• حسین رازانی
    نویسنده: حسین رازانی


یک گوشی هوشمند میان رده قوی با مشخصات مناسب در مکان‌ مناسب. با ارائه یک قیمت مناسب سامسونگ گالکسی A70 می‌تواند از خوب‌های بازار و یک پیشنهاد بسیار جذاب باشد.
طراحی جذاب، صفحه نمایش عالی، باتری بزرگ از نکات مثبت این گوشی میان رده شرکت سامسونگ است. در حالی که اگر روی نکات منفی آن بخواهیم زوم کنیم، فقط می‌توان به دوربین‌های نه چندان قوی آن اشاره کرد.

بررسی

گوشی سامسونگ گالکسی A70 یک گوشی هوشمند میان رده است. که برای جوانان و علاقه‌مندان به ایجاد، به اشتراک گذاری و مصرف محتوای ویدیویی زنده (و همچنین سایر فعالیت های اجتماعی و ارتباطی که درگیر آن هستند) طراحی شده است.

البته، فقط به این دلیل که سامسونگ می‌گوید گالکسی A70 مخصوص بازار جوانان است. ارائه این گوشی را برای سنین دیگر منتفی نمی‌داند و با داشتن یک لیست مشخصات جامع، می‌تواند طیف وسیع‌تری از مشتریان را به خود جلب کند.

این تلفن شامل نمایشگر 6.7 اینچی Full HD + (با یک بریدگی در اندازه یک دوربین)، چیپ‌ست هشت هسته‌ای، 6 گیگابایت یا 8 گیگابایت رم، 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی، اسکنر اثر انگشت در زیر صفحه‌نمایش، سه دوربین عقب و یک باتری قابل توجه 4500 میلی آمپری است. به طور خلاصه، اینجا چیزهای زیادی در جریان است.

طراحی و نمایش

گلکسی A70 سامسونگ دارای طراحی شیشه ای و فلزی است. که در جلو و عقب گوشی تزئین می شود. و یک قاب فلزی را ساندویچ می کند و یک احساس قوی و برتر را ارائه می دهد.

اندازه گلکسی A70 با ابعاد 164.3 در 76.7 در 7.9 میلی‌متر است که استفاده از آن را در یک دست آسان می‌کند. (اگرچه کسانی که کف دست کوچکتر دارند، هنوز هم به سختی می‌توانند با آن کار کنند) و اینکه بیش از حد سنگین نیست.

دوربین سامسونگ گالکسی A70 ، بررسی، مشخصات و ویژگی‌ها

دوربین ها

سامسونگ گلکسی A70 دارای سه دوربین پشتی است که از یک دوربین اصلی (32MP (f / 1.7. یک زاویه فوق العاده عریض (8MP (f / 2.2. یک لنز 123 درجه و یک دوربین عمق (5MP (f / 2.2 برای حالت عمودی تشکیل شده است.

در جلو، طرفداران سلفی از دوربین جلوی (32MP (f / 2.0 خوشحال خواهند شد.

مشخصات باتری و مشخصات

همانطور که قبلا ذکر شد، Galaxy A70 با یک باتری قابل توجه 4500 میلی آمپر ساعت ارائه می‌شود. این حجم باید عملکرد مناسب باتری را ارائه دهد. اما شما باید منتظر بررسی کامل باشید تا ببینید آیا می تواند به شما کمک کند یا خیر.

همچنین از شارژ سریع 25 وات پشتیبانی می‌شود. و به شما این امکان را می دهد سریعاً گوشی خود را شارژ کنید.

گوشی Galaxy A70 هنگامی که عملکرد را بررسی می‌کنیم کاملاً مجهز است. بسته به منطقه فروش آن، یک چیپ ست هشت هسته ای Snapdragon 675 با پشتیبانی از 6 یا 8 گیگابایت رم پشتیبانی می‌شود.

سامسونگ گالکسی A70 ، بررسی، مشخصات و ویژگی‌ها

حکم نهایی

سامسونگ گلکسی A70 یک گوشی هوشمند متوسط ​​میان رده با مشخصات مناسب در مکان مناسب است. انرژی کافی، صفحه نمایش عالی، دوربین‌های خوب و باتری عظیمی وجود دارد که باید تجربه یک گوشی هوشمند مناسب را ایجاد کند.

با این وجود، اواسط بازار گوشی‌های هوشمند شلوغ است، بنابراین سامسونگ باید قیمت سامسونگ گلکسی A70 را کاملاً مناسب تعیین کند تا شانس برجسته شدن داشته باشد.

 

پیشنهاد ما:

بررسی گلکسی نوت 20 اولترا سامسونگ