• مهدی محمدی
    نویسنده: مهدی محمدی

ال جی با یک تولید‌کننده سوئدی به نام Assa Abloy Entrance Systems همکاری مشترکی را آغاز کرده است که ممکن است پنل های OLED ساخت شرکت خود را بر روی دربهای ریلی و کشویی اتوماتیک پیاده کند. این حرکت ال جی برای بسیاری از فروشگاه‌ها جالب و قابل توجه خواهد بود.

غول فناوری کره‌جنوبی که یکی از بزرگترین تولید‌کنندگان پنل‌های OLED در جهان است. که از ساعت‌های هوشمند، تلفن‌ها و تبلت‌ها گرفته تا لپ‌تاپ‌ها، هدست‌های VR، تلویزیون‌های هوشمند و حتی تلویزیون‌های قابل جمع شدن را تولید و به بازار عرضه می‌کند.

ایسوس ROG ۴ در Geekbench مشاهده شد!

کمپانی سوئدی Assa Abloy نیز به دلیل سابقه طولانی خود در توسعه درب‌های اتوماتیک برای سازه‌های مسکونی، تجاری و صنعتی شناخته شده است. که رکورد فروش این شرکت در سال 2019 به بیش از 11 میلیارد دلار رسیده است.

دو طرف در حال کار بر روی پروژه‌ای هستند که فناوری صفحه‌های شفاف OLED ال جی را بر روی دربهای اتوماتیک کشویی شیشه ای ادغام خواهد کرد. که توسط نرم‌افزار SuperSign پشتیبانی می‌شود.

در اوایل سال جاری، ال جی از فناوری نمایشگرهای شفاف بر روی پنجره‌ قطارهای مترو در شهرهایی مانند پکن و شنژن استفاده کرد. و قصد دارد این تکنولوژی را در ویترین فروشگاه‌های خرده‌فروشی نیز پیاده سازی کند.

lg oled

طبق اطلاعات Prescious & Strategic Intelligence انتظار می‌رود بازار نمایشگرهای شفاف به طور متوسط ​​46 درصد در سال رشد کند. که باید به فروش سالانه 5 میلیارد دلار در سال 2024 تبدیل شود.

سامسونگ پیش از این از ساخت و تولید نمایشگرهای شفاف منصرف شده بود. و طبق گزارش، این شرکت تولید خود را در سال 2016 متوقف کرده است. این اتفاق به ال جی فرصت می‌دهد سهم بزرگی از این بازار را به خود اختصاص دهد. اگرچه می‌دانیم سامسونگ تمرکز خود را بر روی تولید نمایشگرهای شفاف برای گوشی های هوشمند گذاشته است.