• حسین رازانی
    نویسنده: حسین رازانی

 

عدم وجود نوآوری در مناطق طولانی مدت غفلت شده و شبح طولانی معاملات خرد ، فیفا 2021 را به یک شبیه ساز فوتبال خوب در یک بسته قدیمی تبدیل کرده است.

نکات مثبت
  • حمله احساس عالی است
  • از نظر بصری معتبر است
  • حالت های فراوان
در برابر
  • هیچ تغییر اساسی وجود ندارد
  • طولانی کردن مسائل دفاعی
  • اضافه بار معاملات خرد

مجموعه‌های فیفا با بحران هویت روبرو هستند. در حالی که حالت Ultimate Team با تمسخر بقیه عنوان‌ها و محبوبیتش جایگاه خود را به عنوان محبوب‌ترین‌بازی ورزشی در این نسل ثابت کرده است، یک ناآرامی همیشگی در این عنوان وجود داشته است.

با این حساب، ما امیدوار بودیم که سایر حالت‌های فیفا 2021 امسال بیشتر مورد توجه قرار بگیرند اما در واقع این اتفاق رخ نداده است. در حالی که FIFA همچنان یک بازی فوتبال لذت بخش است، بخش حمله امسال به طرز چشمگیری بهبود یافته و به یک اثر هیجان انگیز تبدیل شده است ، اما همچنان دارای مشکلات مداوم نسخه های قبلی است.

با توجه به اینکه حالت‌های فراموش شده در نسخه های قبلی تنها چند تغییر کوچک داشته اند، FIFA 21 به عنوان قابل عبورترین نسخه در سری بازی های فیفاست.

فیفا 2021

تاریخ انتشار و قیمت فیفا 2021

لقب: محبوب ترین شبیه ساز فوتبال جهان
تاریخ انتشار: 9 اکتبر
با چه چیزی می توانم آن را بازی کنم؟ PS4 ، PS5 ، Xbox One ، Xbox Series X ، Nintendo Switch ، PC
قیمت: نسخه استاندارد 59.99 دلار.

 

بخش های قابل توجه

قابل توجه، سرگرم کننده و با ارزش است.
ارسال‌ها از سمت راست کشنده هستند.
دفاع و تغییر بازیکن همچنان متناقض و ناامید کننده است
برای کسی که فیفا را صرفاً برای بازی در مقابل دوستان خود خریداری می‌کند این یک انتخاب مناسب است. فقط در صورت صرف وقت زیاد با بازی، به خصوص در بخش آنلاین، می توانید مشکلات را مشاهده کنید.

فیفا 2021

قدیمی آشنا

  • حالت های قدیمی نیاز به توجه بیشتری دارند.
  • تغییرات جزئی و بیش از مشکلات یک دهه گذشته نیست.
  • ولتا جادوی  فیفا خیابانی را به تصویر نمی کشد.

حالت هایی مانند Career و Pro Clubs بسیار کوچک به روز شده اند. پیشرفت بازیکنان از طریق آموزش و توسعه این بار تا حدودی عمیق‌تر است، اما بدیهی است فاقد ریز مدیریتی است که سری Football Manager از آن برتر است.

ادای احترام ضعیف فیفا به فوتبال خیابان به بخش ولتا برمی گردد. این حالت سعی دارد با بازی های کوچکتر 3v3 ، 4v4 و 5v5 برای مخاطبان در حالی که برخی از قوانین متفاوت به کار رفته فیفا خیابانی را از بازی اصلی متمایز کند. اما به نظر در این کار هم موفق نبوده است.

همچنین به طور کامل فاقد سیستم تعویض بازی های FIFA Street است. مطابقت این موضوع با استانداردهای سال 2020 سخت است، اما به آن بازی ها عطر و طعم خاص خود را می بخشد، که ولتا واقعاً از آن بی بهره است.

حالت روایی ولتا از نظر مهربانی کوتاه و بسیار آزار دهنده تر از تلاش سال گذشته است. این فرضیه مشابهی دارد: شخصیت شما در سراسر جهان سفر می کند تا با یکی از افسانه های زنده فوتبال یک لگد بزنید.

باشگاه های حرفه ای توانایی سفارشی سازی کیت های تیمی را در FIFA 21 نیز دریافت کرده اند ، بنابراین اکنون شما و دوستانتان می توانید روش های جدید و هوشمندانه ای برای عبور از فیلترهای زبان توهین آمیز EA به شکل لباس پیدا کنید. این حالت همچنان به شدت رعایت نمی شود وفاداران آن هر ساله حفظ می شوند و بعد از نیم دهه رفتار مشابه ، احساس می شود عنصری از بازی است که EA تقریباً فراموش کرده است.

فیفا 2021

 

حکم نهایی 

در FIFA 21 در نسخه PS4 اتفاق جدیدی نمی افتد، زیرا تیم سازنده آن برای ورود نسل بعدی این مجموعه آماده می‌شود. خرید یک نسخه از FIFA 21 در هر یک از کنسول های خانواده به شما امکان دسترسی به امضای جدید و جذاب آن را در ماه نوامبر می دهد، که بسیار عالی است. آن هم در صورتی که محتوای آن ثابت بماند.

اگر به اندازه ما نسبت به حالت های رقابتی Ultimate Team وفادار نباشید، در FIFA 20 چیز جدیدی وجود ندارد، در حالی که گیم پلی تهاجمی سریعتر و لذت بخش تر به بازی اضافه شده، درحالی که در بسته ای قرار گرفته است که احساس می کند تاریخ گذشته است و به شدت به یک امضای جدید احتیاج دارد.

پیشنهاد ما: