• رها فهیمی
    نویسنده: رها فهیمی

کمپانی ایسر به دلیل انتخاب‌های بسیار متنوعی که در زمینه خرید لپ تاپ در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد، در این بازار معروف و مشهور شده است. بهترین لپ تاپ‌ ایسر بسیار زیبا بوده و در کنار آن، گزینه‌های متعددی هم برای گیمرها دارند. اگر بودجه پایینی برای خرید یک لپ تاپ در نظر گرفته‌اید، جایی برای نگرانی نیست و می‌توانید از نوت بوک‌های ایسر استفاده کنید.

این نوت بوک‌ها ارزش بسیار بالایی نسبت به قیمت خود دارند و می‌توانید با قیمت بسیار پایینی اقدام به تهیه آن‌ها کنید. البته برخی از کاربران این تصور را دارند که ایسر تنها اقدام به تولید لپ تاپ‌های ارزان قیمت می‌کند. در واقع این طور نیست و کاتالوگی از لپ تاپ‌های گسترده‌ای از این شرکت وجود دارد که در سطح بالایی از نظر مشخصات فنی قرار می‌گیرند.

ما در ادامه قصد داریم که لیستی از بهترین لپ تاپ‌های ایسر را به شما معرفی کنیم که در سال ۲۰۲۱ می‌توانید به سراغشان بروید.

بیشتر بخوانید: بهترین لپ تاپ سونی؛ تاریخ دوباره با سری VAIO تکرار می شود!

بهترین لپ تاپ ایسر

همه ساله، این لیست آپدیت شده و با توجه به بررسی‌هایی که از لپ تاپ‌های این شرکت می‌شود، می‌توانید قدرت انتخاب بالایی نسبت به قیمت و زمینه استفاده خود داشته باشید. اگر به دنبال یک کروم بوک هستید، یا اینکه قصد دارید از یک سیستم مخصوص بازی استفاده کنید، می‌توانید این لپ تاپ‌ها را بررسی کرده و آن‌ها را خریداری کنید.

این لپ تاپ‌ها برای تماشای فیلم و سریال هم مناسب بوده و می‌توانید مطابق ایده آل خود، به مشخصات فنی و توضیحات هر محصول توجه کرده و یک مورد مناسبی خریداری کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین لپ تاپ برای دانشجویان

برای اینکه یک لپ تاپ بتواند در لیست ما حضور داشته باشد، مورد ارزیابی قرار گرفته و شرایط کلی آن از نظر طراحی، راحتی حمل، کیفیت صفحه نمایش، صفحه کلید و صفحه لمسی، عملکرد کلی و دوام باتری بررسی می‌شود. قیمت نیز فاکتور بسیار مهمی است که در تهیه لیست به آن توجه کرده و سعی کرده‌ایم که همه سلیقه‌ها در آن پوشش داده شود.

فهرست مطالب

بهترین لپ تاپ‌ ایسر کدام‌ها هستند؟

لپ تاپ Acer Swift 3 را می‌توانیم به عنوان بهترین لپ تاپ ایسر در بازار لپ تاپ معرفی کنیم. این محصول عملکرد بسیار بالایی داشته و با داشتن بیش از ۱۱ ساعت دوام باتری و هزینه کمتر از ۷۰۰ دلار، می‌تواند بهترین گزینه شما برای خرید باشد.

این لپ تاپ به یک پردازنده AMD Ryzen 7 4700U مجهز شده است و صفحه نمایش آن نیز بسیار درخشان ظاهر شده است. صفحه نمایش آن نور پایینی دارد، اما اگر این چنین مواردی برای‌تان در اولویت قرار ندارد، همواره می‌توانید خرید آن را مدنظر قرار دهید.

بهترین لپ تاپ ایسر

اگر لپ تاپی با یک صفحه نمایش خوب می‌خواهید، می‌توانید گزینه‌های دیگر لیست را بررسی کرده و ببینید که کدام یک می‌تواند برای شما مناسب باشد. Acer Swift 3 یکی از بهترین لپ تاپ‌های بازار است و در زمینه‌های کاری و گیمینگ می‌توانید از آن استفاده کنید.

دستگاه دیگری که از این برند وضعیت خوبی دارد، Acer Swift 5 نام دارد. این محصول صفحه نمایش روشن و بسیار واضحی دارد و عمر باتری آن نیز برای کارهای روزمره بسیار عالی است. در بررسی خود از این محصول متوجه شدیم که وزن بسیار کمی به عنوان یک لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی دارد که البته برای برخی از کاربران چندان هم جالب نخواهد بود.

حتما بخوانید: بهترین لپ تاپ گیمینگ؛ بررسی تخصصی ۱۳ مدل بدون محدودیت بودجه!

ایسر در زمینه ساخت کروم بوک نیز عملکرد بسیار خوبی داشته است. کروم بوک‌های ایسر دارای تجهیزات قدرتمندی هستند و می‌توانند طراحی مناسب همراه با مشخصات فنی بالا داشته باشند. محصولی مانند Acer Chromebook Spin 713 ترکیبی از تمام ویژگی‌های مدنظر شما را ارائه داده و از یک پردازنده AMD اقتصادی و مناسب استفاده می‌کند.

این محصول یکی از بهترین لپ تاپ‌های ایسر در بازار است و دوام باتری آن، مهم‌ترین مشخصه‌ای است که باعث فروش بیشتر آن می‌شود.

لیست بهترین لپ تاپ‌ ایسر+ بررسی 12 مدل تاپ

  1. Acer A315
  2. Acer Nitro 5 AN515-55-53E5
  3. Acer Aspire 5 A515
  4. Acer Swift 3
  5. Acer Aspire 3 A315
  6. Aspire A715
  7. Acer Chromebook Spin 713
  8. Acer Chromebook C933T
  9. Acer Predator Triton 300 SE (2021)
  10. Acer Swift 3x (2021)
  11. Acer Nitro 5 (AMD, 2020)
  12. Acer Spin 5 (2020)
  13. Acer Chromebook 714
  14. Acer Swift 5 (Intel 11th Gen, 2020)
  15. Acer ConceptD 3 Ezel (2021)
  16. Aspire A315 Core i3 1005G1 8GB 1TB 128GB SSD
  17. Nitro 5 AN515 Ryzen 7 5800H 16GB 1TB SSD
  18. Predator Helios PH315 Core i7 11800H 32GB 1TB SSD
  19. Aspire 7 A715 Core i5 10300H 16GB 1TB SSD
  20. Nitro 5 AN515 Ryzen 7 5800H 32GB 2TB SSD
  21. Aspire 5 A515 Core i3-1115G4 4GB 1TB 128GB SSD

1) لپ تاپ ایسر 15.6 اینچی مدل A315

بهترین لپ تاپ

لپ تاپ ایسر مدل A315 یکی از معروف‌ترین محصولاتی است که در بین لپ تاپ‌های میان‌رده می‌توانید به سراغش بروید. این لپ تاپ از صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی استفاده می‌کند و رزولوشن آن هم ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است. نسبت تصویر آن در حد ۱۶:۹ استاندارد و بوده و به‌صورت مات طراحی شده است.

وزن لپ تاپ ۲.۱ کیلوگرم است و ابعاد مناسبی هم برای قرار گرفتن داخل کیف و حمل به موقعیت‌های مختلف دارد. پردازنده این لپ تاپ از سری Core i5 است و اینتل با کیفیت بالایی آن را در این لپ تاپ تعبیه کرده است. حافظه رم دستگاه هم ۸ گیگابایتی است و از نوع DDR4 در اختیار شما خواهد بود. این محصول از یک هارد دیسک ۱۲۸ گیگابایتی از نوع SSD استفاده می‌کند که بهتر است برای درایو C اختصاص دهید.

در کنار آن یک هارد معمولی با ظرفیت بالاتر ۱ ترابایتی هم داریم که برای ذخیره‌سازی داده‌های دانشگاهی، کاری و شخصی مناسب خواهد بود. لپ تاپ اچ ایسر از کارت گرافیک MX330 انویدیا استفاده می‌کند که دارای حافظه اختصاصی ۲ گیگابایت بوده و همان عملکرد مشابه لپ تاپ‌های میان‌رده دیگر را خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: بهترین لپ تاپ گیمینگ؛ بررسی تخصصی 17 مدل بدون محدودیت بودجه!

لپ تاپ ایسر از دو پورت USB 2.0 همراه با یک پورت USB 3.0 استفاده کرده است و سایر پورت‌های معمول HDMI و شبکه را نیز در آن می‌بینیم. پورت شبکه از نوع گیگابایتی است و اتصال وای فای هم از فناوری روز زمان ساخت دستگاه بهره می‌برد. اتصال بلوتوث این دستگاه هم سرعت خوبی در تست‌ها از خود نشان داده است. گفتنی است که ایسر از یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری هم در این دستگاه استفاده کرده است.

حسگر اثر انگشت در این لپ تاپ به کار نرفته است و یک وب کم با کیفیت HD 480p می‌بینیم. اسپیکرهای استریو هم در این لپ تاپ موفق می‌شوند که صدا را به خوبی در فضا پخش کنند. این لپ تاپ از فرمان‌های چند لمسی پشتیبانی می‌کند و شارژ دهی باتری آن هم نسبتا خوب است. اگر تولید کننده محتوا یا یک دانشجوی برنامه نویس هستید، می‌توانید از کیبورد و تاچ پد با کیفیتی برای سرعت دادن به کارهای خود بهره ببرید.

طراحی و کیفیت ساخت بدنه لپ تاپ در شرایط مناسبی قرار دارد و در طول سال‌ها استفاده، مشکل خاصی از نظر آسیب فیزیکی تجربه نخواهید کرد. این لپ تاپ از نقطه نظر زیبایی هم دقیقا امضای لپ تاپ‌های دیگر ایسر را روی خود دارد و با رنگ مشکی می‌توانید آن را به قیمت مناسب خریداری کنید.

وزن ۲.۱ کیلوگرم
اندازه صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچ
رزولوشن صفحه نمایش ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل
مدل پردازنده Core i5
حافظه رم ۸ گیگابایت
ظرفیت حافظه داخلی ۱ ترابایت و ۱۲۸ گیگابایت
نوع حافظه داخلی HDD و SSD
مدل کارت گرافیک Geforce MX330
سیستم عامل Dos
باتری لیتیوم یون

نقاط قوت

  • + باتری با شارژدهی مناسب
  • + کیبورد و تاچ پد مناسب
  • + پردازنده مرکزی قدرتمند
  • + کیفیت ساخت عالی

2) لپ تاپ ایسر 15.6 اینچی مدل Nitro 5 AN515-55-53E5

بهترین لپ تاپ

لپ تاپ ۲.۶ کیلوگرمی جدید ایسر طراحی متفاوت‌تری نسبت به دیگر محصولات این برند دارد. صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی این لپ تاپ از پنل IPS استفاده کرده است و همچنان برای گیمینگ گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود. رزولوشن صفحه هم در حد ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است و به‌شکل مات طراحی شده است. پردازنده این لپ تاپ از سری Core i5 اینتل انتخاب شده است و تا حد زیادی یک سرعت نسبتا مناسب را در اختیار اجرای برنامه‌های شما خواهد داد. پردازنده موفق می‌شود که در حالت عادی به فرکانس ۲.۵ گیگاهرتز رسیده و در حالت توربو هم ۴.۵ گیگاهرتز قدرت داشته باشد. کش پردازنده هم ظرفیت بالاتر ۸ مگابایتی دارد و در اجرای سریع‌تر برنامه‌ها نقش خود را ایفا می‌کند.

