• رها فهیمی
    نویسنده: رها فهیمی

یک ساعت هوشمند می‌تواند کاربرد متنوعی در طول روز برای کاربران داشته باشد. آیا می‌خواهید ضربان قلب خود را در طول روز تحت نظر داشته باشید؟ دوست دارید که میزان کالری سوزانده شده در تمرینات خود را با بهترین ساعت هوشمند هوآوی ردیابی کنید؟ قصد دارید که اعلان‌های گوشی هوشمند خود را مستقیما روی ساعت خود دریافت کنید؟

یک ساعت هوشمند می‌تواند تمامی این کارها را برای شما انجام دهد و امکانات دیگری هم خواهد داشت که در کنار ویژگی‌های برجسته خود، می‌تواند برای خریداران جالب توجه باشد. به طور مثال می‌توانید روی کیفیت خواب خود نظارت داشته و آمار و ارقام مختلف آن را در برنامه سلامتی دریافت کنید.

سخنگوی هواوی در این رابطه می‌گوید: «محبوبیت ساعت‌های هوشمند در چندین سال گذشته افزایش پیدا کرده است و ما نیز طیف وسیعی از ساعت‌های هوشمند ورزشی را تولید کرده و روانه بازار می‌کنیم. هرکدام از این محصولات مطابق با بودجه کاربران بوده و می‌تواند امکانات متنوعی مانند اطلاعات سلامتی و نیازهای ورزشی کاربران را تامین کند».

وی در ادامه صحبت‌های خود افزود که: «Huawei Watch GT 2 Pro به دلیل داشتن طراحی شیک، کیفیت ساخت بالا و ارائه طیف گسترده‌ای از حالت‌های ورزشی، می‌تواند یک ساعت هوشمند پرکاربرد برای افراد ورزشکار یا عادی باشد.»

بیشتر بخوانید: بهترین ساعت هوشمند گارمین؛ انتخاب حرفه‌ای های جمع!

بهترین ساعت هوشمند هوآوی؛ به صرفه‌های تو دل برو!

هواوی واچ فیت از ماندگاری باتری ۱۰ روزه برخوردار است و می‌توانید امکانات متنوع آن را در طول روز مورد استفاده قرار دهید. این ساعت مانند یک مربی شخصی همراه عمل کرده و امکاناتی دارد که سیستم بدنی شما را در حالت متعادل نگه می‌دارد.

می‌توانید تمرینات خود را به‌صورت دقیق تنظیم کرده و در موقعیت‌های اصی مانند فعالیت‌های یوگا نیز از آن استفاده کنید. شما کارهای بیشتری می‌توانید با ساعت هوشمند خود انجام داده و برای ردیابی اطلاعات ورزشی یا سلامتی خود از آن استفاده کنید. هواوی یکی از برندهای مهم در زمینه تولید ساعت‌های هوشمند است و در طی سال‌های گذشته، اعتبار بزرگی را برای خود کسب کرده است.

تمام ساعت‌های هوشمند هواوی می‌توانند با برنامه Huawei Health همگام سازی شده و به کاربران این امکان را فراهم کنند که داده‌های ورزشی و سلامتی خودشان را تنها در یک پلتفرم جمع آوری کنند. امکان گزارش گیری و کنترل عملکرد در طول روزها و ماه‌های مختلف با این برنامه امکان پذیر خواهد بود.

ما در ادامه قصد داریم که بهترین ساعت‌های هوشمند هواوی را به شما معرفی کرده و ببینیم که هرکدام چه عملکردی در بازار داشته‌اند. در نظر داشته باشید که این ساعت‌ها متناسب با بودجه‌های مختلف است و هر کدام از امکاناتی متناسب با برچسب قیمتشان خواهند داشت. بنابراین با ما همراه شوید.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی هواوی؛ از انتظارات تلخ تا واقعیت‌های شیرین!

لیست بهترین ساعت‌ هوشمند هواوی + بررسی 11 مدل مدرن

  1. Huawei Watch GT 2 Pro
  2. Huawei Watch Fit
  3. Huawei Band 4 Pro Smart Watch
  4. Huawei Watch GT 2e
  5. Huawei GT 2
  6. Huawei GT
  7. Huawei Talkband B6
  8. Honor Band 4
  9. Honor Band 5 Global
  10. Honor Band 5 Sport
  11. Honor Band 3

1) Huawei Watch GT 2 Pro

بهترین ساعت هوشمند هوآوی

این ساعت هوشمند با داشتن طراحی حرفه‌ای و نظارت پیشرفته روی فعالیت‌های ورزشی و سلامتی، می‌تواند برای همه کاربرانی که به صورت متعصبانه به تناسب اندام خود فکر می‌کنند، مناسب باشد. این ساعت برای استفاده روزمره بسیار عالی است و علاوه بر ارائه اطلاعات سلامتی، برای دریافت اعلان و عدم نیاز به درآوردن گوشی هوشمند هم کاربرد بالایی دارد.

این ساعت هوشمند دارای بیش از ۱۰۰ تمرین ورزشی است که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کرده و به ردیابی اطلاعات آن بپردازید. از جمله حالت‌های ورزشی می‌توانیم به اسکی، اسکی صحرانوردی، اسنوبرد و گلف اشاره کنیم که احتمالا در دیگر ساعت‌های هوشمند به سختی می‌توانید آن‌ها را پیدا کنید.

اگر عاشق کوهنوردی هستید و دوست دارید که حالت‌های مختلف اسکی را تجربه کنید، می‌توانید از این ساعت هوشمند بهره برده و سرعت متوسط، مسافت طی شده، مسیر حرکت، شیب مسیر، حداکثر شیب، ضربان قلب، اشباع اکسیژن خون و دیگر اطلاعات سلامتی را همراه با یک سیستم یادآوری صوتی دریافت کنید. بدین ترتیب می‌توانید اطمینان بیشتری از کنترل سلامتی بدن خود داشته باشید.

طرفداران گلف نیز می‌توانند از ساعت هواوی چی تی 2 پرو استفاده کرده و از حالت Driving Mode استفاده کنند. این حالت توانایی تجزیه و تحلیل سرعت و سرعت نوسان شما را خواهد داشت و در عین حال می‌تواند نمایش چرخش‌های بصری را نیز در طول مسیر روی صفحه ساعت هوشمند نمایش دهد.

