاملا ضد آب در اختیار شما قرار می‌گیرد. صفحه نمایش ساعت هم رنگی بوده و قابلیت لمسی آن اکنون کیفیت بالایی را در اختیارتان می‌گذارد. اندازه صفحه نمایش هم ۱.۴ اینچی بوده و با پنل سوپر آمولد می‌تواند زیباترین محتواها را با نرخ تازه سازی بالایی در اختیار شما گذارد. سامسونگ برای ساعت هومند خود از تراشه پنج نانومتری اگزینوس W920 استفاده می‌کند که یک گزینه اختصاصی برای این کمپانی است.

در نظر داشته باشید که پردازنده ۲ هسته‌ای بوده و هر کدام ۱.۱۸ گیگاهرتز می‌تواند فرکانس برای‌تان به همراه داشته باشند. اتصال به کمک فناوری بلوتوث انجام می‌شود و البته فناوری وای فای هم با سرعت و پایداری خوبی در اختیار شما خواهد بود. حسگرهای متعددی در این ساعت هوشمند وجود دارد که می‌توانیم به شتاب سنج، فشار سنج و همچنین ژیروسکوپ اشاره کنیم. در کنار سنسورهای عرف، می‌توانید از شمارشگر ضربان قلب آن هم استفاده کرده و در هنگام فعالیت‌های ورزشی، وضعیت بدن خود را تماشا کنید. این محصول به حسگر نور محیط هم مجهز بوده و میزان مصرف باتری را کنترل می‌کند. فناوری جی پی اس را هم با دقت بالایی می‌توانید داشته باشید.

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ

مشخصات فنی

گلکسی واچ ۵ پرو اکنون با قابلیت پخش موسیقی در اختیار شما قرار می‌گیرد و دوربین در آن تعبیه نشده است. سیستم عامل این گوشی از نوع WearOS بوده و همراه با رابط کاربری اختصاصی سامسونگ یعنی One UI Watch 4.5 می‌توانید از آن استفاده کنید. باتری این ساعت هوشمند هم از جنس لیتیوم یون بوده ماندگاری بسیار خوبی برای تمام فعالیت‌های شما خواهد داشت. این باتری غیر قابل تعویض بوده و همراه با ظرفیت ۵۹۰ میلی آمپر ساعت نیز همراه شده است. از قابلیت‌های دیگر ساعت هوشمند باید به حالت‌های ورزشی مختلفی اشاره کنیم که علاقه‌مندان به ورزش حرفه‌ای می‌توانند از آن استفاده کنند.

ساعت هوشمند سامسونگ اکنون به سیستم شخصی سازی واچ فیس مجهز شده و می‌توانید زیبایی بیشتری را برای صفحه نمایش ساعت خود فراهم کنید. امکان نمایش اعلان‌های گوشی و تقویم نیز فراهم شده است و می‌توانید به تایمر هم دسترسی پیدا کنید. هشدارهای بیدار باش با این ساعت هوشمند اکنون کارتان را ساده‌تر کرده و نیازی به وابستگی به گوشی هوشمند خود نخواهید داشت. این ساعت هوشمند کاملا سازگار با شارژ بی‌سیم همراه شده است و قدرت ۱۰ وات را برای شما به همراه خواهد داشت. در نظر داشته باشید که بدنه تیتانیومی این محصول با بند اسپرت همراه شده است و شیک پسندان با رضایت کامل از آن استفاده می‌کنند.

این برند اسپرت D-Buckle نام دارد. گواهی IP68 برای مقاومت کاملا در برابر نفوذ آب و گرد و غبار ارائه شده است و نگرانی از بابت استفاده از ساعت هوشمند در موقعیت‌های خاص نخواهید داشت. این ساعت برای استخر و حمام کاملا مقاوم بوده و گرد و غبار هم مشکلی برای قطعات داخلی ایجاد نمی‌کند. مقاومت در برابر نفوذ آب تا فشار ۵ اتمسفر هم توسط این ساعت هوشمند پشتیبانی می‌شود. گواهی نظامی هم برای این ساعت هوشمند تهیه شده است که سبب می‌شود ضربات وارد شده در هنگام ورزش یا طبیعت گردی مشکلی برای این ساعت هوشمند ایجاد نکند.

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ

عمر باتری هیجان انگیز

بیاد داشته باشید که گلکسی واچ ۵ پرو اکنون به واسطه داشتن ابعاد بزرگی از باتری، بهترین عمر باتری را در میان ساعت‌های هوشمند بالا رده بازار به همراه دارد. این ساعت هوشمند حتی از اپل واچ اولترا هم ماندگاری باتری بهتری دارد، اگر چه هنوز از بسیاری از ردیاب‌های تناسب اندام تخصصی و برخی از ساعت‌های تناسب اندام اختصاصی در فضای بازفاصله دارد. البته عمر باتری بسته به استفاده می‌تواند متفاوت باشد، اما سامسونگ رسما ادعا می‌کند که گلکسی واچ ۵ پرو می‌تواند ۸۰ ساعت در هر بار شارژ مقاوم بوده و هنگام روشن بودن جی پی اس هم ۲۰ ساعت بدون وقفه برای‌تان کار کند.

در طول تست‌های انجام شده هم دانستیم که با فعال بودن صفحه نمایش همیشه روشن در طول روز با حداکثر میزان روشنایی، گلکسی واچ ۵ پرو می‌تواند ۵۷ ساعت دوام داشته و همچنان شارژ ۹ درصدی خود را داشته باشد. در مقایسه می‌توانیم به باتری اپل واچ اولترا اشاره کنیم که پس از ۵۵ الی ۵۷ ساعت در شرایط مشابه، به‌طور کامل تخلیه می‌شود. با استفاده از سنسور نور محیطی و روشنایی صفحه نمایش تا حد نیاز، گلکسی واچ ۵ پرو می‌تواند در تست‌ها ۷۹ ساعت یا بیش از سه روز کامل دوام داشته باشد. این یک عمر باتری عالی برای محصول جدید سامسونگ است.

مزایای اصلی گلکسی واچ ۵ پرو و اپل واچ اولترا در مقایسه با سایر ساعت‌هایی که روی ماجراجویی متمرکز هستند، ارائه قدرت انتخاب بالاتر در زمینه سبک زندگی و برنامه‌های سوم شخص است. همان‌طور که در بررسی استاندارد گلکسی واچ ۵ به آن اشاره کرده بودیم، آخرین ساعت‌های هوشمند سامسونگ از برنامه‌های محبوب توسعه یافته گوگل مانند Assistant، Maps و پلی استور در کنار بیکسبی و موارد دیگر پشتیبانی می‌کند. تنوع در این زمینه بسیار عالی است، اما انتخاب برنامه‌های از پیش نصب شده گاهی اوقات بیش از حد می‌تواند کار سختی باشد. شما به دو دستیار مجازی نیاز ندارید، اما بیکسبی و گوگل آسیستنت هر دو در اختیار شما هستند.

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ

15) ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch 5 44mm

گلکسی واچ ۵ پایه سامسونگ را می‌توانید در قالب دو رنگ نقره‌ای و مشکی گرافیکی تهیه کرده و از آن راضی باشید. این محصول تمام فناوری‌های جدید سامسونگ را در سال جاری داشته و چندین سال بدون مشکل می‌توانید از آن استفاده کنید. این ساعت هوشمند در ابعاد ۴۳.۳ در ۴۴.۴ در ۹.۸ میلی‌متری تهیه شده است و وزن معادل ۳۳.۵ گرم به همراه دارد. وزن پایین این ساعت هوشمند یقینا خبر خوبی برای علاقه‌مندان است تا بتوانند آن را طولانی‌تر به مچ دست خود وصل کنند. کاربری ساعت هم برای کارهای روزمره و رسمی مناسب بود هو یقینا ورزشکاران هم یکی از مخاطبین اصلی این ساعت هوشمند محسوب می‌شود.

