• حسین رازانی
    نویسنده: حسین رازانی

تعادل کامل صدای هیجان انگیز با کیفیت بالا و جادوی بی دردسر AirPods max اپل.


طراحی یک ترکیب کاملاً اورجینال.


هدفون کاملاً دوباره طراحی شده است. از بالشتک تا سایبان، AirPods Max برای تناسب بدون سازش طراحی شده است. که ارائه تجربه صوتی بهینه را برای بسیاری از اشکال مختلف سر ایجاد می کند. و شما را به طور کامل در هر صدایی غوطه‌ور می‌کند. و این یک حرکت انقلابی جدید از شرکت اپل است.

ایرپادز مکس airpods max

پوشش تاج و دهانه هدبند از یک شبکه کشباف قابل تنفس ساخته شده است. که وزن را برای کاهش فشار روی سر تقسیم می‌کند.

.

.

قاب فولاد ضد زنگ با ترکیبی نرم و قابل لمس برای ترکیب چشمگیر قدرت، انعطاف پذیری و راحتی طراحی شده است.

.

.

بازوهای تلسکوپی به آرامی گسترش مییابند. و در محلی که قرار دادهاید باقی میمانند تا یکنواخت و مناسب باشند.

.

.

فنجان های آلومینیومی آنودایز شده به زیبایی دارای مکانیزم انقلابی هستند. که به هر فنجان امکان چرخش مستقل و تعادل فشار را می دهد.

ایرپادز مکس airpods max

یک پارچه مشبک طراحی شده، بالشتک‌ها گوش را کاملا احاطه می‌کنند. تا هنگام گوش دادن، نرمی بالش مانند ایجاد کند.

ایرپادز مکس airpods max

تاج دیجیتال به شما امکان می‌دهد میزان صدا را به طور دقیق کنترل کنید، از بین آهنگ‌ها رد شوید، به تماس‌های تلفنی پاسخ دهید و Siri را به وسیله آن فعال کنید.

کیفیت صدا

هدفون AirPods Max صدای با کیفیت بالا و لغو فعال نویز را برای ارائه تجربه شنیدن بی‌نظیر ترکیب می‌کند. هر قسمت از آن برای تولید صدا با اعوجاج فوق العاده کم در محدوده قابل شنیدن کار می‌کند. از بیس عمیق و غنی گرفته تا وسط دقیق و اوج‌های واضح و تمیز، با ایرپادز مکس هر نت را با احساس وضوح جدید می‌شنوید.

گوش دادن عمیق

برای لغو صدای خارجی ناخواسته، AirPods Max در مجموع از شش میکروفون رو به بیرون برای تشخیص نویز در محیط شما و دو میکروفون رو به داخل برای اندازه گیری آنچه می‌شنوید استفاده می‌کند. میکروفون‌ها به شما کمک می‌کنند صدای شما در تماس‌های تلفنی تشخیص داده شود، بنابراین حتی در شرایط باد نیز به وضوح صدایتان شنیده می‌شود.

همه جزئیات را بشنوید

درایور دینامیکی که توسط اپل طراحی شده است، دامنه فرکانسی گسترده‌ای تولید می‌کند که جزئیات غنی هر صدا را کشف می‌کند. آهنگ‌های مورد علاقه خود را با بافت و دقتی که قبلاً شنیده نشده ارائه می‌دهد.

پخش بدون اعوجاج

با الگوبرداری از بلندگوهای سطح بالا، موتور مگنت حلقه‌ای نئودیمیم کنترل کننده اعوجاج هارمونیکی را در کل دامنه قابل شنیدن به حداقل می‌رساند. نتیجه این است که پخش به طور مداوم واضح است.

ایرپادز مکس airpods max

محاسبات صوتی. کلید عملکرد.

هدفون AirPods Max با تراشه قدرتمند H powerful طراحی شده H1 در هر فنجان، طراحی صوتی سفارشی و نرم افزار پیشرفته، از صدای محاسباتی برای ایجاد یک تجربه شنیداری موفقیت آمیز استفاده می‌کند. با ضربه زدن روی 10 هسته صوتی هر تراشه، صدای محاسباتی به مسدود شدن سر و صدای بیرون کمک می‌کند، صدا را متناسب با مناسب و مهر و موم بالشتک‌های گوش شما می‌کند و باعث می‌شود صحنه‌های فیلم را در اطراف خود حس کنید.

لغو نویز فعال، صدای خارجی را با ضد نویز حذف می‌کند. به شما این امکان را می‌دهد که خود را در آنچه گوش می‌دهید غوطه‌ور کنید.

دکمه کنترل نویز را فشار دهید تا به حالت Transparency (حالت شفافیت) بروید. که به شما امکان می‌دهد صدای بیرونی وارد شود تا بتوانید به طور طبیعی با محیط اطراف خود تعامل داشته باشید.

Adaptive EQ متناسب با مهر و موم سفارشی ایجاد شده توسط بالشتک‌های گوش به صدا در می آیند. میکروفون‌های رو به داخل، آنچه را می‌شنوید اندازه گیری می‌کنند، سپس فرکانس‌های موسیقی خود را تنظیم می‌کنند تا تجربه‌ای غنی و سازگار ارائه دهند که صادقانه هر نت را بازتولید کند.

ایرپادز مکس airpods max

Spatial audio یا صدای فضایی با ردیابی سر پویا به شما یک تجربه تئاتر مانند فیلم و نمایش می‌دهد. با صدایی که شما را احاطه کرده است. با استفاده از ژیروسکوپ داخلی و شتاب‌سنج، AirPods Max و iPhone یا iPad حرکت ظریف سر شما را دنبال می‌کنند.

ایرپادز مکس airpods max

.

.

کاوری با حفظ باتری

AirPods Max هنگامی که در جعبه هوشمند نرم و باریک خود قرار داده می‌شود. وارد حالت فوق العاده کم قدرت می‌شود که شارژ را حفظ می‌کند.
تا 20 ساعت گوش دادن، تماشای فیلم یا زمان مکالمه – با لغو فعال نویز و صدای فضایی فعال. هدفون را 5 دقیقه به راحتی از طریق اتصال Lightning شارژ کنید و 1.5 ساعت از آن استفاده کنید.