از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توانیم به شارژ بی‌سیم، دوام باتری دو هفته‌ای و کیفیت بالای صفحه ساعت اشاره کنیم که از یاقوت کبود و فریم تیتانیومی ساخته شده است و آن را در برابر خراش و نفوذ گرد و غبار بسیار مقاوم می‌کند. حتی در هنگام ورزش در فضای باز نیز می‌توانید با اطمینان کامل از این ساعت هوشمند استفاده کرده و نگرانی از بابت شکستن آن نداشته باشید.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی سامسونگ؛ مناسب‌ترین گوشی از این برند برای شما کدام است؟

ویژگی‌های ردیابی سلامت حرفه‌ای این محصول نیز شامل نظارت بر ضربان قلب، اعلان‌های مربوط به ضربان غیر طبیعی قلب، ردیابی علمی خواب، نظارت روی استرس در کل روز و همچنین نظارت روی سطح اکسیژن خون یا همان SpO2 است. بدین ترتیب این ساعت هوشمند را می‌توانید به‌صورت همه جانبه برای ورزش و سلامتی خود به کار برده و از امکانات جذاب آن بهره مند شوید.

مشاهده قیمت این محصول در فروشگاه


2) Huawei Watch Fit

بهترین ساعت هوشمند هوآوی

با ساعت هوشمند هواوی واچ فیت می‌توانید یک محصول شیک و بسیار زیبا در اختیار داشته باشید که می‌تواند با داشتن حالت‌های تمرینی مختلف و ویژگی‌های علمی در زمینه ردیابی این تمرین‌ها، تناسب اندام شما را در یک مسیر درست و اصولی قرار دهد. با این محصول علاوه بر تناسب اندام، می‌توانید اطلاعات سلامتی خود را نیز به بهترین شکل دریافت کرده و از آن‌ها برای یک زندگی بهتر استفاده کنید.

با بسته بودن سالن‌ها و باشگاه‌های ورزشی به دلیل ویروس کرونا، این ساعت هوشمند کاربرد بسیار بالایی برای افرادی دارد که قصد دارند شکل جدیدی از ورزش را تجربه کنند. این ساعت یک راهنمای تمام عیار در این زمینه است و طول مسیر می‌تواند به شما کمک کند که ورزش را در میزان لازم و اصولی خود دنبال کنید.

هواوی واچ فیت را می‌توانیم اولین ساعت هوشمند هواوی بدانیم که به‌عنوان یک مربی ورزشی شخصی و متحرک شناخته می‌شود. این ساعت بدون نیاز به گوشی هوشمند یا هر وسیله دیگری کار کرده و آموزش‌های شخصی و منحصربه‌فرد را به‌صورت یک به یک در اختیار شما می‌گذارد. واچ فیت دارای ۱۲ دوره تمرین تخصصی بوده و می‌تواند ۴۴ نمایش از وضعیت فعلی شما را نیز داشته باشد.

این ساعت هوشمند از یک برنامه اختصاصی هم استفاده می‌کند که ۹۶ حالت تمرینی را در اختیار شما خواهد گذاشت. می‌توانید هر ورزشی که فکرش را می‌کنید با این ساعت انجام داده و عملکردهای بدن خود را اندازه گیری کنید. در این بین می‌توانیم به ضربان قلب، میزان کالری سوزانده شده در ورزش‌های مختلف و سایر داده‌ها اشاره کرد که توسط برنامه AI Life می‌توانید اطلاعات دقیق‌تری را نیز کسب کنید.

بیشتر بخوانید: بررسی و تحلیل ۱۴ مدل از به روزترین و بهترین ساعت های هوشمند بازار

ساعت هوشمند هواوی واچ فیت دارای ویژگی‌های دیگری هم است که ارزش خرید آن را بالا می‌برد. از این بین می‌توانیم به نظارت روی ضربان قلب، ردیابی خواب و سیستم نظارت روی سطح اکسیژن خون SpO2 هم اشاره کنیم. بنابراین با استفاده از این ساعت هوشمند می‌توانید خودتان را برای یک بدن سالم و حرفه‌ای آماده کنید.


3) Huawei Band 4 Pro Smart Watch

بهترین ساعت هوشمند هوآوی

اگر بودجه چندان بالایی برای خرید یک ساعت هوشمند مناسب ندارید، هیچ مشکلی ندارد و می‌توانید از هواوی بند ۴ پرو استفاده کنید. این ساعت هوشمند در مقایسه با گزینه‌های دیگر کوچک‌تر است، اما تمامی امکانات سلامتی و تناسب اندام ساعت‌های هوشمند هواوی را در اختیار شما می‌گذارد.

شما می‌توانید در کارهای روزمره خود از فناوری ساعت هوشمند هواوی بند ۴ پرو استفاده کرده و از ردیاب تناسب اندام و GPS نهایت استفاده را ببرید. می‌توانید به ضربان قلب و فعالیت خود توجه کرده و میزان فعالیت‌های خود را در یک شرایط نرمال و سالم نگه دارید. این ساعت هوشمند در برابر آب مقاوم بوده و بنابراین، می‌توانید با ساعت هوشمند خود به شنا یا دویدن زیر باران رفته و نگران خرابی یا ایجاد مشکل آن نخواهید بود.

بیشتر بخوانید: Amazfit ، بزودی ساعت‌های هوشمند جدید و ارزان را روانه بازار می‌کند

این ساعت هوشمند برای هر شرایط آب و هوایی مناسب است و می‌توانید برای دریافت اعلان‌های گوشی هم از آن استفاده کنید. تنظیمات این ساعت هوشمند بسیار ساده است و می‌توانید برای پاسخ دادن به پیام‌های گوشی خود هم از آن استفاده کنید. با این ساعت، دیگر نیازی نخواهید داشت که هر چند دقیقه یکبار گوشی خود را برای چک کردن پیام از جیب خود خارج کنید و تمام کارها با ساعت هوشمند قابل انجام خواهد بود.

مشاهده قیمت این محصول در فروشگاه


4) Huawei Watch GT 2e

ساعت هوشمند هوآوی

ساعت هوشمند Huawei Watch GT 2e را می‌توانیم آخرین مدل در سری GT بدانیم که از لحاظ مشخصات فنی، نزدیکی بسیار زیادی به Huawei GT 2 دارد، اما هوآوی در مقایسه با GT 2e تلاش کرده است که عملکرد بهتری نسبت به آن داشته باشد.

این ساعت هوشمند برای مچ دستان شما بسیار راحت خواهد بود و می‌توانید از انحنای فلزی بالا و پایین آن لذت ببرید. این ساعت از بندهای لاستیکی روی مچ دست شما استفاده می‌کند و جلوه‌ای نرم و جذاب به آن خواهد داد. روی این ساعت از بندهای لاستیکی استاندارد ۲۲ میلی متری استفاده شده است که به راحتی قابل تعویض بوده و می‌توانید مدل‌های دلخواه خود را برای آن خریداری کنید.