قطر صفحه آن ۴۴ میلی‌متر بوده و کارشناسان این ساعت را بیشتر مناسب خانم‌ها تلقی می‌کنند. این ساعت هوشمند همراه با فرم صفحه دایره‌ای روانه بازار شده و در برابر صفحه مستطیلی اپل واچ‌ها می‌تواند گزینه جالبی باشد. جنس بدنه آن آلومینیومی بوده و طبق انتظار، در برابر آب هم مقاوم خواهد بود. ساعت هوشمند سامسونگ از صفحه نمایش رنگی استفاده می‌کند و قابلیت لمسی آن هم اکنون روان‌تر با نرخ تازه سازی بهتری همراه است. ابعاد صفحه نمایش مثل نسخه پرو ۱.۴ اینچی بوده و از پنل سوپر آمولد برای آن هم استفاده شده است. می‌دانیم که سامسونگ تولید کننده پنل‌های ترکیبی برتر در جهان بوده و گلکسی واچ ۵ هم بهترین عملکرد خود را نشان خواهد داد.

تراشه این ساعت هوشمند از نوع اگزینوس W920 بوده و سامسونگ آن را در فرایند ۵ نانومتری خود توسعه داده است. پردازنده این تراشه دو هسته‌ای بوده و فرکانس خوب ۱.۱۸ گیگاهرتزی را نیز به همراه دارد. اتصالات بلوتوثی و وای فای را هم داریم که طبق انتظار با سرعت اتصال قوی و پایدار می‌توانید از آن استفاده کنید. حسگرهای متنوعی هم در این ساعت هوشمند وجود دارد که می‌توانیم به شتاب سنج و فشار سنج در آن اشاره کنیم. علاقه‌مندان می‌توانند از ژیروسکوپ هم در کنار این حسگرها استفاده کنند و تنوع خوبی مانند گوشی‌های هوشمند این کمپانی می‌بینیم.

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ

مشخصات فنی

بیاد داشته باشید که ساعت هوشمند گلکسی واچ ۵ سامسونگ از پایش ضربان قلب برخوردار بوده و می‌تواند در هنگام انجام فعالیت‌های ورزشی سنگین، ریتم بدن شما را مشخص کند. حسگر نور محیطی و جی پی اس با دقت بالا را هم داریم که لذت استفاده از این ساعت را دو چندان می‌کنند. دوربین در این ساعت هوشمند وجود ندارد و البته هنوز هم می‌توانید پخش موزیک را با ساعت هوشمند داشته باشید. حتی می‌توانید هدفون‌ بی‌سیم یا ایرپاد خود را به این ساعت وصل کرده و آهنگ‌های خود را به این ترتیب گوش دهید. سیستم‌عامل این ساعت از نوع WearOS اندروید بوده و سامسونگ با رابط کاربری اختصاصی One UI Watch 4.5 ان را در اختیار شما می‌گذارد.

ساعت هوشمند سامسونگ از باتری لیتیوم یون استفاده می‌کند و ظرفیت آن هم ۴۱۰ میلی آمپر ساعت عنوان شده است. این ظرفیت کمی نسبت به نسخه پرو پایین‌تر است، اما در حد و اندازه نام و اندازه ساعت می‌تواند مناسب باشد. بیاد داشته باشید که این محصول از حالت‌های ورزشی متعدد پشتیبانی می‌کند و می‌توانید به قابلیت شخصی سازی واچ فیس هم در کنار اعلان‌های گوشی و تقویم دسترسی پیدا کنید. این قابلیت‌ها سبب می‌شود که خیلی اوقات نیازی به گوشی هوشمند خود نداشته باشید. هشدارهای بیدار باش را می‌توانید از این ساعت دریافت کرده و صبح‌ها سریع‌تر از خواب بیدار شوید.

این ساعت هوشمند با شارژ بی‌سیم ۱۰ واتی نیز سازگار شده و احتمالا کارتان را راحت‌تر می‌کند. بدنه آلومینیومی این ساعت هوشمند با بند اسپرت هم قابل استفاده است و همین شیک پسندان و ورزشکاران را بیشتر راضی خواهد کرد. طبق انتظار می‌توانید از گواهی IP68 هم برای مقاومت بیشتر ساعت در برابر آب و گرد و غبار استفاده کنید. مقاومت در برابر آب تا فشار ۵ اتمسفر هم ادامه خواهد داشت. سامسونگ گواهی نظامی را هم برای این ساعت هوشمند دریافت کرده است تا استفاده از ساعت در طبیعت وحشی و ورزش‌های سنگین ممکن باشد.

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ

قابلیت‌های تناسب اندام

در تست‌های تمرینی انجام شده برای این ساعت هوشمند، متوجه شدیم که با محصولی توانمند مواجه هستیم که می‌تواند تجربیات خوبی را در اختیار شما گذارد. این محصول اکنون فعالیت‌ها را قوی‌تر پایش کرده و می‌توانید از شمارش گام‌های ساده گرفته تا انجام حرکت‌های بدن‌سازی پیچیده را با این ساعت هوشمند انجام دهید. این روند می‌تواند انواع تمرینات آشنا مانند دویدن، دوچرخه سواری و پیلاتس را برای‌تان ردیابی کند. می‌توانید حرکات تمرینی خاص را با راهنمای فرم، مانند فشار دادن و حلقه‌های دو سر بازو ردیابی کنید. در تمام این مدت، دستگاه ضربان قلب، کالری سوزانده و زمان سپری شده را نیز ردیابی خواهد کرد.

یکی از ویژگی‌های مورد علاقه ما برای ردیابی تناسب اندام گلکسی واچ ۵، ردیابی خودکار برای پیاده روی در میان سایر فعالیت‌ها است. با زندگی در یک شهر، تقریبا هر جایی می‌توانید با این ساعت هوشمند پیاده روی کنید. گلکسی واچ ۵ به‌طور خودکار پس از ۱۰ دقیقه شروع به ردیابی اطلاعات راه رفتن می‌کند و تقریبا ۱۰ دقیقه پس از توقف حرکت نیز به‌صورت خودکار به پیاده روی پایان خواهد داد. ویژگی مکث خودکار را هم داریم که برای پیاده روی و توقف در مسیر هایی مانند چراغ راهنمایی نیز می‌تواند مناسب باشد. البته گلکسی واچ ۵ ویژگی تجزیه و تحلیل ترکیب بدن را نیز برای شما خواهد داشت.

خواندن اطلاعات مربوط به BIA در گلکسی واچ ۵ سامسونگ خیلی آسان‌تر و سریع‌تر شده است. به ویژه در مقایسه با کارهای مشابهی که در آزمایشگا‌ه‌های پزشکی انجام می‌شود، شما به اطلاعات دقیق و خوبی در این زمینه دست پیدا خواهید کرد. می‌توانید سفر تناسب اندام خود را در ساعت ثبت کرده و با یک آزمایش آنالیز امپدانس بیوالکتریک روی مچ یا همان BIA، تغییرات مربوط به بدن خود را ارزیابی کنید. این کار را می‌توانید یک بار در هر هفته انجام داده و ببینید که تاثیرات ورزش روی بدن شما به چه شکلی بوده و چه روند پیشرفتی داشته‌اید.

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ

16) ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch 5 40mm

گلکسی واچ ۵ یکی از بهترین محصولاتی است که در جهان ساعت‌های هوشمند می‌توانید به سراغش بروید. گلکسی واچ با رنگ‌های مشکی و نقره‌ای ارائه شده و همراه با گارانتی و قیمت مناسب می‌توانید به سراغش بروید. ابعاد ساعت در حد ۳۹.۳ در ۴۰.۴ در ۹.۸ میلی‌متر بوده و وزن معادل ۲۸.۷ گرم دارد. وزن پایین ساعت هوشمند برای استفاده طولانی مدت در طول شب، هنگام ورزش‌های سنگین در بیرون از منزل و استفاده به‌عنوان یک ساعت معمولی می‌تواند عالی باشد. کاربری آن هم ساده بوده و برای محافل رسمی و روزمره در کنار ورزش می‌توانید از آن استفاده کنید. بیاد داشته باشید که این ساعت هوشمند از قطر صفحه ۴۰ میلی‌متری استفاده می‌کند.

