• حسین رازانی
    نویسنده: حسین رازانی

بهترین بازی های رایانه‌ای در انتهای مسیر بهتر و جذابتز شدن قرار نگرفته‌اند و این روزها بزرگتر از همیشه هستند. همچنین چالش برانگیزتر و حیرت انگیزتر که شما را در دنیاهای جدید و بی‌انتها با چالش‌ها و مکان‌هایی برای اکتشاف غوطه‌ور می‌کنند. بازی‌ ها شما را برای ساعت ها، روزها و حتی هفته ها سرگرم می کنند.

بازی‎های رایانه ای فقط به یک ژانر محدود نمی‌شوند. وقتی صحبت از بهترین بازی‌های رایانه‌ای می شود، شما به دنیای وسیع و مختلف ژانرهای مختلف دسترسی دارید. از بازی های ماجراجویی تا ورزشی و …

با توانایی که کارت‌های گرافیکی Nvidia’s GeForce RTX 2080 Ti ، Super RTX و AMD Navi به رایانه‌های گیمینگ در بازار می‌دهند، می‌توانید با بهترین لایه‌های اضافی و گاه‌به‌گاه بهترین بازی‌های رایانه‌ای را دقیقاً به روشی که طراحی شده اند تجربه کنید. واقع گرایی به لطف رهگیری پرتو به اوج خود میرسد.

به هر ژانری که وارد شوید، چیزی وجود دارد که شما را به سمت خود جلب می کند. در اینجا بهترین بازی‌های رایانه ای در سال 2020 برای بررسی شما وجود دارد.

Horizon Zero Dawn

وقتی Horizon Zero Dawn در سال 2017 برای پلی استیشن 4 عرضه شد. بلافاصله به عنوان یکی از بهترین بازی‌های سال مورد استقبال قرار گرفت. بازی‌سازی Guerilla Games با عرضه اخیر خود در رایانه‌های شخصی، این بازی شگفت انگیز را برای مخاطبان کاملا جدیدی به ارمغان آورده است. اگرچه این بازی چند سالی از نظر فنی نسبت به محصولات روز عقب مانده است. اما هنوز هم کاملاً باشکوه است. اکنون می تواند باسیستم های رایانه های باقدرت پردازشی بالاتر برای وضوح بالاتر و نرخ فریم بهتر از این بازی جذاب بهره ببرید.

بهترین بازی های رایانه شخصی 2020
Horizon Zero Dawn

The Witcher 3: Wild Hunt

Witcher 3: Wild Hunt حتی چند سال پس از عرضه، یکی از چشمگیرترین بازی‌های جهان باز است که تاکنون ساخته شده. مخلوط کردن مقیاس غیرقابل اعتماد Skyrim با عمق باورنکردنی Grand Theft Auto V. به همین دلیل است که در صدر جدول بهترین لیست بازی های رایانه شخصی در سال 2020 قرار دارد.  بهت آور، زیبا و غرق شدن مطلق در زمان. Witcher 3: Wild Hunt فقط بهترین بازی رایانه ای 2020 یا در بین بهترین بازی های دنیای آزاد روی رایانه شخصی نیست. این بازی یکی از بهترین بازی های ویدیویی در طول تاریخ این صنعت است.

بهترین بازی های رایانه شخصی 2020
The Witcher 3: Wild Hunt

Dark Souls 3

dark Souls 3 با ترکیب عناصر موجود در Bloodborne، هر آنچه را که در مورد سری Souls دوست دارید ، بهبود بخشیده است.

گرچه مسلماً به سختی عناوین قبلی این سری نیست. اما از نرم افزار Dark Souls 3 هر آنچه را که در مورد سری Souls دوست دارید می گیرد و با ترکیب عناصر موجود در Bloodborne، عنوان جدیدترین سازنده برای PS4، آن را بهبود می‌بخشد.

ما آن را شکر نخواهیم کرد: شما می خواهید در Dark Souls 3 بمیرید، شاید بیش از یک بار. برای تسلط بر سیستم نبرد پیچیده آن صبر لازم است، اما همچنین منصفانه نیز بازی می‌کند. این ویژگی باعث می‌شود تا بازیکنان معمولی بتوانند از این طریق در دنیای خارق العاده و خارق العاده آن شرکت کنند. و از طرف روشن ، برای رایانه های شخصی از دو بازی اول بسیار بهینه تر است. اکنون که می توانید Dark Souls: Remastered را تحویل بگیرید و ببینید سریال آخرالزمانی از کجا آغاز شده است. هرگز زمان بهتری برای پیوند دادن شعله اول نبوده است.

بهترین بازی های رایانه شخصی 2020
Dark Souls 3

Control

دشوار نیست بدانید چرا Control باعث شد تا دنیای بازی ها با طوفان روبرو شود. تیم خلاق در Remedy Entertainment مطمئن شد که این عنوان را با عشق و علاقه فراوان آماده می کند در حالی که توجه بسیار زیادی به جزئیات پیچیده دارد. یک بازی عمیقا سینمایی، اکشن و ماجراجویی به بازیکنان خود ارائه می دهد. تصاویری حیرت انگیز ، طراحی محیط الهام گرفته و اجراهای درخشان، به عنوان یک تجربه جنگی عمیقا رضایت بخش.