این ساعت در رنگ‌های سفید، سبز و قرمز روانه بازار شده است و این امکان را خواهید داشت که رنگ مخصوص خود را داشته باشید. این دستگاه از پردازنده Kirin A1 SoC استفاده می‌کند که به طور خاص به عنوان تراشه‌ای برای ساعت‌های هوشمند برنامه ریزی شده است. این تراشه سبب می‌شود که تمام ویژگی‌های ساعت، بدون مصرف زیاد باتری در اختیار شما باشد و هوآوی هم به صورت کامل از آن‌ها پشتیبانی می‌کند.

بنابراین شما با یک بار شارژ، می‌توانید تا دو هفته از این ساعت هوشمند استفاده کنید. از بهترین امکانات این محصول می‌توانیم به سنسورهای ضربان قلب آن اشاره کنیم که همواره برای کنترل و ارائه نتایج عالی و آنلاین در خدمت شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی شیائومی؛ رقابتی هیجان انگیزی از سری می، ردمی نوت و پوکو !

با ساعت هوشمند Huawei Watch GT 2e میتوانید ردیاب‌ فعالیت خود را هم داشته باشید و چک کنید که در طول روز به چه مکان‌های می‌روید. می‌توانید گام‌های برداشته شده را ثبت کرده و برای فعالیت‌های ورزشی خود هم از قابلیت‌های ساعت هوشمند هوآوی استفاده کنید.

سنسور SpO2 هم در این ساعت هوشمند وجود دارد و می‌تواند اکسیژن موجود در خون شما را محاسبه کند. همان سنسورها، می‌توانند میزان VO2Max را هم اندازه گیری کنند تا شما توانید تجزیه و تحلیل مناسبی روی سلامت خود داشته باشید. این موضوع سبب می‌شود که بیش از ۹۵ درصد ارزیابی سلامت شما، برپایه اطلاعات حقیقی باشد.

ساعت هوشمند Huawei Watch GT 2e از یک پنل ۱.۳۹ اینچی با پنل AMOLED بزرگ استفاده می‌کند و کنتراست بالایی هم دارد. ۱۵ حالت تمرینی در ساعت وجود دارد که همراه با قابلیت فعالیت کردن جی پی اس در دسترس شما قرار می‌گیرد.

با استفاده از چنین حالت‌هایی می‌توانید جزئیات مسیر ورزشی خود مانند مسافت، سرعت، مدت زمان، کالری سوزانده شده، ضربان قلب در هر منطقه، جزئیات کم و زیاد شدن ارتفاع و سرعت آن‌ها را ثبت و ضبط کنید. این اطلاعات را می‌توانید در برنامه Health هوآوی ثبت کرده و تحیلی هم روی آن‌ها داشته باشید.

این برنامه بینش جالبی در شبانه روز به شما داده و می‌توانید بررسی‌های کامل را به صورت هفتنگی و ماهیانه توسط آن داشته باشید. شما هر روز صبح، می‌توانید نمره خواب خود را از ۱ تا ۱۰۰ دریافت کنید تا میانگین خواب متوسط به شما داده شود. همچنین براساس آن‌چیزی که کارشناسان به آن دست یافته‌اند، هنگام خواب، میزان عمیق بودن، سبک بودن و REM بسیار مهم است و این ساعت با بررسی کامل آن‌ها، می‌تواند امتیاز پایین، نرمال یا بالا را به شما اختصاص دهد.

فراموش نکنید که اعلان‌های مربوط به گوشی خود را هم می‌توانید توسط این ساعت هوشمند دریافت کنید. اعلان‌ها با سرعت بالا و تاخیر کمی از گوشی به ساعت Huawei Watch GT 2e می‌رسند، اما عملکرد چندان خاصی هم ندارند. شما صرفا می‌توانید آن‌ها را مطالعه کنید.

درواقع کار دیگری با این اعلان‌ها نمی‌توان کرد و ساعت هوشمند Huawei Watch GT 2e، مانند ساعت‌های هوشمند دیگر، امکان رپلای کردن را فراهم نکرده است. شما می‌توانید حدود ۵۰۰ آهنگ را در ساعت خود ذخیره سازی کرده و هنگام فعالیت‌های ورزشی، به آن‌ها گوش کنید.

حتما بخوانید: بهترین ساعت هوشمند بازار؛ بررسی و تحلیل ۱۴مدل

فراموش نکنید که می‌توانید از سیستم خاص هوآوی، برای بهینه سازی کردن آهنگ‌ها هم استفاده کرده و فایل‌های موسیقی بیشتری را در ساعت خود ذخیره سازی کنید. این ساعت برای تناسب اندام هم بسیار مناسب است.

از ویژگی‌های تناسب اندام ساعت هوشمند Huawei Watch GT 2e، می‌توانیم به همان قابلیت‌هایی اشاره کنیم که گارمین یا فیت بیت در اختیار شما قرار می‌دهند. جدیدترین ساعت هوشمند هوآوی بسیار دوست داشتنی است و قیمت پایین آن، سبب می‌شود که علاقه بیشتری به استفاده از آن داشته باشید.

ردیابی مناسب فعالیت، قابلیت‌های مربوط به تناسب اندام و طراحی کلی، سه عامل مهمی هستند که سبب می‌شوند، نبود امکاناتی مانند اپ‌های سوم شخص متنوع کامل جبران شوند.

مشاهده قیمت این محصول در فروشگاه


5) Huawei GT 2

ساعت هوشمند هوآوی

ساعت هوشمند Huawei GT 2 را می‌توانید در دو اندازه ۴۲ یا ۴۶ میلی متری تهیه کنید. نمونه کوچک‌تر عملکردی همانند گلکسی واچ اکتیو دارد و با پوشش ساده‌تر، در اختیار شما قرار می‌گیرد. گزینه بزرگ‌تر حالت اسپرت بیشتری دارد و می‌توانید از دو دکمه در سمت راست آن هم برای عملکردهای بیشتر استفاده کنید.

این ساعت هوشمند حالت بیرون زده داشته و دکمه بالایی آن برای بازگشت به صفحات قبلی کاربرد دارد. این در حالی است که دکمه‌ دیگر را می‌توانید به هر ویژگی ساعت هوشمند خود اختصاص داده و به عنوان میانبر از آن استفاده کنید. بین این دکمه‌ها، یک اسپیکر هم قرار دارد.