فرم صفحه این محصول هم دایره‌ای بوده و جنس بدنه آلومینیومی موفق می‌شود که مقاومت بالایی را برای آن تامین کند. این ساعت ضد آب بوده و با صفحه نمایش رنگی و لمیس در اختیارتان خواهد بود. فیدبک‌های لمسی اکنون نرم‌تر شده و سریع‌تر می‌توانید با رابط کاربری آن کار کنید. ابعاد صفحه نمایش هم در حد ۱.۲ اینچ بوده و پنل سوپر آمولد تضمین می‌کند که بهترین کیفیت ممکن را می‌توانید از آن دریافت کنید. سامسونگ طبق انتظار از تراشه اگزینوس W920 اختصاصی خود برای این ساعت هوشمند استفاده می‌کند که بر پایه روند توسعه ۵ نانومتری بوده است. مدل پردازنده آن هم ۲ هسته‌ای بوده و فرکانس معادل ۱.۱۸ گیگاهرتزی برای آن تامین شده است.

این محصول از سیستم اتصال بلوتوثی برای ارتباط گرفتن با گوشی هوشمند استفاده می‌کند. بهترین گوشی‌هایی که می‌توانید با آن استفاده کنید، یقینا سری گلکسی اس و A خود برند سازنده هستند. وای فای این ساعت هوشمند هم سرعت و پایداری لازم را داشته و از آن رضایت خواهید داشت. بلوتوث نسخه ۵.۰ هم سبب می‌شود که اکرث تجهیزات جانبی را بتوانید بدون مشکل به آن وصل کنید. این ساعت هوشمند به حسگر ضربان قلب مجهز شده و هنگام ورزش یا فعالیت‌های دیگر، می‌توانید وضعیت قلب خود را تماشا کرده و آن را ذخیره کنید.

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ

مشخصات دیگر

به جز آن، سنسورهای دیگری مانند شتاب سنج و فشارسنج را هم در کنار ژیروسکوپ خواهیم داشت. حسگر نور محیطی هم به این ساعت اضافه شده و می‌توانید از جی پی اس با دقت بالا برای ارزیابی بهتر مسافت پیموده شده در هنگام پیاده روی و دوچرخه سواری استفاده کنید. طبق انتظار این ساعت هوشمند از دوربین استفاده نمی‌کند. قابلیت پخش موزیک با فضای ذخیره سازی مناسبی فراهم شده و می‌توانید بدون نیاز به حمل گوشی خود، ساعت را به هدفون بی‌سیم خود وصل کرده و به راحت‌ترین شکل ممکن، به موزیک مورد علاقه خود گوش کنید. سیستم عامل این گوشی هم با رابط کاربری One UI Watch 4.5 اختصاصی خود سامسونگ تامین می‌شود.

این رابط کاربری بر پایه سیستم امل اندروید WearOS توسعه داده شده است و به همین دلیل، برای گوشی‌های اندرویدی بهترین گزینه است. ساعت هوشمند سامسنگ از باتری لیتیوم یون استفاده می‌کند. این باتری در نسل گذشته گلکسی واچ هم استفاده شده بود و قابلیت تعویض ندارد. ظرفیت آن در حد ۲۸۴ میلی آمپر ساعت بوده و می‌تواند ماندگاری خوبی را هم در تست‌ها تحویل شما دهد. اگر ورزشکار بوده و به حالت‌های ارزیابی ورزشی مختلف نیاز دارید، گلکسی واچ ۵ یک انتخاب ایده آل برای شما خواهد بود. ساعت به قابلیت شخصی سازی واچ فیس هم مجهز بوده و زیبایی را برای ساعت خود به همراه خواهید داشت.

همچنین باید به امکان نمایش اعلان‌‌های گوشی و تقویم هم اشاره کنیم که خیلی از کاربران به دنبال آن هستند. هشدارهای بیدار باش را هم می‌توانید داشته باشید و سازگاری این ساعت هوشمند با شارژ بی‌سیم ۱۰ واتی نیز فراهم شده است. بیاد داشته باشید که گواهی IP68 برای این ساعت هوشمند تامین شده و اجازه نمی‌دهد که فرو رفتن زیر آب یا گرد و غبار سهمگین اسیبی به این ساعت هوشمند برساند. همچنین می‌توانیم به مقاوم بالای ساعت در برابر نفوذ آب هم اشاره کنیم که تا فشار ۵ اتمسفر را می‌تواند تحمل کند. بیاد داشته باشید که گواهی نظامی MIL-STD-810H هم برای این ساعت تامین شده است.

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ

ویژگی‌های جذاب ساعت

هر دو سایر گلکسی واچ ۵ از صفحه نمایش دایره‌ای سوپر آمولد استفاده می‌کند که مدل ۴۰ میلی‌متری دارای ابعاد ۱.۱۹ اینچی بوده و مدل ۴۴ میلی‌متری هم صفحه نمایش بزرگ‌تر ۱.۳۹ اینچی دارد. حال شما بر حسب علاقه‌ و نیاز خود می‌توانید به سراغ‌شان بروید. این صفحه نمایش کمی شارپ‌تر از اپل واچ سری ۷ با تراکم پیکسلی ۳۳۰ پیکسل بر هر اینچ است. جالب است بدانید که سامسونگ با وجود اکثر رقبای خود،‌ از طرح‌های مربع و مستطیل شکل دوری کرده و همچنان از فرم دایره‌ای استفاده می‌کند. امیزفیت با سری GTS، هواوی با واچ فیت و فیت بیت هم در همین مسیر مشابه سامسونگ قرار دارند.

کیفیت صفحه نمایش گلکسی واچ ۵ عالی بوده و تا ۱۰۰۰ نیت می‌تواند روشنایی داشته باشد. بنابراین، به راحتی می‌توانید آن را در فضای باز مورد استفاده قرار دهید. ساعت‌های سرگرم کننده سامسونگ همواره سرزنده بوده و شارپ‌تر از رقبایش دیده می‌شوند. در واقع، کل اینترفیس به‌طور پیوسته المان‌های رنگارنگ و پر جنب و جوش را روی رنگ‌های سیاه جوهری و عمیقی که در قاب محو می‌شوند و می‌پوشاند، ارائه می‌شوند. همین سبب ایجاد رابط کاربری جذاب هم برای این ساعت هوشمند شده است. ارتقا بزرگ صفحه نمایش گلکسی واچ ۵ مربوط به فناوری آن نیست، بلکه در متریال‌های استفاده شده است.

به گفته سامسونگ، از یک کریستال یاقوت کبود بسیار سخت‌تر در این ساعت استفاده شده و ۶۰ درصد قوی‌تر از شیشه پوششی استفاده شده در گلکسی واچ ۴ است. همان‌طور که گفته بودیم، پس از چند تست هم مشخص شد که به اندازه کافی می‌تواند مقاومت بالایی هم داشته باشد. ممکن است فکر کنید که رابط کاربری WearOS این ساعت نشان دهنده همگام سازی آن با گوگل فیت است. این امکان وجود دارد،‌ اما به‌صورت پیش فرض به آن دسترسی نخواهید داشت. شما به ابزار Health سامسونگ دسترسی دارید و در کنارش می‌توانید Google Fit را هم نصب کرده و پیش فرض‌های ساعت را تغییر دهید.

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ

17) ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch4 Classic 46mm

گلکسی واچ ۴ کلاسیک هنوز هم یکی از بهترین گزینه‌های خرید برای علاقه‌مندان ساعت‌های هوشمند است. این ساعت هوشمند با طراحی زیبا و طرح‌های رنگی عالی در اختیار شما قرار می‌گیرد. گلکسی واچ ۴ کلاسیک تنها ۵۲ گرم وزن دارد و استانداردهای لازم برای حمل طولانی مدت را در اختیار شما خواهد گذاشت. کاربری آن برای محافل رسمی و روزمره بوده و هنگام استفاده برای ورزش هم مشکلی نخواهید داشت. قطر صفحه در حد ۴۶ میلی‌متر بوده و برای آقایان و خانم‌ها مناسب خواهد بود. بیاد داشته باشید که فرم صفحه آن بر خلاف اپل واچ و دیگر ساعت‌های هوشمند بازار، دایره‌ای بوده و سامسونگ همچنان به آن اعتقاد دارد.

