• حسین رازانی
    نویسنده: حسین رازانی

برای انتخاب بهترین لپتاپ ها برای کارهای گرافیکی یا پردازش گرافیکی به یک سیستم تمام عیار نیاز داریم!  برای شروع، لپ تاپ های طراحی شده برای کارهای گرافیکی با مقدار زیادی از حافظه و یکی از بهترین کارت های گرافیک مسلح شوند. به طوری که آنها می توانید برنامه های کاربردی گرافیکی و با حجم و فشار بالا را بدون مشکل اداره کنند.

اما، این همه چیز نیست. بهترین لپ تاپ ها برای طراحی گرافیک باید از یک نمایشگر چشمگیر برخوردار باشند که رنگ ها را با دقت تولید می کند و خستگی چشم را در هنگام انجام ساعت های طولانی به حداقل می رساند. و در نهایت، آنها باید طراحی مناسب، وزن مناسب و قدرت خوبی داشته باشند تا بتوانید آن ها را بدون تحمل سختی به هر جا که دوست دارید ببرید.

به مقاله ی انتخاب بهترین لپ تاپ های گرافیکی ما خوش آمدید؛ خواه یک دستگاه macOS باشید یا یک دستگاه ویندوز ، این لیست به شما کمک می کند تا لپ تاپ مناسب خود را انتخاب کنید.

بهترین لپ تاپ اپل تا امروز
بهترین لپ تاپ اپل تا امروز

1. MacBook Pro 2019 


بهترین لپ تاپ اپل تا امروز

CPU: نسل نهم Intel Core i7 – i9 |  گرافیک: AMD Radeon Pro 5300M – Radeon Pro 5500M   | صفحه نمایش 16 اینچی شبکیه با True Tone | فضای ذخیره سازی: 512 گیگابایت – 8 ترابایت  اس اس دی | حافظه رم : 16GB – 64GB


صفحه نمایش خیره کننده 16 اینچی

صفحه کلید جدید پیشرفته

 گران قیمت

مجهز به چهار پورت Thunderbolt 3


گرچه از نبود مک بوک پرو 15 اینچی ناراحت هستیم. ما با آغوش باز از 2019 MacBook Pro با سایز صفحه نمایش 16 اینچ استقبال کرده ایم. مثل همیشه طراحی نازک، سبک باعث می شود. که ظاهر آن باعث شود شما حس قرار گرفتن درمقابل یک غول 16 اینچی را نداشته باشید.  بدون شک این بهترین لپ تاپ برای طراحی گرافیک و همچنین سایر کارهای خلاقانه است. با بلندگوهای شگفت انگیز (پر قدرت) و صفحه کلید بسیار بهتر.

بهترین لپ تاپ برای طراحی گرافیک در جهان

2.  MacBook Pro with Touch Bar 2019 

بهترین لپ تاپ برای طراحی گرافیک در جهان

CPU: نسل هشتم Intel Core i5 | گرافیک: Intel Iris Plus Graphics 645 – 655 | حافظه رم:  16GB  – 8GB | صفحه نمایش 13.3 اینچی (مورب) با نور پس زمینه LED با فناوری IPS ؛ 2560 در 1600 | فضای ذخیره سازی: 128 گیگابایت – 2 ترابایت SSD 

بسیار قدرتمندتر

فضای ذخیره سازی بیشتر

منحنی یادگیری صفحه کلید

اپل در ساخت محصولات عالی برای حرفه ای های خلاق مشهور است و MacBook Pro 13 اینچی با Touch Bar بهترین لپ تاپ برای طراحی گرافیک است. همچنین این بهترین مک بوک پرو است که اپل تاکنون ساخته است. همراه با Touch Bar، یک صفحه نمایش نازک OLED در بالای صفحه کلید است که می تواند برای اسکن اثر انگشت شما برای ورود به سیستم یا ارائه میانبرهای خاص برنامه استفاده شود. این یک صفحه نمایش خیره کننده و داخلی قدرتمند دارد که تقریباً هر برنامه طراحی گرافیکی را با سهولت اجرا می کند.

یک لپ تاپ کاملاً قدرتمند حرفه ای

3. Razer Blade 15 Studio Edition


یک لپ تاپ کاملاً قدرتمند حرفه ای

CPU: 8th Gen Intel Core i7-8750H | گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 1060 Max-Q – NVIDIA Quadro RTX 5000 Studio Edition | حافظه رم: 32 گیگابایت | صفحه نمایش: 15.6 “OLED 4K Touch 60Hz ، درجه بندی کارخانه | ذخیره سازی: 1 ترابایت SSD


قدرتمند

صفحه زیبا

گران

اگر فکر می کنید لپتاپ های Razer فقط مخصوص بازی است. برای اثبات اشتباه شما نسخه جدید Razer Blade 15 Studio Edition در اینجا موجود است. Razer از محبوب ترین Razer Blade 15 خود استفاده می کند، با مشخصات چشمگیرتر که آن را به یکی از بهترین لپ تاپ های کاری خلاقانه قابل جابجایی 2020 تبدیل میکند. این لپ تاپ برای افراد حرفه ای خلاق ، سازندگان محتوا و موزیسین ها ساخته شده است. که این امر آن را به یکی از بهترین لپ تاپ ها برای طراحی گرافیک تبدیل کرده. برای بردن این لپ تاپ به خانه هزینه زیادی خواهید کرد. اما اشتباه نکنید ، این یکی از هوشمندترین سرمایه گذاری هایی است که شما خواهید داشت. پس اگرتوانایی خرید دارید حتما اقدام کنید.

هنوز هم یکی از بهترین لپ تاپ های جهان است

4. دل XPS 13 2020


هنوز هم یکی از بهترین هاست

CPU: نسل دهم Intel Core i5 – i7 | گرافیک: Intel Iris Plus | حافظه رم:  8 و 16 گیگابایت | صفحه نمایش: 13.3 اینچ FHD (1920 x 1080) – 4k (3840 x 2160 | فضای ذخیره سازی: 256 گیگابایت – 2 ترابایت SSD


طراحی زرق و برق دار
ماندگاری عالی باتری
صدای کم صدا
گران
Dell XPS 13  سال هاست که در لیست بهترین لپ تاپ های ما جای گرفته است و همچنین در بهترین لپ تاپ های ما برای لیست طراحی گرافیک جایگاه شایسته ای را کسب می کند. همه چیزهایی را که ما از پرچمدار 13 اینچی دل دوست داریم. از طراحی زیبا و سبک گرفته تا اجزای مدرن که توانایی آن را به رخ میکشد. با این حال ، برای سال 2020 ، اکنون پردازنده های نسل 10 اینتل Core i5 یا i7 و صفحه نمایش بدون حاشیه “Infinity Edge”  در کنار هم قرار گرفته اند، به این معنی که Dell XPS 13 2020 یک عملکرد درخشان ارائه می دهد ، در حالی که نازک و سبک است. طیف گسترده ای از گزینه های سفارشی سازی نیز برای این محصول وجود دارد.