شما می‌توانید در ساعت هوشمند Huawei GT 2، از پهنای بند ۲۲ میلی متری هم استفاده کنید که قابلیت تعویض داشته و می‌توانید به صورت استاندارد، از بند ساعت‌های هوشمند دیگر هوآوی هم استفاده کنید. صفحه نمایش ۱.۳۹ اینچی این محصول از پنل AMOLED طراحی شده است و دارای رزولوشن ۴۵۴ در ۴۵۴ پیکسلی است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی ال جی؛ خوش دست، با کیفیت و اقتصادی!

ساعت هوشمند دارای سیستم روشنایی خودکار بوده و به شما کمک خواهد کرد که با تغییر شرایط نوری محیط هم سازگار باشید. برای شارژ کردن باتری این ساعت، می‌توانید از یک پایه مغناطیسی همراه با پایه‌های پوگو استفاده کنید. سیستم آهن‌ربا روی شارژر به شما کمک می‌کند که ساعت را به راحتی به آن چسبانده و اجازه سقوط از ارتفاع را به آن ندهید.

ساعت هوشمند Huawei GT 2 از یک پورت USB Type-C هم استفاده می‌کند. این ساعت با تراشه Kirin A1 در اختیار شما قارر می‌گیرد و می‌تواند رقابت بسیار خوبی با تراشه اسنپ دراگون Wear 3100 SoC هم داشته باشد. این سیستم عامل در بیشتر ساعت‌های هوشمند برندهای دیگری به جز اپل واچ استفاده می‌شود.

این ساعت از سیستم بلوتوث ۵.۱ همراه با جی پی اس هم بهره می‌برد که می‌تواند برای ردیابی فضای باز هم بسیار عالی باشد. ساعت هوشمند هوآوی در برابر آب مقاوم است و می‌توانید در استخر و بدون نگرانی از ساعت هوشمند خود استفاده کنید.

با ساعت Huawei GT 2 می‌توانید تماس‌های خود را از طریق بلوتوث دریافت کرده و از سیستم 4variant استفاده کنید. قابلیت‌های این ساعت هوشمند تمامی ندارد. می‌توانید سیستم دریابی گام شمار و فاصله را داشته و در فعالیت‌های ورزشی خود از آن‌ها استفاده کنید.

حتی می‌‌توانید از سیستم جی پی اس اختصاصی کمپانی هم استفاده کرده و ردیابی میزان ضربان قلب، خواب و نظارت بر استرس هم داشته باشید. دوام باتری این محصول برای دو هفته کافی است، البته به شرطی که برخی از ویژگی‌های پیشرفته‌تر را در آن خاموش کنید. در این بازه زمانی، نباید زیاد قابلیت جی پی اس را در تمرینات ورزشی خود باز گذارید و یک حالت نرمال را باید در این زمینه رعایت کنید.

حتما بخوانید: Citizen CZ ساعت هوشمند با پلتفرم Wear OS معرفی شد

به یاد داشته باشید که ساعت هوشمند Huawei GT 2 دارای یک اسپیکر با کیفیت است که در درجه اول برای تماس گرفتن کاربرد دارد و می‌توانید برای گوش دادن به موسیقی هم از آن استفاده کنید. این ساعت هوشمند در زمینه قیمت هم می‌تواند ارزش بالایی در بازار داشته باشد.

اگر به سخت افزار زیبا همراه با طراحی خاص آن دقت کنید، متوجه می‌شوید که در کنار کارایی بالای داخلی، در بیرون و از نظر زیبایی طراحی هم چیزی از محصولات شاخص بازار کم ندارد. از این ساعت می‌توانید چندین سال استفاده کرده و سپس به سراغ مدل‌های بالاتر بروید.

مشاهده قیمت این محصول در فروشگاه


6) Huawei GT

ساعت هوشمند هوآوی

ساعت هوشمند Huawei GT را می‌توانیم یک محصول نازک و سبک بدانیم که با صفحه نمایش تمام رنگی در اختیار شما قرار می‌گیرد. شما در طول روز به راحتی می‌توانید از این ساعت استفاده کنید. بدنه آن به صورت ترکیبی از سرامیک و فلز است و حس خوب آن را در مچ دست خود به راحتی خواهید داشت.

طراحی این ساعت، شباعت زیادی به هوآوی واچ ۲ دارد، اگرچه این شباهت در لول پایینی دیده می‌شود. ضخامت این ساعت ۱۰.۶ میلی متر بوده و این بدان معنی است که به راحتی می‌تواند روی مچ دست شما قرار بگیرد. صفحه نمایش ساعت ۱.۳۹ اینچی بوده و از پنل AMOLED ساخته شده است. این صفحه نمایش روشنایی و وضوح بسیار خوبی دارد.

تمام ویژگی‌های ساعت را می‌توانید با وضوح بالا در صفحه نمایش مشاهده کرده و تعامل بسیار خوبی هم با صفحه لمسی روان و ساده آن داشته باشید. این وضوح به ۴۵۴ در ۴۵۴ می‌رسد و معمولا میزان بالاتری از ساعت‌های هوشمند دیگر است.

در سمت راست ساعت دو دکمه وجود دارد که هنگام استفاده از صفحه نمایش لمسی به دردتان خواهد خورد. می‌توانید رابط کاربری آن را فعال کرده و از دکمه بالا برای بیدار کردن ساعت و سپس بازگشت به منو اصلی استفاده کنید. یکی از برنامه‌های کاربردی خود را هم می‌توانید برای دکمه پایینی و به عنوان میانبر در ساعت تعریف کنید. این قابلیت معمولا در تمام ساعت‌های هوشمند هوآوی وجود دارد.

این امکان به شما داده شده است که بدون نیاز به منوی اصلی ساعت Huawei GT، بتوانید برنامه دلخواه خود را اجرا کرده و سریعا به آن دسترسی داشته باشید. این قابلیت برای بسیاری از کاربران مفید است و تماشای ساعت را در طول روز لذت‌ بخش می‌کند.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی تا ۴۰ میلیون تومان + معرفی ۲۰ مدل برتر بازار

چندین حالت ورزشی مانند دویدن، شنا و دوچرخه سواری در این ساعت هوشمند وجود دارد. شما می‌توانید از سیستم ردیابی ورزشی آن در فضای باز استفاده کرده و به پیاده روی و کراس کانتری بپردازید. هوآوی از دوره‌ای تحت عنوان Running Course هم در این ساعت استفاده می‌کند که در طول ورزش خود می‌توانید آن را فعال کنید.