جنس بند آن از نوع سیلیکونی بوده و قفل بند سگکی ساده هم بستن آن به مچ دست را لذت بخش می‌کند. این ساعت هوشمند ضد آب بوده و هنگام استفاده در حمام و استخر مشکلی نخواهید داشت. صفحه نمایش گلکسی واچ ۴ کلاسیک رنگی بوده و با فیدبک‌های لمسی سریع ساخته شده است. ابعاد صفحه نمایش در حد ۱.۴ اینچ بوده و با پنل سوپر آمولد همراه شده است. پردازنده اگزینوس W920 اختصاصی سامسونگ در این محصول استفاده شده و دو هسته‌ای است. پردازنده آن می‌تواند فرکانس معادل ۱.۱۸ گیگاهرتز را به همراه داشته باشد. حافظه داخلی پردازنده هم ۱۶ گیگابایتی بوده و فضای لازم برای ذخیره سازی موزیک و نصب و اجرای برنامه‌ها را برای شما فراهم می‌کند.

بیاد داشته باشید که قابلیت سیم کارت نداریم و به‌همین واسطه امکان برقراری تماس هم نخواهیم داشت. سیستم اتصال وای فای و بلوتوث در این ساعت هوشمند تعبیه شده و سرعت و پایداری لازم را هم دارد. با بلوتوث نسخه ۵.۰ می‌توانید به انواع گوشی‌های هوشمند و آیپدها وصل شده و نوتیفیکیشن‌های لازم را از آن‌ها دریافت کنید. با اتصال وای فای هم می‌توانید اطلاعات برنامه‌ها را ارزیابی کرده و به امکانات بیشتری همگام با این ساعت هوشمند دسترسی پیدا کنید. حسگرهایی هم در این ساعت هوشمند وجود دارد که دسترسی به حالت‌های مختلف ورزشی و سلامتی را برای‌تان ممکن می‌کند.

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ

مشخصات فنی

ساعت هوشمند گلکسی واچ ۴ کلاسیک به شتاب سنج و فشارسنج مجهز شده و ژیروسکوپ هم به مانند گوشی‌ها می‌توانید استفاده کنید. هنگام پیاده روی و دویدن می‌توانید از گام شمار استفاده کرده و وضعیت ضربان قلب خود را هم با سیستم پایش قلب این ساعت هوشمند داشته باشید. طبق انتظار این ساعت هوشمند دوربین ندارد و البته نیازی هم به آن نخواهید داشت. سیستم عامل این ساعت را WearOS اندروید تامین می‌کند و بهترین عملکردی را می‌توانید همراه با گوشی‌های اندرویدی مخصوصا سامسونگ دریافت کنید.

بیاد داشته باشید که باتری گلکسی واچ ۴ کلاسیک ۳۶۱ میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و ماندگاری خوبی نسبت به خیلی از ساعت‌های رده بالای بازار دارد. سیستم کنترل سطح اکسیژن خون در این ساعت هوشمند فراهم شده و خیلی زودتر از اپل واچ می‌توانید از آن بهره ببرید. بیاد داشته باشید که گوشی‌های مجهز به سیستم عامل اندروید ۶.۰ به بالاتر می‌توانند به‌راحتی با گلکسی واچ ۴ کلاسیک کار کنند. می‌دانیم که گلکسی واچ ۴ کلاسیک از بدنه اصلی و نوارهای قابل تعویض تشکیل یافته است. اگرچه،  تغییر بندها کمی نسبت به ساعت‌های دیگر بازار دشوارتر بوده و به‌دلیل اهرم‌های کوچکی که دارند، مسافرت پیموده شده متفاوتی هم خواهند داشت.

بندی که داخل جعبه قرار داده شده است، از فلوئورو الاستومر ساخته شده است که ماده‌ای سیلیکونی بوده و می‌تواند کمی راحت‌تر از پلاستیک باشد. این ماده برای افرادی که پوست حساسی دارند، ممکن است تحریک کننده باشد. این ساعت در رنگ‌های نقره‌ای و مشکی روانه بازار می‌شود و انتخاب رنگ بندهای داخل جعبه و همچنین بدنه و قاب ساعت را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد. برخلاف اکثر ساعت‌های دیگر که می‌توانید زاویه بند را نسبت به بدنه تنظیم کنید، در گلکسی واچ ۴ کلاسیک بندها فقط می‌توانند به‌صورت عمود از دو طرف بدنه بیرون بزنند.

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ

ویژگی‌های دیگر ساعت هوشمند

بدنه ساعت از فولاد ضد زنگ ساخته شده است و این تا حدودی به‌دلیل ماده خاصی است که در آن استفاده می‌شود. حلقه برجسته دور صفحه نمایش هم از نمایشگر در برابر ضربات محافظت می‌کند. دو دکمه روی ساعت وجود دارد که هر دو در لبه سمت راست قرار دارند. دکمه بالایی شما را به صفحه اصلی باز می‌گرداند و دکمه پایینی هم در حین تمرینات ورزشی کاربرد دارد. با گرفتن آن سیستم ردیابی متوقف شده و برای تمرین جدید آماده می‌شود. فریم اصلی وجه اصلی تمایز بین گلکسی واچ ۴ کلاسیک و واچ ۴ استاندارد است که دارای قاب مجازی است. اگرچه، برخی از پوشیدنی‌های استاندارد قبلی سامسونگ هم دارای یک قاب فیزیکی بوده‌اند.

این بخش چرخیده و به‌عنوان راهی برای پیمایش ساعت هوشمند در برنامه‌ها هم استفاده می‌شود. این فریم چرخان همچنان یک روش انتخابی برای بزرگ‌نمایی بین منوها نیز است و به‌جای کشیدن انگشت خود روی صفحه می‌توانید از این سیستم استفاده کنید. هنگام راه رفتن یا نداشتن تمرکز روی صفحه نمایش، می‌توانید از این حلقه‌ استفاده کنید. این قابلیت در مدل پایه وجود ندارد و همچنان کاربران زیادی در بازار این مدل را به همین دلیل انتخاب می‌کنند. اگر نسخه ۴۲ میلی‌متری را انتخاب کنید، صفحه نمایش روی ساعت ۴۲ میلی‌متر قطر داشته و در صورت انتخاب مدل ۴۶ میلی‌متری، صفحه نمایش هم به‌طور مشابه ۴۶ میلی‌متر ابعاد خواهد داشت.

صفحه نمایش یکی از بهترین نمایشگر هایی است که در یک ساعت هوشمند استفاده می‌شود. رنگ‌های زنده و دقیق همراه با حداکثر روشنایی از بهترین ویژگی‌های آن بوده و سبب می‌شود که در نور شدید روز و زمانی که مچ دست خود را بالا ببرید، به راحتی قابل نمایش باشد. روشنایی بالا دید به صفحه نمایش را در حال دویدن هم راحت‌تر می‌کند. سامسونگ به‌عنوان بهترین رقیب اپل در ساخت ساعت‌های هوشمند بالا رده، تلاش دارد که امکاناتی در حد و اندازه اپل واچ را برای دارندگان گوشی‌های اندرویدی فراهم کند و تا حدودی هم در این امر موفق بوده است. امید داریم که با توسعه فناوری تراشه توسط سامسونگ در سال‌های آینده، گلکسی واچ هم بتواند به امکانات جذاب‌تر ورزشی و سلامتی مجهز شده و سامسونگ بتواند این امکانات را توسعه دهد. ایجاد تغییر در طراحی بدنه و تغییر فرم دایره‌ای هم می‌تواند تغییری باشد که خیلی از طرفداران به دنبال آن هستند. اپل واچ هنوز هم سهم بیشتری در بازار ساعت‌های هوشمند دارد و سامسونگ احتمالا راه درازی برای رقابت بهتر با این کمپانی را دارد. با ورود اپل واچ اولترا به‌عنوان یک مدل گرانتر با عمر باتری بالاتر، این روند سخت‌تر نیز شده است.