این لپ تاپ از حافظه رم ۸ گیگابایتی DDR4 استفاده می‌کند و کارشناسان انتظار بیشتری از ایسر برای این رده قیمت داشتند. هارد دیسک این لپ تاپ ۱ ترابایتی است و در کنار آن هم یک هارد SSD با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایتی می‌بینیم که برای اجرای برنامه‌ها و بازی‌ها با سرعتی بیشتر کاربرد دارد. لپ تاپ از یک کارت گرافیک بی‌نظیر RTX 3050 ساخت انویدیا استفاده می‌کند که ۴ گیگابایت هم حافظه اختصاصی دارد. با دیدن این کارت گرافیک، مشخص می‌شود که با یک لپ تاپ گیمینگ عالی روبرو هستیم و بازی‌های مهمی را می‌توانید با کیفیت اولترا روی آن اجرا کنید. بهتر بود که ایسر از حافظه رم سی پی یو مناسب‌تری همراه با کارت گرافیک استفاده می‌کرد تا ترکیب کامل‌تر شود.

در سایر امکانات لپ تاپ می‌توانیم به پورت‌های USB 3.0 و USB-C اشاره کنیم که قدرت اتصال سریع را فراهم می‌کنند. گیمرها نیاز به اتصال لوازم جانبی متعددی مانند کیبورد و موس گیمینگ دارد و این پورت‌ها کار شما را ساده‌تر خواهد کرد. درایو نوری در این لپ تاپ ایسر به کار نرفته است و فرصت استفاده از پورت‌های بیشتر را فراهم می‌کند. لپ تاپ مثل همیشه از یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری هم استفاده می‌کند تا هدفون خود را بدون نیاز به کابل رابط به لپ تاپ متصل کرده و از صدای با کیفیت بازی‌های خود لذت ببرید. باتری این لپ تاپ از نوع لیتیوم یون است و ۵۷ وات ساعت هم ظرفیت دارد. این میزان قدرت در باتری سبب می‌شود که ماندگاری بهتری در هنگام حمل دستگاه به بیرون از منزل داشته باشد.

وزن ۲.۶ کیلوگرم
اندازه صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچ
رزولوشن صفحه نمایش ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل
مدل پردازنده Core i5
حافظه رم ۸ گیگابایت
ظرفیت حافظه داخلی ۱ ترابایت و ۲۵۶ گیگابایت
نوع حافظه داخلی HDD و SSD
مدل کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 3050
سیستم عامل Dos
ظرفیت باتری ۵۷ ساعت

نقاط قوت

  • + باتری با عملکرد عالی
  • + کیفیت ساخت مناسب
  • + پردازده گرافیکی قدرتمند
  • + پردازنده نسل دهم اینتل

3) لپ تاپ 15.6 اینچی ایسر مدل Aspire 5 A515

بهترین لپ تاپ

لپ تاپ ارزان قیمت Aspire 5 A515 ایسر با وزن ۲.۱ کیلوگرمی روانه بازار شده است و اندازه صفحه نمایش آن هم به ۱۵.۶ اینچ می‌رسد. کیفیت صفحه نمایش به واسطه رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل در سطح فول اچ دی قرار دارد و بازی‌ها و محتواهای رسانه‌ای را به بهترین شکل ممکن می‌توانید اجرا کنید. این لپ تاپ از یک صفحه نمایش مات استفاده کرده است، اما قابلیت لمسی ندارد. ابعاد لپ تاپ مناسب حمل داخل کیف‌های بزرگ و کوچک است و ایسر مشخصا با ارگونومی دستگاه هم توجه نشان داده است. پردازنده لپ تاپ از سری Core i3 اینتل انتخاب شده است و فرکانس بالای ۳.۰ گیگاهرتز را در حالت عادی می‌تواند تولید کند. این فراکس در حالت توربو هم می‌تواند تا ۴.۱ گیگاهرتز افزایش داشته باشد.

حافظه کش پردازنده ۶ مگابایت است و در کنار حافظه رم ۴ گیگابایتی از نوع DDR4 قرار می‌گیرد. حافظه داخلی دستگاه از نوع هارد SSD است، اما تنها ۱۲۸ گیگابایت ظرفیت دارد و یک هارد HDD اضافی هم همراه با آن وجود ندارد. این گزینه یقینا کاربران را نظر ظرفیت لپ تاپ برای ذخیره‌سازی اطلاعات با مشکل مواجه خواهد کرد. ایسر از یک کارت گرافیک Iris Xe ساخت اینتل در این محصول استفاده کرده است. پورت USB 2.0 در کنار دو پورت USB 3.2 در این دستگاه به کار رفته است و پورت‌های USB-C و HDMI را هم در این دستگاه می‌توانیم داشته باشیم. پورت شبکه هم در کنار اتصال وای فای با کیفیت بالا در اختیار شما قرار می‌گیرد تا بتوانید سرعت بالایی را در اتصال اینترنتی خود داشته باشید.

لپ تاپ از یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری هم استفاده کرده است. حسگر اثر انگشت در لپ تاپ وجود دارد، اما یک وب کم با کیفیت برای برقراری تماس ویدیویی البته با اینترنت پرسرعت خواهید داشت. اسپیکرهای این لپ تاپ کیفیت خوبی دارند و باتری لیتیوم یون هم می‌تواند چند ساعت امکان استفاده بدون شارژر را فراهم کند. تاچ پد دستگاه هم از فرمان‌های چند لمسی پشتیبانی کرده است. شارژدهی مناسب سبب می‌شود که بتوانید در هنگام مسافرت یا سر کار هم در لپ تاپ خود استفاده کنید. کیفیت ساخت بدنه خوب است و طراحی زیبایی هم دارد. همین سبب شده است که خریداران زیادی مجذوب این لپ تاپ شده و جزو اولویت‌های خرید خودشان قرار دهند.

وزن ۲.۱ کیلوگرم
اندازه صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچ
رزولوشن صفحه نمایش ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل
مدل پردازنده Core i3
حافظه رم ۴ گیگابایت
ظرفیت حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت
نوع حافظه داخلی SSD
مدل کارت گرافیک Iris Xe Graphics
سیستم عامل Dos
باتری لیتیوم یون

نقاط قوت

  • + باتری با شارژدهی مناسب
  • + کیفیت ساخت عالی
  • + پردازده نسل یازدهم
  • + کیبورد و تاچ پد مناسب

4) لپ تاپ Acer Swift 3

بهترین لپ تاپ ایسر با طراحی کوچک همراه با عملکرد سرعتی

بهترین لپ تاپ ایسر

وقتی که از قدرت عملکردی بالا و سرعت لپ تاپ ایسر Swift 3 اطلاع پیدا کنید، احتمالا باور نخواهید کرد که قیمت آن کمتر از هزار دلار باشد. این لپ تاپ به عنوان بهترین لپ تاپ ایسر از برخی از لپ تاپ‌های ۲ هزار دلاری هم عملکرد بهتری دارد و ایسر به لطف استفاده از پردازنده AMD Ryzen 7 4700U توانسته است که غیرممکن ها را ممکن کند.

نسخه اینتل ایسر سویفت 3 نه تنها عملکرد پایینی نسبت به این محصول دارد، بلکه از لحاظ گیمینگ هم نمی‌تواند کاربردی همچون نسخه AMD داشته باشد. این محصول همه چیز را تحت الشعاع خود قرار داده است و اولترابوک‌های بالارده را نیز از نظر قیمت وارد یک چالش بزرگ می‌کند.

بیشتر بخوانید: بهترین لپ تاپ مایکروسافت؛ انتخاب حرفه ای ها در هر شرایطی!

می‌دانیم که سویفت ۳ با داشتن دوام باتری ۱۱ ساعته، امتیاز دیگری را برای افرادی فراهم می‌کند که روزانه تایم زیادی را به کار با لپ تاپ خودشان اختصاص می‌دهند.

بنابراین، اگر یک گیمر هستید یا اینکه در محل کار خود از لپ تاپ خود زیاد کار می‌کشید، می‌توانید از دوام باتری فوق العاده بالای آن از هم استفاده کنید. هزینه این لپ تاپ کمر شکن نخواهد بود و می‌توانید با همان قیمت پایینی که صرف می‌کنید، عملکردی در خور شان دریافت کنید.

مشخصات فنی

پردازنده مرکزی

AMD Ryzen 7 4700U

پردازنده گرافیکی

AMD Radeon graphics

حافظه رم

8GB

حافظه ذخیره سازی

512GB SSD

صفحه نمایش

14-inch, 1920 x 1080

ابعاد

۱۲.۷ در ۸.۶ در ۰.۶ اینچ

وزن

۱.۲ کیلوگرم

 

نقاط قوت

  • + عملکرد بسیار عالی
  • + عملکرد چند وظیفه‌ای
  • + مشخصات فنی خوب نسبت به قیمت

نقاط ضعف

  • – صفحه نمایش کم نور

مشاهده قیمت این محصول در فروشگاه


5) Acer Aspire 3 A315

لپ تاپ میان رده مناسب برای کارهای روزمره

 

بهترین لپ تاپ ایسر

لپ تاپ Acer Aspire 3 A315 را می‌توانید همراه با وزن و ابعاد مناسب برای کارهای خود انتخاب کرده و به‌صورت روزانه از آن استفاده کنید. این محصول به عنوان یک نوت بوک ۱۵.۶ اینچی در اختیار شما قرار می‌گیرد و صفحه نمایش آن هم رزولوشن بسیار خوبی دارد.

این صفحه نمایش دارای حالت مات بوده و نوع آن نیز TFT در نظر گرفته شده است. در همین راستا شما می‌توانید از کیفیت تصاویر فول اچ دی برای اکثر محتواهای خود استفاده کنید.

لپ تاپ مجهز به یک پردازنده Core i5 اینتل است و کم و کسری از نظر اجرای برنامه‌های مختلف برای زمینه‌های کاری خود نخواهید داشت. حافظه کش آن ۶ مگابایتی بوده و می‌توانید از حافظه رم ۸ گیگابایتی آن بیشترین بهره را ببرید. فایل‌های خود را می‌توانید در حافظه ۱ ترابایتی HDD ذخیره سازی کرده و به پروژه‌های مختلف خود برسید.

بیشتر بخوانید: بهترین لپ تاپ اپل؛ معرفی مک بوک‌های دوست داشتنی برای حرفه‌ای ها!

این هارد دیسک، کیفیت خوبی داشته و سرعت انتقال اطلاعات در آن بالا است. لپ تاپ در زمینه گرافیکی از کارت از انویدیا جیفورس استفاده می‌کند و حافظه آن ۲ گیگابایتی است. معمولا سیستم اتصال هم در دستگاه تکمیل است و می‌توانیم به پورت‌های USB و HDMI در آن اشاره کنیم.