شما می‌توانید جلسات آموزشی اختصاصی را برای ورزش خود در ساعت Huawei GT دریافت کرده و برنامه ریزی بهتری برای تمرینات خود داشته باشید. باتری این ساعت با استفاده عادی تا دو هفته کارایی خواهد داشت. اگر هم GPS آن را فعال کرده باشید، این میزان به یک روز کامل کاهش پیدا می‌کند.

اگر هم بخواهید جی پی اس را خاموش کرده و صفحه نمایش همیشه روشن آن را هم غیرفعال کنید، تا حدود یک ماه کامل می‌توانید از ساعت خود بدون نیاز به شارژ استفاده کنید. این ساعت هوشمند با سیستم عامل‌های اندروید و iOS سازگار است و می‌توانید پیام‌های متنی، اپلیکیشن‌ها و تماس‌های تلفن خود را در ساعت خود دریافت کنید.

البته همان‌طور که در ساعت هوشمند قبلی هم اشاره کرده بودیم، این قابلیت‌ها صرفا برای خواندن هستند و نمی‌توانید عملکرد خاصی را با اعلان‌ها داشته باشید. ساعت هوشمند Huawei GT یک ردیاب تناسب اندام بسیار عالی است و می‌توانید در طول فعالیت خود از آن استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین ساعت هوشمند زنانه

این ساعت برای همه مچ‌ها مناسب نیست و هنگام خرید باید به تناسب آن با فرم بدنی خود توجه داشته باشید. این ساعت به واسطه داشتن سیستم جی پی اس، دوام بالا و عمر باتری طولانی مدت، می‌تواند دل طرفداران را به دست بیاورد. از ساعت می‌توانید برای تمرین در فضای باز استفاده کرده و مثل یک ورزشکار حرفه‌ای عمل کنید.


7) Huawei Talkband B6

ساعت هوشمند هوآوی

می‌دانیم که ساعت هوشمند Huawei Talkband B6 یکی از منحصربه‌فردترین محصولاتی است که می‌توانید تهیه کنید. این ساعت از قاب خود جدا شده و می‌تواند به عنوان هدست بلوتوثی برای پاسخ‌گویی به تماس‌ها مورد استفاده قرار گیرد. اطلاعات بسیار خوبی توسط این ساعت ارائه شده و می‌توانیم به زمان و تاریخ، کالری سوزانده شده، ضربان قلب، مسافت پیموده شده هنگام دویدن و پیاده روی موارد دیگری مانند میزان باتری اشاره کنیم.

این ساعت هوشمند از یک تراشه Kirin A1 در داخل ساختار خود استفاده می‌کند. این همان تراشه‌ای است که هوآوی در FreeBuds خود هم استفاده کرده بود. تراشه دارای سیستم بلوتوث پیشرفته ۵.۲ است و صدای قدرتمندی هم دارد. پردازنده آن مصرف پایینی داشته و باتری را دچار چالش نمی‌کند.

ساعت هوشمند Huawei Talkband B6 را می‌توانید همراه با برنامه‌های کم مصرف مورد استفاده قرار داده و از نمایشگر ۱.۵۳ اینچی انعطاف پذیر آن بیشترین بهره را ببرید. این صفحه نمایش با شیشه ضد تابش همراه شده است و سنسور هال هم دارد.

قاب فلزی آن را می‌توانید چرخانده و حالت‌های بیشتری را برای صفحه نمایش فراهم کنید. این ساعت به ویژگی دوربین از راه دور هم مجهز شده است و می‌تواند داده‌های حرکت را به‌صورت ریل تایم شناسایی کند. ساعت دارای یک سیستم آموزشی حرفه‌ای در زمینه ورزش هم است که Firstbe نام دارد.

حتما بخوانید: بهترین ساعت هوشمند اپل؛ از هر نسخه‌ی اپل واچ کدام یک ارزش خرید دارد؟

اگر به دنبال ساعت هوشمند هستید که امکانات Fitbit را در اختیار شما قرار دهد، می‌توانید Huawei Talkband B6 را انتخاب کنید. این ساعت برای نسل بعدی ساخته شده است و برای تناسب اندام هم امکانات خوبی دارد. اگر قصد دارید که جایگزین کم هزینه‌تری برای فیت بیت تهیه کنید، Huawei Talkband B6 یک انتخاب عالی است و ارزش خرید بالایی هم دارد.

از مشخصات فنی این ساعت هوشمند می‌توانید به تراشه آن اشاره کنیم که تداخل سیگنال وای فای را از طریق انتخاب کانال بلوتوثی کاهش خواهد داد و این کار را به صورت هوشمند انجام می‌دهد. با این روند می‌توانید با دوستان خود در محیط‌های شلوغ صحبت کنید.

ساعت هوشمند Huawei Talkband B6 از یک الگوریتم لهینه سازی صوتی 3A هم استفاده می‌کند که می‌تواند نویز را کاهش داده و برای شناسایی دقیق دامنه صدا کاربردی باشد. شما می‌توانید صدای صوتی را بلند کرده و سر و صداهای پس زمینه‌ای را به صورت کامل حذف کنید. این ساعت تنها با یک بار شارژ کامل برای ۸ ساعت مکالمه قابل استفاده خواهد بود.

این ساعت هوشمند از رابط Type-C استفاده می‌کند که با طراحی متقارن دو طرفه در اختیار شما خواهد بود. بنابراین نیازی به توجه به تمایز بین دو شاخه اتصال برق نخواهید داشت و شارژ با سادگی بیشتر می‌توانید انجام دهید.


8) Honor Band 4

ساعت هوشمند هوآوی

ساعت هوشمند Honor Band 4 را می‌توانیم یکی از محصولات برتر هوآوی بدانیم که توسط شرکت وابسته آنر تولید و روانه بازار شده است. این ساعت هوشمند طراحی بسیار زیبایی داشته و می‌تواند حجم کمی را در مچ دست شما اشغال کند. با این محصول می‌توانید به صورت رزوانه به ورزش پرداخته یا اینکه از ساعت برای کارهای عادی استفاده کنید. فرم صفحه آن مستطیل شکل بوده و بدنه آن هم از سیلیکون ساخته شده است.

این ساعت هوشمند از قفل بند سگکی ساده استفاده می‌کند و خیلی از کاربران آن را دوست خواهند داشت. در همین راستا باید بگوییم که این ساعت ضد آب بوده و می‌توانید در روزهای بارانی یا در سالن استخر هم از این ساعت هوشمند استفاده کنید.