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ

18) ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch4 Classic 42mm

گلکسی واچ ۴ یکی از انتخاب‌های بسیار عالی جهت خرید ساعت هوشمند است و اگر همچنین به طراحی همراه با حلقه چرخان آن در گذشته علاقه‌مند هستید، می‌توانید نسخه کلاسیک این ساعت هوشمند را دریافت کنید. محصولی که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم، با وزن ۴۷ گرمی همراه شده و به‌عنوان کاربری رسمی و روزمره در کنار ورزش می‌توانید از آن استفاده کنید. این ساعت هوشمند برای خانم‌ها و آقایان مناسب بوده و سامسونگ هنوز هم از فرم صفحه دایره‌ای برای آن استفاده می‌کند. بند استفاده شده در آن سیلیکونی بوده و ماندگاری بسیار خوبی در چندین سال آینده هم خواهد داشت.

قفل بند آن از نوع سگکی ساده بوده و ساختار ساعت هوشمند، کاملا ضد آب در اختیار شما قرار می‌گیرد. این ساختار کمک می‌کند که استفاده از آن در استخر، حمام و روزها و شب‌های بارانی عالی باشد و نگرانی و استرس از بابت خرابی آن نخواهید داشت. این ساعت هوشمند از یک صفحه نمایش ۱.۲ اینچی رنگی استفاده می‌کند که دارای قابلیت لمسی بوده و می‌توانید با رابط کاربری آن بدون مشکل کار کنید. پنل استفاده شده از نوع سوپر آمولد بوده و البته سامسونگ برای فرم دایره‌ای، فناوری متفاوتی از گوشی‌های هوشمند را در آن پیاده سازی کرده است. پردازنده استفاده شده در این ساعت هوشمند هم از نوع اگزینوس W920 بوده در ساختار خود دو هسته به همراه دارد.

هسته‌های این تراشه فرکانس معادل ۱.۱۸ گیگاهرتز بوده و قدرت لازم برای کار با المان‌های مختلف ساعت را فراهم می‌کند. حافظه داخلی این ساعت هوشمند ۱۶ گیگابایت ظرفیت دارد و با اینکه پایین‌تر از رقیب خود یعنی اپل واچ است، اما هنوز هم فضای لازم برای ذخیره آهنگ‌ها و برنامه‌های خود خواهید داشت. امکان نصب سیم کارت در این ساعت وجود ندارد و بنابراین، امکان مکالمه با آن هم وجود ندارد. اتصالات تامین شده برای این ساعت هوشمند، مشابه با ساعت‌های دیگر بوده و می‌توانید از بلوتوث و وای فای بسیار با کیفیت و پایدار در آن استفاده کنید.

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ

مشخصات و ویژگی‌های دیگر

بلوتوث از نسخه ۵.۰ بوده و سرعت و پایداری لازم را برای اتصال به تبلت و گوشی‌های هوشمند را دارد. طبق انتظار، از حسگرهای هوشمند برای ورزش و سلامتی استفاده شده و می‌توانیم به سیستم شمارشگر ضربان قلب و گام شمار اشاره کنیم. با کمک این سنسورها می‌توانید وضعیت قلب خود را در هنگام ورزش ارزیابی کرده و پیشرفت خود در ورزش‌هایی مانند دو میدانی و دوچرخه سواری را نیز بررسی کنید. شتاب سنج، فشار سنج و ژیروسکوپ را هم داریم که هر کدام کاربردهای خاصی می‌توانند داشته باشند. سامسونگ نیازی به استفاده از دوربین در این ساعت هوشمند نداشته است.

سیستم عامل به کار رفته از نسخه WearOS بوده و بر پایه اندروید توسعه داده شده است. بنابراین، استفاده از گلکسی واچ ۴ کلاسیک همراه با گوشی‌های اندرویدی بهترین تجربه را برای شما خواهد داشت. مخصوصا با گوشی‌های گلکسی سامسونگ، به یک سری امکانات جدید دیگر هم دسترسی خواهید داشت. ظرفیت باتری این ساعت در حد ۲۴۷ میلی آمپر ساعت بوده و ماندگاری چند روزه را حتی در استفاده سنگین برای شما خواهد داشت. ساعت هوشمند سامسونگ امکان کنترل سطح اکسیژن خون را فراهم کرده و می‌توانید نوار قلب بدن خود را با کمک الکتروکاردیوگرام ارزیابی کنید.

سامسونگ در ساعت هوشمند جدید خود، سیستم عامل اختصاصی تایزن خود را کنار گذاشته است. البته هنوز هم WearOS استفاده شده کاملا متفاوت از Wear OS استفاده شده در سایر ساعت‌های هوشمند مبتنی بر گوگل است. مانند دستگاه‌های پوشیدنی قبلی گلکسی، چرخ قاب در جهت عقربه‌های ساعت مجموعه‌ای از تایل‌ها را باز می‌کند که به شما امکان می‌دهد تا همه چیز را از شروع تمرینات گرفته تا بررسی سطح فعالیت، نبض یا نمره خود انجام دهید. در همین حال، با کشیدن انگشت به پایین روی صفحه نمایش بمسی، منوی تنظیمات سریعی باز می‌شود که دقیقا شبیه به آن‌چه در گلکسی واچ ۳ به نظر می‌رسد، خواهیم داشت.

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ

المان‌های جدید ساعت

علاوه بر برنامه‌های اصلی سامسونگ برای آب و هوا، یادآور ها و هشدارها، چند ورودی جدید برجسته دیگر از جمله گوگل مپ و مهم‌تر از همه، گوگل پلی را هم در این نسخه خواهیم داشت. گوگل پلی یقینا طیف وسیعی از امکانات را در مقایسه با ساعت‌های هوشمند اخیر سامسونگ برای شما خواهد داشت و می‌توانید به برنامه‌هایی مانند شزم، Calm، Komoot، Nike Run Club و موارد دیگر ورزشی و غیرورزشی دسترسی پیدا کنید. در بخش دیگر، گلکسی واچ ۴ کلاسیک مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید مرتبط با سلامتی از جمله تشخیص خر و پف و ردیابی مداوم اکسیژن خون در طول شب را هم معرفی می‌کند.

به لطف حسگر جدید BioActive ساعت همچنین می‌تواند ترکیب بدن شما را اندازه گیری کند و بینش‌هایی هم در مورد درصد چربی بدن، BMI و توده عضلانی اسکلتی به شما خواهد داد. می‌توانید توده آب بدن را هم در کنار میزان متابولیسم بدن اندازه گیری کنید. این کار با قرار دادن انگشت وسط و انگشت حلقه روی دکمه‌های ساعت انجام می‌شود و در حالی که دست‌های خود را بالا ببرید، این سنسورها فعال می‌شوند. ویژگی ECG را داریم که از طریق یک سری آپدیت ارائه شده و همراه با یک گوشی هوشمند سامسونگ می‌توانید همگام سازی لازم را انجام داده و از آن استفاده کنید. این بهترین گلکسی واچ تا به امروز است و سرعت پردازش محض را می‌توانید دریافت کنید.

استفاده از این ساعت هوشمند لذت بخش بوده و رابط کاربری آن همان چیزی است که انتظار داشتید و حتی سریع‌تر از قبل شده است. اسپاتیفای به‌صورت پیش فرض روی این ساعت هوشمند نصب شده و از پخش آفلاین هم پشتیبانی می‌کند. این می‌تواند خبر خوبی باشد، چرا که یکی از نکات مهم فروش بیشتر گلکسی واچ در طول سال‌های اخیر بوده است. قابلیت‌های گرافیکی گلکسی واچ ۴ در مقایسه با نسل قبلی خود نیز به‌طور قابل توجهی بهبود یافته است. این در برخی از ساعت‌های متحرک دستگاه که عالی به نظر می‌رسند، بیشتر مشهود است. با یک ضربه سریع روی ساعت می‌توانید بین انیمیشن‌های سرگرم کننده، رنگارنگ و گرافیکی گربه، خرگوش و گوسفند و میمون جا به جا شوید.