گفتنی است که لپ تاپ در زمینه باتری بسیار درخشان ظاهر شده و از اسپیکرهای داخلی استفاده می‌کند. نوع باتری لیتیوم پلیمر بوده و صفحه کلید همراه با تاچ بسیار باکیفیتی خواهید داشت. تاچ پد این محصول از فرمان‌های چند لمسی پشتیبانی می‌کند، اما نور پس زمینه در آن قرار داده نشده است.

لپ تاپ شارژدهی بسیار خوبی دارد و می‌توانید از طراحی و کیفیت ساخت خوب بدنه هم استفاده کنید. در صورت دلخواه می‌توانید هارد دیسک آن را افزایش داده و فایل‌های بیشتری را ذخیره سازی کنید. پردازنده نسل دهم اینتل، کمک می‌کند که سرعت و عملکرد دستگاه تا حد زیادی برای کاربردهای امروزی بالا باشد.

مشخصات فنی

پردازنده مرکزی

Intel Core i5 10210U

پردازنده گرافیکی

Nvidia GeForce MX230

حافظه رم

8GB

حافظه ذخیره سازی

1TB

صفحه نمایش

TFT LED-backlit LCD

ابعاد

۲۴ در ۲۵۲ در ۳۸۲ میلی متر

وزن

۲.۱ کیلوگر م

نقاط قوت

  • + صفحه کلید و تاچ پد مناسب
  • + طراحی و کیفیت ساخت بدنه خوب

نقاط ضعف

  • – عدم وجود صفحه نمایش لمسی

مشاهده قیمت این محصول در فروشگاه


6) Aspire A715

بهترین لپ تاپ ایسر با سخت افزار قدرتمند و طراحی زیبا

بهترین لپ تاپ ایسر

لپ تاپ Acer A715 را می‌توانید با یک طراحی زیبا و متعادل تهیه کنید. این نوت بوک ابعادی استاندارد داشته و برای فضای کاری خانه و اداره‌ها بسیار مناسب است. شما می‌توانید صفحه نمایشی داشته باشید که وضوح بسیار بالایی برای نمایش محتواهای چند رسانه‌ای دارد و در کنار آن، پنل آن نیز برای دیدن از زاویه‌های مختلف مناسب است.

این محصول صفحه نمایشی مات داشته و از یک پردازنده Core i5 اینتل هم استفاده می‌کند. فرکانس پردازنده بالا بوده و در حالت توربو دارای سرعت بیشتری خواهد بود.

حتما بخوانید: بهترین لپ تاپ ایسوس؛ بررسی سری ZenBook تا ROG ،Viva و … در یک نگاه سریع!

این لپ تاپ ایسر حافظه داخلی ۱ ترابایتی دارد و از نوع ساتا در اختیار شما قرار می‌گیرد. این حافظه سرعت بالایی از نظر انتقال اطلاعات دارد و حافظه رم دستگاه نیز ۸ گیگابایتی است. سیستم‌های اتصال مختلف در دستگاه به کار رفته است و می‌توانیم پور‌ت‌های USB و HDMI اشاره کنیم که در تعداد متعدد در کنار بدنه آن قرار دارد.

علاقه‌مندان به گیم می‌توانند از کارت گرافیک انویدیا جیفورس استفاده کنند که حافظه اختصاصی بیشتر ۴ گیگابایتی دارد. این کارت حافظه از نوع GTX 1050 Ti است و یقینا برای اجرای بازی‌های گرافیکی این پلتفرم بسیار مناسب خواهد بود.

از بین امکانات دیگر می‌توانیم به باتری لیتیوم یون اشاره کنیم که ظرفیت ۳۲۲۰ میلی آمپر ساعتی داشته و در حدود ۷ ساعت می‌تواند آماده به کار باشد. کیبورد دستگاه به نور پس زمینه مجهز شده است و از دیگر لپ تاپ‌های سری Aspire عملکرد بهتری دارد. حتی عملکرد چند لمسی هم برای دستگاه فراهم شده است و دانشگاهیان با حالت روان‌تری می‌توانند از لپ تاپ استفاده کنند.

از دیگر مزایای این لپ تاپ که به عنوان بهترین لپ تاپ ایسر است می‌توانیم به عملکرد خوب سیستم خنک کننده اشاره کنیم که گرد و غبار را از دستگاه دور خواهد کرد. سخت افزار لپ تاپ قدرتمند است و ایسر ثابت کرده است که در لپ تاپ‌های بالارده هم می‌تواند عملکرد خوبی از خود نشان دهد.

مشخصات فنی

پردازنده مرکزی

Intel Core i5-7300HQ

پردازنده گرافیکی

Nvidia GTX 1050 Ti GDDR5

حافظه رم

8GB

حافظه ذخیره سازی

1TB

صفحه نمایش

TFT LED-backlit LCD

ابعاد

۲۴ در ۲۶۲.۸ در ۳۸۱.۵ میلی متر

وزن

۲.۴ کیلوگر م

نقاط قوت

  • + صفحه نمایش پر نور و مناسب
  • + کیفیت ساخت بالا

نقاط ضعف

  • – عدم وجود حسگر اثر انگشت
  • – عدم وجود صفحه نمایش لمسی

مشاهده قیمت این محصول در فروشگاه


7) Acer Chromebook Spin 713

بهترین لپ تاپ ایسر  در یک طراحی زیبا و بادوام

بهترین لپ تاپ ایسر

لپ تاپ Acer Chromebook Spin 713 روی سیستم عامل کروم بوک پیاده سازی شده است و تکامل این سیستم عامل محبوب، سبب شده است که بتوانید از این محصول در زمینه‌های آموزشی استفاده کنید. به لطف افزایش قدرت پردازش، سازگاری با برنامه‌های فروشگاهی و انواع برنامه‌های مشارکتی، چنین لپ تاپ‌هایی می‌توانند نمونه خارق العاده‌ای از قدرت را در اختیار شما قرار داده و جذابی بالایی داشته باشند.

این لپ تاپ اصلا برای گیم نیست، اما برخی از بازی‌ها را می‌توانید روی آن اجرا کنید. همه برنامه‌های استور‌های مختلف هم برای این سیستم عامل بهینه سازی نشده‌اند و بنابراین در خرید خود باید کمی دقت داشته باشید. سیستم ادیت ویدیو با برخی از مشخصات سیستم عامل کروم بوک امکان پذیر است، اما چندان نمی‌تواند عمل باشد.

با لپ تاپ Acer Chromebook Spin 713 می‌توانید در زمینه‌های دانشگاهی بهترین عملکرد آن را دریافت کرده و کارهای مینیمالیستی و طراحی خود را با آن انجام دهید. اگر یک لپ تاپ ارزان قیمت می‌خواهید که قابلیت حمل بالایی داشته و مداوم باشد، می‌تواند از این محصول با تطبیق پذیری بالا استفاده کنید. با این لپ تاپ تاشو می‌توانید طعم کروم بوک را به خوبی چشیده و به دوستان خود هم معرفی کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون؛ پر طرفداران خوش قیمت

لپ تاپ صرف نظر از اینکه برای چه کاربردی ارائه شده است، فاکتورهای زیادی برای دوست داشته شدن دارد و تولید کنندگان محتوا، علاقه بیشتری به داشتن آن خواهند داشت.

با لپ تاپ Acer Chromebook Spin 713 می‌توانید یک محصول ۲ در ۱ داشته و آن را برای استفاده روزمره خود تهیه کنید. این لپ تاپ به اندازه کافی بادوام بوده و قدرتی کافی برای جایگزینی با بسیاری از لپ تاپ‌های مدرن روز را دارد. عمر باتری این محصول درجه یک بوده و مشکل خاصی با آن نخواهید داشت.

همچنین می‌توان گفت که با پرداخت پول بیشتر، می‌توانید پیکربندی بهتری از این لپ تاپ را تهیه کنید که حافظه رم بیشتری در اختیار شما قرار می‌دهد. بنابراین، چه یک کاربر تجاری باشید یا یک دانشجو، می‌توانید از این لپ تاپ برای زمینه‌های کاری متنوع خود استفاده کنید.

این لپ تاپ به عنوان بهترین لپ تاپ ایسر است که آن را می‌توانید به یک تبلت تبدیل کرده و در دانشگاه از آن استفاده کنید. این برنامه قابلیت‌های زیادی از گوگل پلی را در خود داشته و به راحتی می‌توانید از برنامه‌های این پلتفرم استفاده کنید. می‌توانید از صفحه نمایش این لپ تاپ برای فیلم دیدن استفاده کرده یا اینکه نوتیفیکیشن‌های مختلف لپ تاپ را دریافت کنید. در نهایت می‌توانید به حمل راحت آن در مکان‌های مختلف هم اشاره کنیم.

مشخصات فنی

پردازنده مرکزی

Intel Core i5-10210U

پردازنده گرافیکی

Intel UHD Graphics

حافظه رم

8GB

حافظه داخلی

128GB SSD

صفحه نمایش

13.5-inch, 2256 x 1504

ابعاد

11.8 x 9.3 x 0.7 inches

وزن

1.36 KG

نقاط قوت

  • + صفحه نمایش روشن و رنگی
  • + عمر باتری قابل قبول
  • + عملکرد سریع

نقاط ضعف

  • – صفحه کلید نه چندان مناسب برای همه
  • – عدم وجود وبکم و اسپیکر

8) Acer Chromebook C933T

صفحه نمایش روشن همراه با طراحی ضمخت و عمر باتری طولانی

بهترین لپ تاپ ایسر

می‌دانید که ایسر به عنوان بهترین فروشنده کروم بوک در سرتاسر جهان شناخته می‌شود و می‌توانید محصولات این کمپانی را با قیمت مناسب‌تری تهیه کنید. دلیل این امر هم بسیار آسان است. کروم بوک‌ها هیچ گاه دوام باتری مناسب و صفحه نمایش آن‌چنانی نداشته‌اند و از محصولات آن‌ها می‌توانید برای زمینه‌های دانشگاهی یا مدرسه استفاده کنید.

این لپ تاپ به همین منظور در لیست ما قرار گرفته است و می‌توانید از قابلیت‌های متنوع و ارزان قیمت آن استفاده کنید. بدنه این لپ تاپ از پلاستیکی مشکی ساخته شده است و در برابر اثر انگشت هم مقاوم است.

شما می‌توانید لپ تاپ Acer Chromebook C933T را در رنگ نقره‌ای هم تهیه کنید. سیستم آن کمی دارای ناهمواری بوده و همین موضوع کمک می‌کند که با قابلیت بهتری آن را در مسیر خانه یا دانشگاه حمل کنید. گوشه‌های این لپ تاپ تقویت شده و دارای ضربه گیرهایی است که می‌توانید آن‌ها را حس کنید.

صفحه کلید و صفحه لمسی آن هم دارای مقاومت بالا در برابر ضربات کوچک است. صفحه نمایش ۱۴ اینچی لپ تاپ دارای ۲۵۵ نیت روشنایی بوده و می‌تواند ۵۰ درصد روشنایی بهتری نسبت به C423NA داشته باشد. این میزان بهتر از لپ تاپ‌هایی است که هزینه بیشتری از شما طلب می‌کنند. صفحه نمایش به لمس حساس است و حتی می‌توانید از قلم روی آن استفاده کنید.