ساعت هوشمند Honor Band 4 از یک صفحه نمایش لمسی استفاده می‌کند که با پنل OLED ساخته شده است و کیفیت خوبی دارد. بدین ترتیب می‌توانید از نمایش اطلاعات در صفحه آن لذت ببرید. در سیستم ارتباطی، حسگرهای متنوعی وجود دارد که می‌توانیم به شمارشگر ضربان قلب در هنگام فعالیت‌های ورزشی و تناسب اندام و همچنین سنسور پایش خواب هم اشاره کنیم.

خواب یکی از عوامل مهم در سلامتی هر فردی است و هوآوی به خوبی به این موضوع واقف بوده است. در همین راستا، مانند تمام محصولات پوشیدنی، این سنسور را در محصول خود جای داده و اطلاعات آماری و تحلیلی را به شما خواهد داد.

از دیگر قابلیت‌های ساعت هوشمند Honor Band 4 می‌توانیم به پشتیبانی از زبان فارسی در پیام‌ها و اعلانات اشاره کنیم. درواقع با این قابلیت، شاهد بهم ریختگی کلمات در پیام‌هایی نخواهیم بود که از گوشی هوشمند شما در ساعت نمایش داده می‌شود.

حتما بخوانید: بهترین ساعت هوشمند اپل؛ از هر نسخه‌ی اپل واچ کدام یک ارزش خرید دارد؟

شما برای خواب بهتر، در کنار تحلیل‌های آماری ارائه شده توسط سنسور خواب، می‌توانید پیشنهاداتی هم برای بهبود کیفیت آن داشته باشید. این پیشنهادات کارشناسی شده و تخصصی هستند و برحسب اطلاعات آماری خواب شما ارائه می‌شوند. فراموش نکنید که قابلیت پیدا کردن گوشی گمشده توسط همین ساعت هم فراهم شده است که می‌تواند برای‌تان جالب باشد.

ساعت هوشمند Honor Band 4 می‌تواند برخلاف ساعت‌های دیگر، پیام‌های طولانی را از گوشی هوشمند شما دریافت کرده و با کاراکترهای فارسی به نمایش گذارد. این ساعت را می‌توانید با حساسیت لمس صفحه بالا داشته باشید. این قابلیت کمک می‌کند که در هوای بارانی، قطرات باران تاثیری روی روال کار با ساعت نگذارد.

همچینن رزولوشن صفحه هم بالا است و از دیدن اطلاعات و حالت‌های مختلف ورزشی در ساعت هوشمند خود حس خوبی خواهید داشت. این ساعت ضد آب بوده و تا عمق ۵۰ متری می‌تواند تحمل فشار داشته باشد. این قابلیت برای استخرها بسیار کاربردی است و می‌توانید ورزش حرفه‌ای خود را هم با آن انجام دهید.

ساعت هوشمند Honor Band 4 می‌تواند ضربان قلب شما را با دقت اندازه گیری کرده و میزان سلامت‌تان را ارزیابی کند. می‌توانید هنگام ورزش خود، از میزان کالری سوزانده شده خود اطلاع پیدا کنید. همین روند کمک می‌کند که برنامه ریزی بهتری برای خوراک و ورزش خود داشته باشید.

یکی از قابلیت‌های بسیار کاربردی این محصول، اعلان‌هایی است که می‌توانید از شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام دریافت کنید. این ساعت تماس‌های شما را هم به ساعت منتقل کرده و می‌توانید مدیریت بهتری بدون نیاز به گوشی هوشمند خود روی آن‌ها داشته باشید.

مشاهده قیمت این محصول در فروشگاه


9) Honor Band 5 Global

ساعت هوشمند هوآوی

ساعت هوشمند Honor Band 5 Global یکی از زیباترین محصولاتی است که بازهم شرکت وابسته آنر آن را تولید کرده است. کاربردی این ساعت از نوع مچ بند بوده و با داشتن ابعاد ۱۱.۵ در ۱۷.۲ در ۴۳ میلی متر، می‌تواند به راحتی روی مچ دست شما قرار بگیرد.

این ساعت را می‌توانید برای کارهای عادی روزمره خود و همچنین زمینه‌های ورزشی مورد استفاده قرار دهید. فریم صفحه آن مانند تمام ساعت‌های آنر، مستطیل شکل بوده و فضای بسیار کمتری نسبت به ساعت‌های بزرگ دیگر خواهد گرفت. شما می‌توانید از جنس بدنه سیلیکونی همراه با مقاومت بالا در برابر ضربات استفاده کنید و از آن لذت ببرید.

ساعت هوشمند Honor Band 5 Global از قفل بند سگکی ساده استفاده می‌کند و در برابر آب هم مقاوم خواهد بود. بنابراین هنگام پیاده روی یا دویدن در زیر باران و همچنین انجام فعالیت‌های ورزشی در سالن‌های استخر، نگرانی از بابت خراب شدن ساعت هوشمند خود نخواهید داشت. صفحه نمایش این محصول، ابعاد ۰.۹۵ اینچی دارد و یقینا به دلیل فریم مستطیل شکل خود، ابعاد کوچک‌تری نسبت به ساعت‌های دیگر دارد.

این صفحه نمایش لمسی بوده و از پنل OLED ساخته شده است. گفتنی است که تراکم پیکسلی در این صفحه نمایش ۲۴۰ در ۱۲۰ پیکسل است و برای محصول کوچکی مانند Honor Band 5 Global می‌تواند کافی باشد.

از قابلیت‌های دیگر ساعت هوشمند Honor Band 5 Global می‌توانیم به حسگر شتاب سنج آن اشاره کنیم که برای بسیاری از فعالیت‌های ورزشی شما کاربردی است. سنسور خواب، مثل همیشه در این ساعت هوشمند هم وجود دارد و می‌توانید کیفیت خواب خود را مورد سنجش قرار دهید.

یک ورزشکار می‌داند که خواب در زندگی چقدر اهمیت بالایی دارد و علاوه بر رعایت کردن زمان خواب شب، حتما باید به کیفیت آن هم توجه کند. اینجاست که این ساعت هوشمند وارد شده و می‌تواند کیفیت خواب شما را با داده‌های آماری تحلیل کند. درواقع شما ساعت را از شب تا صبح در مچ خود داشته و اجازه می‌دهید که خواب شما تحت کنترل قرار گیرد.

حتما بخوانید: بهترین ساعت هوشمند سامسونگ؛ شیک، ساده و همه پسند!