کنترل شما را در کفش های توانمند جسی فادن با موهای آتشین قرار می دهد. وظیفه شما این است که Oldest House، یک ساختمان در شهر نیویورک را جستجو کنید که در یک وضعیت خاص معماری قرار دارد. و فقط برای کسانی که مایل به یافتن آن هستند قابل رویت است و برادر مفقود شده خود را پیدا کنید، این همه در حالی که ریاست دفتر کنترل فدرال را کنترل می کنید. به عنوان مدیر آن و ناظر بر مهار موجودات ماوراء طبیعی.

چیزی کاملاً شبیه کنترل در بازار وجود ندارد و این باعث می‌شود تا یکی از بهترین بازی‌های رایانه‌ای باشد.

بهترین بازی های رایانه شخصی 2020
Control

Microsoft Flight Simulator

فراتر از گرافیک بی عیب و نقص و پشتیبانی عالی محیطی، مدت زیادی طول نمی کشد تا درک کنید که Microsoft Flight Simulator کاری عاشقانه است. در اینجا توجه زیادی به جزئیات وجود دارد. و همچنین به یک سطح واقع گرایی و غوطه وری که شما در جای دیگری پیدا نکردید. به حدی که اگر طرفدار شبیه سازی پرواز نیستید هم علاقمند می شوید که هواپیما ها را سوار شوید.  اگرچه این به این معنی نیست که این بازی برای همه مناسب خواهد بود. هنوز هم ، اگر یک فرد متعصب و علاقمند به پرواز هستید یا هواپیما و هواپیما را دوست دارید. از این فرصت برای پرواز با وسایل نقلیه نمادین در زیباترین مکان‌ها و شرایط خطرناک در جهان لذت خواهید برد.

بهترین بازی های رایانه شخصی 2020
Microsoft Flight Simulator

Monster Hunter World

Monster Hunter یکی از بزرگترین بازی هایی است که احتمالاً تا کنون در رابطه با آن شنیده اید. با بازی Monster Hunter: World، این سریال وارد جریان اصلی شد و به رایانه شخصی آمد و اکنون یکی از بهترین بازیهای رایانه ای است که می توانید بازی کنید.

Monster Hunter: World شما را در کفش های یک شکارچی هیولا قرار می دهد.  به طور فزاینده‌ای هیولاهای بزرگت و متوسط را ​​شکار خواهید کرد. به مرور زره پوش های بزرگ تر و قوی تری را به کار خواهید گرفت و از ابزار بزرگتری برای شکار استفاده خواهید کرد. این یک حلقه گیم پلی بسیار ساده است که در پایان یکی از جذابترین و با ارزش‌ترین بازی‌های رایانه‌ای که اکنون می توانستید بازی کنید را در اختیار شما قرار می‌دهد.

تعداد زیادی آبجکت و محتوا در این بازی وجود دارد و Capcom، توسعه دهندگان شکارچی هیولا، متعهد هستند که ثروت رایگان DLC را به بازی بیاورند. و همچنین یک گسترش فراگیر جدید در Monster Hunter World: Iceborne در دسترس است. اگر به دنبال یک بازی اعتیاد آور، همه جانبه و از همه مهم تر، سرگرم کننده برای بازی به تنهایی یا با نزدیکترین دوستان خود با همکاری هم هستید. Monster Hunter: World بازی رایانه ای رویاهای شماست. بدون شک یکی از بهترین بازیهای رایانه ای است که امروز می توانید خریداری کنید.

بهترین بازی های رایانه شخصی 2020
Monster Hunter World

Command & Conquer Remastered Collection

حالا دهه 90 با مجموعه Command & Conquer Remastered زنده شده است. این فقط نسخه بازسازی شده بازی اصلی از سال 1995 را نیست. مجموعه شامل Red Alert و سه بسته الحاقی برای بیش از 100 مأموریت و 250 نقشه چند نفره است. بنابراین ، میتوانید مطمئن باشید که  محتوای بسیار زیادی در این نسخه وجود دارد.

این بازسازی شامل افزایش مجدد فیلم ها، پخش مجدد موسیقی و از همه مهمتر تنظیم بازی در رزولوشن 4K است. کنترل ها برای یک تجربه مدرن از جمله امکان استفاده از کلید های میانبر به روز شده اند. و این بازی با پشتیبانی mod برای کسانی که می خواهند چرخش خود را به بازی اضافه کنند همراه است.

هسته اصلی و گیم پلی اکثراً همان چیزی است که در دهه 90 میلادی وجود داشت. بنابراین اگر به دنبال بازگشت رویایی و عالی به هستید، این یک فرصت عالی برای شماست.

بهترین بازی های رایانه شخصی 2020
Command & Conquer Remastered Collection