• حسین رازانی
    نویسنده: حسین رازانی

انتخاب بهترین بازی 2020 کار سختی است. ما پیش از این بازی های رایگان سال 2020 را معرفی کردیم. سال 2020 سال بزرگی برای صنعت بازی بود. از آغاز تولید نسل جدید کنسول‌های بازی. تا ارائه چندین بازی غافلگیرکننده و همینطور شروع بازی‌های متعددی که طرفداران سال‌ها منتظر آن بودند.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های آفلاین اندروید؛ معرفی 9 بازی پرطرفدار

در دوازده ماه اخیر چندین مورد مهم رقم خورد. همانطور که به سال و تمام چیزهایی که با خود به ارمغان می‌آورد نگاه می‌کنیم. بازی‌های عناوین فوق العاده را برای جشن گرفتن کم نداریم. و اینجا دقیقاً همان چیزی است که ما می خواهیم انجام دهیم. به ما بپیوندید و با ماه همراه باشید تا بازی‌های مورد علاقه مقداد آی تی را در مقاله برترین بازی ‌های 2020 شمارش معکوس کنیم.


F1 2020

بهترین بازی ‌2020 : بخش اول (25-21)

برترین بازی ‌های 2020

پلتفرم‌ ارائه شده: PS4 ،Xbox One ،PC ،Stadia | توسعه دهنده: Codemasters

ما F1 2020 را به عنوان برنده در دسته بهترین بازی‌های اتومبیلرانی برای سال 2020 تاج گذاری کردیم. بنابراین دیدن این که بازی درلیست 25 بازی برتر ما قرار دارد نباید تعجب آور باشد. کیفیت درجه یک F1 2020 نیز چندان تعجب آور نیست. سال به سال ، سری F1 Codemasters به نوعی می تواند خود را بهبود ببخشد و بهترین، دقیق‌ترین و معتبرترین تجربه‌های شبیه سازی مسابقه‌ای را که تاکنون بازی کرده‌ایم، ارائه دهد. و امسال آن‌ها دوباره از خود پیشی گرفتند.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های ماشینی اندروید؛ ۳۸ بازی ریسینگ بیادماندنی!


 13 SENTINELS: AEGIS RIM

برترین بازی های ‌2020 : بخش اول (25-21)

پلتفرم ارائه شده: PS4 | توسعه دهنده: Vanillaware

مدتی است که Vanillaware بی سر و صدا بازی‌های منحصر به فرد و جذاب داستان محور را با ایده‌های جدید تازه تولید می‌کند، اما امسال با 13 Sentinels توجه صنعت بازی را به خود جلب کرد. و در یک جمله می‌توان گفت که بازی است که این بازی بهترین بازی است که آن‌ها تا به امروز ساخته‌اند. این بازی داستان کاملاً محکم را روایت می‌کند که به اشتباه‌ترین شکل ممکن شروع می‌شود و رسیدن به نقطه اوج زمان کمی را می طلبد.

بیشتر بخوانید: بررسی و معرفی 10 مانیتور ارزان گیمینگ برای تمام بودجه ها

13 Sentinels: Aegis Rim ، بدون شک یکی از فراموش نشدنی‌ترین بازی‌هایی است که در تمام طول سال انجام داده ایم، با داستان پردازی غیرخطی و گیم پلی خود که نمایانگر انبوهی از سبک‌ها به طرز شگفت آور منسجم است.


مدیر FOOTBALL 2021

برترین بازی های ‌2020 : بخش اول (25-21)

پلتفرم ارائه شده: PC ، Mac ، iOS ، Android ، Xbox One ، Xbox Series X / S ، Nintendo Switch | توسعه دهنده: Sports Interactive 

تعداد زیادی حق امتیاز تولید سالانه در بازار وجود ندارد که با نسخه‌های جدید خود بتوانند حرکت رو به جلوی قوی در ساخت ادامه بازی داشته باشند. یکی از آن‌ها F1 است که قبلاً در مورد آن صحبت کردیم و دیگری Sega and Sports Interactive’s Football Manager . که طرفداران آن را یک شبیه ساز صفحه گسترده و به طرز مسخره ای اعتیاد‌آور و پیچیده می‌نامند. و شبیه ساز صفحه گسترده امسال بهترین ورودی در Football Manager در سال‌های گذشته بود.