حتما بخوانید: بهترین لپ تاپ لنوو؛ مجموعه ای کارآمد برای هر سلیقه ای!

قلمی که همراه با لپ تاپ Acer Chromebook C933T در اختیار شما قرار می‌گیرد، برای طراحی و یادداشت برداری مناسب نیست و صرفا برای کارهای ساده می‌توانید از آن استفاده کنید. می‌توانید صفحه را بزرگنمایی کرده و کمی کار خود را ساده‌تر کنید. وب کمی که روی این لپ تاپ قرار دارد، رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل داشته و می‌تواند با همین کیفیت فیلم برداری کند.

با این حال، لپ تاپ فاقد هر گونه سیستم پوششی یا سوئیچ ویدیویی است که پیش‌تر در لپ تاپ HP Chromebook x360 14C هم دیده بودیم. سیستم این لپ تاپ دارای یک میکروفون تکی در کنار وب کم است و می‌تواند برای تولید محتوای ویدیویی بسیار عالی باشد.

این لپ تاپ از پردازنده ۱.۱ گیگاهرتزی اینتل استفاده می‌کند و به ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی هم مجهز شده است. این کروم بوک نسبتا قدرتمند بوده و در طول استفاده هفتگی، کم نمی‌آورد.

این لپ تاپ در آزمون‌های بنچمارک هم نمرات خوبی را کسب کرده است. اگر از این معیارهای ساده بگذریم، می‌توانیم به سیستم‌های شبیه سازی علوم آن اشاره کنیم که در دانشگاه‌ها کاربرد زیادی دارد و می‌توانید از آن به صورت همگام با پروژکتورهای کلاسی یا تلویزیون اتاق خود استفاده کنید.

مشخصات فنی

پردازنده مرکزی

Intel Pentium Silver N5030

پردازنده گرافیکی

UHD Graphics 600

حافظه رم

8GB

حافظه داخلی

64GB

صفحه نمایش

14-inch, 1080p

ابعاد

12.8 x 9.1 x 0.8 inches

وزن

1.36 KG

نقاط قوت

  • + قیمت مناسب
  • + صفحه نمایش
  • + ویژگی‌های بیشتر

نقاط ضعف

  • – طراحی نه چندان خوب

9) Acer Predator Triton 300 SE (2021)

بهترین لپ تاپ ایسر گیمینگ قدرتمند با قیمت مناسب

بهترین لپ تاپ ایسر

کمپانی ایسر به سخت لپ تاپ‌های با کیفیت و با قیمت مناسب مشهور شده است، اما لپ تاپ‌های گیمینگ این کمپانی کمی گران‌تر بوده و مانند برندهای دیگر، نمی‌توانند مخاطبین را جذب کنند. محصولی مانند Acer Predator Triton 300 SE در جایگاهی قرار دارد که ایسر توسط آن، قدرت کیفی خود را به نمایش گذاشته و اینبار، قیمت مناسبی هم دارد.

درون این لپ تاپ، یک پردازنده قدرتمند Intel Core i7-11375H می‌بینیم که همراه با پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce RTX 3060 ارائه شده و عمر باتری بسیار خوبی را در اختیار شما می‌گذارد. صفحه نمایش ان رنگی بوده و با بعاد ۱۴ اینچی، دارای نرخ تازه سازی ۱۴۴ هرتزی است. همین روند سبب می‌شود که گیمرها بسیار خوشحال شوند.

تنها نکته منفی لپ Acer Predator Triton 300 SE را می‌توانیم سیستم صوتی آن بدانیم که کم صدا بوده و تجربه صفحه کلید و صفحه لمسی هم می‌توانست کمی بهتر باشد. با توجه به قیمت، این محصول به راحتی به یکی از بهترین لپ تاپ‌های مخصوص بازی تبدیل می‌شود که می‌توانید به سراغش بروید.

پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce RTX 3060 آن را همراه با ۶ گیگابایت حافظه VRAM می‌توانید در اختیار داشته و توانایی اجرای بازی‌های AAA را داشته باشید. به طور مثال، این لپ تاپ بازی Assassin’s Creed Valhalla را با نرخ ۵۴ فریم در ثانیه و تنظیمات گرافیکی 1080p اولترا می‌تواند اجرا کند.

بیشتر بخوانید: بررسی و مقایسه لپ تاپ های GP76 و GP66 ام اس ای

لپ تاپ Acer Predator Triton 300 SE توانسته است که در زمینه معیارهای سنجش بنچمارک هم نمرات خوبی را کسب کرده و نظر مثبت کاربران حرفه‌ای‌تر را جلب کند. قیمت این لپ تاپ در رده خوبی قرار داشته و به واسطه آن، بسیاری از رقبای خود را شکست می‌دهد.

شما یک پردازنده گرافیکی و مرکزی مناسب همراه با عمر باتری عالی را دریافت کرده و می‌توانید از صفحه نمایش پر جنب و جوش آن هم استفاده کنید. بدنه این لپ تاپ دارای ضخامت ۰.۷ اینچی بوده و می‌توانید از قابلیت حمل بالای آن هم استفاده کنید. البته گفتیم که اسپیکرها چندان مناسب نیستند و صفحه کلید هم می‌تواند کمی بهتر باشد.

شما می‌توانید لپ تاپ Asus ROG Zephyrus G14 را با عملکردی قدرتمندتر، صفحه نمایش بهتر و صفحه کلید عالی تهیه کنید. البته این لپ تاپ هم دارای صفحه لمسی چندان مناسب نیست. به طور کلی، می‌توان گفت که لپ تاپ Acer Predator Triton 300 SE به راحتی یکی از بهترین محصولات بازار برای کاربران گیمینگ است و اگر مشکل بودجه دارید، می‌توانید به سراغش بروید.

مشخصات فنی

پردازنده مرکزی

Intel Core i7-11375H

پردازنده گرافیکی

Nvidia GeForce RTX 3060

حافظه رم

16GB

حافظه داخلی

512GB SSD

صفحه نمایش

14-inch, 1920 x 1080, 144Hz

ابعاد

12.7 x 9.0 x 0.7 inches

وزن

1.72 KG

نقاط قوت

  • + طراحی پرتابل و زیبا
  • + عملکرد کلی گرافیکی قدرتمند
  • + عمر باتری خوب
  • + صفحه نمایش رنگی و روشن

نقاط ضعف

  • – صفحه در صدا

10) Acer Swift 3x (2021)

بهترین لپ تاپ ایسر برای تولید کنندگان محتوا

بهترین لپ تاپ ایسر

لپ تاپ Acer Swift 3x قیمت مناسبی نسبت به امکاناتش در اختیار شما قرار می‌دهد و می‌توانید به عنوان یک لپ تاپ قدرتمند و هیولایی از آن استفاده کنید. این لپ تاپ چیزی از نظر اجرای برنامه‌ها و بازی‌ها کم نیاورده و می‌توانید به عنوان یک لپ تاپ همه جانبه به آن نگاهی کنید.

این لپ تاپ را می‌توانیم به محصولی مانند Dell XPS 13 مقایسه کنیم، اما لپ تاپ ایسر قابلیت حمل بهتری داشته و می‌توانید همه جا از آن استفاده کنید. اگر این نکات کافی نیستند تا شما را به هیجان وادار کنند، باید به پردازنده گرافیکی عالی اینتل در آن اشاره کنیم که در دو دهه گذشته بی سابقه بوده است.

لپ تاپ Acer Swift 3x از Iris Xe Max استفاده می‌کند و می‌توانید هر گونه بازی گرافیکی و AAA را روی آن اجرا کنید. این لپ تاپ در زمینه انجام کارهای گرافیکی دانشگاهی هم چیزی کم و کسر نداشته و حتی می‌تواند ادیت ویدیو را با کیفیت و سرعتی بالا انجام دهد.

حتما بخوانید: بهترین لپ تاپ دل؛ که توی دل شما جا باز می‌کنه!

تسک‌هایی که نیاز به گرافیک یکپارچه اینتل دارند، به راحتی در این لپ تاپ اجرا شده و مشکل خاصی در این هنگام نخواهد داشت. عمر باتری و صفحه نمایش کم نور، از نکات منفی این لپ تاپ هستند و به راحتی نمی‌توانید با آن‌ها کنار بیایید. تمام قدرت رقابتی این لپ تاپ، در قدرت بالایی است که در کنار نکات منفی‌اش به شما ارائه می‌دهد.

لپ تاپ Acer Swift 3x یک نیروگاه قدرتمند است که تست‌های بنچمارک هم آن را اثبات کرده‌اند. این لپ تاپ در مقایسه با رقبای خود، در سه عامل پردازنده مرکزی، هارد SSD پر سرعت و بهترین قدرت گرافیکی، به آسودگی می‌تواند تمام رقبای خود را شکست دهد.

با این حال، این لپ تاپ ممکن است در برخی از فاکتورها، نیازهای کاربران را برطرف نکند. عمر باتری آن متوسط بوده و حدود ۴ ساعت از رقبای خود عمر کمتری دارد. اگر طرفدار صفحه نمایش هستید، این لپ تاپ بازهم نمی‌تواند چندان شما را شگفت زده کند. لپ تاپ دارای نرخ انتقال فایل سریعی است و انکودینگ ویدیوهای شما با سرعت کافی انجام خواهد شد.

بدین ترتیب می‌توان گفت که لپ تاپ Acer Swift 3x برای تولید کنندگان محتوا بسیار مناسب است و کارهایشان با سرعت بالایی انجام خواهد شد. با این لپ تاپ می‌توانید حدود ۶ دقیقه کارها را سریع‌تر انجام داده و از رقبای خود جلو بیفتید. لپ تاپ Acer Swift 3x در حالت کلی، محصولی برای تولید کنندگان محتوا و گیمرها است و می‌توانید ویژگی‌های بسیار جذابی از آن را داشته باشید.

مشخصات فنی

پردازنده مرکزی

Intel Core i7-1165G7

پردازنده گرافیکی

Intel Iris Xe MAX

حافظه رم

16GB

حافظه داخلی

1TB SSD

صفحه نمایش

14-inch, 1080p

ابعاد

12.7 x 8.6 x 0.7 inches

وزن

1.36 KG

نقاط قوت

  • + عملکرد رقابتی عالی
  • + حالت مولتی تسکینگ قدرتمند
  • + عملکرد تبدیل ویدیو سریع

نقاط ضعف

  • – اسپیکرهای کم صدا
  • – عمر باتری پایین

11) Acer Nitro 5 (AMD, 2020)

عمر باتری طولانی در یک قیمت بسیار مناسب

بهترین لپ تاپ ایسر

اگر به دنبال یک لپ تاپ گیمینگ هستید که حساب بانکی خود شما را خالی نکند، می‌توانید نگاهی به Acer Nitro 5 بیندازید. این لپ تاپ ۷۰۰ دلاری، دارای عمر باتری بسیار خوبی بوده و یک پردازنده قدرتمند AMD Ryzen 5-4600h هم در اختیار شما قرار می‌دهد.

صفحه کلید آن کارکرد راحتی داشته و هنگام استفاده، از آن لذت خواهید برد. با این حال، همیشه این را بیاد داشته باشید که وقتی پول خود را به یک لپ تاپ ارزان قیمت می‌دهید، باید آمادگی لازم برای یکسری کمبودها را داشته باشید. پردازنده گرافیکی جایی است که سازنده برای کاهش قیمت محصول خود، مصالحه‌هایی در آن صورت داده است.

