• حسین رازانی
    نویسنده: حسین رازانی

دیشب در رویداد سپتامبر 2020 اپل که به صورت مجازی برگزار شد، طرفداران این برند و علاقه مندان به تکنولوژی های اپل، با تماشای بیش از یک ساعت ویدیو در جریان جدید ترین اتفاقات اپل قرار گرفتند، همان طور که پیش از این در خبرها اعلام کرده بودیم، اپل در این رویداد از آیفون جدید خود رونمایی نکرد و بیشتر مانور آن روی ساعت های هوشمند این شرکت و ایپد ها بود!   در این مراسم اپل واچ 6 معرفی شد که با توجه به نیاز روز و بیماری کرونا طراحی شده و  قابلیت تخمین‌زدن سطح اکسیژن خون را دارد.

Apple Watch Series 6

آینده سلامتی روی مچ دست شماست.

سطح اکسیژن خون خود را با یک حسگر و برنامه جدید انقلابی اندازه بگیرید. در هر زمان و هر مکان نوار قلب بگیرید. با یک صفحه نمایش پیشرفته همیشه روشن ، معیارهای تناسب اندام خود را مشاهده کنید. با ساعت هوشمند اپل واچ سری 6 ، زندگی سالم تر ، فعال تر و همیشه آنلاین در دسترس است.

سطح اکسیژن خون شاخص کلیدی در سلامتی شما است. این شاخص می تواند به شما کمک کند تا درک کنید که میزان جذب اکسیژن در بدن و میزان اکسیژن تحویل شده به بدن شما در چه سطحی است. حسگر و برنامه جدید جالب توجه در Apple Watch Series 6 به شما امکان می دهد میزان تقاضای اکسیژن خون خود و میزان دریافتی را در هر ساعت از شبانه روز در اختیار داشته باشید.

آینده سلامتی روی مچ دست شماست.

درکنار این محصول در رویداد اپل ، مدل ارزان‌تری با نام اپل واچ SE معرفی شد. که به نظر ارزانترین مدل از ساعت های هوشمند اپل خواهد بود.

Apple Watch SE

ویژگی های سنگین
برچسب قیمت پایین
 

یک صفحه نمایش گسترده رتینا که به شما امکان را میدهد تسلط بیشتری روی گجت خود داشته بشید. سنسورهای پیشرفته برای ردیابی تمام مسیرهایی که طی میکیند و ویژگی های قدرتمند برای حفظ سلامتی و ایمنی بدن شما. Apple Watch SE ساعت قدرتمندی است است که با قیمتی پایین تر از آنچه که انتظار داشتید عرضه می شود.

طراحی نمادین و صفحه نمایش بزرگ همانند Apple Watch Series 6 – پردازنده قدرتمند S5 SiP دو هسته ای برای عملکرد سریع – تشخیص سقوط و اورژانس امکاناتی هستند که بدون نیاز به تلفن در اختیار شما قرار میگیرند.

ویژگی های سنگین
برچسب قیمت پایین

 آیپدها بخش دیگر رونمایی در رویداد اپل را شامل میشدند، آیپد 10 اینچی بالاخره به نسل ۸ ارتقا پیدا کرد.

iPad Air

قدرتمند،  رنگارنگ  و فوق العاده
iPad Air کارهای بیشتری نسبت به رایانه به روش های ساده و جادویی انجام می دهد. و اکنون با ویژگی ها و قابلیت های بیشتر ، همه فن حریف تر از همیشه است.

با آیپد جدید استودیوی خلاقیت شما در حال حرکت است.
با A14 Bionic ، شما می توانید ایده های خود را زنده کنید. یک فیلم 4K بگیرید ، سپس آن را مستقیماً در iPad Air ویرایش کنید. از نسل دوم Apple Pencil برای رنگ آمیزی و تصویرگری با قلم موهای پویا و سایه پردازی ظریف استفاده کنید  با بهبود عملکرد گرافیکی و یادگیری ماشینی A14 Bionic ، می توانید با ویرایش عکس ، ایجاد موسیقی و موارد دیگر ، امکانات خلاقانه جدید را باز کنید.

قدرتمند،  رنگارنگ  و فوق العاده

و در کنار آن در رویداد اپل محصول جدید آیپدایر با ارائه ی رنگ های متنوع، با ظاهری به روز شده ولی تا حدودی شبیه به آیپد پرو، به جدیدترین تراشه‌ی اپل.

iPad

یک تجربه ی لذتبخش و با کمال تعجب مقرون به صرفه!
آیپد جدید ترکیبی از قابلیت فوق العاده و سهولت استفاده بی نظیر و همه کاره است. با تراشه قدرتمند A12 Bionic ، پشتیبانی از Apple Pencil و صفحه کلید هوشمند و کارهای شگفت انگیز جدیدی که می توانید با iPadOS 14 انجام دهید.

یک تجربه ی لذتبخش و با کمال تعجب مقرون به صرفه!

کنفرانس سپتامبر امسال نیز مانند سال های گذشته به جز ارائه و معرفی محصولات سخت افزاری به معرفی محصولات نرم افزاری این شرکت نیست پراخت. معرفی سرویس فیتنس پلاس  و معرفی و رونمایی از باندل سرویس های اپل وان نیز جزوی از مراسم مجازی اپل بود. و اینکه در پایان تاریخ انتشار نسخه ی نهایی سیستم عامل گوشی های همراه پل و سیستم عامل آیپد های اپل که نسخه 14هم است و تاریخ نسخه ی جدید watchOS 7 را نیز مشخص شد.