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ

19) ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch4 44mm

می‌دانیم که گلکسی واچ ۴ یکی از محصولات ارزشمندی است که تا پیش از نسخه پنجم به‌عنوان بهترین ساعت هوشمند اندروید از آن یاد می‌شد و هنوز هم در خیلی از جنبه‌ها می‌تواند بهترین باشد. گلکسی واچ ۴ در اندازه ۴۴ میلی‌متری در اختیار شما قرار گرفته و رنگ بندی متنوعی هم در هنگام معرفی به همراه داشته است. قیمت آن مناسب بوده و امکانات جالبی را هم در اختیار شما خواهد گذاشت. این محصول دارای وزن ۳۲ گرمی بوده و حالت سنگینی را روی مچ دست شما ایجاد نمی‌کند. کاربری آن هم مانند سایر اسمارت واچ‌ها بوده و می‌توانید در حین ورزش یا زندگی عادی خود از داده‌های ان استفاده کنید. خانم‌ها و آقایان مشکلی از بابت استفاده از این ساعت نداشته و می‌بینیم که طراحی منحصربه‌فرد آن برای هر دو قشر مناسب است.

فرم صفحه این ساعت هوشمند مانند تمام پوشیدنی‌های دیگر سامسونگ، دایره‌ای بوده و جنس بدنه آن هم از گوریلا گلس تشکیل یافته است که محافظت خوبی از صفحه نمایش را برای‌تان خواهد داشت. بند استفاده شده در گلکسی واچ ۴ هم مقادیری از سیلیکون به‌همراه دارد که اخیرا در اکثر محصولات سامسونگ استفاده می‌شود. قفل بند آن هم سگکی ساده بوده کاملا ضد آب در اختیار شما خواهد بود. از دیگر مشخصات صفحه نمایش می‌توانیم به رنگی بودن و حالت لمسی آن اشاره کنیم. ابعاد صفحه نمایش در حد ۱.۴ اینچی بوده و به زیبایی می‌توانید از کاربرد همه جانبه آن استفاده کنید. صفحه نمایش از نوع سوپر آمولد بوده و رزولوشن برابر با ۴۳۲ در ۲۱۶ پیکسل را به همراه خواهد داشت.

ساعت هوشمند گلکسی واچ ۴ از پردازنده اختصاصی و برتر اگزینوس W920 استفاده می‌کند که دو هسته‌ای بوده و با فرکانس ۱.۱۸ مگاهرتز در اختیار شما قرار می‌گیرد. حافظه داخلی آن ۱۶ گیگابایتی بوده و برای ذخیره سازی داده‌های مختلف در کنار استفاده از موزیک‌های متعدد می‌توانید ابسیار مناسب باشد. البته هنوز هم نسبت به حافظه ۳۲ گیگابایتی اپل واچ ظرفیت کمی دارد. از بخش ارتباطی، وای فای و بلوتوث در کنار جی پی اس مهم‌ترین قابلیت‌هایی هستند که تاثیر بسزایی روی استفاده بهینه از این ساعت هوشمند را دارند. این محصول از NFC هم استفاده می‌کند که در خارج از کشور برای انجام پرداخت‌های ساده می‌توانید از آن بهره ببرید. دقت داشته باشید. بلوتوث از فناوری ۵.۰ بوده و نمی‌توانید از نصب سیم کارت و قابلیت مکالمه هم در این محصول استفاده کنید.

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ

حسگرهای متنوع

از حسگرهای جالب این ساعت هوشمند می‌توانیم به شمارشگر ضربان قلب در کنار گام شمار اشاره کنیم. هر کدام از این گزینه‌ها وضعیت کنونی بدن شما را مشخص کرده و اطلاعات خوبی در حین ورزش ارائه می‌کنند. کاملا مشخص است که این محصول توجه زیادی به ورزش و تناسب اندام در کنار سلامتی داده است و سنسورهایی را برای تشخیص بهتر شرایط کاربر قرار داده است. گام شمار کمک می‌کند که در حین پیاده‌روی و همچنین دویدن در جریان فعالیت‌های خود قرار بگیرید. این محصول به دوربین مجهز نشده است و از سیستم‌عامل Wear OS 3 استفاده می‌کند. این سیستم‌عامل متفاوت از تایزن بوده و البته هنوز با دیگر نسخه‌ها تفاوت دارد. ظرفیت باتری در آن ۳۶۱ میلی آمپر ساعت است و در حد و اندازه خودش می‌تواند شرایط خوبی را از نظر ماندگاری به همراه داشته باشد.

هر کاربری برای خرید ساعت هوشمند دلیلی دارد و مطمئنا یکی از آن‌ها، توجه به تناسب اندام برای ورزشکاران حرفه‌ای است. ویژگی‌های تناسب اندام در این ساعت هوشمند تفاوت چندانی با گذشته دارد، اما یک ابزار ترکیب بدن جدید وجود دارد که شما ایده‌ای تقریبی از درصد چربی بدن خود به واسطه آن خواهید داشت. ما حتی متوجه شدیم که جی پی اس، نظارت روی ضربان قلب و سایر ویژگی‌های تناسب اندام در گلکسی واچ ۴ به‌خوبی کار شده‌اند. عمر باتری نگرانی بزرگی برای گلکسی واچ ۴ نیست، اما قرار هم نیست که طولانی‌ترین میزان ماندگاری را در یک ساعت هوشمند تجربه کنید. شما می‌توانید حدود دو روز با استفاده معمولی تا فشرده به دوام این ساعت اطمینان کنید.

اگر ورزش نمی‌کنید یا از ویژگی‌هایی مانند جی پی اس استفاده نمی‌کنید، این ساعت یقینا تا سه روز هم بدون نیاز به شارژ دوام خواهد آورد. گلکسی واچ ۴ که در کنار گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ معرفی شده بود، همراه با گلکسی واچ ۴ کلاسیک این سری را تکمیل می‌کند. اگر قصد دارد که یک المان فیزیکی چرخان هم داشته باشید، باید از نسخه کلاسیک استفاده کنید. گلکسی واچ ۴ می‌تواند بهترین ساعت هوشمند برای استفاده کنندگان از گوشی هوشمند گلکسی باشد. اگر صاحب یک گوشی هوشمند اندرویدی متفاوت هستید، هنوز هم این محصول یک انتخاب شایسته است و می‌توانید از ویژیگ‌های ذکر شده به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ

محبوبیت بالای گلکسی واچ ۴

با عبور از اپل واچ، حداقل در بین ساعت‌هوشمند اندرویدی، گلکسی واچ همواره محبوبیت بالایی به همراه داشته است. ساعت هوشمند در طول سال‌های اخیر به محبوبیت بالایی دست پیدا کرده است و این موضوع از میزان فروش محصولات هم کاملا مشخص می‌شود. چرا که علاوه بر امکانات جذابی که ارائه می‌کند، به نمایش زمان پرداخته و برای کسب سلامتی بیشتر و ایجاد انگیزه در ورزش هم مناسب است. فارغ از تمام مشخصات فنی ساعت‌های هوشمند، زیبایی و کلاس این ساعت‌ها هم مطابق با مد روز بوده و اعتماد به نفس خوبی هنگام استفاده از آن‌ها خواهید داشت. گلکسی واچ هم به‌عنوان یکی از محصولات سامسونگ، انتخابی است که می‌توانید روی آن حساب ویژه‌ای باز کرده و سال‌ها بدون نیاز به تعویض از آن بهره ببرید.

