• مهدی محمدی
    نویسنده: مهدی محمدی

لنوو P11 Pro که مجهز به پردازنده هشت هسته‌ای کوالکام اسنپدراگون 730G و صفحه نمایش 11.5 اینچی 2،560×1،600 است. در فضای تبلت‌های میان‌رده با مدل‌های Galaxy Tab سامسونگ رقابت خواهد کرد.

همانطور که میدانید لنوو تاکنون شرکتی موفق در زمینه‌ی تولید گوشی‌های هوشمند نبوده است؛ اما این شرکت توانسته در بازار تبلت‌ها موفقیت‌های خوبی کسب کند. و سهم بسزایی در معرفی تبلت ها در بازار داشته واز محبوبیت خوبی در بین استفاده کنندگان در سراسر دنیا برخوردار است.

در حالی که این تبلت در ماه آگوست معرفی شده بود. سرانجام Tab P11 Pro لنوو برای سفارش با قیمت اولیه 499.99 دلار و اندروید 10 در دسترس مشتریان قرار گرفته است.

Tab P11 Pro با نمایشگر 11.5 اینچی OLED، صفحه‌ای کمی بزرگتر از 10.5 اینچی Galaxy Tab S6 و S5e دارد. البته مانند مدل‌های ذکر شده سامسونگ، نمایشگر 2،560×1،600 را ارائه می دهد.

Samsung Galaxy A۷۲ ۵G و رندرهای باکیفیتی که منتشر شد

البته پردازنده هشت هسته‌ای Qualcomm Snapdragon 730G در این تبلت کمی کندتر از Snapdragon 855 در مقایسه با مدل S6’s بوده اما سریع‌تر ازS5e’s است که مجهر به پردازنده Snapdragon 670 است.

مدل پایه‌ی تبلت جدید لنوو به ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی مجهز است. اما با پرداخت پنجاه دلار بیشتر امکان خرید مدلی با ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم نیز وجود دارد.

هواوی P۴۰ ، نقد و بررسی ، مشخصات و ویژگی ها

قیمت پایه‌ی گلکسی تب اس ۶ از ۶۴۹/۹۹ دلار شروع می‌شود و از تبلت لنوو تب پی ۱۱ پرو گران‌تر است. اما ویژگی‌هایی از جمله برخورداری از قلم لمسی سبب می‌شود که محصول سامسونگ گزینه‌ی بهتری برای خرید باشد. با این‌حال، کاربران می‌توانند برای تب پی ۱۱ پرو جداگانه قلم لمسی را به قیمت ۶۵ دلار بخرند. در‌کنار قلم لمسی، کاربران می‌توانند برای تبلت جدید لنوو صفحه‌کلید بی‌سیم نیز بخرند تا از دستگاهشان مانند لپ‌تاپ استفاده کنند.