بیشتر بخوانید: بهترین لپ تاپ گیمینگ؛ بررسی تخصصی 13 مدل بدون محدودیت بودجه!

سیستم های جدید با عمق معنی دار ، پیشرفت های چشمگیر در سیستم، مقادیر تولید صیقلی تر و حفظ نقاط قوت که همیشه این سری را تعریف کرده اند. Football Manager 2021 دقیقاً به همان خوبی که همه می‌دانستیم خواهد بود.


CYBERPUNK 2077

برترین بازی های ‌2020 : بخش اول (25-21)

پلتفرم ارائه شده: PS4، Xbox One، PC، Stadia | توسعه دهنده: CD Projekt RED 

بازی Cyberpunk 2077 پس از تقریباً یک دهه انتظار پرشور طرفداران عرضه شد. همراه با این واقعیت که مسیر بازی The Witcher 3 یکی از بزرگترین بازی‌های نقش‌آفرین در تمام دوران‌ها را دنبال می‌کرد. به این معنی بود که انتظارات زیادی را در میان هواداران ایجاد کرده بود، اما بازی انتظارات را برآورده نکرد و به ویژه نسخه های کنسول RPG با انبوهی از مشکلات روبرو شده که واقعا شرم آور است.

بیشتر بخوانید: لیست کاملی از بهترین سیستم ها برای تدوین فیلم و میکس

زیرا وقتی صحبت از محتوای خود بازی می‌شود موارد زیادی وجود دارد. بخش جنگی پانچ، مکانیک قوی، یک داستان جذاب و یک سیستم پیشرفت چند وجهی همه این‌ها بخش‌های مختلف بازی را ایجاد می‌کنند که ممکن است در سطحی که انتظار دارید، نباشد. اما با این وجود تجربه بازی خوبی دارد.


NIOH 2

برترین بازی های ‌2020 : بخش اول (25-21)

پلتفرم عرضه شده: PS4 | توسعه دهنده: تیم نینجا 

Nioh 2 یکی از مطمئن ترین دنباله‌هایی است که در سال‌های اخیر بازی کرده ایم. و در لیست برترین بازی ‌های 2020 قرار می‌گیرد. گرچه مطالب انتقادی روی کاغذ در مورد این عنوان ارائه شده، اما واقعاً اینگونه نیست. بازی با پایبندی عالی به داستان و گیم‌پلی که در Nioh اول ایجاد شد، ساخته شده است. و این همان چیزی است که به سربلندی این دنباله کمک می‌کند. و حتی اگر Nioh 2 خیلی چیزها را متحول نکند.

بیشتر بخوانید: بهترین مانیتور گیمینگ همراه با معرفی 9 مدل برتر + اصطلاحات رایج

از پیشرفت‌های معنی‌دار نسبت به نسخه قبلی خود نیز بی‌بهره نیست. آنچه در اینجا داریم یک بازی است که دارای تمام نقاط قوت Nioh است. بیشتر از همه آن سطح چالش‌آور و در عین حال رضایت بخش و مبارزه ستارگان است. در عین حال با ارائه یک تجربه نقش آفرینی بسیار عمیق‌تر و جذاب‌تر.

برترین بازی 2020 از نگاه مقداد آی تی کدام است؟

F1 2020, 13 SENTINELS: AEGIS RIM, FOOTBALL 2021, این سه بازی به همراه بازی های دیگر جزء برترین ها هستند که ما در این مقاله به آن ها می پردازیم.

بهترین بازی اتومبیلرانی 2020 کدام است؟

F1 2020

بهترین بازی فوتبالی در این مقاله کدام است؟

FOOTBALL 2021

شما میتوانید برای خرید لپ تاپ و خواندن مطالب بیشتر به فروشگاه مقداد آی تی و مجله مقداد آی تی مراجعه کنید.