لپ تاپ Acer Nitro 5 از کارت گرافیک متوسط Nvidia GeForce GTX 1650 استفاده می‌کند. صفحه نمایش این لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی بوده و می‌تواند کسل کننده باشد. در بهترین حالت، می‌توانیم به اسپیکرهای خوب آن اشاره کنیم که راضی کننده هستند. به طور کلی، اگر به لپ تاپی نیاز دارید که قیمت پایینی داشته و حداقل امکانات را تامین کند، می‌توانید به سراغ Acer Nitro 5 بروید.

بیشتر بخوانید: بهترین لپ تاپ تا 15 میلیون؛ 4 مدل ارزان و کارآمد

این لپ تاپ عملکردی عالی دارد، اما عمر باتری آن راضی کننده نخواهد بود. صفحه کلید آن راحت است، اما پردازنده گرافیکی آن چندان برای بازی‌های امروزی مناسب نیست. می‌توانید از سیستم صوتی آن رضایت داشته باشید، اما نگاه کردن به صفحه نمایش آن، چندان خوشایند نخواهد بود.

لپ تاپ Acer Nitro 5 به لطف استفاده از یک بدنه پلاستیکی، عملکرد نسبتا خنکی داشته و به همین راحتی گرم نمی‌شود. بعد از ۱۵ دقیقه بازی، سطح زیرین بدنه این لپ تاپ به ۱۰۳ درجه فارنهایت رسیده و آستانه ۹۵ را رد می‌کند.

مرکز صفحه کلید و صفحه لمسی هم به ترتیب به دمای ۹۰ و ۷۵ درجه فارنهایت می‌رسند. گمترین سطح آن ۱۰۵ درجه بوده و به قسمت زیرین و بخش قطعات سخت افزاری اختصاص پیدا می‌کند. هنگامی هم که یک فیلم ۱۵ دقیقه‌ای را تماشا کنید که کیفیت 1080p دارد، دمای قیمت زیرین به ۸۸ درجه رسیده و صفحه کلید به ۸۲ درجه افزایش پیدا خواهد کرد.

لپ تاپ Acer Nitro 5 به پردازنده‌های خوب AMD مجهز شده است و با داشتن ۸ گیگابایت رم، می‌توانند عملکردی مشابه با دیگر لپ تاپ‌های این سری داشته باشد. در کل، نمرات خوبی برای سنجش بنچمارک این لپ تاپ‌ها ثبت شده است و می‌توانند بهتر از لپ تاپ‌های دیگر عمل کنند.

مشخصات فنی

پردازنده مرکزی

AMD Ryzen 5-4600H

پردازنده گرافیکی

Nvidia GeForce GTX 1650

حافظه رم

8GB

حافظه داخلی

256GB SSD

صفحه نمایش

15.6-inch, 1920 x 1080

ابعاد

14.3 x 10 x 0.9 inches

وزن

2.40 KG

نقاط قوت

  • + عمر باتری طولانی
  • + عملکرد پردازنده مرکزی قدرتمند
  • + قیمت مناسب

نقاط ضعف

  • – گرافیک و صوت در حد پایین
  • – صفحه نمایش کدر

مشاهده قیمت این محصول در فروشگاه


12) Acer Spin 5 (2020)

بهترین لپ تاپ ایسر عملکردی درخشان در یک قیمت پایین

بهترین لپ تاپ ایسر

لپ تاپ Acer Spin 5 را می‌توانیم محصولی قدرتمند و جذاب بدانیم که با قابلیت‌های ۲ در ۱ در اختیار شما قرار می‌گیرد. این لپ تاپ مانند سایر محصولات هیبریدی بازار، طرفداران خاص خودش را دارد و با داشتن صفحه نمایش با کیفیت و رنگی، تماشای فیلم‌های یوتیوب و نتفلیکس را برای‌تان جذاب‌تر خواهد کرد.

لپ تاپ در کل تجربه جذابی در زمینه اجرای فایل‌های رسانه‌ای و بازی در اخیار شما قرار داده و ارزش پرداخت چنین پولی را برایش پیدا خواهید کرد. از طرف دیگر می‌توانیم به دوام باتری این لپ تاپ اشاره کنیم که در حد متوسط عمل می‌کند و اگر این فاکتور برای‌تان مهم است، می‌توانید به سراغ گزینه‌های دیگر بروید.

بدنه لپ تاپ Acer Spin 5 از استیل تشکیل یافته است و در برابر اثر انگشت هم مقاوم خواهد بود. لوگوی ایسر در بخش مرکزی پشت آن قرار گرفته و حالت بازتایشی دارد. همین روند سبب می‌شود که طراحی لپ تاپ جنبه سرگرم کنندگی بیشتری داشته باشد.

بیشتر بخوانید: بهترین لپ تاپ تا 25 میلیون؛ 4 مدل از جدیدترین ها

ایسر به دلیل پنل‌های کم نور مشهود شده است، اما این بار این طور نبوده و صفحه نمایش در این لپ تاپ عالی است. روشنایی صفحه نمایش در حد ۴۲۵ نیت بوده و حداقل می‌تواند نیازهای شما را برطرف سازد. لپ تاپ از قلمی استفاده می‌کند که مجهز به شارژ سریع بوده و قابلیت‌های خاصی را برای‌تان فراهم خواهد کرد.

می‌توانید از لپ تاپ Acer Spin 5 برای یادداشت برداری در حالت تبلت استفاده کرده و آن را همراه با خود به دانشگاه ببرید. شما محدودیتی چندانی در این زمینه نخواهید داشت و به راحتی می‌توانید قلم را شارژ کنید. شارژ چند ثانیه‌ای این قلم، کارکردی چند دقیقه‌ای خواهد داشت.

حس این قلم هم بسیار عالی است و مانند یک مداد نرم روی کاغذ می توانید از آن استفاده کنید. این محصول دارای یک صفحه کلید به سبک جزیره‌ای است و نور پس زمینه آن را زیباتر کرده است. کلیدهای آن مناسب بوده و در طول زمان خراب نخواهد شد.

لپ تاپ Acer Spin 5 دارای تایپ بسیار نرم و روانی است و می‌توانید افتی جزئی در زمینه اشتباهات رخ داده هنگام تایپ داشته باشید. صفحه کلیدها صدای چنپان خاصی هم ندارند و به همین دلیل، تولید محتوای خود را در تایم شب هم می‌توانید بدون سر و صدا ادامه دهید. فراموش نکنید که طراحی جذاب لپ تاپ هم بسیار شیک پسندان مناسب است و احتمالا طرفداران بیشتری در آینده برای خود پیدا خواهد کرد.

مشخصات فنی

پردازنده مرکزی

Intel Core i7-1065G7

پردازنده گرافیکی

Intel Iris Plus graphics

حافظه رم

16GB

حافظه داخلی

512GB SSD

صفحه نمایش

13.5-inch, 2256 x 1504

ابعاد

11.8 x 9.3 x 0.6 inches

وزن

1.17 KG

نقاط قوت

  • + عملکرد قدرتمند و رقابتی
  • + صفحه نمایش رنگی
  • + ارائه شده همراه با قلم

نقاط ضعف

  • – عمر باتری متوسط

13) Acer Chromebook 714

عملکرد سریع و بهینه سازی شده با دوام بسیار بالا

بهترین لپ تاپ ایسر

لپ تاپ Acer Chromebook 714 چندان در تلاش برای تحت تاثیر قرار دادن کسی نیست و صرفا یک انتخاب برای کاربران ساده‌تر فراهم کرده است. این کروم بوک را می‌توانید با یک بدنه آلومینیومی تهیه کرده و حتی رنگ خاکستری آن را نیز به دست آورید.

یک کروم بوک را می‌توانیم لپ تاپی تجاری بنامیم که زرق و برقی لپ تاپ‌های مدرن روز را ندارد، اما با قیمت پایین، می‌تواند برای رفع نیازهای روزمره شما بسیار مناسب باشد. درب این لپ تاپ به لوگوی ایسر مزین شده است و به‌صورت نقره‌ای در سمت چپ آن دیده می‌شود. یک آرم کروم مشکی رنگ هم در بالای این لپ تاپ دیده می‌شود که زیبایی لپ تاپ را دوچندان می‌کند.

لپ تاپ Acer Chromebook 714 دارای دوام درجه نظامی است و بدین ترتیب، اگر فردی هستید که لپ تاپ را زیاد با خود حمل کرده و در اماکن مختلف از آن استفاده می‌کنید، چندان از بابت آسیب رسیدن به آن نگرانی نخواهید داشت. این لپ تاپ آزمایش‌های MIL-STD 810G را از سر گذرانده است و مقاومت بالایی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: بهترین لپ تاپ تا 10 میلیون؛ معرفی کمترین قیمت بازار

این لپ تاپ در برابر باران، رطوبت، دمای شدید و موارد مشابه می‌تواند مقاوم باشد. با این لپ تاپ می‌توانید به تماشای فیلم نشسته و از جزئیات بالای آن در صفحه نمایش خوب لپ تاپ استفاده کنید. روشنایی صفحه نمایش هم عالی بوده و در حد قیمت این محصول، می‌تواند نظر شما را جلب کند.

صفحه کلید این لپ تاپ دارای نورهای پس زمینه است و می‌تواند تایپ ساده‌تری را در شب برای شما فراهم کند. شما می‌توانید صدای کمی را هنگام تایپ شنیده و حالت روان کلیدها را نیز حس کنید. این محصول از نظر صوتی هم عملکرد خوبی دارد و می‌تواند آهنگ را در فضای اتاق پخش کند.

شما می‌توانید از آهنگ‌های ملایم هم با جزئیات بالا استفاده کرده و حتی صداهای آواز ویکند را هم به خوبی بشنوید. موسیقی کیفیت بالایی در حالت کلی ندارد، اما با توجه به اسپیکرهای دوکاناله این محصول، می‌توانید یک متوسط از کیفیت را انتظار داشته باشید. برای تجربه بهتر صدا، می‌توانید از یک هدفون هم استفاده کنید.

اگر کاربری هستید که دوست دارید فعالیت‌های زیادی در فضای اینترنت انجام دهید، لپ تاپ Acer Chromebook 714 مناسب شما ساخته شده است. شما می‌توانید تا ۲۸ تب در کروم ایجاد کرده و سه فیلم 1080p را هم به صورت همزمان از یوتیوب پخش کنید.

می‌توانید اسناد متنوع خود را در گوگل داک اجرا کرده و هیگونه کندی در اجرای لپ تاپ مشاهده نکنید. همه این روند‌ها به دلیل کارکرد بسیار خوب سیستم عامل کروم بوک است و بارهای لودینگ شما را به خوبی می‌تواند مدیریت کند.

مشخصات فنی

پردازنده مرکزی

Intel Core i3-8130U

پردازنده گرافیکی

 Intel HD Graphics 620

حافظه رم

8GB

حافظه داخلی

64GB eMMC

صفحه نمایش

15.6-inch, 1920 x 1080

ابعاد

12.7 x 9.4 x 0.7 inches

وزن

1.49 KG

نقاط قوت

  • + اسکنر اثر انگشت منحصربه‌فرد
  • + عملکرد قدرتمند در زمینه مولتی تسکینگ
  • + دوام بالای نظامی

نقاط ضعف

  • – اسپیکرهای متوسط
  • – صفحه نمایش کم نور

14) Acer Swift 5 (Intel 11th Gen, 2020)

بهترین لپ تاپ ایسر  با امکانات قابل حمل بالا

بهترین لپ تاپ ایسر

کارشناسان اذعان دارند که انتخاب لپ تاپ Acer Swift 5 برای مبتدیان، منطقی‌تر به نظر می‌رسد. شما ارزش بالایی برای پولی که می‌پردازید، کسب خواهید کرد و با احتمال کمی از آن خوشتان نخواهد آمد. این لپ تاپ در همه زمینه‌ها استانداردها را رعایت کرده است و می‌توانید از طراحی جدید و قابل توجه آن لذت ببرید.

این لپ تاپ وزن سبکی داشته و با قابلیت‌های توانمند خود، می‌تواند برای تمامی زمینه‌های کاری مناسب باشد. همان‌طور که گفتیم، اگر می‌خواهید ضمانت بیشتری را در خرید خود حس کنید، می‌توانید این محصول را انتخاب کنید.

لپ تاپ Acer Swift 5 از یک پنل زنده‌ 1080p برخوردار است و حدود ۱ ترابایت هم فضای ذخیره سازی در اختیار شما قرار می‌دهد. حافظه رم آن ۱۶ گیگابایتی بوده و با قیمت ۱۳۰۰ دلاری در اختیار شما قرار می‌گیرد. این مدل حرفه‌ای دستاورد قابل توجهی برای ایسر است و به عنوان یک لپ تاپ همه کاره و قابل حمل می‌توانید از آن استفاده کنید.

شما می‌توانید کارهای اسنادی خود را با آن انجام داده و به ادیت ویدیو بپردازید. تا حدی می‌توانید بازی‌های ساده را با آن اجرا کرده و همراه با خود به دانشگاه ببرید. لپ تاپ قابلیت‌های استانداردی دارد که استفاده از آن را بسیار لذت بخش می‌کند. قابلیت‌های فوق العاده این لپ تاپ تمام نشدنی است و امکانات قابل توجه و انعطاف پذیری را به شما خواهد داد.

بیشتر بخوانید: معرفی و بررسی بهترین سیستم ها برای برنامه نویسی

لپ تاپ Acer Swift 5 دارای یک صفحه لمسی خوب بوده و می‌تواند آن را به یک لپ تاپ همه منظوره تبدیل کند. عمر باتری لپ تاپ هم مناسب است و حتی یک روز کامل بدون شارژ می‌توانید از آن استفاده کنید. صفحه کلید آن، احتمالا بزرگ‌ترین مشکلی است که می‌توانید آن را مدنظر قرار دهید.

اگر طرح صفحه کلید متراکم را دوست ندارید، بهتر است که از خرید این لپ تاپ خودداری کنید. این صفحه کلید احتمالا خطاهای زیادی هنگام تایپ برای شما ایجاد خواهد کرد و این موضوع برای افرادی که کار محتوانویسی انجام می‌دهند، می‌تواند اذیت کننده باشد.

لپ تاپ Acer Swift 5 با داشتن حاشیه‌های نازک، یک وب کم هم در حاشیه خود جای داده است و می‌تواند نکته مثبتی باشد. اگر محصول جانبی دیگری برای استفاده ندارید، می‌توانید از وب کم اختصاصی ایسر استفاده کنید. با این محصول قادر به مدیریت هر چیزی خواهید بود و نور خورشید تاثیری روی آن ندارد. شما می‌توانید نویز آن را کنترل کرده و کیفیت بصری مناسبی را در آن شاهد باشید.

فراموش نکنید که انجام کنفرانس‌های ویدیویی با این وب کم بسیار ساده است و اگر کیفیت آن را دوست نداشته باشید، می‌توانید از گزینه‌های جانبی استفاده کنید. به هر حال با چنین قیمتی، همین وب کم هم می‌تواند خیلی‌ها را راضی کند.

مشخصات فنی

پردازنده مرکزی

Intel Core i7-1065G7

پردازنده گرافیکی

Intel Iris Xe

حافظه رم

16GB

حافظه داخلی

1TB SSD

صفحه نمایش

14-inch, 1920 x 1080

ابعاد

12.6 x 8.2 x 0.6 inches

وزن

1.04 KG

نقاط قوت

  • + وزن بسیار پایین
  • + طراحی دوست داشتنی
  • + عمر باتری خوب

نقاط ضعف

  • – عملکرد صفحه کلید نه چندان مطلوب
  • – اسپیکرهای ضعیف

15) Acer ConceptD 3 Ezel (2021)

یکی از بهترین لپ تاپ‌های مخصوص تولید محتوا

بهترین لپ تاپ ایسر

ایسر همواره برندی بوده است که از ایجاد تغییر در طراحی لپ تاپ‌های خود واهمه نداشته است. لپ تاپ Acer ConceptD 3 Ezel را می‌توانیم نمونه بارزی در این زمینه معرفی کنیم. این لپ تاپ از بدنه آلومینومی جذاب استفاده کرده و لمس آن حس خوبی خواهد داشت.

طراحی این لپ تاپ بسیار عالی است و می‌توانید لوگوی ConceptD را به صورت نقره‌ای در آن مشاهده کنید. این رنگ دقیقا همانی است که لولای آلومینیومی آدونایز شده درب آن به همراه دارد و به نوعی لپ تاپ را به دو نیم تقسیم می‌کند. لولاهای بزرگ لپ تاپ هم از پلاستیک سفید ساخته شده‌اند و دو بدنه را به همدیگر وصل می‌کند.

بیشتر بخوانید: بهترین لپ تاپ مدیریتی؛ معرفی 6 مدل برتر بازار

تماشای فیلم با لپ تاپ Acer ConceptD 3 Ezel بسیار جذاب خواهد بود و می‌توانید به بازی‌های ویدیویی هم بپردازید. این محصول از یک صفحه لمسی با اندازه ۱۵.۶ اینچی استفاده می‌کند که دارای رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل است. بنابراین تجربه بازی و نمایش فیلم را به صورت حرفه‌ای می‌توانید دنبال کرده و از حالت یک دست آن لذت ببرید. این لپ تاپ جزئیات خوبی را در صفحه نمایش خود ارائه کرده و موفق می‌شود که الگوهای نمایش کامل را با وضوح بالا در اختیار شما قرار دهد.

این لپ تاپ به عنوان بهترین لپ تاپ ایسر همراه با قلم در اختیار شما قرار می‌گیرد و می‌توانید برای نوشتن و یادداشت برداری از آن استفاده کنید. این قلم سطح حساسیت خوبی هم دارد و گرفتن آن در دست بسیار ساده است. می‌توانید ضخامت‌های مختلف را هم در قلم ایجاد کرده و طرح‌های اولیه خود را با آزادی عمل بیشتری به طرح نهایی تبدیل کنید.

مشخصات فنی

پردازنده مرکزی

Intel Core i7-10750H

پردازنده گرافیکی

Nvidia GeForce GTX 1650

حافظه رم

16GB

حافظه داخلی

512GB SSD

صفحه نمایش

14-inch, 1920 x 1080

ابعاد

12.9 x 9.0 x 0.7~0.94 inches

وزن

1.7 KG

نقاط قوت

  • + طراحی جذب کننده
  • + عملکرد گیمینگ عالی در حالت کلی
  • + هارد SSD سریع

نقاط ضعف

  • – صفحه نمایش نه چندان رنگی
  • – اسپیکرهای ضعیف

16) Aspire A315 Core i3 1005G1 8GB 1TB 128GB SSD

بهترین لپ تاپ ایسر

ایسر یکی از بهترین مدل‌های سری Aspire را با ۲.۱ کیلوگرم وزن روانه بازار کرده است و به‌عنوان یک نوت بوک ارزشمند می‌توانید به آن نگاه کنید. این لپ تاپ از اندازه صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی بهره می‌برد و پنل آن هم از نوع اچ دی است. رزولوشن صفحه نمایش در این لپ تاپ ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل تعیین شده است و از روکش مات هم می‌توانید همراه با این لپ تاپ استفاده کنید. قابلیت لمسی به صفحه نمایش اضافه نشده است و نسبت تصویر ۱۶:۹ می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما باشد. این محصول از سری پردازنده Core i3 کمپانی اینتل استفاده می‌کند و می‌توانید از فرکانس پردازنده ۱.۲ گیگاهرتزی هم استفاده کنید. فرکانس پردازنده در حالت توربو می‌تواند به ۳.۴ گیگاهرتز برسد. حافظه کش هم ۴ مگابایتی بوده و در حد و اندازه قیمت لپ تاپ مناسب است.

با لپ تاپی روبرو هستیم که حافظه رم ۸ گیگابایتی دارد و از نوع DDR4 در این لپ تاپ تعبیه شده است. ظرفیت حافظه داخلی هم توسط دو هارد SSD‌ و HDD تامین شده است که به ترتیب ظرفیت‌های ۱۲۸ گیگابایت و ۱ ترابایتی را فراهم می‌کنند. کارت گرافیک لپ تاپ هم به‌صورت یکپارچه توسط اینتل تامین شده است و کاملا می‌توانید به آن اعتماد کنید. این لپ تاپ از یک پورت USB 3.0 در کنار دو پورت USB 2.0 بهره می‌برد. این لپ تاپ از پورت HDMI هم می‌تواند برای اتصال یک مانیتور خارجی استفاده کنید. طبق انتظار فناوری وای فای و بلوتوث هم طبق آخرین تکنولوژی جهان در لپ تاپ تعبیه شده است. لپ تاپ سری Aspire را می‌توانید همراه با یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری هم تجربه کنید. این جک به منظور اتصال دستگاه‌های صوتی مختلف کاربرد دارد.

لپ تاپ Aspire را می‌توانید با باتری لیتیوم یون تهیه کنید. این باتری می‌تواند ماندگاری بسیار بالایی را برای لپ تاپ تامین کند و استرس دسترسی به شارژ در زودهنگام را نخواهید داشت. تاچ پد این دستگاه هم از فرمان‌های چند لمسی پشتیبانی می‌کند. با فرمان‌های چند لمسی می‌توانید با سه انگشت یا چهار انگشت خود یک سری فرمان‌ها تعریف کرده و راحت‌تر به برخی از بخش‌های سیستم عامل دسترسی پیدا کنید. این لپ تاپ از نسخه‌های مختلف سیستم عامل ویندوز پشتیبانی می‌کند و بر حسب نیاز خود می‌توانید به سراغش بروید. اسپیکرهای استریو این لپ تاپ هم کیفیت بسیار بالایی دارد و کاملا می‌توانید روی آن حساب باز کنید. این اسپیکرها می‌توانند صدا را به خوبی در فضا پخش کنند. کیبورد دستگاه نور پس زمینه ندارد و ساده است.

