• حسین رازانی
    نویسنده: حسین رازانی

وقتی نام QCY به گوش می‌رسد؛ کاربران به دو گروه تقسیم می‌شوند: چه کسی مارک هدست‌های بلوتوث با این نام را می شناسد و چه کسی Homscam را می‌شناسد که تقریباً همان جواب در انتظار شماست. زیرا شرکت شریک Xiaomi به طور رسمی در آمازون، با نام دوم وارد بازار می‌شود، که اغلب مترادف با هدست‌های بی سیم بلوتوث با کیفیت خوب با قیمت‌های بسیار پایین مانند، هدفون بلوتوثی QCY T7.

و دقیقاً نمونه بارز این ادعا هدفون بلوتوثی QCY T7 است. که مستقیماً با رقیبان خود با همان بازه قیمت و حتی اصیل‌تر وارد رقابت مستقیم می‌شود. که می‌توانید این محصول و مشخصات آن را در صفحه فروش هدفون بلوتوثی QCY T7 بیابید.

هدفون بلوتوثی QCY T7

بررسی QCY T7: آیا واقعاً چنین صدای تمیزی آنقدر کم هزینه دارد؟

محتویات بسته

اگر به بسته بندی QCY T7 نگاهی بیندازیم، متوجه می‌شویم که حاوی مطالب ضروری به نظر می‌رسد. تقریباً با تصاویر کم و با روکش بالایی که فاکتور فرم گوشی را نشان می دهد. در حالی که جعبه مقوا عملا عاری از تصویر است. در داخل جعبه این هدفون، یک کیف شارژ. یک کابل USB-C برای شارژ آن و یک کتابچه راهنمای چند زبانه مفید است.

کیفیت ساخت و طراحی

در قسمت طراحی و مواد می‌توان فواید هدفون بلوتوثی QCY T7 را درک کرد: این ساختار کلاسیک یکی از سبک‌های سفید AirPods است. اما به لطف حسگرهای دایره‌ای عقب، با اصالت خاص، برای ژست هوشمندانه این محصول، همان مسیر را دنبال می‌کند. با یک LED اعلان بین محفظه و دکمه جفت کننده. این محصول واقعا جمع و جور است. اما کسانی که عاشق اشیا کوچک هستند، این محصول با اندازه 50x49x25 میلی متر “بزرگ” به نظر می‌رسد. به همین صورت می‌توانید از مواد استفاده شده راضی باشید: یک پلی کربنات مات که جلوه‌ای برتر از آنچه قیمت آن نشان می‌دهد به شما می‌بخشد.

هدفون بلوتوثی QCY T7

علاوه بر جمع و جور بودن، هدفون و کیف نیز بسیار سبک هستند و وزن آن‌ها به سختی 100 گرم است. و وزن گوشی‌ها در حدود 4.5 گرم است. این بدان معناست که شما عملاً آن‌ها را نه در جیب خود و نه در گوش خود حس نمی‌کنید. با راحتی تسلط داشتن، حتی برای ساعت‌ها شنیدن بدون وقفه یا هنگام انجام ورزش. صدور گواهینامه اختصاصی برای ورزش IPX4 مفید است (برخلاف آنچه در برخی از توضیحات محصول که گواهینامه IPX5 را گزارش می‌کند خوانده می‌شود)، که از مشکلات ناشی از عرق جلوگیری می‌کند. بدیهی است که سعی نکنید با QCY T7 در استخر یا کنار دریا غواصی کنید.

توابع هوشمند

خبر بسیار خوبی در مورد جفت شدن: سریع و پایدار است و در چند لحظه QCY T7 را خواهید داشت. هیچ هدستی اصلی وجود ندارد که به شما امکان استفاده از یک هدست را هم با Android و هم iOS بدهد. صرف نظر از اینکه هدفون را راست یا چپ انتخاب کنید. زیرا در صورت تمایل هدست اصلی وجود ندارد که از آن برای پاسخ ساده به تماس گیرندگان استفاده کنید.

هدفون بلوتوثی QCY T7

حکم نهایی

بدون شک هدفون بلوتوثی QCY T7 جزو آن دسته از هدفون‌های بی‌سیم بلوتوثی است. که می‌توان فوراً از آن‌ها قدردانی کرد: کیفیت و پاکیزگی صدا، همراه با سهولت استفاده، آن‌ها را به بهترین خرید در گروه خود تبدیل می‌کند.
اگر واقعاً باید یک منفی پیدا کنیم. شاید بتوانیم به برنامه اختصاصی ترجمه نشده به طور کامل و عدم شارژ سریع مراجعه کنیم. اما با توجه به قیمت آن احتمالاً به زیادخواهی شبیه است.