سطح اکسیژن خون یکی از امکاناتی است که تا پیش از اینکه اپل تبلیغات آن را برای اضافه شدن به اپل واچ انجام دهد، در گلکسی واچ ۴ وجود داشته است. فناوری برتر آن سبب شد که در دوران بیماری کرونا، کمک شایسته‌ای به تعیین وضعیت بیماران کند. استفاده از ساعت‌های هوشمند در دوران کرونا افزایش یافته و برای تعیین وضعیت حیاتی خیلی از کاربران استفاده می‌شد. الکتروکاردیوگرام استفاده شده در ساعت، نوار قلب‌تان را به‌صورت دقیق ثبت کرده و می‌توانید به راحتی آن‌ها را در برنامه گوشی هوشمند خود ذخیره سازی کرده و آن را در بازه‌های زمانی معین ارزیابی و بررسی کنید. سنسورهای دیگر هم چنین شرایطی دارند و می‌توانید در برنامه مخصوص گوشی هوشمند خود، آنالیز آن‌ها را بدون مشکل خاصی انجام دهید.

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ

20) ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch4 40mm

گلکسی واچ نماینده‌ای برای ساعت‌های اندرویدی بازار است که در برابر اپل واچ قد علم کرده و همه ساله مورد مقایسه قرار می‌گیرند. مدل گلکسی واچ ۴ کمپانی کره‌ای را می‌توانید با رنگ‌های متنوع دریافت کرده و با قیمت مناسب، به امکانات جذابی در پلتفرم مرتبط اندروید دست پیدا کنید. گلکسی واچ‌ها بهترین انتخاب شما برای گوشی‌های اندرویدی هستند و می‌توانید یک ارتباط کاربردی و دوست داشتنی را داشته باشید. دست شما در پلتفرم اندروید بازتر بوده و می‌توانید برنامه‌های خوبی را روی آن نصب کرده و به‌صورت روزمره از آن استفاده کنید. ساعت هوشمند سامسونگ تنها ۲۶ گرم وزن دارد و برای کاربردی‌های رسمی و روزمره کاربرد دارد. هنگام ورزش هم می‌توانید از سنسورهای حرفه‌ای آن استفاده کرده و داده‌های خود را ارزیابی کنید.

اگر به‌دنبال یک ساعت هوشمند جمع و جورتر هستید، می‌توانید از قطر صفحه ۴۰ میلی‌متری این ساعت هوشمند استفاده کنید. همراه با فرم دایره‌ای می‌توانید حس و حال استفاده از یک ساعت غیر هوشمند سنتی را با آن داشته باشید. گلکسی واچ ۴ برای خانم‌ها و آقایان مناسب است و جنس بدنه آن هم به‌نوعی است که ضربه و خراش تاثیری روی آن نداشته باشید. سامسونگ از گوریلا گلس دی‌ایکس برای محافظت از صفحه استفاده می‌کند که نوع ویژه‌ای برای دستگاه‌های پوشیدنی محسوب می‌شود. جنس بدنه دستگاه هم سیلیکونی بوده و از قفل بند سگکی ساده برای آن استفاده شده است. این ساعت هوشمند ضد آب بوده و می‌توانید مانند اپل واچ در استخر و حمام هم از ساعت هوشمند خود استفاده کنید. در روزهای بارانی هم دیگر نگرانی از بابت خرابی ساعت خود نخواهید داشت.

صفحه نمایش این ساعت هوشمند رنگی بوده و با قابلیت لمسی در اختیار شما قرار می‌گیرد. صفحه نمایش ۱.۲ اینچی آن می‌تواند اطلاعات را به خوبی در خود جا داده و نمایش دهد و البته ۰.۲ اینچ کوچک‌تر از مدل ۴۴ میلی‌متری همین ساعت هوشمند خواهد بود. پنل سوپر آمولد دایره‌ای را هم داریم که احتمالا بهترین کیفیت ممکن را در بین ساعت‌های هوشمند دارد و سامسونگ فناوری خاصی برای نسخه دایره‌ای این پنل در نظر گرفته است. سامسونگ تولید کننده برتر صفحه‌های نمایش در جهان است و از پنل‌های آن در گوشی‌های آیفون و اپل واچ هم استفاده می‌شود. رزولوشن صفحه نمایش ۳۹۰ در ۳۹۰ پیکسل بوده و دقت و شفافیت بالایی را نیز شاهد هستیم. محتواها با رنگ‌های شفاف و دقت بالایی به نمایش در می‌آیند.

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ

تراشه و حافظه ذخیره سازی

پردازنده اختصاصی اگزینوس W920 سامسونگ در این ساعت هوشمند استفاده می‌شود. این تراشه دو هسته ای بوده و با فرکانس برابر با ۱.۱۸ گیگاهرتز، می‌تواند استاندارد خوبی در ساعت‌های هوشمند بالارده بازار باشد. ساعت هوشمند سامسونگ حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی به همراه دارد و می‌توانید برای ذخیره سازی آهنگ‌ و برنامه‌های خود از آن استفاده کنید. بیاد داشته باشید که این ساعت امکان مکالمه ندارد و نمی‌توانید به آن سیم کارت وصل کنید. اتصالات وای فای و بلوتوث پایداری و سرعت خوبی داشته و از آخرین نسل فناوری استفاده می‌کنند. سنسورهای مورد نیاز هم در آن دیده می‌شود و می‌توانید پایش ضربان قلب، گام شمار در کنار جی پی اس هم استفاده کنید. دقت بالای جی پی اس در تست‌ها تعیین شده و مخصوصا در برنامه‌های نقشه برای‌تان اثبات می‌شود.

گلکسی واچ ۴ از گذشته درس عبرت گرفته و از نقاط قوت همیشگی خود همچنان استفاده می‌کند. یقینا هر ساعتی به واسطه ویژگی‌های کم یا زیاد می‌تواند ارزش خرید متفاوتی داشته باشد. ویژگی‌های تناسب اندام در این ساعت هوشمند تفاوت چندانی با گذشته دارد، اما یک ابزار ترکیب بدن جدید وجود دارد که شما ایده‌ای تقریبی از درصد چربی بدن خود به واسطه آن خواهید داشت. ما حتی متوجه شدیم که جی پی اس، نظارت روی ضربان قلب و سایر ویژگی‌های تناسب اندام در گلکسی واچ ۴ به‌خوبی کار شده‌اند. عمر باتری نگرانی بزرگی برای گلکسی واچ ۴ نیست، اما قرار هم نیست که طولانی‌ترین میزان ماندگاری را در یک ساعت هوشمند تجربه کنید. برحسب میزان استفاده از ساعت می‌توانید رضایت کاملی از ماندگاری باتری در طول روز داشته باشید.

شما می‌توانید حدود دو روز با استفاده معمولی تا فشرده به دوام این ساعت اطمینان کنید. اگر ورزش نمی‌کنید یا از ویژگی‌هایی مانند جی پی اس استفاده نمی‌کنید، این ساعت یقینا تا سه روز هم بدون نیاز به شارژ دوام خواهد آورد. البته شارژ گلکسی واچ ۴ هم چندان طول نمی‌کشد و در تایم استراحت خود می‌توانید آن را شارژ کرده و دوباره چند روز بدون مشکل از ان استفاده کنید. گلکسی واچ ۴ که در کنار گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ معرفی شده بود، همراه با گلکسی واچ ۴ کلاسیک این سری را تکمیل می‌کند. اگر قصد دارد که یک المان فیزیکی چرخان هم داشته باشید، باید از نسخه کلاسیک استفاده کنید که مدل خوبی از آن را در شماره قبلی هم معرفی کردیم. گلکسی واچ ۴ می‌تواند بهترین ساعت هوشمند برای استفاده کنندگان از گوشی هوشمند گلکسی باشد.