وزن

2.1 کیلوگرم

اندازه صفحه نمایش

15.6 اینچ

رزولوشن صفحه نمایش

768 * 1366

مدل پردازنده

Core i3

حافظه رم

8 گیگابایت

ظرفیت حافظه داخلی

128 گیگابایت

1 ترابایت

نوع حافظه داخلی

SSD

HDD

مدل کارت گرافیک

Intel UHD Graphics

سیستم عامل

Windows

باتری

لیتیوم یون

نقاط قوت

  • + شارژدهی مناسب
  • + طراحی زیبا و کیفیت ساخت بالا
  • + پردازنده نسل دهم اینتل

17) Nitro 5 AN515 Ryzen 7 5800H 16GB 1TB SSD

بهترین لپ تاپ ایسر

لپ تاپ سری Nitro را می‌توانید با ابعاد مناسب و همراه با وزن ۲.۳ کیلوگرمی تهیه کنید. این لپ تاپ زیبا ارگونومی بسیار خوبی دارد و می‌توانید هنگام حمل به لوکیشن‌های مختلف، کار آسانی داشته باشید. این لپ تاپ از صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی استفاده می‌کند و به پنل IPS هم مجهز شده است. رزولوشن صفحه نمایش روی ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل قرار گرفته است و همراه با روکش مات می‌توانید از آن استفاده کنید. این صفحه نمایش قابلیت لمسی ندارد و نیازی هم به آن نخواهید داشت. سری پردازنده این لپ تاپ رایزن ۷ کمپانی AMD است و می‌تواند قدرت لازم برای اجرای بازی‌ها و برنامه‌ها را فراهم کند. این تراشه می‌تواند فرکانس عادی ۳.۲ گیگاهرتزی را فراهم کرده و در حالت توربو به ۴.۴ گیگاهرتز برسد. حافظه کش پردازنده هم ۱۶ مگابایتی است.

حافظه رم دستگاه ۱۶ گیگابایت است و یقینا بدون هیچ مشکلی هم می‌توانید سرعت بالایی را در رابط کاربری دریافت کرده و هم در بازی و اجرای برنامه‌های مختلف شرایط مناسبی داشته باشد. این لپ تاپ به یک حافظه SSD با ظرفیت ۱ ترابایتی هم دسترسی دارد و یقینا بهترین چیزی است که می‌توانید از لپ تاپ ایسر دریافت کنید. این حافظه از تکنولوژی برتر دنیا استفاده می‌کند. کارت گرافیک RTX 3070 کمپانی انویدیا هم اثبات می‌کند که با یکی از لپ تاپ‌های گیمینگ عالی روبرو هستیم که در همه زمینه‌ها می‌تواند بهترین عملکرد را به نمایش گذارد. حافظه اختصاصی این لپ تاپ هم ۸ گیگابایتی است و اثبات می‌کند که ایسر در کنار ایسوس می‌تواند جزو تولید کنندگان برتر لپ تاپ‌های گیمینگ باشد. این لپ تاپ از درایو نوری استفاده نمی‌کند و می‌توانید از پورت‌های متنوع USB به جای آن استفاده کنید.

لپ تاپ ایسر Nitro را می‌توانید همراه با جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری مورد استفاده قرار دهید. این جک کمک می‌کند که اتصال هدفون مخصوص گیمینگ را راحت‌تر و بدون نیاز به کابل رابط انجام دهید. لپ تاپ به یک باتری ۴ سلولی لیتیوم یونی مجهز شده است و می‌تواند ۵۷ وات ساعت ظرفیت در اختیار شما گذارد. چنین باتری قدرتمندی یقینا یکی از ملزومات بازی است و می‌توانید به آن اعتماد کنید. ساعت‌ها بازی در انتظار شما است و در طولانی مدت هم نیازی به تازه‌سازی باتری نخواهید داشت. اسپیکر این لپ تاپ هم می‌تواند صدا را با موفقیت در محیط پخش کند و در صورتی که دسترسی به هدفون نداشتید، این اسپیکر استریو می‌تواند جایگزین خوبی باشد. این لپ تاپ ایسر ارزش خرید بالایی مخصوصا برای علاقه‌مندان گیمینگ دارد.

وزن

2.3 کیلوگرم

اندازه صفحه نمایش

15.6 اینچ

رزولوشن صفحه نمایش

1080 * 1920

مدل پردازنده

Ryzen 7

حافظه رم

16 گیگابایت

ظرفیت حافظه داخلی

1 ترابایت

نوع حافظه داخلی

SSD

مدل کارت گرافیک

NVIDIA GeForce RTX 3070

سیستم عامل

Windows

باتری

لیتیوم یون

نقاط قوت

  • + پردازنده مرکزی قدرتمند
  • + پردازنده گرافیکی RTX 3070
  • + کیفیت ساخت و زیبایی

18) Predator Helios PH315 Core i7 11800H 32GB 1TB SSD

بهترین لپ تاپ ایسر

لپ تاپ Predator Helios را می‌توانیم یکی از گران‌ترین گزینه‌های بازار بدانیم که با کیفیت بالایی در اختیار شما قرار می‌گیرد. این لپ تاپ ۲.۵ کیلوگرم وزن دارد و یقینا حمل آن کمی سخت خواهد بود. صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی این لپ تاپ از پنل IPS LED استفاده می‌کند و رزولوشن صفحه نمایش هم روی ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل ثابت شده است. صفحه نمایش مجهز به روکش مات است و بدون قابلیت لمسی در اختیار شما قرار می‌گیرد. می‌توانیم به این لپ تاپ به چشم یک لپ تاپ گیمینگ نگاه کنیم و سطح قطعات عالی آن سبب می‌شود که برای هر زمینه دیگری در کنار گیمینگ هم می‌توانید از ان استفاده کنید. لپ تاپ مجهز به پردازنده Core i7 است و با فرکانس ۱.۹ گیگاهرتز در حالت عادی می‌توانید از آن استفاده کنید. فرکانس در حالت توربو هم به ۴.۶ گیگاهرتز می‌رسد.

این لپ تاپ حافظه کش فوق‌العاده ۲۴ مگابایتی را هم برای پردازنده دارد و احتمالا لپ تاپ‌های انگشت شماری هستند که می‌توانند در این زمینه Predator Helios ایسر را شکست دهند. حافظه رم دستگاه هم ۳۲ گیگابایتی است و از نوع DDR4 تعبیه شده است. مشخصا لپ تاپی داریم که در اکثر زمینه‌ها در بازار برتر است و امکان بازی تا ۵ سال آینده را هم برای شما تامین می‌کند. ۱ ترابایت حافظه ذخیره‌سازی اس اس دی مانند اکثر لپ تاپ‌های گیمینگ برتر بازار در اختیار شما قرار گرفته است و سرعت بالایی در لودینگ و اجرای بازی‌ها را خواهید داشت. این لپ تاپ به کارت گرافیک RTX 3060 انویدیا مجهز شده است و حافظه اختصاصی ۶ گیگابایتی هم دارد. سه پورت پر سرعت USB 3.2 در این لپ تاپ به جای درایو نوری می‌بینیم و می‌توانید به کیفیت بالای آن اعتماد داشته باشید.

این لپ تاپ در زمینه‌های اتصال چیزی کم و کسر نداشته و چه از نظر تامین اینترنت پرسرعت به واسطه وای فای و چه اتصال تجهیزات مختلف، می‌توانید از پورت‌ها و فناوری‌های جالب در این لپ تاپ استفاده کنید. جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری کمک می‌کند که بتوانید هدفون را راحت‌تر به لپ تاپ متصل کرده و از آن استفاده کنید. این لپ تاپ حسگر اثر انگشت ندارد، اما از وب کم و اسپیکر با کیفیت خوبی استفاده می‌کند. باتری این لپ تاپ هم از جنس لیتیون یون است و می‌توانید ساعت‌ها به بازی پرداخته و نگران کاهش شارژ باتری خود نداشته باشید. مهم‌ترین مشخصه‌های این لپ تاپ در حافظه رم و پردازنده نسل یادهم اینتل است و با همین المان‌ها و کارت گرافیک، می‌توانید بازی‌های AAA را تا چند سال آینده به همین صورت تجربه کنید.

وزن

2.5 کیلوگرم

اندازه صفحه نمایش

15.6 اینچ

رزولوشن صفحه نمایش

1080 * 1920

مدل پردازنده

Core i5

حافظه رم

32 گیگابایت

ظرفیت حافظه داخلی

1 ترابایت

نوع حافظه داخلی

SSD

مدل کارت گرافیک

GeForce RTX™ 3060

سیستم عامل

Windows

باتری

لیتیوم یون

نقاط قوت

  • + کارت گرافیک قدرتمند
  • + حافظه رم عالی
  • + پردازنده مرکزی نسل یازدهم اینتل

19) Aspire 7 A715 Core i5 10300H 16GB 1TB SSD

بهترین لپ تاپ ایسر

لپ تاپ آسپیر ۷ که یکی از بهترین نمونه‌های این سری است، همراه با وزن ۲.۱۵ کیلوگرمی روانه بازار شده است و ابعاد مناسبی هم دارد. این لپ تاپ از اندازه صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی بهره می‌برد و پنل آن هم از نوع IPS است. رزولوشن صفحه نمایش در این لپ تاپ ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل تعیین شده است و از روکش مات هم می‌توانید همراه با این لپ تاپ استفاده کنید. قابلیت لمسی به صفحه نمایش اضافه نشده است و نسبت تصویر ۱۶:۹ می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما باشد. این محصول از سری پردازنده Core i5 کمپانی اینتل استفاده می‌کند و می‌توانید از فرکانس پردازنده ۲.۵ گیگاهرتزی هم استفاده کنید. فرکانس پردازنده در حالت توربو می‌تواند به ۴.۵ گیگاهرتز برسد. حافظه کش هم ۸ مگابایتی بوده و در حد و اندازه قیمت لپ تاپ مناسب است.

با لپ تاپی روبرو هستیم که حافظه رم ۱۶ گیگابایتی دارد و از نوع DDR4 در این لپ تاپ تعبیه شده است. ظرفیت حافظه داخلی هم توسط هارد SSD‌ تامین می‌شود که ظرفیت ۱ ترابایتی دارد. کارت گرافیک GTX 1650 که کمپانی انویدیا آن را طراحی کرده است، نسبت به دیگر مدل‌های این سری شرایط بهتری دارد و برای اجرای بازی هم مناسب است. این لپ تاپ از دو پورت USB 3.0 در کنار یک پورت USB 2.0 بهره می‌برد. این لپ تاپ از پورت HDMI هم می‌تواند برای اتصال یک مانیتور هارجی استفاده کنید. طبق انتظار فناوری وای فای و بلوتوث هم طبق آخرین تکنولوژی جهان در لپ تاپ تعبیه شده است. لپ تاپ سری Aspire را می‌توانید همراه با یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری هم تجربه کنید. این جک به منظور اتصال دستگاه‌های صوتی مختلف کاربرد دارد.