از دیگر سنسورهای این ساعت می‌توانید به شمارشگر ضربان قلب اشاره کنیم که در هر زمان کاربرد داشته و می‌تواند سلامتی شما را چک کند. این شمارشگر در زمان ورزش، کاربرد بیشتری داشته و می‌توانید ورزش همراه با سلامتی را تجربه کنید.

این ساعت هوشمند از باتری لیتیوم پلیمری استفاده می‌کند که ماندگاری بالایی دارد. ظرفیت آن ۱۰۰ میلی آمپر ساعتی است و می‌توانید در حالت استاندارد، به مدت ۱۴ روز از آن استفاده کنید. فراموش نکنید که اگر ساعت را در حالت استندبای نگهداری کنید، این میزان استفاده می‌تواند به ۲۱ روز در یک ماه افزایش پیدا کند.

در کل می‌توان گفت که ساعت هوشمند Honor Band 5 Global به نسبت قیمت خود، یک محصول ارزشمند برای خرید است و می‌توانید به عنوان اولین خرید خود به آن توجه کنید.

ساعت هوشمند Honor Band 5 Global به عنوان شاتر دوربین هم کاربرد دارد، اما صرفا در گوشی‌های هوشمند هوآوی می‌توانید از این قابلیت استفاده کنید. مقاومت آب این محصول تا عمق ۵۰ متری کاربرد دارد و می‌توانید از قابلیت نمایش پیام‌های فارسی هم استفاده کنید.

این نمایش تا ۴۵ کاراکتر بوده و محدودیت خواهد داشت. سنسور شتاب این این محصول ۶ محوره بوده و با قابلیت مادون قرمز در اختیار شما قرار می‌گیرد. همه این موارد سبب می‌شود که میزان حرفه‌ای بودن ساعت بالا رفته و ورزشکاران رده بالا هم بتوانند از آن استفاده کنند.

مشاهده قیمت این محصول در فروشگاه


10) Honor Band 5 Sport

بهترین ساعت هوشمند هوآوی

ساعت هوشمند Honor Band 5 Sport را می‌توانیم مناسب کاربرانی بدانیم که به طراحی شیک ساعت اهمیت زیادی می‌دهند و همزمان می‌خواهند که در هزینه‌های خود هم صرفه جویی کنند. این ساعت با داشتن ابعاد ۱۱.۵ در ۱۷.۲ در ۴۳ میلی‌متری، می‌تواند یک مچ بند هوشمند بسیار عالی و فیت باشد که کاربران عادی و ورزشکاران می‌توانند از آن استفاده کنند.

علیرغم اینکه آنر از این ساعت برای ورزشکاران یاد کرده است، اما کاربرد روزمره هم داشته و کاربران عادی هم می‌توانند به سراغش رفته و از ویژگی‌هایش استفاده کنند. فریم صفحه آن مانند دیگر محصولات این کمپانی مستطیل شکل است و فضای کمی را روی مچ دست آن‌ها اشغال خواهد کرد.

ساعت هوشمند هم از بدنه برزنت استفاده می‌کند و یکی از زیباترین طرح‌ها روی آن نقش بسته است. در ترکیب‌های رنگی متنوع این ساعت هم می‌توانیم چنین موردی را مشاهده کنیم. این ساعت از قفل بند سگکی استفاده می‌کند که طرح ساده‌ای هم دارد. مثل همیشه، این ساعت هم ضد آب بوده و برای استفاده در سالن‌های استخر بسیار مناسب است.

اگر دوست دارید که در یک صبح یک روز بارانی به پیاده روی یا دویدن بروید، با خیال راحت می‌توانید از این ساعت و مقاومت بالای آن در برابر پاشش آب استفاده کنید.

اگر بخواهیم از صفحه نمایش ساعت هوشمند Honor Band 5 Sport صحبت کنیم، ابتدا باید به اندازه ۰.۹۵ اینچی آن اشاره کنیم که از پنل OLED هم ساخته شده است. تراک پیکسلی در این ساعت ۲۴۰ در ۱۲۰ پیکسلی است و برای نمایش اطلاعات ساده بسیار کاربردی خواهد بود. فراموش نکنید که حسگرهای کاربردی بسیاری در این ساعت وجود دارد.

حتما بخوانید: بهترین گوشی تا ۲۰ میلیون تومان + معرفی ۱۰ مدل برتر بازار

می‌توانید از سنسور خواب برای تحلیل کیفیت خواب خود استفاده کرده و آمارهای دقیق را در برنامه مخصوص گوشی هوشمند خود داشته باشید. می‌توانید از شتاب سنج استفاده کرده و فعالیت‌های خود را همراه با آمارهای دقیق داشته باشید. شمارشگر ضربان قلب هم مثل همیشه وجود داشته و در فعالیت‌های ورزشی سنگین می‌توانید کنترل خوبی نسبت به خود داشته باشید.

باتری ساعت هوشمند Honor Band 5 Sport از لیتیوم پلیمر ساخته شده است و ظرفیت آن هم به ۱۰۰ میلی آمپر ساعت می‌رسد. این ساعت در حالت استندبای می‌تواند ۲۱ روز بدون نیاز به شارژ روشن بماند و همین میزان در حالت استاندارد به ۱۴ روز می‌رسد.

از بهترین ویژگی‌های این محصول می توانیم به دریافت اعلان‌های گوشی هوشمند و همچنین پیامک‌های دریافتی اشاره کنیم. می‌توانید پیام‌های متنی را با تعداد کاراکتر بالا در صفحه نمایش ساعت دریافت کرده و به دریافت یا رد تماس نیز بپردازید. البته این قابلیت‌ها محدود بوده و مانند‌ ساعت‌های هوشمند حرفه‌ای نمی‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

در نهایت، باید گفت که ساعت هوشمند Honor Band 5 Sport با داشتن سنسورهایی مانند شتاب سنج، ژیروسکوپ و ارتفاع سنج، امکانات استاندارد یک ساعت هوشمند را در اختیار شما قرار داده و کیفیت ساخت آن هم توسط هوآوی تائید شده است.

می‌توانید گام‌های خود را در فعالیت‌های ورزشی شمرده و به محاسبه مسافت طی شده بپردازید. با این ساعت کالری سوزانده شده شما در فعالیت‌های ورزشی مشخص شده و می‌توانید از سیستم پایش وضعیت خواب هم برخوردار شوید. طراحی ساعت بسیار زیبا است و احتمالا فارغ از امکانات، به خاطر ظاهرش می‌توانید یکی از خریداران اصلی این محصول باشید.

