• مهدی محمدی
    نویسنده: مهدی محمدی

وان پلاس 9 هنوز ما‌ه‌ها فاصله دارد تا رسماً معرفی شود. اما به لطف خبرهای متعدد منتشر شده، برای ما غریبه نیست. اکنون یک منبع ناشناس یک سری تصاویر از یک واحد پیش تولید واقعی OnePlus 9 را با PhoneArena به همراه برخی مشخصات گوشی به اشتراک گذاشته است.

این انتشار باعث شده که تصاویر OnePlus 9 توسط Max Jambor بررسی شود. که مشخصات واقعی گوشی را قبل از انتشار، تایید می کند.

AOC از مانیتور منحنی ۴۹ اینچی ۱۲۰ هرتز رونمایی کرد

این گوشی هوشمند با رنگ خاکستری و نقره‌ای و سه حسگر دوربین در پشت به تصویر کشیده شده است. دو مورد از آنها نسبتاً بزرگتر از دوربین سوم هستند. متأسفانه، این منبع نتوانست مشخصات دوربین‌ها را بدست آورد. مطابق خبرهایی که قبلاً درز شده‌بود تقریباً می‌توان مطمئن بود که وان پلاس ۹ مجهز به دوربین‌های ۱۲ و چهار مگاپیکسلی است. فرض ما این است که عددهای اعلام‌شده برای وضوح نهایی تصویر به ‌ترتیب به دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین عریض ۱۶ مگاپیکسلی اشاره می‌کنند. 

لوگوی وان پلاس در پشت تلفن ممکن است ناآشنا به نظر برسد. و این به این دلیل است که PhoneArena ادعا می کند این نشان ویژه OnePlus برای واحد نمونه اولیه است. البته می‌توانید در نسخه نهایی گوشی انتظار آرم وان پلاس را داشته باشید.

oneplus

از نمای روبه‌رو، وان پلاس ۹ 5G بسیار شبیه وان پلاس 8T به‌ نظر می‌رسد. همچنین طبق تصاویر منتشر شده مشخص می‌شود که اندازه صفحه نمایش این گوشی 6.55 اینچ است. چیزی که شایعات قبلی نیز آن را تایید کرده‌اند.

PhoneArena گزارش داده است که OnePlus 9 دارای نرخ تازه سازی 120 هرتز، پشتیبانی از HDR، رزولوشن +Full HD و نسبت صفحه نمایش 20:9 خواهد بود.

در جای دیگر، این اطلاعات نشان می‌دهد که OnePlus 9 همانطور که انتظار می‌رود ، شامل چیپست جدید Snapdragon 888 است. دیگر مشخصه‌هایی که به آن‌ها اشاره شده است شامل 8 گیگابایت RAM و 128 گیگابایت حافظه داخلی غیرقابل ارتقا و Android 11 با رابط کاربری اکسیژن او اس (OxygenOS) خواهد بود. ظاهرا این دستگاه دارای شماره ‌مدل LE2117 است.