لپ تاپ Aspire را می‌توانید با باتری لیتیوم یون تهیه کنید. این باتری می‌تواند ماندگاری بسیار بالایی را با ۴ سلول برای لپ تاپ تامین کند و استرس دسترسی به شارژ در زودهنگام را نخواهید داشت. تاچ پد این دستگاه هم از فرمان‌های چند لمسی پشتیبانی می‌کند. با فرمان‌های چند لمسی می‌توانید با سه انگشت یا چهار انگشت خود یک سری فرمان‌ها تعریف کرده و راحت‌تر به برخی از بخش‌های سیستم عامل دسترسی پیدا کنید. این لپ تاپ از نسخه‌های مختلف سیستم عامل ویندوز پشتیبانی می‌کند و بر حسب نیاز خود می‌توانید به سراغش بروید. اسپیکرهای استریو این لپ تاپ هم کیفیت بسیار بالایی دارد و کاملا می‌توانید روی آن حساب باز کنید. این اسپیکرها می‌توانند صدا را به خوبی در فضا پخش کنند. کیبورد دستگاه نور پس زمینه ندارد و ساده است.

وزن

2.15 کیلوگرم

اندازه صفحه نمایش

15.6 اینچ

رزولوشن صفحه نمایش

1080 * 1920

مدل پردازنده

Core i5

حافظه رم

16 گیگابایت

ظرفیت حافظه داخلی

1 ترابایت

نوع حافظه داخلی

SSD

مدل کارت گرافیک

GTX 1650

سیستم عامل

Windows

باتری

لیتیوم یون

نقاط قوت

  • + سخت افزار قدرتمند
  • + طراحی زیبا و کیفیت ساخت بالا
  • + پردازنده نسل دهم اینتل

20) Nitro 5 AN515 Ryzen 7 5800H 32GB 2TB SSD

بهترین لپ تاپ ایسر

لپ تاپ سری Nitro را می‌توانید با ابعاد مناسب و همراه با وزن ۲.۳ کیلوگرمی تهیه کنید. این لپ تاپ زیبا ارگونومی بسیار خوبی دارد و می‌توانید هنگام حمل به لوکیشن‌های مختلف، کار آسانی داشته باشید. این لپ تاپ از صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی استفاده می‌کند و به پنل IPS هم مجهز شده است. رزولوشن صفحه نمایش روی ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل قرار گرفته است و همراه با روکش مات می‌توانید از آن استفاده کنید. این صفحه نمایش قابلیت لمسی ندارد و نیازی هم به آن نخواهید داشت. سری پردازنده این لپ تاپ Ryzen 7 کمپانی AMD است و می‌تواند قدرت لازم برای اجرای بازی‌ها و برنامه‌ها را فراهم کند. این تراشه می‌تواند فرکانس عادی ۳.۲ گیگاهرتزی را فراهم کرده و در حالت توربو به ۴.۴ گیگاهرتز برسد. حافظه کش پردازنده هم ۱۶ مگابایتی است و امکان نگهداری موقت فایل‌های بیشتری را دارد.

حافظه رم دستگاه عدد شگفت انگیز ۳۲ گیگابایت را به‌ثبت می‌رساند. یقینا بدون هیچ مشکلی می‌توانید سرعت بالایی را در رابط کاربری دریافت کرده و هم در بازی و اجرای برنامه‌های مختلف شرایط مناسبی داشته باشد. این لپ تاپ به یک حافظه SSD با ظرفیت ۲ ترابایتی هم دسترسی دارد و یقینا بهترین حافظه‌ای است که می‌توانید از لپ تاپ ایسر دریافت کنید. این حافظه از تکنولوژی برتر دنیا استفاده می‌کند و ظرفیت بالا هم هر گونه محدودیتی را از آن سلب کرده است. کارت گرافیک RTX 3070 کمپانی انویدیا هم اثبات می‌کند که با یکی از لپ تاپ‌های گیمینگ عالی روبرو هستیم که در همه زمینه‌ها می‌تواند بهترین عملکرد را به نمایش گذارد. حافظه اختصاصی این لپ تاپ هم ۸ گیگابایتی است و اثبات می‌کند که ایسر در کنار ایسوس می‌تواند جزو تولید کنندگان برتر لپ تاپ‌های گیمینگ باشد. این لپ تاپ از درایو نوری استفاده نمی‌کند و می‌توانید از پورت‌های متنوع USB به جای آن استفاده کنید.

لپ تاپ ایسر Nitro را می‌توانید همراه با جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری مورد استفاده قرار دهید. این جک کمک می‌کند که اتصال هدفون مخصوص گیمینگ را راحت‌تر و بدون نیاز به کابل رابط انجام دهید. لپ تاپ به یک باتری ۴ سلولی لیتیوم یونی مجهز شده است و می‌تواند ۵۷ وات ساعت ظرفیت در اختیار شما گذارد. چنین باتری قدرتمندی یقینا یکی از ملزومات بازی است و می‌توانید به آن اعتماد کنید. ساعت‌ها بازی در انتظار شما است و در طولانی مدت هم نیازی به تازه‌سازی باتری نخواهید داشت. اسپیکر این لپ تاپ هم می‌تواند صدا را با موفقیت در محیط پخش کند و در صورتی که دسترسی به هدفون نداشتید، این اسپیکر استریو می‌تواند جایگزین خوبی باشد. این لپ تاپ ایسر ارزش خرید بالایی مخصوصا برای علاقه‌مندان گیمینگ دارد.

وزن

2.3 کیلوگرم

اندازه صفحه نمایش

15.6 اینچ

رزولوشن صفحه نمایش

1080 * 1920

مدل پردازنده

Ryzen 7

حافظه رم

32 گیگابایت

ظرفیت حافظه داخلی

2 ترابایت

نوع حافظه داخلی

SSD

مدل کارت گرافیک

NVIDIA GeForce RTX 3070

سیستم عامل

Windows

باتری

لیتیوم یون

نقاط قوت

  • + پردازنده مرکزی قدرتمند
  • + پردازنده گرافیکی RTX 3070
  • + حافظه اس اس دی با ظرفیت بالا

21) Aspire 5 A515 Core i3-1115G4 4GB 1TB 128GB SSD

بهترین لپ تاپ ایسر

سری آسپیر (Aspire) یکی از بهترین مجموعه‌های ایسر است که نمونه‌ای از آن را می‌توانید با ۲.۱ کیلوگرم وزن تهیه کنید. این لپ تاپ از اندازه صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی بهره می‌برد و پنل آن هم از نوع فول اچ دی است. رزولوشن صفحه نمایش در این لپ تاپ ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل تعیین شده است و از روکش مات هم می‌توانید همراه با این لپ تاپ استفاده کنید. قابلیت لمسی به صفحه نمایش اضافه نشده است و نسبت تصویر ۱۶:۹ می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما باشد. این محصول از سری پردازنده Core i3 کمپانی اینتل استفاده می‌کند و می‌توانید از فرکانس پردازنده ۳.۰ گیگاهرتزی هم استفاده کنید. فرکانس پردازنده در حالت توربو می‌تواند به ۴.۱ گیگاهرتز برسد. حافظه کش هم ۶ مگابایتی بوده و در حد و اندازه قیمت لپ تاپ مناسب است.

با لپ تاپی روبرو هستیم که حافظه رم ۸ گیگابایتی دارد و از نوع DDR4 در این لپ تاپ تعبیه شده است. ظرفیت حافظه داخلی هم توسط دو هارد SSD‌ و HDD تامین شده است که به ترتیب ظرفیت‌های ۱۲۸ گیگابایت و ۱ ترابایتی را فراهم می‌کنند. کارت گرافیک لپ تاپ هم به‌صورت یکپارچه توسط اینتل تامین شده است و Iris Xe Graphics نام دارد. این لپ تاپ از دو پورت USB 3.2 در کنار یک پورت USB 2.0 بهره می‌برد. این لپ تاپ از پورت HDMI هم می‌تواند برای اتصال یک مانیتور خارجی استفاده کنید. طبق انتظار فناوری وای فای و بلوتوث هم طبق آخرین تکنولوژی جهان در لپ تاپ تعبیه شده است. لپ تاپ سری Aspire را می‌توانید همراه با یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری هم تجربه کنید. این جک به منظور اتصال دستگاه‌های صوتی مختلف کاربرد دارد.

لپ تاپ Aspire را می‌توانید با باتری لیتیوم یون تهیه کنید. این باتری می‌تواند ماندگاری بسیار بالایی را برای لپ تاپ تامین کند و استرس دسترسی به شارژ در زودهنگام را نخواهید داشت. تاچ پد این دستگاه هم از فرمان‌های چند لمسی پشتیبانی می‌کند. با فرمان‌های چند لمسی می‌توانید با سه انگشت یا چهار انگشت خود یک سری فرمان‌ها تعریف کرده و راحت‌تر به برخی از بخش‌های سیستم عامل دسترسی پیدا کنید. این لپ تاپ از نسخه‌های مختلف سیستم عامل ویندوز پشتیبانی می‌کند و بر حسب نیاز خود می‌توانید به سراغش بروید. اسپیکرهای استریو این لپ تاپ هم کیفیت بسیار بالایی دارد و کاملا می‌توانید روی آن حساب باز کنید. این اسپیکرها می‌توانند صدا را به خوبی در فضا پخش کنند. کیبورد دستگاه نور پس زمینه ندارد و ساده است.

وزن

2.1 کیلوگرم

اندازه صفحه نمایش

15.6 اینچ

رزولوشن صفحه نمایش

1080 * 1920

مدل پردازنده

Core i3

حافظه رم

4 گیگابایت

ظرفیت حافظه داخلی

1 ترابایت

128 گیگابایت

نوع حافظه داخلی

HDD

SSD

مدل کارت گرافیک

Iris Xe Graphics

سیستم عامل

Windows

باتری

لیتیوم یون

نقاط قوت

  • + کیبورد همراه با کلیدهای با کیفیت
  • + طراحی زیبا و کیفیت ساخت بالا
  • + پردازنده نسل یازدهم اینتل

کلام آخر

شرکت ایسر عملکرد فوق العاده‌ای در طول این سال‌ها داشته است، بهترین لپ تاپ ایسر قابل حمل و مخصوص بازی معرکه‌ای را در کنار کروم‌ بوک‌های متنوع روانه بازار کرده است. ایسر ضمن اینکه سری محبوب و تست شده TravelMate خود را بار دیگر به بازار بازگردانده است، گسترش فضای رقابتی و خلاق خود را هم به یاد داشته و سعی کرده است که محصولات قابل حمل بیشتری را روانه بازار کند.

بهترین لپ تاپ ایسر از نگاه مقداد آی تی کدام است؟

Aspire 3 A315, Aspire A715, Chromebook Spin 713, Chromebook C933T, این 4 ساعت همرا مدل های دیگر جزء بهترین گوشی سامسونگ هستند که ما در این مقاله به معرفی و بررسی آن ها پرداخته ایم.

بهترین لپ تاپ گیمینگ ایسر کدام است؟

Acer Predator Triton 300 SE, یکی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ بازار است که ما در این مقاله به شرح کلی مشخصات آن پرداخته ایم.

آیا قیمت بهترین لپ تاپ ایسر مقرون به صرفه است؟

بله، به طور کلی لپ تاپ های ایسر یکی از ارزان ترین لپ تاپ های موجود در بازار هستند.

برای دنبال کردن مقاله‌های بیشتر می‌توانید از مجله مقداد آی تی دیدن فرمایید و محصولات جدید و متنوعی هم در بخش فروشگاه آنلاین مقداد آی تی ارائه می‌شوند.