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ

ویژگی‌های اختصاصی گوشی‌های سامسونگ

سامسونگ هم مانند اپل ویژگی‌های اضافی و اختصاصی را برای دارندگان سری گلکسی خود در نظر گرفته و می‌توانید از نظر نرم‌افزاری از آن‌ها استفاده کنید. البته این محدودیت مانند سری اپل واچ بالا نیست و همچنان با اکثر گوشی‌های اندرویدی هم به این امکانات دسترسی خواهید داشت. اپل واچ بیش از گلکسی واچ به پلتفرم خود وفادار مانده و بیشترین امکانات خود را برای دستگاه‌های اکونومی اپل در نظر گرفته است. اگر صاحب یک گوشی هوشمند اندرویدی متفاوت هستید، هنوز هم این محصول یک انتخاب شایسته است و می‌توانید از ویژیگ‌های ذکر شده به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

گلکسی واچ ۴ از ترکیبی از داده‌های ضربان قلب و تغییرات ضربان قلب برای ردیابی سطح استرس شما استفاده می‌کند. این یک حرکت خوب از سامسونگ بوده است، اگرچه، هنوز حتی با استفاده از برنامه Health سامسونگ، آن‌طور که باید آن را مفید تلقی نمی‌کنیم. به بیان ساده، در تست‌ها مشخص شد که کاربر حتی با استرس زیاد، اطلاعات اشتباهی در گلکسی واچ ۴ دریافت می‌کند. سطح استرس تنها به‌صورت «متوسط» و «بالا» ارزیابی ارزیابی می‌شود و اطلاعات دیگری در اختیار شما قرار نمی‌گیرد. شما می‌توانید از تمرینات تنفسی هم در ساعت هوشمند خود استفاده کرده و به ورزش خود نظم بیشتری بدهید. این امکانات نسبت به گلکسی واچ ۳ افزایش یافته و از نظر نرم افزاری هم با گوگل پلی می‌توانید پلن‌های ورزشی بیشتری را با آن دریافت کنید.

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ

فاکتورهای مهم در انتخاب ساعت هوشمند سامسونگ

می‌دانیم که در انتخاب بهترین ساعت‌ هوشمند سامسونگ مناسب هر کاربر، باید به یکسری از نکات مهم توجه داشته باشیم. ما قصد داریم که این نکات را بررسی کرده و کمی در مورد آن‌ها صحبت کنیم.

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ

اندازه

بسیاری از ساعت‌های هوشمند سامسونگ دارای مدل‌های مختلفی هستند و حتی می‌توانید بندهایی با اندازه‌های خاص تهیه کنید. این بندها برای مچ دست بزرگ‌تر یا کوچک‌تر مناسب هستند و هر کاربر بسته به سبک شخصی خود، می‌تواند آن‌ها را تهیه کند.

برخی‌ها دوست دارند که ساعت در مچ دستش شل بوده و برخی هم حالت ثابت و تنگ آن را دوست دارند. برخی از مدل‌ها هم فیس بزرگ‌تری داشته و با ابعاد بدنه متفاوت در اختیار شما قرار می‌گیرد. از این بین می‌توانیم به ساعت‌هایی مانند گلکسی واچ و گلکسی فیت یا فیت ۲ اشاره کنیم.

خط تولید اصلی ساعت هوشمند سامسونگ که گلکسی واچ نام دارد، معمولا از بندهایی با اندازه ۴۱ تا ۴۵ میلی متر استفاده می‌کنند. دختران می‌توانند تنوع بیشتری در بندهای ساعت داشته و برحسب تناسب آن با مچ دست خود انتخاب کنند.

ویژگی‌های تناسب اندام

اگر  بهترین ساعت‌ هوشمند سامسونگ دارای ویژگی‌های اساسی سلامت محور مانند گام شمار، شمارنده ضربان قلب و ردیابی خواب هستند. اما اگر علاقه مند هستید که در کنار تمام این موارد، ویژگی‌های تناسب اندام هم در ساعت شما وجود داشته باشد، می‌توانید به سراغ مدل‌های اسپرت بروید. این مدل‌ها همراه با ردیاب‌های پیشرفته تناسب اندام بوده و از سنسورهای پیشرفته‌ای برای این منظور استفاده می‌کنند.

این سنسورها عملکرد ورزشی شما را تست کرده و می‌توانند پروفایل‌های تمرینی اتوماتیک را در اختیار شما قرار دهند. این پروفایل‌ها گاها به صورت یکسان برای چند ورزش استفاده شده و گاهی هم اختصاص به یک ورزش خاص خواهد داشت.

مدل‌های جدید ساعت هوشمند سامسونگ دارای ویژگی‌های چشم‌گیرتری هستند و به طور مثال، به سنسور ECG‌ یا SpO2 مجهز شده‌اند. حتی ساعت‌هایی هم داریم که تشخیص سقوط داشته و می‌توانند از آسیب رسیدن به ساعت هوشمند شما جلوگیری کنند.

بیشتر بخوانید: بهترین ساعت هوشمند اپل؛ از هر نسخه‌ی اپل واچ کدام یک ارزش خرید دارد؟

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ

ویژگی‌های ساعت هوشمند سامسونگ

با توجه به مدلی که از دسته بهترین ساعت‌ هوشمند سامسونگ خریداری می‌کنید، می‌توانید از سیستم‌های اتصال روزانه بهره مند شوید. سرویس‌هایی مانند Samsug Pay، دستیار صوتی Bixby و شارژرهای سازگار در این دسته ویژگی‌ها قرار گرفته و می‌توانید با اکثر گوشی‌های هوشمند گلکسی سامسونگ از آن‌ها استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین ساعت هوشمند بازار؛ بررسی و تحلیل ۱۴مدل

حال با توجه به چنین نکته‌هایی می‌توانید از بهترین نمونه‌های بازار دیدن کرده و گزینه مدنظر خود را انتخاب کنید. فارغ از تمام ویژگی‌های مطرح شده، این نیاز و سلیقه شما است که در نهایت تعیین کننده خواهد بود. ما صرفا سعی کردیم که مطلب راهنما را آماده کرده و چند گزینه معتبر بازار را هم به شما معرفی کنیم که بتوانید از بین آن‌ها مقایسه کنید. شما هم می‌توانید نظرات خود را در مورد انتخاب خود با ما درمیان گذارید.

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم که شما را با برخی از بهترین ساعت‌ هوشمند سامسونگ در بازار آشنا کنیم. هرکدام از این محصولات از سری‌های مختلف این کمپانی انتخاب شده است و تنوع بسیار خوبی از نظر قیمت و از نظر طراحی دارد. می‌توانید به سراغ سری‌های اصلی یعنی گلکسی واچ رفته و در صورت نیاز به امکانات ورزشی بیشتر، از سری‌های اکتیو استفاده کنید.

گزینه‌های مطرح شده در لیست ما، از محصولات پایین رده تا بالا رده را شامل می‌شود و بسته به بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید، می‌توانید به سراغشان بروید. هرکدام از این ساعت‌های هوشمند می‌توانند نیاز روزمره شما را برطرف کرده و اطلاعات جالبی در راستای تناسب اندام و سلامتی نیز فراهم کنند.

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ از نگاه مقداد آی تی کدام است؟

Galaxy Watch 3, Galaxy Watch Active 2, Gear Sport, این سه ساعت به همراه مدل های دیگر بهترین ساعت سامسونگ هستند که ما در این مقاله به معرفی و بررسی هر یک از آن ها پرداخته ایم.

بهترین گوشی سامسونگ چه ویژگی هایی دارد؟

با توجه به مدلی که از دسته بهترین ساعت‌ هوشمند سامسونگ خریداری می‌کنید، می‌توانید از سیستم‌های اتصال روزانه بهره مند شوید. سرویس‌هایی مانند Samsug Pay، دستیار صوتی Bixby و شارژرهای سازگار در این دسته ویژگی‌ها قرار گرفته و می‌توانید با اکثر گوشی‌های هوشمند گلکسی سامسونگ از آن‌ها استفاده کنید.

بهترین گوشی سامسونگ از کدام سری است؟

اکثر گوشی های پرچم دار و میان رده های محبوب برند سامسونگ از سری A هستند.

شما میتوانید برای خرید و خواندن مقاله های بیشتر به فروشگاه مقداد آی تی و مجله مقداد آی تی مراجعه کنید.