مشاهده قیمت این محصول در فروشگاه


11) Honor Band 3

ساعت هوشمند هوآوی

ساعت هوشمند Honor Band 3 را می‌توانید به عنوان یک مچ بند هوشمند مورد استفاده قرار داده و از قابلیت‌های ساده و ورزشی آن استفاده کنید. آنر به عنوان زیر مجموعه‌ای از هوآوی، تلاش کرده است که کیفیت ساخت بالایی را برای آن فراهم کند و مدل‌ها و رنگ‌های مختلف آن برای خانم‌ها و آقایان مناسب خواهد بود. کاربری آن به زمینه‌های روزمره و ورزشی، برای استفاده رسمی هم تعیین شده است.

به همین دلیل، شما می‌توانید از این ساعت در محل کار و دانشگاه هم استفاده کرده و مدیریت و برنامه ریزی بهتری را تجربه کنید. فریم این صفحه مستطیل شکل است و زیاد هم برای کاربران دیگر جلب توجه نخواهد کرد.

ساعت هوشمند از شیشه Ion-X ساخته شده است و می‌توانید حس خوبی هم نسبت به بدنه سیلیکونی آن داشته باشید. قفل بند آن از نوع سگکی ساده بوده و به صورت ضد آب طراحی شده است. یک ساعت ضد آب همواره استرس را از کاربران دور خواهد کرد.

شما می‌توانید برای پیاده روی در باران از این ساعت استفاده کرده و حتی بیشتر از آن، برای فعالیت‌های ورزشی خود در استخر هم ساعت را به همراه داشته باشید. صفحه نمایش این ساعت از پنل خاص PMOLED ساخته شده است و با اندازه ۰.۹۱ اینچی، می‌تواند فضای خوبی را برای نمایش اطلاعات مختلف فراهم کند.

صفحه نمایش ساعت هوشمند PMOLED از تراکم پیکسلی ۱۹۳ پیکسل بر اینچی برخوردار است و تقریبا کیفیت بالایی هنگام تابش نور خورشید خواهد داشت. شما می‌توانید از زوایای مختلف به این ساعت نگاه کرده و مشکلی هم از بابت خوانایی اطلاعات آن نداشته باشید.

حتما بخوانید: بهترین ساعت هوشمند شیائومی؛ رقابت نزدیک مدل های مشهور بازار!

این ساعت برای اولین بار از پردازنده Proprietary OS استفاده می‌کند و امکانات بهتری را برای‌تان فراهم خواهد ساخت. حسگرهای مختلفی مانند شتاب سنج و شمارشگر ضربان قلب هم در آن وجود دارد. هرکدام از این سنسورها علاوه بر زمینه‌های ورزشی، می‌تواند داد‌ه‌های خوبی را از نظر سلامتی در اختیار شما قرار دهد و نیاز به چکاب کلی را در بدن شما تعیین می‌کند.

سنسور خواب هم در ساعت هوشمند Honor Band 3 وجود دارد که برای بهبود کیفیت خواب شما موثر است. خوابی که در تایم مخصوص انجام نشده و میزان کافی نداشته باشد، همواره به سیستم کلی بدن شما ضربه زده و بیشترین تاثیرات مخرب آن را در ورزش مشاهده خواهید کرد. در همین راستا هوآوی این قابلیت را فراهم کرده است تا بتوانید کنترل بهتری روی خواب خود داشته و آن را تنظیم کنید.

می‌توانید از سیستم گام شمار در پیاده روی و دویدن بهره برده و میزان فعالیت خود را به صورت هفتگی و ماهانه ثبت کنید. سنسور دیگری که در این محصول وجود دارد، سنجش میزان UV‌ محیط است که در زمینه سلامتی موثر بوده و مسیرهای حرکتی را به شما خواهد داد.

ساعت هوشمند Honor Band 3 از باتری لیتیوم پلیمری استفاده می‌کند که مجهز به ظرفیت ۱۰۰ میلی آمپر ساعتی است. شما می‌توانید از زبان فارسی در اعلانات نمایش داده شده بهره برده و از هیچ بهم ریختگی هنگام نمایش آن مشاهده نکنید.

می‌توانید باتری را با بازدهی بالایی مورد استفاده قرار دهید و روزها نیازی به شارژ مجدد نداشته باشید. این محصول از تکنولوژی کاملا جدید M4 Core برای پایش خواب استفاده می‌کند و هم راستا بهترین ساعت‌های هوشمند بازار، می‌تواند اطلاعات دقیقی را در اختیار شما قرار دهد.

مشاهده قیمت این محصول در فروشگاه


جمع‌بندی

در این مطلب سعی کردیم که بهترین ساعت‌ هوشمند هوآوی را معرفی کرده و مدل‌های خوب آن را در بازار بررسی کنیم. هرکدام از این ساعت‌ها معمولا قیمت مناسب‌تری نسبت به دیگر برندها دارند و می‌توانید برای استفاده روزمره از آن‌ها استفاده کنید. این ساعت‌ها ارزش خرید بالایی دارند و برخی از مدل‌های آن‌ها را می‌توانید برای زمینه‌های ورزشی هم مورد استفاده قرار دهید.

این ساعت‌ها کیفیت ساخت بسیار بالایی دارند و می‌دانیم که هوآوی در این زمینه مشهور است. اگر بتوانید از این ساعت‌های هوشمند همراه با گوشی‌های همین برند استفاده کنید، یقینا قابلیت‌های اختصاصی هم همراه با شما خواهد بود. شما نیز می‌توانید نظرات خود را در این رابطه با ما در بخش کامنت‌ها مطرح کنید.

بهترین ساعت هوشمند هوآوی از نگاه مقداد آی تی کدام است؟

Watch Fit, Band 4 Pro Smart Watch, Watch GT 2e, GT 2, این 4 ساعت به همراه چند مدل دیگر جزء بهترین ساعت هوشمند هوآوی است که ما در این مقاله به بررسی آن ها پرداخته ایم.

آیا با ساعت هوشمند هوآوی می توان پیام فرستاد؟

بله. با بهترین ساعت هوشمند هوآوی می‌توان اعلان‌ها را مشاهده کرد و به پیام‌ها به صورت خیلی کوتاه پاسخ داد.

بهترین ساعت هوشمند هوآوی را از کجا بخریم؟

شما می توانید بهترین ساعت هوشمند هوآوی را با بهترین قیمت از فروشگاه آنلاین مقداد آی تی خریداری کنید.

شما میتوانید برای خرید و خواندن مقاله های بیشتر به فروشگاه مقداد آی تی و مجله مقداد آی تی مراجعه کنید.